Kummallinen selkäsauna

Anonyymi

Päästyäni armeijasta hankkiuduin kaupunkiin töihin. Ei se mikään maailman luokan City ollut, vaan pieni maalaiskaupunki. En tuntenut kaupungissa vielä montaakaan ihmistä, ehkä parikymmentä yhteensä. Suurin osa heistä työkavereitani.

Yhtenä iltana lähdin tutustumaan kaupungin kapakoihin, joita ei tosiaankaan ollut monia. Isoin niistä oli melkein kaupungin keskustassa veden äärellä, siihen minä tungin sisälle ja hyvin mahduin. Katsoin televisiosta jääkiekkoa ja naukkailin pari olutta. Totesin, että tämä ilta oli menetetty ja päätin nostaa kytkintä, kello oli puoli yksitoista, kun poistuin ravitsemusliikkeestä.

Lampsin hissukseen rannan tuntumassa kulkevaa kevyen liikenteen väylää. Ilta oli kaunis, parin päivän päästä olisi täysikuu, kuu paistoi pilvien lomassa ja reippaan puoleinen etelätuuli tuntui iholla mukavalta.

Olin kulkenut hyvän matkaa, kun huomasin, että edessä lähestyi ryhmä miehiä, niitä oli enemmän kuin kolme. Niiden puheista ja äänenkäytöstä päättelin heidän olevan itseäni vanhempia. Mutta kaiken varalta siirryin aivan nurmikon reunaan, se oli sellainen maalla kasvaneen synnynnäistä varovaisuuta. Parempi kun ei synny minkäänlaista fyysistä hipaisua, jos heidän porukassaan on räyhä, niin sehän tulee heti silmille, kun on noin monta kaveria suojelusenkeleinä.

Tulijat vaimensivat ääntään lähestyessään minua. Kohdalle päästyään yksi heistä sanoi.
"Tämä me otetaan."

18

3527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alku on hyvä. Mitenkäs jatko?
      Annoitko selkään vai saitko?

      • Anonyymi

        Tehtiin rinki. Jokainen antoi ja sai samalla itsekin kämmenellä kannikoille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehtiin rinki. Jokainen antoi ja sai samalla itsekin kämmenellä kannikoille.

        Siinä kevyenliikenteen väylällä vai sun kämpillä?


    • Anonyymi

      Kummallinen selkäsauna Osa 2
      Tämä me otetaan, olin kuulevinani, mutta en ollut ollenkaan varma kuulinko oikein. Tulijoista kuitenkin yksi näytti kaartuvan minun puolelleni kävelytietä. Minusta hän näytti isolta, varmaan porukan pomo ajattelin. Muuta en kerennytkään tekemään, sillä mies tarttui minua ranteesta kiinni ja toinen koura tarrautui takkini kaulukseen.
      "Kuinkas vanha poika on?" kysyi se sama mies rauhallisella äänellä.
      Silloin minulla vilisti ajatuksissa jo vaikka minkälaisia kummajaisia. Toivoin, että tämä olisi tavallinen ryöstö ja minulta vietäisiin kiltisti vain rahat, eikä ollenkaan mukiloitaisi. En halunnut ärsyttää, vaan kerroin rauhallisesti ikäni, 20 vuotta.

      Mies puristi tarpeettoman lujasti ranteestani, joten yritin irrottautua hänen otteestaan. Puristus tiukkeni entisestään ja totesin mielessäni, että tällaista puristusvoimaa en ollut kenelläkään tavannut aikaisemmin.
      "Kelpaako tämä kaikille?" kysyi se puristelija. Kaikille tuntui kelpaavan. Ja minä upposin entistä syvemmälle kauhuun.
      "Siinä tapauksessa joku hakee hyvän vitsan." komensi roteva pitelijäni.
      Esitin, että ei mitään väkivaltaa, minä luopuisin ihan kernaasti rahoistani, kunhan minua ei vahingoitettaisi, sellaisesta voi saada elinikäisen vitsauksen itselleen.

      "Ei tästä mitään vaivaa tule, minä vain piiskaan sinut näiden neljän todistajan nähden. Sen jälkeen voit mennä rahoinesi kotiin parantelemaan pyllyäsi."
      Tajusin asian pilaksi, vaikka yksi heilutteli jo rantapusikkoa villisti. Yritin irrottautua miehen otteesta. Mutta hänpä nykäisi takkiani kauluksesta alaspäin ja se lähti päältäni kuin mateelta nahka. Opin, että ei kannata pomppa levällään kaupungilla kuljeksia. Olisin kaatunut selälleni, jollei hän ystävällisesti ottanut minusta kiinni. Hän antoi takkini yleisön pidettäväksi, tarttui minua takaa vyöstä ja talutti minut läheiselle puiston penkille. Ajattelin, että minun pitäisi lyödä häntä nyrkillä nokkaan ja lähteä juoksemaan. Mutta en tohtinut, sillä hänellä oli neljä apumiestä.

      Hän nosti jalkansa penkille ja painoi selkäni reittänsä vasten ja litisti pääni kainaloonsa, niin että sain tuskin hengitettyä. Hapenpuutteeseen en kuitenkaan kuollut, sillä hän oli uskomattoman nopea laskiessaan minun housujani. Siinä vaiheessa olin jo melkoisen hermostunut, mutta vielä en tohtinut lyödä.

      Tapahtumapäällikkö nykäisi minut pystyyn, istui itse penkille ja nappasi minut syliinsä.
      "Piiska tänne!"
      "Tämä on kolmihaarainen." ilmoitti vitsan tuoja.
      Siihen ei vastausta tullut, tai en ainakaan minä kuullut. Tosin olin juuri päättänyt karata miehen polvilta ja rimpuilin siksi aivan raivona. Mutta mies oli päättänyt, että napani pysyy hänen oikean reitensä päällä, niin kyllä se siinä myös pysyi.
      Samassa alkoi vitsan tulinen tanssi pakaroillani ja se tosiaan oli kuin liekit olisivat nuolleet. Yritin pyydellä anteeksi ja lupasin olla kiltisti, rupean koko kaupungin kilteimmäksi... Minulta tuli jo vedet silmistä ja ääneni värisi kun kysyin, että miksi...

      "Se itkee..." ilmoitti joku porukasta ja piiskaus loppui siihen.
      Kaikki tuntuivat olevan asialle, että minun housuni ja takki tulisi kunnolla päälle. Joku jopa taputti minua olalle. Sitten minut laitettiin kotitaipaleelle.

      Seuraavat viikot elin jännityksessä, koska törmään heihin - en törmännyt. Enkä myöskään saanut koskaan tietää miksi minut piiskattiin. Ratkaisuja ongelmaan olen keksinyt monia, mutta mikään niistä ei tunnu täysin toimivan. Ehkä hylkään hyvän vastauksen turhan takia.

    • Anonyymi

      Fantasiahan tuo on selvästi, mutta tosiaan miksi jotkut tekisi noin. Jos siinä olisi jotain muuta seksuaalista, niin joukossa tyhmyys tiivystyy jopa tuollaiseen tekoon. Aika harvassa on sellaista epäilyä, etteikö riskimpi siihen pysty, jos on vähänkään halua.

      • Anonyymi

        Ekana tulisi mieleen, että kaverit, esim. armeijasta, ostivat päähenkilölle piiskauksen.


      • Anonyymi

        "Aika harvassa on sellaista epäilyä, etteikö riskimpi siihen pysty, jos on vähänkään halua."

        Muistan kyllä kuinka koulun yläluokilla keskusteltiin joskus poikaporukassa, että voisiko vielä saada ihan perinteellisen selkäsaunan. Keskustelu käynnistyi kun tuli tietoon, että yhden luokkakaverin oli isänsä sylissä piiskannut. Muistan kyllä olleeni ehdottomasti mahdollisuutta vastaan, vaikka tosiasiassa pidin vitsan saantia mahdollisena vielä muutaman vuoden. Kokemuksesta tiesin, että jos polvien päälle joutuu, niin siitä ei hevillä karkuun päässyt.

        Vielä opiskeluaikana, yli kaksikymppisenä, pidin mahdollisena, että joku kuntosalilla kulkevista luokan karjuista pystyisi minut piiskaamaan. Sellaisia voimanpesiä oli omalla kurssillani ainakin kolme. Sitten on tietenkin ne salariskit, jotka eivät meuhkanneet voimillaan. Painoakin on tullut muutama kilo lisää.

        Opiskeluaikojen jälkeen en ole poikaporukoissa "riehunut", joten piiska-asia on jäänyt unholaan. Mutta harvassa on sellainen junttura, joka meikäläisen oikeasti pieksäisi. Nykyisin ei tarvitse enää turhia varoa, vaan voi puhua niin kuin mieli puhuttaa.


      • Anonyymi

        Eikös tämä sattunu Kajaanissa?


    • Anonyymi

      Minä haluaisin silittää takapuoltasi varovasti ja laittaa voidetta ja hoitaa. Ja sitten halattaisiin ja minä sanoisin että ei hätää ja sinä sanoisit että se on ok. Minä kuulisin ensimmäisen kerran että se on ok. Voisko se ollakin niin, jooko? Nukutaan vierekkäin. Selät vastakkain suojassa muilta. Ehkä näytämme paljailta puilta, kolmihaaraisilta. Mies ei itke, minä itken yksin. Yksin olen mies ja sinä kenties olet pies-tynä maantiellä makaat suojattaselin. Ja siinä porukassa ei ollut räyhä mutta tunnelma jäyhä. Yksi haki vitsan mutta se ei ollut vitsailua. Mies piti sinua kiinni eikä hyvänä. Mulla suru on syvänä siitä. Ei ketään saa väkivalloin hakata. Sen täytyy heti lakata. Ja sun täytyy pakittaa tarakkas nyt mun syliin hellittäväks.

      • Anonyymi

        Pistit mukavan tuntuisen puhuttelevan tekstin, kiitos siitä!
        Valotan asiaa toisesta näkökulmasta.

        Mutta meidän tulee muistaa,
        jotkut tykkää, kun kaveri vähän puistaa.
        Silleen voimiaan näyttää,
        että vitsaa käyttää.
        Vitsaa jokaiselle toiveen mukaan,
        välttyä siltä ei saisi kukaan.
        Tietenkin se miestä syö,
        jos kaveri remmiä paljaalle lyö.

        Mukava on kaveria polvella pidellä,
        paljasta pyllyä kouralla sivellä.
        Kohta kaveri vinkuu ja sätkii,
        kun riski kaveri pyllylle pätkii.

        Pahuus pojalta laskettiin nollaan,
        ja hyvillä mielin kavereita ollaan.
        Mutta siitä on tuuma varma ja sama,
        paras on piiska kaverin antama.


    • Anonyymi

      Tuon tapainen tilanne kiihottaa hyvinkin paljon, jossa vastaantuleva porukka päättäisi ottaa minut yhteiseen käsittelyyn. Pelkkä ajatus saa seisokin aikaan hyvin helposti. Vietäisiin vain hieman syrjään kulkureitiltä, ja ei kun housut pois ja hoitoon. Jöpötys olisi aika varma, ja siitäkös porukka vasta innostuisi. Pylly punaiseksi, tappi käsittelyyn, ja reiät täyteen seisovaa lihaa. Mikä olisi parempi yllätys yllätys ohikulkijalle.

      • Anonyymi

        Jänniä nuo erot, joita yksilöiden välillä ilmenee. Osaako Housut pois ja hoitoon -herra arvailla syytä, miksi hän kihottuu porukan käsittelyssä. Minulle paras juttu olisi, jos joku mies yksin piiskaisi minut, ottaisi väkisin hallintaan ja housut alas. Tietenkin piiskoista paras olisi monihaarainen koivunoksa. Sillä ei ole väliä onko piiskaaja vanha tai nuori, kunhan lopulta nujertaa vastarinnan ja piiskaa minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jänniä nuo erot, joita yksilöiden välillä ilmenee. Osaako Housut pois ja hoitoon -herra arvailla syytä, miksi hän kihottuu porukan käsittelyssä. Minulle paras juttu olisi, jos joku mies yksin piiskaisi minut, ottaisi väkisin hallintaan ja housut alas. Tietenkin piiskoista paras olisi monihaarainen koivunoksa. Sillä ei ole väliä onko piiskaaja vanha tai nuori, kunhan lopulta nujertaa vastarinnan ja piiskaa minut.

        Ei sitä taida osata kukaan varmasti kertoa mistä fantasiat saa alkunsa, tai ne ovat pelkää arvailua ne kertomukset. Minulle vain on kehittynyt tuollainen fantasia, jossa porukkalla otettaisiin, niin ei ainakaan tulisi mitään epäselvyyttä lopputuloksesta. Parasta siinä on se, kun vaatteet lähtisivät pakosta, kun toiset pitelisivät minua ja muut vetelisivät vaatteeni pois päältä. Sitten oltaisiinkin tilanteessa, jossa olisin aika altiina kaikelle tekemiselle, mikä porukalle mieleen juolahtaisi.


    • Anonyymi

      Isä piiskasi muutama vuosi sitten 18-vuotiaan veljeni, näin koko toimituksen, helpon näköinen homma 42-vuotiaalle isolle miehelle.

      • Anonyymi

        Kaipa tuon kehtaa jo tunnustaa mitä opiskeluaikana sattui. Kämppäkaverina minulla oli juurevan näköinen jalkapallilija, joka ei tykännyt, että minä riekuin hänelle ja jalkapallolle. Minulla oli käsitykseni asian suhteen ja jatkoin suunsittoa.

        Kerran kaverin mitta tuli täyteen ja hän ilmoitti piiskaavansa minut suunsoiton takia. Homma alkoi heti, ekä siinä auttanut mikään, hän teki minustta kunnon kansalaisen, joka ymmärsi jalkapalloa. Samalla kertaa minä opin, että aikuisen miehn piiskaamisessa ei kahta tarvita.


    • Anonyymi

      Väitän, että lopputulos on selvä jo etukäteen, jos kaverusten penkkitulokset ovat vaikka 40 kg vs 80 kg. Edellyttää tietenkin, että tuo riskimpi on tarpeeksi dominoiva.

      • Anonyymi

        Jyystän jyystän ja sitten väännän tortut.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen tapaus, tapahtumapaikaksi veikkaan minäkin Kajaania.
      Piiskaamisen syyksi veikkaisin:
      - vedonlyöntiä
      -piiskattiin väärä henkilö
      -huonoa huumorintajua
      - uhri tunnistettiin vieraaksi paikkakunnalla

      Lopulta uhriin suhtauduttiin ystävällisesti, mikä seikka todistaa, että syy oli piiskaajien. Ja uhriksi jouduttiin sattumalta.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe