Tiedätte-kyllä-kuka syyttää minua jatkuvasti diabeteksen huonosta hoidosta (ts. en ketokarppaa). Sain juuri laboratorioarvoni ja pitkä sokeri oli 43 mmol/mmol (tavoitetaso alle 48 mmol/l, terveellä alle 42 mmol/l), ALAT oli 22 U/l (tavoitetaso alle 50 U/l) ja LDL 2.1 mmol/l.
LDL yläkanttiin mutta sekin laskenut.
Näin siis runsashiilihydraattisella dieetillä ja laihdutuksella. Paastot ja aterianjälkeiset verensokerit lääkkeillä terveen arvoissa ja ilman lääkkeitä hiukan koholla.
Huonoa diabeteksen hoitoa?
23
143
Vastaukset
- Anonyymi
Kakkosia lienee nelijää alalajia niin oliskos teillä lieväasteinen "lasten" versio jolla voipi keikaroida. Ei onnistu minun tapaus laihutuskuurilla yksin. Ei vaikka olis sellainen pussikuuri jotta sokeakin näkis näläkää. Mulla laihtuminen tapahtui sukkelaan niukkahiilarisella.
- Anonyymi
"Ei onnistu minun tapaus laihutuskuurilla yksin. Ei vaikka olis sellainen pussikuuri jotta sokeakin näkis näläkää."
Eikä tule onnistumaan Kakkosia on tosissaan useampaa tyyppiä mutta laihtuminen perustuu pelkästään energíavajeeseen. Jos ei halua tai pysty noudattamaan terveellistä ruokavaliota niin sillä ei laihdu.
Kaikilla ei painon lasku auta diabetekseen eli jos haima ei tuota tarpeeksi insuliinia niin lääkkeitä tarvitsee.
Minun diabeteksen ei ole mitenkään lieväasteinen koska insuliiniakin on käytetty. Laihtuminen on vaan parantanut paljon insuliiniherkkyyttä. Tietysti maksan rasvoittimisen väheneminenkin auttaa (ALAT 60->20 puolessatoista vuodessa).
Isä oli mainio esimerkki laihdutuksen merkityksestä diabeetikoille, laihtui 30 kg kiloa ja insuliinin määrä tippui 160 yksiköstä 16 yksikköön. Haima tuskin tuotti enää paljoa insuliinia.- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Kakkosia on tosissaan useampaa tyyppiä mutta laihtuminen perustuu pelkästään energíavajeeseen. Jos ei halua tai pysty noudattamaan terveellistä ruokavaliota niin sillä ei laihdu.
Kaikilla ei painon lasku auta diabetekseen eli jos haima ei tuota tarpeeksi insuliinia niin lääkkeitä tarvitsee.
Minun diabeteksen ei ole mitenkään lieväasteinen koska insuliiniakin on käytetty. Laihtuminen on vaan parantanut paljon insuliiniherkkyyttä. Tietysti maksan rasvoittimisen väheneminenkin auttaa (ALAT 60->20 puolessatoista vuodessa).
Isä oli mainio esimerkki laihdutuksen merkityksestä diabeetikoille, laihtui 30 kg kiloa ja insuliinin määrä tippui 160 yksiköstä 16 yksikköön. Haima tuskin tuotti enää paljoa insuliinia."Kakkosia on tosissaan useampaa tyyppiä mutta laihtuminen perustuu pelkästään energíavajeeseen. Jos ei halua tai pysty noudattamaan terveellistä ruokavaliota niin sillä ei laihdu."
"Olipa kerran..........ja sen pituinen se
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20911954- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596363Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775277- 585000
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514523Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194451- 1193946
- 833452
- 552005