Tiedätte-kyllä-kuka syyttää minua jatkuvasti diabeteksen huonosta hoidosta (ts. en ketokarppaa). Sain juuri laboratorioarvoni ja pitkä sokeri oli 43 mmol/mmol (tavoitetaso alle 48 mmol/l, terveellä alle 42 mmol/l), ALAT oli 22 U/l (tavoitetaso alle 50 U/l) ja LDL 2.1 mmol/l.
LDL yläkanttiin mutta sekin laskenut.
Näin siis runsashiilihydraattisella dieetillä ja laihdutuksella. Paastot ja aterianjälkeiset verensokerit lääkkeillä terveen arvoissa ja ilman lääkkeitä hiukan koholla.
Huonoa diabeteksen hoitoa?
23
102
Vastaukset
- Anonyymi
Kakkosia lienee nelijää alalajia niin oliskos teillä lieväasteinen "lasten" versio jolla voipi keikaroida. Ei onnistu minun tapaus laihutuskuurilla yksin. Ei vaikka olis sellainen pussikuuri jotta sokeakin näkis näläkää. Mulla laihtuminen tapahtui sukkelaan niukkahiilarisella.
- Anonyymi
"Ei onnistu minun tapaus laihutuskuurilla yksin. Ei vaikka olis sellainen pussikuuri jotta sokeakin näkis näläkää."
Eikä tule onnistumaan Kakkosia on tosissaan useampaa tyyppiä mutta laihtuminen perustuu pelkästään energíavajeeseen. Jos ei halua tai pysty noudattamaan terveellistä ruokavaliota niin sillä ei laihdu.
Kaikilla ei painon lasku auta diabetekseen eli jos haima ei tuota tarpeeksi insuliinia niin lääkkeitä tarvitsee.
Minun diabeteksen ei ole mitenkään lieväasteinen koska insuliiniakin on käytetty. Laihtuminen on vaan parantanut paljon insuliiniherkkyyttä. Tietysti maksan rasvoittimisen väheneminenkin auttaa (ALAT 60->20 puolessatoista vuodessa).
Isä oli mainio esimerkki laihdutuksen merkityksestä diabeetikoille, laihtui 30 kg kiloa ja insuliinin määrä tippui 160 yksiköstä 16 yksikköön. Haima tuskin tuotti enää paljoa insuliinia.- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Kakkosia on tosissaan useampaa tyyppiä mutta laihtuminen perustuu pelkästään energíavajeeseen. Jos ei halua tai pysty noudattamaan terveellistä ruokavaliota niin sillä ei laihdu.
Kaikilla ei painon lasku auta diabetekseen eli jos haima ei tuota tarpeeksi insuliinia niin lääkkeitä tarvitsee.
Minun diabeteksen ei ole mitenkään lieväasteinen koska insuliiniakin on käytetty. Laihtuminen on vaan parantanut paljon insuliiniherkkyyttä. Tietysti maksan rasvoittimisen väheneminenkin auttaa (ALAT 60->20 puolessatoista vuodessa).
Isä oli mainio esimerkki laihdutuksen merkityksestä diabeetikoille, laihtui 30 kg kiloa ja insuliinin määrä tippui 160 yksiköstä 16 yksikköön. Haima tuskin tuotti enää paljoa insuliinia."Kakkosia on tosissaan useampaa tyyppiä mutta laihtuminen perustuu pelkästään energíavajeeseen. Jos ei halua tai pysty noudattamaan terveellistä ruokavaliota niin sillä ei laihdu."
"Olipa kerran..........ja sen pituinen se
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675710Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344264Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971886- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715