Voiko käydä niin että olet

Anonyymi

Mustasukkainen kaivatustasi?

39

1923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki on mahdollista.

      • Anonyymi

        Jos se kaivattu on toisen puoliso, on sairasta olla hänestä mustasukkainen. Ketään ei väkisellä saa!!


    • Anonyymi

      Ei kuulu mulle toisen tekemiset.

    • Anonyymi

      Voi käydä. Mutta sillä ei ole merkitystä kellekään muulle kuin itselleni. Ja sit senkin voi hukuttaa muuhun.

      • Anonyymi

        Se on helppo juttu, aina löytyy joku toinen jonka kanssa unohtuu ns. Turhat tyypit.


      • Anonyymi

        Älä rakas hukuta ketään, olen omistautunut vain sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä rakas hukuta ketään, olen omistautunut vain sinulle

        Suksi kuuseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä rakas hukuta ketään, olen omistautunut vain sinulle

        Suksi kuuseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on helppo juttu, aina löytyy joku toinen jonka kanssa unohtuu ns. Turhat tyypit.

        Kuulostat hieman mustasukkaiselta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on helppo juttu, aina löytyy joku toinen jonka kanssa unohtuu ns. Turhat tyypit.

        Kuulostat hieman mustasukkaiselta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on helppo juttu, aina löytyy joku toinen jonka kanssa unohtuu ns. Turhat tyypit.

        Kuulostat hieman mustasukkaiselta..


    • Anonyymi

      En enää.

    • Anonyymi

      Kyllä olen

    • Anonyymi

      Viimeksi viikonloppuna. 😡

    • Anonyymi

      Viimeksi eilen 😡

    • Anonyymi

      Toivot vaan mies sitä. Miksi haluat, että olisin mustasukkainen?

      • Anonyymi

        Oon niin rakastunut kaveriin vaikka vaan paneskellaan. En halua ketään muuta naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon niin rakastunut kaveriin vaikka vaan paneskellaan. En halua ketään muuta naista

        Kertomassasi ei ole mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon niin rakastunut kaveriin vaikka vaan paneskellaan. En halua ketään muuta naista

        En todellakaan halua edes ajatella kavereiden kanssa olla


    • Anonyymi

      kyllä jännästä täytyy olla vaikka väkisin, ihmehän se olisi jos ei mitään fiiliksiä herää

    • Anonyymi

      On kaksi mahdollisuutta.

    • Anonyymi

      No saa kai sitä kukanenki tykönään vaikka melkein haljeta mustasukkaisuudesta, kun ajattelee että mitä se nyt taaski puuhailee. Jos ei tee mitään siis, vaan pitää sen sisällään.

    • Olen ollut. Kuluttava ja turha homma ykspuolisessa tunnekuohuilussa, toivottavasti ei tarvi enää. Tarkoittaa kyllä sitten sitä että ei ole värinöitäkään. No ihan ei oo päästy siihen, vielä.

    • Anonyymi

      Toki voi käydä niin ja olenkin.

    • Olin mä ihan ohikiitävän hetken vähän mustis. Kun olisin niin kovasti hänestä tykännyt ja muut vaan kelpas. Mutta sitten tulin järkiini, todellisuuteen ja todellisuudentajuni ymmärsi syytkin.

    • Anonyymi

      Kyllä

      • Anonyymi

        Mustasukkaisuus on turha tunne terveisin takiainen


    • Anonyymi

      En. Jos hän pitää minusta, hän pitää minusta. Jos hän pitää josttakin toisesta, hän pitää. Ketään ei voi pakottaa pitämään, eikä se voi plla niin, että joku tykkää toisesta vain siksi, että hän on siinä lähellä tai siksi, että tykkäsi eilen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hän yrittää selvästi tehdä minut mustasukkaiseksi. Se ei onnistu, en ole mustasukkaista tyyppiä. Tollainen ihmisillä leikkiminen on kuitenkin niin vastenmielistä, että hän ei enää ole mun kaivattu.

      • Anonyymi

        Kaivattu, josta toinen ei tiedä mitään! Tänne kirjoittelusta näkee, ett olet sairaan mustasukkainen toisen puolisosta!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivattu, josta toinen ei tiedä mitään! Tänne kirjoittelusta näkee, ett olet sairaan mustasukkainen toisen puolisosta!!

        En ole mustasukkainen 🙄🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥


    • Anonyymi

      Tottakai olen koska rakastan, enkä tiedä tilanteesta sen enempää 🤔😳

      • Anonyymi

        Olen tottakai erittäin mustasukkainen kun en tiedä missä olet ja kyllä tiedät että rakastan sinua ikuisesti


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla ei ole kaivattua, mutta haluan löytää suunilleen ikäiseni, vielä minulle nyt tuntemattoman kumppanikseni. Ehkä alussa voisi tulla jonkinlaisia hyvin vähäisiä mustasukkaisuuden tunteita. Niin oli aikoinaan nyt jo loppuneessa parisuhteessa. Olen sitä mieltä että ketään ei voi omistaa ja suhde jostain syystä loppuisi niin sitten niin on tarkoitettu.

    • Anonyymi

      Olen mustasukkainen, kaiken lisäksi onnellinen siitä.

      Rakkaani on myös mustasukkainen. Hän huolehtii siitä, ettei missään ole, eikä voi olla mitään parempaa tarjolla. Eikä hän syyttele negatiiviseen sävyyn mustasukkaisuudesta.

      ex suomivaimo piti mustasukkaisuuttani pahempana kuin huorintekojaan.

      Nykyisen rakkaan kanssa ei ole salattavaa ja tunnemme voimakkaasti, elämä on nautinnollista.

      Rakkaani huolehtii onnellisuudestani ja minä hänen.

      • Anonyymi

        🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯ei sulla saa olla ketään muuta kuin minä


      • Anonyymi

        Virkistävää vaihtelua kyllä nämä sinun kommenttisi, kun muutoin täällä tuntuu olevan lähinnä sellaisia, jotka eivät itse ole mustasukkaisia, ja jotka pitävät mustasukkaisuutta suunnilleen pahimpana syntinä maailmassa.

        Mutta onneksi meitäkin on, jotka ymmärtävät. Itselleni olisi aikaisempien ikävien kokemusten vuoksi tärkeää tuntea, että olisin edes yhdelle ihmiselle maailmassa kaikista tärkein. Kumppani olisi oikeastaan ainoa, jolta voisin sellaista odottaa. Hän on päättänyt ryhtyä parisuhteeseen kanssani ja minä hänen. Halusin ryhtyä parisuhteeseen hänen kanssaan, kun muut eivät enää kiinnostaneet. Minua kiinnosti olla vain hänen kanssaan. Tämä kiinnostus ei ole itsestäänselvää milloinkaan, se voi muuttua koska vaan. Tämän vuoksi sitä kiinnostusta pitäisi mielestäni joka päivä osoittaa, että: "Minua eivät muut kiinnosta, haluan olla vain sinun kanssa".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe