Vaihdan tänään yhden kanssa

Anonyymi

Vanha vakkari ellit palstalta.

Poden ihan mahdotonta rakkaudennälkää. Tätä oli vaikea tunnustaa itselleni. Näkyykö ketään kiinnostunutta nyt tai tulevassa? Seikkailukin riittää, mutta ei kenen tahansa kanssa. En ole koskaan harrastanut irtosuhteita. Ehkä vähän arkuutta miesten kanssa... Olen tumma/ristiverinen nainen, kohta 50v.

Sinulle katson selvänäöllä ja tarvittaessa kortein.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ap käy katsomassa huomennakin, josko joku innostuisi vaihtamaan.

    • Anonyymi

      Toinen vanha Ellit-palstalainen täällä Tarotein. Laitan loppuun oman pyyntöni.

      Sinulle: Näyt henkilönä, jolle ns. viisaus ei ole tullut ilmaiseksi, sen eteen on pitänyt tehdä töitä. Jollain lailla kivisenkin tien kautta on saavutettu olotila, jossa on tärkeää kiinnostus hyvinvointiin, ymmärrystä muille ja empatia.

      Näen tulevassa miehen korteista, joka on rehellinen, tarjoaa vilpitöntä moraalista ja taloudellistakin (?) tukea. Voi myös viitata siihen, että raha pysyy hyvin taskussa ;) Perintö tai esim. odottamaton voitto on toinen mikä nousee. En oikein usko noihin rahapeleihin, mutta jostain sinulle tulee joku summa rahaa.

      Sitten näkyy hyviä neuvoja ammatti-ihmiseltä, tähän liittyy kannattava kumppanuus. Olisko niin, että mies löytyy paikasta tai tahosta, joka jotenkin sinua avittelee. Siltä vaikuttaa. Irtisuhteita en varsinaisesti näe, sanotkin, ettei ole oikein sinun juttu. Kumppanuus tosiaan kortein mieheen liitetään.

      Kehotetaan olemaan ihan oma itsesi, tämä mies on jotenkin energiaa täys ja oman tien kulkija. Pysähtyy kyllä katsomaan sinua tarkemmin ;) Totuuden etsijä, joka uskoo vasta kun itse näkee. Uuden alku, uudet ideat edessäsi!

      Minulle samaan aiheeseen kiitos, rakkautta ja rauhaa. Vaalea olen sinisin silmin. Vapaa. Eräs tässä kyllä herätellyt kiinnostusta. Mitä näet? Ken seuraava elämäni rakkaus :D? Mistä? Kiitän.

      • Anonyymi

        Kiitos.

        Sinulle. Näen ristiverisen tai vaalean kumppaniehdokkaan suoraan edessäsi. Voi olla myös kalju. Asiallinen ja hyvin työorientautunut. Jos mielessäsi on nyt tumma henkilö, niin koen, ettei se kanna suhteeksi asti. Tumma voi tuoda mukanaan myös jotain harmia elämääsi. Ei kuitenkaan mitään sellaista mistä et selviäisi.

        Tuo vaaleampi voi työskennellä oikeastaan alalla kuin alalla. On äärimmäisen tunnollinen ja aikaansaava. Kun katson korteista, tulee intuitiivisesti mieleen joku luonnon; maan tai metsän kautta suoraan tai välillisesti toimeentulonsa saava henkilö. Voidaan siis puhua akselilla metsuri - metsäalan tutkija.

        Jos olet kiinnostunut luonnossa samoilusta, niin hän voi tulla vastaan siellä. Oli se sitten metsäliiton järjestämä tapahtuma tai kaveriporukan yhteinen luonto-/patikointireissu. Kaikki lähtee kommunikoinnista. Kun katsotte toisianne silmiin ja juttelette, syntyy molemmilla kiinnostus myös muuhun.

        Toivottavasti sait tästä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.

        Sinulle. Näen ristiverisen tai vaalean kumppaniehdokkaan suoraan edessäsi. Voi olla myös kalju. Asiallinen ja hyvin työorientautunut. Jos mielessäsi on nyt tumma henkilö, niin koen, ettei se kanna suhteeksi asti. Tumma voi tuoda mukanaan myös jotain harmia elämääsi. Ei kuitenkaan mitään sellaista mistä et selviäisi.

        Tuo vaaleampi voi työskennellä oikeastaan alalla kuin alalla. On äärimmäisen tunnollinen ja aikaansaava. Kun katson korteista, tulee intuitiivisesti mieleen joku luonnon; maan tai metsän kautta suoraan tai välillisesti toimeentulonsa saava henkilö. Voidaan siis puhua akselilla metsuri - metsäalan tutkija.

        Jos olet kiinnostunut luonnossa samoilusta, niin hän voi tulla vastaan siellä. Oli se sitten metsäliiton järjestämä tapahtuma tai kaveriporukan yhteinen luonto-/patikointireissu. Kaikki lähtee kommunikoinnista. Kun katsotte toisianne silmiin ja juttelette, syntyy molemmilla kiinnostus myös muuhun.

        Toivottavasti sait tästä jotain.

        Kiitos! Mielessäni ei ole tummaa, jos tumma on sinulle kuten minulle ruskeasilmäinen (yleensä) ja tummahiuksinen. Ristiverinen on tämä ja rakastaa luontoa, liikkuu siellä paljon. Työorientoitunutkin. No, katsellaan ;) ja tuo tumma siis lienee muussa yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Mielessäni ei ole tummaa, jos tumma on sinulle kuten minulle ruskeasilmäinen (yleensä) ja tummahiuksinen. Ristiverinen on tämä ja rakastaa luontoa, liikkuu siellä paljon. Työorientoitunutkin. No, katsellaan ;) ja tuo tumma siis lienee muussa yhteydessä.

        Tumma on minulle vähintäänkin tumma hiuksinen. Hän tulee muussa yhteydessä, mutta nyt kun sait vinkiä, voit vältellä. ;)

        Tämä luontoihminen on sinulle sopiva. Voisiko yhteys syntyä luontevasti luonnossa....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tumma on minulle vähintäänkin tumma hiuksinen. Hän tulee muussa yhteydessä, mutta nyt kun sait vinkiä, voit vältellä. ;)

        Tämä luontoihminen on sinulle sopiva. Voisiko yhteys syntyä luontevasti luonnossa....?

        Meillä on luonteva yhteys :) Nyt olisi sitten vain aika viedä asiaa pidemmälle. Tähän tarvitaan hänen aloite, siihen on syynsä. Hän myös tiedostaa asian, olen varma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe