Minä selvisin voittajana
Kaipaus on ohi
23
626
Vastaukset
- Anonyymi
Jaaaaa.... Minulla taasen ei ole ohi, kaipaan yhä ystävääni.
- Anonyymi
Ei oo voittajia
On vain onnellisuutta
- Anonyymi
Kirjoitat tuollasta ikävä-palstalle.. HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!! HAH!
- Anonyymi
No anna kirjoittaa, tuskin se sinusta yli hankkiutunut on😄
Onneksi olkoon, sitten vain.........
<3- Anonyymi
Oikeat tunteet ei ole mikään taistelu eikä leikki. Mene lapsi pesemään korvantaustat.
- Anonyymi
Eipä tuota usko erkkikään..
- Anonyymi
Mulla ei onnistu, en pysty unohtamaan häntä/miestä, kaipaan niin että sattuu
Niin kauan menee hyvin, kun mikään tai kukaan ei muistuta hänestä mitenkään. Kun pääsee siihen hetkeen, että on ok.
- Anonyymi
Minulla ei. Mutta en ole tärkeä. En edes tiedä aikooko hän minun vaimokseni.
- Anonyymi
Miten niin et ole tärkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin et ole tärkeä?
Maailma ei huomaisi poissaoloani. Mutta ei haittaa minua. En minä haluaisikaan olla tärkeä maailmalle, vaan yhdelle tärkeä ja rakas voisin olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma ei huomaisi poissaoloani. Mutta ei haittaa minua. En minä haluaisikaan olla tärkeä maailmalle, vaan yhdelle tärkeä ja rakas voisin olla.
Ja olen semmoinen kenellä ei ole juuri ystäviä. Olen ärsyttävän hankala luonteeltani.
Mulla ei ole ohi. Ei vaikka yrittäis.
- Anonyymi
Hyvä, voittajat aina muistetaan, ei häviäjää?
- Anonyymi
Lämpimät onnittelut !
🙄 - Anonyymi
Myönnän tappioni. Minne toimitan kossupullon?
- Anonyymi
Ei ollu kossupullo vaan 4L kanisterillinen pirtua. Oletinkin, kun tunnustat häviösi, yrität vielä siinäkin peruuttaa? Aina on joku källi mielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu kossupullo vaan 4L kanisterillinen pirtua. Oletinkin, kun tunnustat häviösi, yrität vielä siinäkin peruuttaa? Aina on joku källi mielessä?
Petkuttaa!
- Anonyymi
Rakas onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa!
- Anonyymi
Voisitko samalla muuttaa jonnekin satojen kilometrien päähän ja pysyä siellä niin olisi kivempaa elämä.
- Anonyymi
Eipäs kun minä, koska en ole kaivannut ketään moneen vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363234
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per432724- 442676
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562572