Pidin sinua korvaamattomana

Anonyymi

Onneksi erehdyin :D

14

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luin että korvamatona 😂😂

      • Anonyymi

        Sama!


    • Anonyymi

      Ei mies noin. Nyt sä vasta erehdyit.

    • Anonyymi

      Katkeruutta tihkuva teksti.

    • Anonyymi

      Ihminen on erehtyväinen.

    • Anonyymi

      Ei minulta nainen. En voi korvata sinua millään.

    • ...................
      <3

    • Anonyymi

      Pidän edelleen korvaamattomana.

    • Anonyymi

      Korvaton muki, karvaton ... noni jääköön sanomatta.

    • Anonyymi

      =)

      ikää tulee, jo, rupean olemaan, jo, ikäloppu, ja, vaikka kuinka yrittäisin,

      niin, en enää tästä tule parempaan kuntoon, vaikka kuinka ravaisin,

      paikasta toiseen, niin, ei se paljon auta,

      jotenkin, toivoisin että kuolema voitettaisiin,

      ei, minun takiani, vaan, ihmiskunnan vuoksi, sillä, kuolema on aina kuolema,

      ja, jos, ihan rehellisiä ollaan, niin, ketäpä ei haluaisi elää ikuisesti?

      kaikki sitä haluavat,

      tavalla tai toisella,

      mutta, olen mitä olen, ja, pyörin näissä ympyröissä, lopun elämääni,

      ihmetellen vain, ja, vajaakuntoisena, ihmetellen kaikki vuoden vain menevät,

      sillä, tämä vaiva on niin vaikea ja kova,

      ja, se ei minua haittaa, olen jo tehnyt elämässäni ihan tarpeeksi jo,

      eikä, minun tarvitse enää onneksi vanhana, enää suoriutua tai tehdä mitään,

      jos, en halua,

      jotenkin, vain, toivoisin että panostukseni ja toiveikkuuteni,

      olisi ollut, niin, kova, että minun aikanani saataisiin itse kuolema voitettua,

      sillä, se ei ole minun haaveeni, vaan, lukuisten ja lukuisten muitten

      ihmisten, haave, myöskin, :)

      lukuisten ja lukuisten ja lukuisten ihmisten haave, kuin itse elämä,

      itsessään ja elämän ikuiset haaveet kuin itse elämä, itsessään,

      uskon, että sinäkin haaveilet siitä, :)

      joten, halpaa ja hyvää ja sivistävää mediaa kaikkialla maailmassa,

      ja, urheilu, media, myöskin, halpoja ja hyviä harrasteita,

      ja, elokuvat, halpoja ja hyviä,

      kaikki mahdolliset rahanmenot tukittua kaikkialla maailmassa,

      ja, sitä todellakin, kaikesta sydämestäni tarkoitan,

      ja, keskittää se tiettyihin kriittisiin ja äärimmäisen tärkeisiin,

      tieteenaloihin lähes se kaikki suunnaton rahanlähteet, median,

      ja, pitää se niissä,

      siten, tehdään tulosta ja tehdään hyvinkin,

      mutta, kärsivällisyyttä se vaatii,

      ja, se on ainoa keino, millä tiede saadaan kaikkialla maailmassa,

      kukoistamaan, ja loistamaan,

      ja, se vaatii, aikaa, todella äärimmäisen paljon,

      sitä. se vaatii,

      kaikkea hyvää sinulle, ja anteeksi kaikki,

      olen ollut vain, mitä olen ollut,

      ja, sitä olen kuolemaani saakka,

      sillä, jos kaiken olisi voinut hoitaa ajoissa,

      ei mitään tällaista olisi tullut,

      ja, korjaaminen on lähes täysin mahdotonta,

      ja, siltikin ilman näitä vaivoja, en olisi mitä, nyt olisin,

      silti toivon, että minulta ei juurikaan paljon vaadittaisi,

      sillä, kaiken korjaaminen,

      se, vasta vaikeaa onkin,

      ja, se ei haittaa,

      jos, olen voinut vain antaa itse, kaikelle, uutta, elämää,

      ja, toivoa,

      silloin, olen tehnyt tehtäväni,

      enkä, jaksa enempää murehtia, itse elämää,

      sillä, silloin olen jo elänyt,

      jo, elämäni,

      ja, sen, mitä se on suonut,

      ja, ei suonut,

      kaikkea hyvää ja hyvää yötä,

      =)

      • ...............
        <3


    • Anonyymi

      Erehdyit sitten väärin, eli erehdyit erehtymisessäsi. Minähän OLEN korvaamaton. :D

    • … ?🥺

    • Se on hyvä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe