Iron Maiden Hesa 6.7.2005!!

Sacke

Ketkä lähtee Iron Maidenin konserttiin 6.7?? Mä lähen kavereitten kaa,saatiin just 3 lippua katsomoon 114. Ois jo kesä!:)

9

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kade

      onnea vaan.. eräät ei saanu. paljonko maksoit?

      • Sacke

        maksettii 195 euroo 3 lippua..Elikkäs 65 euroo per lippu. Ei niin paha maksu ku pääsee sentää maidenia katsomaan. :)


      • d>p
        Sacke kirjoitti:

        maksettii 195 euroo 3 lippua..Elikkäs 65 euroo per lippu. Ei niin paha maksu ku pääsee sentää maidenia katsomaan. :)

        tehän pääsitte halvalla! jumalauta 65 euroo?! MAIDENISTA?! miks mä oon niin saatana hidas..


      • sitten
        d>p kirjoitti:

        tehän pääsitte halvalla! jumalauta 65 euroo?! MAIDENISTA?! miks mä oon niin saatana hidas..

        olisit valmis maksamaan??


      • sacke
        d>p kirjoitti:

        tehän pääsitte halvalla! jumalauta 65 euroo?! MAIDENISTA?! miks mä oon niin saatana hidas..

        Vähän tuli ylihintaa mut ei se haittaa :)


    • tomi

      mä oon ménos kaverin kanssa ja liput kentälle :D

      • Sacke

        Jees, ois ollu siistii saada kentälle liput. :P


    • SportFreak

      Eilen tuli lippu postissa! Katsomo 107, tiedä millainen paikka sitten.. Pääasia on että maidenia näkee! 51€ pulitin.

      • Jäi kyllä harmittamaan tosi paljon kun en saanut lippuja Iron Maidenin keikalle. Liput menivät loppuun tosi nopeasti, ja ne tulivat myyntiin melkein saman tien kun suomessa oli tieto heidän Helsingin keikastaan. Pitkäaikaisena Iron Maidenin fanina en ole nähnyt kertaakaan bändiä livenä, ja se jos mikä osaa harmittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe