Onneksi erehdyin :D
Pidin sinua korvaamattomana
14
604
Vastaukset
- Anonyymi
Luin että korvamatona 😂😂
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Ei mies noin. Nyt sä vasta erehdyit.
- Anonyymi
Katkeruutta tihkuva teksti.
- Anonyymi
Ihminen on erehtyväinen.
- Anonyymi
Ei minulta nainen. En voi korvata sinua millään.
...................
<3- Anonyymi
Pidän edelleen korvaamattomana.
- Anonyymi
Korvaton muki, karvaton ... noni jääköön sanomatta.
- Anonyymi
=)
ikää tulee, jo, rupean olemaan, jo, ikäloppu, ja, vaikka kuinka yrittäisin,
niin, en enää tästä tule parempaan kuntoon, vaikka kuinka ravaisin,
paikasta toiseen, niin, ei se paljon auta,
jotenkin, toivoisin että kuolema voitettaisiin,
ei, minun takiani, vaan, ihmiskunnan vuoksi, sillä, kuolema on aina kuolema,
ja, jos, ihan rehellisiä ollaan, niin, ketäpä ei haluaisi elää ikuisesti?
kaikki sitä haluavat,
tavalla tai toisella,
mutta, olen mitä olen, ja, pyörin näissä ympyröissä, lopun elämääni,
ihmetellen vain, ja, vajaakuntoisena, ihmetellen kaikki vuoden vain menevät,
sillä, tämä vaiva on niin vaikea ja kova,
ja, se ei minua haittaa, olen jo tehnyt elämässäni ihan tarpeeksi jo,
eikä, minun tarvitse enää onneksi vanhana, enää suoriutua tai tehdä mitään,
jos, en halua,
jotenkin, vain, toivoisin että panostukseni ja toiveikkuuteni,
olisi ollut, niin, kova, että minun aikanani saataisiin itse kuolema voitettua,
sillä, se ei ole minun haaveeni, vaan, lukuisten ja lukuisten muitten
ihmisten, haave, myöskin, :)
lukuisten ja lukuisten ja lukuisten ihmisten haave, kuin itse elämä,
itsessään ja elämän ikuiset haaveet kuin itse elämä, itsessään,
uskon, että sinäkin haaveilet siitä, :)
joten, halpaa ja hyvää ja sivistävää mediaa kaikkialla maailmassa,
ja, urheilu, media, myöskin, halpoja ja hyviä harrasteita,
ja, elokuvat, halpoja ja hyviä,
kaikki mahdolliset rahanmenot tukittua kaikkialla maailmassa,
ja, sitä todellakin, kaikesta sydämestäni tarkoitan,
ja, keskittää se tiettyihin kriittisiin ja äärimmäisen tärkeisiin,
tieteenaloihin lähes se kaikki suunnaton rahanlähteet, median,
ja, pitää se niissä,
siten, tehdään tulosta ja tehdään hyvinkin,
mutta, kärsivällisyyttä se vaatii,
ja, se on ainoa keino, millä tiede saadaan kaikkialla maailmassa,
kukoistamaan, ja loistamaan,
ja, se vaatii, aikaa, todella äärimmäisen paljon,
sitä. se vaatii,
kaikkea hyvää sinulle, ja anteeksi kaikki,
olen ollut vain, mitä olen ollut,
ja, sitä olen kuolemaani saakka,
sillä, jos kaiken olisi voinut hoitaa ajoissa,
ei mitään tällaista olisi tullut,
ja, korjaaminen on lähes täysin mahdotonta,
ja, siltikin ilman näitä vaivoja, en olisi mitä, nyt olisin,
silti toivon, että minulta ei juurikaan paljon vaadittaisi,
sillä, kaiken korjaaminen,
se, vasta vaikeaa onkin,
ja, se ei haittaa,
jos, olen voinut vain antaa itse, kaikelle, uutta, elämää,
ja, toivoa,
silloin, olen tehnyt tehtäväni,
enkä, jaksa enempää murehtia, itse elämää,
sillä, silloin olen jo elänyt,
jo, elämäni,
ja, sen, mitä se on suonut,
ja, ei suonut,
kaikkea hyvää ja hyvää yötä,
=) - Anonyymi
Erehdyit sitten väärin, eli erehdyit erehtymisessäsi. Minähän OLEN korvaamaton. :D
… ?🥺
Se on hyvä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497