Naapurissani asuu mielenterveysongelmainen nainen

Anonyymi

Ikää on noin 60 vuotta. Meillä meni vuosia hyvin kunnes yhtäkkiä yllätyksekseni ihan täysin puuntakaa postilaatikossani oli kirje jossa haukuttiin minua ja yhtä toista naapuria. Yritin selvittää asiaa mutta nainen vaan tiuski että kirjeessä lukee mitä hän ajattelee ja haukkui vielä ulkomuotoani. Ehdotin hänelle mielenterveyspalveluita. Näytin kirjeen toiselle naapurille jota haukuttiin kirjeessä ja hän teki kunnianloukkauksesta ilmoituksen ja myöskin ehdotti naiselle mielenterveyspalveluita. Tällä hetkellä nainen säikkyy aina kun liikumme vihaa syvästi myös toista naapuria ja mutisee ja haukkuu aina kun näkee. Äsken kun tulin kotiin nainen riepotteli jonkun lasta vetämällä häntä muka pois alta kun ajoin noin 10kmh kohti noin 50 metrin päästä heistä. Sairas ihminen. Kenelläkään ei ole heitä vastaan ollut mitään nyt he elävät itse kuin eristyksissä aina säikkyen. Mä olen elänyt normaalisti käynyt töissä ja hoitanut omat asiani ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Ihmettelen suuresti tilannetta.

25

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja mitä seuraavaksi ?

      • Anonyymi

        Aloittaja joutuu mielisairaalaan seuraavaksi.


    • Anonyymi

      Kyllä kyllä ihan kamalaa kyllä kamalaa,naapurit on hyviä lääkäreitä kyllä kyllä kamalaa ei voi olla tottakaan.

    • Anonyymi

      Moni kaunis nainen rupsahdettuaan ei tunnu koskaan tokenevan siitä, ettei olekaan enää haluttu ja kaunis, kuten viimeisen 30 vuotta. Toiset taistelevat botoksein, leikkauksin ja rasvaimuin, mutta moni vain luovuttaa ja muuttuu vihatuksi noita-akaksi. Joillain naisilla tulisi olla "viimeinen käyttöpäivä", minkä jälkeen kenenkään ei tarvitsisi kyseistä tapausta enää katsoa.

      • Anonyymi

        Ompa noita saanut pahan kirjeen,kun tänne kirjoittaa pahaa oloaan.


      • Anonyymi

        Rupsahda rauhassa rakkaani,kaikilla se edessä on kumminkin.


      • Anonyymi

        Mistä naisviha johtuu
        Kumpi vanhempi sinua hoivasi

        Millaisen esimerkin sait muiden kunnioittamisesta ja rajoista. Kelleköän ei väkisin mitään. Kellekään ei myydä mitään. Ei värvätä, manipuloida. Kukaan ei saa koskea keneenkään luvatta ja mitä vain saa tehdäjos kukaan ei kärsi.

        Jos kärsii niin jätkät muualle. Ratkaisivatko vanhempadi esim kotiväkivallan niim että alkoivat avullasi kiusata naaoureita, jotta äitisi sai isäsi mielenkiinnon itsestään naapurin kiusaamiseen.

        Jostain tuo kiinnostua ja viha juontaa juurensa, että aikuiset naiset eivät saa nökyä.

        Jollet ole sitten talibani.


    • Anonyymi

      Kulkeeko maski naamalla?

      • Anonyymi

        Kypärä päässä nähty.


    • Anonyymi

      Minä olen 60-vuotias ja haukun usein naapureita. Olen haukkunut heitä läskimahoiksi yms.. Myös kusipää-ilmaisua olen usein käyttänyt. Minulla on ollut mielenterveysongelmia. Mutta kyllä mielestäni olen aiheestakin heitä moittinut. Omalla esimerkillä olen yrittänyt kannustaa heitä liikkumaan. Eivät uskalla sanoa minulle mitään vastaankaan, koska olen siis isokokoinen mies.

    • Anonyymi

      Tämän takia ei kannata pitää lähempää tuttavuutta naapureihin. Sanon vain moi, jotkut vastaavat jotkut eivät. Mihinkään yhteisiin puuhiin en ryhdy, vuosikausiin en käynyt edes taloyhtiön kokouksissa kun siellä oli riitelyä ja uskovaisia.

      • Anonyymi

        Mikä paikkakunta?


    • Anonyymi

      Anteeksi !. Kirjoitin edellä, että haukkuisin kovasti naapureita. Tämä kommentti ei ole aivan totuuden mukainen, olin väsynyt ja turhautunut, kun kirjoitin sen. Mutta on siinä osa totuutta kuitenkin.

    • Anonyymi

      Onhan näitä naapureita joka lähtöön. Eräskin naapuri kehoitti taloyhtiön yhteisellä kanavalla meitä suoraan muuttamaan toisaalle, koska naama kait ärsyttää ja kerran sanoin tupakoinnista ja siitä se alkoi. Me emme tupakoi kuten kyseinen naapuri, emme juopottele, ei kotieläimiä, ei lapsia eli äänetkään ei voi häiritä. On epäasiallista ja loukkaavaa käytöstä kehottaa julkisesti muuttamaan muualle kodistaan, jossa asuttu kymmeniä vuosia. Esiintyykö tälläista paljonkin nykyään?

      • Anonyymi

        Keskittykäämme nyt koronaan,ja hengissä pysymiseen.


    • Anonyymi

      Ei tuo nyt kovin vakavalta kuulosta. Kai siinä nyt oli, että miksi haukuttiin? Siitä et puhu mitään.

      Minkälaisia mielenterveysongelmia mahtaa olla? Kun noin näppärästi diagnoosin teit, kerroppa tarkemmin, kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Keskimäärin joka kolmas ihminen on mielenterveysongelmainen. Jos asuu kerrostalon keskikerroksissa, niin on todennäköisesti mielenterveysongelmaisen seinä-, lattia- tai kattonaapuri.

      On tilastollinen poikkeama, mikäli ei asu mielenterveysongelmaisen naapurissa, jos sattuu asumaan kerrostalossa. Rivitalossa todennäköisyys seinänaapuruuuteen on pienempi.

      • Anonyymi

        Mikä tämän joukon tarkoitus on?outoja vihjailuja ,taitaa heittää vähän joo.


    • Anonyymi

      Näitä tulee aina vaan enemmän ja enemmän kun ihmiset vanhenee ja tulee muistisairauksia. Älkää hyvät ihmiset vanhentuko, siitä tulee kaikkia vaivoja ja ongelmia vaan.

      • Anonyymi

        Nuoriso se vasta hullua porukkaa on nykyisin.


    • Anonyymi

      Aloittajan kuvaama käyttäytyminen on dementian eräs hyvin tunnettu alkuoire.

      • Anonyymi

        Kerrostalossa on joukko mielipuolia,hoitoa tarvitsevia raasuja.


    • Anonyymi

      Mukava naapuri on urbaani legenda jota ei ole olemassa.
      Moni voi näyttää ja käyttäytyä mukavasti edessäpäin mutta selän takana ei.

      • Anonyymi

        Yhteisöt pahimpia paskan jauhajia.


    • Anonyymi

      Mitkä yhteisöt? Uskonnolliset vai ihanko lahkot?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe