Kuka ihminen on pysäyttänyt sinut muuttamaan ennakkokäsityksiäsi?
Oliko hän läheisesi, vai saitko uutta näkemystä johonkin julkisuuden henkilöön esim. Paavi/Jutila/Niinistö/rakas lemmikkisi/isoäitisi...
Milloin ja miksi?
Josko vastauksia tuleepi, kerron tarinani.
Kovasti
8
1035
Vastaukset
- Laahustava
Isoveli sanoi,että lopeta se tappeleminen.Aina löytyy sua kovempi tappelija.
Tuli silloin tallöin kapakassa tapelua nuorempana kun piti näyttää niin kovalta jätkältä.Oli veli aivan oikeassa kun ei esittänyt mitään kovista sai juoda kaljansa rauhassa. - lesbo
Heteronaisena olen jotenkin aina hyväksynyt helpommin miespuoliset homot kuin naispuoliset, joita lesboiksi kutsutaan.
Sitten tutustuin moottoripyöräharrastuksen kautta nuoreen lesbonaiseen.
Nainen ei ollut minusta millään seksuaalisella tavalla kiinnostunut, hänellä oli, kuulemma, vakituinen naisystävä.
Juttutuokio oli rentouttava ja tunsin olleeni tyhmä aiempine pelkoineni. - n52
parikymppinen kun ryyppäsin ns.oja seurassa.
Onneksi huomasin ajoissa kaikkien olevan ihmisiä! - tuffe
uhalla, että saan ruskeakielisen maineen, vastaan: ne miehet jotka ovat kirjoittaneet tälle palstalle. Osa heistä ovat jo lopettaneet (?) ja osa käy täällä vain harvoin. Niin, nyt halua vähätellä palstan naisia, mutta sen jo tiesin ennestään että he ovat fiksuja ja empaattiisia ;)
Oma kuvani miehistä oli äriseviä olioita jotka eivät turhaan hempeile, itke tai kikattaa. Puhumisesta puhumattakaan (- Ben_Sjatkel
kun opit sinäkin ettei kaikki miehet ole oikeita miehiä..
Oikea mies ei turhasta ärise naiselle vaan jutellen selvii asiat.
(osataan se tekninenkin)
Ben - quistis
mä olen aivan saman kokenut...Siis..niin mitäpäs tohon enempää:o)))) KIITOS!
aihe!
Vastaaminen vaikeaa;
pienenä olin mummon tyttö; hän oli itsevarma, turvallinen, aina ystävällinen, erittäin vieraanvarainen, kertoi tarinoita..
Mainitsit myös lemmikin; aikuiselämässäni elin jossain vaiheessa yhdessä, mutta niin yksin, että tämä ihana suloinen karvaturri oli ainoa, jolle tuhlasin hellyyttä, ja jolta sain sitä kaksinverroin takaisin.- ollikolli-63
Muutama ilta sitten törmäsin jonkun tietokone"hörhön" sivuille, ja jäin lukemaan uskomatonta tarinaa. Ennakkokäsitykset ei muuttuneet, mut kumminkin jäin miettimään sitä kuinka paljon ihmisten tekemisiä yleensäkin valvotaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439