Varaan etelän matkan!

Anonyymi

Sain toisen rokotteen ja sen kunniaksi varaan etelän matkan. Ja arvatkaa pidänkö enää maskeja ja noudatanko muita typeriä suosituksia. Pääsee taas elämään täysillä, tännepähän jäätte kärvistelemään.

Repikääpä köyhät höperöt siitä huumoria...

32

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhmät idiootit jotka ette ota rokotetta kuolette tänä vuonna varmasti!!

    • Anonyymi

      Miun kaikilla kolmella lapsella on jo rokote, rokote vastustajat on luusereita kun lapsenne haluatte tapattaa ilman rokotetta joka suojaa...

      • Anonyymi

        Samaa mieltä kanssasi.

        Olen itse vaimoni kanssa kaksi rokotetta saanut, aikuiset lapset myös molemmat rokotuksen jo saaneet.
        Lapset on ainoa joka meistä jää jälkeen, heille pitää antaa parhaat mahdolliset elämän eväät. Rokotevastaisuus on idiotismin eräs muoto, sairas sellainen...


    • Anonyymi

      Tervemenoa! Rokotteistasi huolimatta voit sairastua koronaan siinä missä rokottamattomatkin. Idiootteja ne jotka kuvittelee olevansa suojassa virukselta rokotteiden takia

      • Anonyymi

        Aivan sama jos sairastunkin, hautaan en rokotettuna kuitenkaan päädy..
        Ulkomaat kutsuvat, nyt eletään kun henki pihisee..


    • Anonyymi

      Myötist buumeril joka luullee et voi ol ilma maskii vaik rokotetu

    • Anonyymi

      Itse olet höperö.

    • Anonyymi

      Älä kiirehdi suotta, pakoon ei pääse kohtaloaan.

    • Anonyymi

      Positiivinen pusku pettää.

      • Anonyymi

        Rokotteen jälkeen rajat aukee ja maskia ei tarvitse enää pitää kenenkään täysijärkisen


    • Anonyymi

      kun korona piikki niin ei maskia tarvii haloo

      • Anonyymi

        Ooksie vähä tyhmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooksie vähä tyhmä

        Tyhmä olla ottamatta rokote piikkiä


    • Anonyymi

      Luuleeko aloittaja että etelän matkakohteessa ei ole rajoituksia.
      Niissä voi olla jyrkemmät säännöt kuin meillä.
      En kyllä lähtisi minnekään etelään nyt, enkä myöhemminkään.
      Olen käynyt ainakin sata kertaa, mulle riittää.

    • Anonyymi

      Korona piikki pelastaa ihmiskunnan. Ottakee korona piikki kaikki ja lapset ensin kun heillä pahempi korona!!!

    • Anonyymi

      Outokummunkin koulussa pitäisi aloittaa pakkorokotukset 12-15 vuotiaille ja tätä asiaa kannattaa suurin osa vanhemmista kun ilman rokotusta kuolee lapsi koronaan.

    • Anonyymi

      Rokote vastustajat on yksitotisia tai hulluja olleet pääasiassa!!

    • Anonyymi

      Voit silti olla viruksen levittäjä vaikka olet saanut 2 rokotetta.

      • Anonyymi

        Eipä kuole eikä tuu vakava tauti rokotteitten jälkeen, pääsen ulkomaille aina ja maskia en käytä enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kuole eikä tuu vakava tauti rokotteitten jälkeen, pääsen ulkomaille aina ja maskia en käytä enää

        Kaikille lapsille piikki vielä Outokummussa pitäkää turpanne kiinni kun ette tiiä mitään!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kuole eikä tuu vakava tauti rokotteitten jälkeen, pääsen ulkomaille aina ja maskia en käytä enää

        Eli mielelläsi jatkat koronan levittämistä sitten kun itselläsi on parin rokotteen suoja. Itsekäs paska olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mielelläsi jatkat koronan levittämistä sitten kun itselläsi on parin rokotteen suoja. Itsekäs paska olet.

        Rokote suojaa. ei ole itsekästä yhtään. maskittomat ja rokottamattomat sairastuu kuolettavasti. ei kai oma suojaus rokotteella ole itsekästä vaan päin vastoin rokottamattomat ovat isekkäitä kun korona ei katoa heti!


    • Anonyymi

      Kaikilta maskit pois, niin rupeaa rokotteet kiinnostamaan:))))

    • Anonyymi

      Ottakaa heti koronarokote muuten tulee lisää tartuntoja!! Mutta jos ette ota, niin pitäkää sitten turpanne kiinni jos ja kun rajoituksia tulee lapsianne kuolee. Tämä teille kaikille koronan vähättelijöille että joskus kannattaisi ajatella muuta kuin omaa p-reikää.

      • Anonyymi

        Nämä eriarvoistavat jutut sais jo loppua. Siinäs ihmettelette usean koronapiikin jälkeen on oma vaste poissa


      • Anonyymi

        lisää piikkei silmät liikkuu


    • Anonyymi

      Hullua tämä nykyinen meno kun ihmiset ei luota luonnon omaan vastustuskykyyn näitä joka vuosittaisia flunssia vastaan, siinäs otatte jotain tutkimatonta dna muokkainta johon koe eläimetkin kuolivat 3kk testeissä ja menehdytte itsekkin piikkeihinne teholla. Teitä on varoitettu kuitenkin ja jokainen tekee täysin vapaaehtoisen päätöksensä lopustaan.

      • Anonyymi

        Hengissä edelleen vaikka toisen rokotteen sain reilu kuukausi sitten.. En ajatellut kuolla tautiin jos satun sairastumaan. Monisairas olen mutta mielestäni mulla oikeus elämään siinä missä muillakin, rokote säästää todennäköisesti tehohoidolta.

        Verenpaine, keuhkoahtauma, hoidettu syöpä eiköhän siinä jo riskitekijöitä vaikka muille jakaa. Haluan elää jatkossakin, maskia en voi pitää mutta muuten hygieniasta pidän muuten huolen.

        Lajitoverit elämä on rikkaus, vaalitaan sitä niin kauan kun mahdollista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hengissä edelleen vaikka toisen rokotteen sain reilu kuukausi sitten.. En ajatellut kuolla tautiin jos satun sairastumaan. Monisairas olen mutta mielestäni mulla oikeus elämään siinä missä muillakin, rokote säästää todennäköisesti tehohoidolta.

        Verenpaine, keuhkoahtauma, hoidettu syöpä eiköhän siinä jo riskitekijöitä vaikka muille jakaa. Haluan elää jatkossakin, maskia en voi pitää mutta muuten hygieniasta pidän muuten huolen.

        Lajitoverit elämä on rikkaus, vaalitaan sitä niin kauan kun mahdollista..

        Otappa kolmas ja ens vuonna neljäskin piiki niin ei tänne enää tule mutu mielestä kommentteja


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nytkö se alkaa. Sinuu on varoitettu testaamattomista rokotteista ihmisillä kun koe eläimetkään ei pysyneet elossa!!!


    • Anonyymi

      Minäkin sain toisen pistoksen ja otin heti äkkilähdön halpaan etelään. Ajoin Tanasta Nuorgamiin viinakauppaan ja palasin heti takas. Repikää siitä köyhät!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      97
      1832
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1400
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1226
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      888
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      410
      882
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      806
    Aihe