Ikää on noin 60 vuotta. Meillä meni vuosia hyvin kunnes yhtäkkiä yllätyksekseni ihan täysin puuntakaa postilaatikossani oli kirje jossa haukuttiin minua ja yhtä toista naapuria. Yritin selvittää asiaa mutta nainen vaan tiuski että kirjeessä lukee mitä hän ajattelee ja haukkui vielä ulkomuotoani. Ehdotin hänelle mielenterveyspalveluita. Näytin kirjeen toiselle naapurille jota haukuttiin kirjeessä ja hän teki kunnianloukkauksesta ilmoituksen ja myöskin ehdotti naiselle mielenterveyspalveluita. Tällä hetkellä nainen säikkyy aina kun liikumme vihaa syvästi myös toista naapuria ja mutisee ja haukkuu aina kun näkee. Äsken kun tulin kotiin nainen riepotteli jonkun lasta vetämällä häntä muka pois alta kun ajoin noin 10kmh kohti noin 50 metrin päästä heistä. Sairas ihminen. Kenelläkään ei ole heitä vastaan ollut mitään nyt he elävät itse kuin eristyksissä aina säikkyen. Mä olen elänyt normaalisti käynyt töissä ja hoitanut omat asiani ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Ihmettelen suuresti tilannetta.
Naapurissani asuu mielenterveysongelmainen nainen
25
795
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mitä seuraavaksi ?
- Anonyymi
Aloittaja joutuu mielisairaalaan seuraavaksi.
- Anonyymi
Kyllä kyllä ihan kamalaa kyllä kamalaa,naapurit on hyviä lääkäreitä kyllä kyllä kamalaa ei voi olla tottakaan.
- Anonyymi
Moni kaunis nainen rupsahdettuaan ei tunnu koskaan tokenevan siitä, ettei olekaan enää haluttu ja kaunis, kuten viimeisen 30 vuotta. Toiset taistelevat botoksein, leikkauksin ja rasvaimuin, mutta moni vain luovuttaa ja muuttuu vihatuksi noita-akaksi. Joillain naisilla tulisi olla "viimeinen käyttöpäivä", minkä jälkeen kenenkään ei tarvitsisi kyseistä tapausta enää katsoa.
- Anonyymi
Ompa noita saanut pahan kirjeen,kun tänne kirjoittaa pahaa oloaan.
- Anonyymi
Rupsahda rauhassa rakkaani,kaikilla se edessä on kumminkin.
- Anonyymi
Mistä naisviha johtuu
Kumpi vanhempi sinua hoivasi
Millaisen esimerkin sait muiden kunnioittamisesta ja rajoista. Kelleköän ei väkisin mitään. Kellekään ei myydä mitään. Ei värvätä, manipuloida. Kukaan ei saa koskea keneenkään luvatta ja mitä vain saa tehdäjos kukaan ei kärsi.
Jos kärsii niin jätkät muualle. Ratkaisivatko vanhempadi esim kotiväkivallan niim että alkoivat avullasi kiusata naaoureita, jotta äitisi sai isäsi mielenkiinnon itsestään naapurin kiusaamiseen.
Jostain tuo kiinnostua ja viha juontaa juurensa, että aikuiset naiset eivät saa nökyä.
Jollet ole sitten talibani.
- Anonyymi
Kulkeeko maski naamalla?
- Anonyymi
Kypärä päässä nähty.
- Anonyymi
Minä olen 60-vuotias ja haukun usein naapureita. Olen haukkunut heitä läskimahoiksi yms.. Myös kusipää-ilmaisua olen usein käyttänyt. Minulla on ollut mielenterveysongelmia. Mutta kyllä mielestäni olen aiheestakin heitä moittinut. Omalla esimerkillä olen yrittänyt kannustaa heitä liikkumaan. Eivät uskalla sanoa minulle mitään vastaankaan, koska olen siis isokokoinen mies.
- Anonyymi
Tämän takia ei kannata pitää lähempää tuttavuutta naapureihin. Sanon vain moi, jotkut vastaavat jotkut eivät. Mihinkään yhteisiin puuhiin en ryhdy, vuosikausiin en käynyt edes taloyhtiön kokouksissa kun siellä oli riitelyä ja uskovaisia.
- Anonyymi
Mikä paikkakunta?
- Anonyymi
Anteeksi !. Kirjoitin edellä, että haukkuisin kovasti naapureita. Tämä kommentti ei ole aivan totuuden mukainen, olin väsynyt ja turhautunut, kun kirjoitin sen. Mutta on siinä osa totuutta kuitenkin.
- Anonyymi
Onhan näitä naapureita joka lähtöön. Eräskin naapuri kehoitti taloyhtiön yhteisellä kanavalla meitä suoraan muuttamaan toisaalle, koska naama kait ärsyttää ja kerran sanoin tupakoinnista ja siitä se alkoi. Me emme tupakoi kuten kyseinen naapuri, emme juopottele, ei kotieläimiä, ei lapsia eli äänetkään ei voi häiritä. On epäasiallista ja loukkaavaa käytöstä kehottaa julkisesti muuttamaan muualle kodistaan, jossa asuttu kymmeniä vuosia. Esiintyykö tälläista paljonkin nykyään?
- Anonyymi
Keskittykäämme nyt koronaan,ja hengissä pysymiseen.
- Anonyymi
Ei tuo nyt kovin vakavalta kuulosta. Kai siinä nyt oli, että miksi haukuttiin? Siitä et puhu mitään.
Minkälaisia mielenterveysongelmia mahtaa olla? Kun noin näppärästi diagnoosin teit, kerroppa tarkemmin, kiinnostaa. - Anonyymi
Keskimäärin joka kolmas ihminen on mielenterveysongelmainen. Jos asuu kerrostalon keskikerroksissa, niin on todennäköisesti mielenterveysongelmaisen seinä-, lattia- tai kattonaapuri.
On tilastollinen poikkeama, mikäli ei asu mielenterveysongelmaisen naapurissa, jos sattuu asumaan kerrostalossa. Rivitalossa todennäköisyys seinänaapuruuuteen on pienempi.- Anonyymi
Mikä tämän joukon tarkoitus on?outoja vihjailuja ,taitaa heittää vähän joo.
- Anonyymi
Näitä tulee aina vaan enemmän ja enemmän kun ihmiset vanhenee ja tulee muistisairauksia. Älkää hyvät ihmiset vanhentuko, siitä tulee kaikkia vaivoja ja ongelmia vaan.
- Anonyymi
Nuoriso se vasta hullua porukkaa on nykyisin.
- Anonyymi
Aloittajan kuvaama käyttäytyminen on dementian eräs hyvin tunnettu alkuoire.
- Anonyymi
Kerrostalossa on joukko mielipuolia,hoitoa tarvitsevia raasuja.
- Anonyymi
Mukava naapuri on urbaani legenda jota ei ole olemassa.
Moni voi näyttää ja käyttäytyä mukavasti edessäpäin mutta selän takana ei.- Anonyymi
Yhteisöt pahimpia paskan jauhajia.
- Anonyymi
Mitkä yhteisöt? Uskonnolliset vai ihanko lahkot?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039