Kovasti

kiinnostaa

Kuka ihminen on pysäyttänyt sinut muuttamaan ennakkokäsityksiäsi?

Oliko hän läheisesi, vai saitko uutta näkemystä johonkin julkisuuden henkilöön esim. Paavi/Jutila/Niinistö/rakas lemmikkisi/isoäitisi...

Milloin ja miksi?

Josko vastauksia tuleepi, kerron tarinani.

8

1009

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laahustava

Isoveli sanoi,että lopeta se tappeleminen.Aina löytyy sua kovempi tappelija.
      Tuli silloin tallöin kapakassa tapelua nuorempana kun piti näyttää niin kovalta jätkältä.Oli veli aivan oikeassa kun ei esittänyt mitään kovista sai juoda kaljansa rauhassa.

• lesbo

Heteronaisena olen jotenkin aina hyväksynyt helpommin miespuoliset homot kuin naispuoliset, joita lesboiksi kutsutaan.
      Sitten tutustuin moottoripyöräharrastuksen kautta nuoreen lesbonaiseen.
      Nainen ei ollut minusta millään seksuaalisella tavalla kiinnostunut, hänellä oli, kuulemma, vakituinen naisystävä.

Juttutuokio oli rentouttava ja tunsin olleeni tyhmä aiempine pelkoineni.

• n52

parikymppinen kun ryyppäsin ns.oja seurassa.
      Onneksi huomasin ajoissa kaikkien olevan ihmisiä!

• tuffe

uhalla, että saan ruskeakielisen maineen, vastaan: ne miehet jotka ovat kirjoittaneet tälle palstalle. Osa heistä ovat jo lopettaneet (?) ja osa käy täällä vain harvoin. Niin, nyt halua vähätellä palstan naisia, mutta sen jo tiesin ennestään että he ovat fiksuja ja empaattiisia ;)

Oma kuvani miehistä oli äriseviä olioita jotka eivät turhaan hempeile, itke tai kikattaa. Puhumisesta puhumattakaan (

• Ben_Sjatkel

kun opit sinäkin ettei kaikki miehet ole oikeita miehiä..
        Oikea mies ei turhasta ärise naiselle vaan jutellen selvii asiat.
        (osataan se tekninenkin)

Ben

• quistis

mä olen aivan saman kokenut...Siis..niin mitäpäs tohon enempää:o)))) KIITOS!

• aihe!
      Vastaaminen vaikeaa;
      pienenä olin mummon tyttö; hän oli itsevarma, turvallinen, aina ystävällinen, erittäin vieraanvarainen, kertoi tarinoita..
      Mainitsit myös lemmikin; aikuiselämässäni elin jossain vaiheessa yhdessä, mutta niin yksin, että tämä ihana suloinen karvaturri oli ainoa, jolle tuhlasin hellyyttä, ja jolta sain sitä kaksinverroin takaisin.

• ollikolli-63

Muutama ilta sitten törmäsin jonkun tietokone"hörhön" sivuille, ja jäin lukemaan uskomatonta tarinaa. Ennakkokäsitykset ei muuttuneet, mut kumminkin jäin miettimään sitä kuinka paljon ihmisten tekemisiä yleensäkin valvotaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      152
      2601
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1870
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1331
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe