Rovaniemeläinen kaupan kassa Antti Tuisku uskoi unelmiinsa. Se todellakin kannatti! Nyt hän on yksi Suomen menestyneimmistä poptähdistä.
https://www.suomi24.fi/viihde/ou-nou-antti-tuisku-sai-teinina-tiukkaa-tylytysta-idolsissa-sulla-ei-ole-mikaan-hirvean?s24
Ou nou! Antti Tuisku sai teininä tiukkaa tylytystä Idolsissa: "Sulla ei ole mikään hirveän..."
39
7753
Vastaukset
- Anonyymi
Mie oon Tuiskun Antti, 19 vee.... On kyllä Tuiskun Antti kehittynyt laulajana noista ajoista, mutta söpö se on edelleen!
- Anonyymi
Antissa on munaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antissa on munaa!
On, aina silloin tällöin.
- Anonyymi
Kyllä ne oli oikessa. Ei Antista tullut laulajaa. Levy-yhtiössä töissä ja ihan mukavasti saanut keikkoja ja tuonut rahaa levyfirmalle.
- Anonyymi
Antilla ei ole lauluääntä, neitimäinen määkiminen ei vakuuta minua eikä monta muutakaan.
Antti on levy yhtiön brändäämä tuote, muutoin ei pärjäisi omilla avuillaan markkinoilla..- Anonyymi
Totta määki kimakalla äänellä ,mutta eihän siltä miehekästä ääntä voi odottaakkaan.🤑
- Anonyymi
Antin show Euroviisu-karsinnoissa oli aivan loistava. Antti voisi sopia viisuihin muutenkin edustamaan Suomea!
- Anonyymi
Mites Ana pärjäs viisuissa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites Ana pärjäs viisuissa ?
Ana ei ollut kilpailija...
- Anonyymi
"Nyt hän on yksi Suomen menestyneimmistä poptähdistä".. on omakehu huipussaan..
- Anonyymi
Hmm...Varakkuus ja nerokkuus voivat joskus olla ...vain yhden äänen varassa...
- Anonyymi
Laulamisesta en mene sanomaan mitään, mutta kyllähän tollasella lavashowulla saa nähtävyyttä. Sen tekoon on osallistunut monta ihmistä, ei pelkästään Tuiskun Antti joka kyllä taidokkaasti tanssii.
- Anonyymi
Hyppii ja pomppii kuin aropupu,äänestä viis omakehu yltää taivaisiin.
- Anonyymi
Mitä arvoa popparilla on ? Puuhastelua toisarvoisen tuotteen parissa .
- Anonyymi
Ulosanti ei ole hirveen antoisaa, tausta mölyllä saatu aikaiseksi hulinaa lavalle!
- Anonyymi
Kyl kyl ja tukevasti massii.. eli mitä väliä miten...kyl käyp katteeks...
- Anonyymi
Esikuva?? höpöhöpö..maailmantähtiä matkiva pikku h..... ja teki vielä laulunkin " keinutaan.." satutteko muuten tietämään mistä kertoo? odotan vastauksia,heh. Lilli
- Anonyymi
Tais itse mainita jotain seksikeinusta vain elämää ohjelmassa, tiiä sitten kenen kanssa ja oliko antava vai ottava osapuoli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais itse mainita jotain seksikeinusta vain elämää ohjelmassa, tiiä sitten kenen kanssa ja oliko antava vai ottava osapuoli
Ketä jaksaa kiinnostaa? Ei minua
- Anonyymi
Olishan tuolla ääntä mutta musiikki ihan järkyttävää lasten renkutusta
- Anonyymi
Ja nyt 17 vuoden periodilla
Antti Tapani Tuisku on menestynyt
suomenkielinen artisti Suomen
mittapuulla. Itsekin olen kuunnellut
Antin musiikkia 17 vuoden periodilla. - Anonyymi
Jos vain kuuntelee esitystä eikä katso sitä lavashow'ta, niin ei voi musiikista edes puhua.
- Anonyymi
Antti yksi parhaista on. Näin kerran ratikassa. Jotenkin aika tavallisen oloinen oli sdistessään takaosassa kasseineen.
- Anonyymi
Suomi ja menestys BUAHAHAA!!
- Anonyymi
Kerätkäämme adressi Rovaniemellä, jotta Tuisku ei ikinä missään tilanteessa mainitse että on Rovaniemeltä kotoisin. Jo riittää maineemme pilaaminen!
- Anonyymi
Antti oli joskus kauan kauan sitten Uutisvuoto nimisessä ohjelmassa samassa joukkueessa Jari Tervon kanssa. Tervo myös kotoisin rovaniemeltä. Antti kysyy Tervolta " mikset sie puhu lappia?" Tervo vastaa "en puhu lappia,koska olen ollut niin kauan pois sieltä." Eihän Anttikaan mitään lapin murretta puhu, vinkuu murteella vain kahta sanaa SIE ja MIE.
- Anonyymi
SupertähtiAntti Tuisku.hehheh....voi voi millaisia " poppidolleja/poppidillejä" meillä on!! ei tarvitse kuin katsoa Allsång på Skansen(ohi tältä kesältä) niin siellä on todella tasokkaita mies -ja naisartisteja,joilla omakehu ei ole noussut päähän!! ps.ai niin -laulu "Keinutaan" kertoo ns.Slingistä,joka on Euroopan homoklubien ns.keinu.tosin erinlainen....hu huh..ja meillä menee kaikki täydestä...voi voi
- Anonyymi
Alla laulaa skansenilla on samaa tasoa kuin Tammerkosken sillalla, eli Alatalo yms :D
- Anonyymi
On teijä vanhojen kommentteja aina nii hauska lukea. Niin erilainen nettikulttuuri ... ja kieltämättä joskus aika häpeämätön tai ajatusmaailma mustavalkonen. Viihyttävää silti !
- Anonyymi
Suurin osa suomalaisista on sitä mieltä, että olisi ollut parempi, jos poika olisi pysynytkin kaupan kassana.
- Anonyymi
Ei ole kiinnostava millään tavalla, kamala laulunääni, ja liikehtiminen ei
ole luontevaa "vääntelehtimistä", sellainen puuterihuiska. - Anonyymi
Nykäsen Masa hyppäsi mäestä paremmin kun hoilasi?
- Anonyymi
Oijoijoijoi
Elämä on julmaa
Mun on pakko twerkkaa
Kun en saa mä pimppaa
Oijoijoijoi
Elämä on julmaa
Mun on pakko twerkkaa
Kun en ees haluu pimppaa
Joten ylös ja duuniin munan takii
Taas mennään munan takii
Kello on melkeen 7.45 - Anonyymi
Ou nou! Antti Tuisku sai teininä tiukkaa.
- Anonyymi
Nykyään on homo ja lesbo ja trasut, mamut ja muut. kovasti in ja suorastaan ainut brändi mikä myy...
Heterot on jo vanhan aikaisia. nyt on oltava homo. - Anonyymi
Uskon, että jokainen noista homottelijoista on homostellut itse, kun ei ole naistakaan saanut.
Minä en ole homostellut ja en ole kiinnostunut Antin suuntauksista.
Enkä tiedä Antin siviilielämästä yhtään mitään.
Antti on ylivoimaisesti paras idols artisti ja osaa esiintyä.
Osa biiseistä on hyviä, jotka soikin radiossa.
Lavaesiintymistä oon nähnyt vaan televisiossa, joka on ollut hyvää.
Lauluääni on kehittynyt todella paljon ja tosi puhtaasti vetää nykyään.
Nämä homottelijat voisivat itse vetää jonkun biisin nauhalle, niin olis kiva kuunnella kuinka sikaa tapetaan.
Yksi ihminen suomi24 sätissä ei ihan tarkoita Suomen koko kansaa, kuten arvostelijat täällä väittää.
Antti tais voittaa tanssii tähtien kanssa kisan esim. ja siinä TV-katsojat myös äänestää, eli aika hyvin Antilla on faneja.
Antille terkkuja, hyvin sä vedät ja juuri oikeanlainen pop-artistiksi.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763432
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681939Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191500- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671267Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035