OSB-lasiterassit - kokemuksia?

Anonyymi

Moi!

Millaisia kokemuksia ko firmasta? Onko kyseessä huijaus vai onko joku saanut tilaamansa terassin? Tilauksesta ja käsirahasta on kulunut jo 16 viikkoa ja asennusaika siirtyy ja siirtyy. Myöhästymisistä ei tule ilmoituksia, vaan itse pitää soitella perään ja ahdistella. Onko huijaus vai kannattaako vielä odottaa?

Oma kokemus on todella huono, vaikka terassi josssain vaiheessa saataisiinkin asennettua, eli ei kannata tilata täältä ihan jo jättimäisten asennusviiveiden vuoksi!

76

10630

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Rahat meni jo, etsi uusi

    • Anonyymi

      Ihan järkyttävä puulaaki. Startanneet vasta hiljattain ja kohteita suunnitellaan sekä asennellaan sinnepäin! Ja tuotteita ette saa 6kk tästä firmasta. Tuotteet eivät myöskään sovellu suomen ilmastoon lainkaan. Kannattaa kiertää tämä kaukaa. Suomessa on suurempia ja luotettavampia firmoja kuin tämä kuten Lumon tai Siesta.

      • Anonyymi

        Siesta ok...


    • Anonyymi

      Meillä tulossa lasitus Osb:lta. Toimitus kestänyt useita kuukausia ja viestintä asian tiimoilta ollut puutteellista.

      Materiaalit ovat alutecin, niinkuin monen kilpailevan yrityksenkin. Eli firma ei vaikuta kuitenkaan huijaukselta, sillä asennuksia näyttää toteutuneen. Ongelma varmaan kasvaneessa kysynnässä, johon ei olla osattu reagoida.

      Katsotaan millainen lopputulos on. Asennus kertonee firman todellisen luonteen.

      • Anonyymi

        Asennus jälki huonoa kokemuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asennus jälki huonoa kokemuksesta.

        Millainen kokemus? Missä päin?


    • Anonyymi

      Samanlainen kokemus itselläni. Asiakasviestintä täysin katastrofaalista. Viesteihin ei vastata, mitään ei viestitä oma-aloitteisesti asiakkaan suuntaan, dead-linet paukkuvat, mutta ketään ei tunnu kiinnostavan kertoa siitä edes sinä vaiheessa, kun itse perään kyselee. Toivottavasti edes laatu ja asennusjälki olisi kohtuullista, kun vihdoin viimein tekevät työt. Tosin itsellä kyllä jo pikkuhiljaa alkaa olla harkinnassa sopimuksen riitauttaminen ja käsirahan takaisin vaatiminen, jotta pystyisi ensi kevääksi tilaamaan urakan luotettavammalta toimijalta. En suosittele kenellekään näiden kanssa toimimista.

      • Anonyymi

        Muiden syyttely ei auta todellakaan asiaa, kun on itse töpännyt ja vielä pahasti. Nyt kannattaisi vain keskittyä siihen omaan tekemiseen ja antaa muiden keskittyä omaansa, ettei pilaa mainettaan vielä pahemmin. Oikeasti, se kriisiviestinnän koulutus kannattaa nyt laittaa kiireellisyyslistalla kärkipaikoille.


    • Anonyymi

      Kuulostaa huijaukselta - eihän OSB-lastulevystä näe läpi ollenkaan!

      • Anonyymi

        Miettiny ihan samaa


    • Anonyymi

      Toimitusaika hieman venyi, mutta sama tilanne myös muilla toimijoilla, tällä hetkellä kaikki rakentamiseen liittyvä materiaali on saatavilla todella pitkillä toimitusajoilla. Tiedottaminen olisi kyllä voinut olla hieman aktiivisempaa, myös siinä tapauksessa että ei ole mitään varmaa kerrottavaa. Jos toimittaja ei saa itsekään tietoa materiaalien saatavuudesta niin vaikea on tiedoksi muuttua...
      Asennustyö hoidettiin esimerkillisesti, ja lopputulokseen olemme varsin tyytyväisiä. Pitkähköstä odotusajasta huolimatta voimme suositella!

      • Anonyymi

        Mikä tilanne teidän terassin kanssa nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tilanne teidän terassin kanssa nyt?

        Ei tullut terassia, eikä tule OSB:ltä jatkossakaan. Loppupelissä eivät pystyneet toteuttamaan sitä, mitä olivat kaupan sopimisen hetkellä luvanneet, joten kauppa purettiin. Nyt odottelen ennakkomaksua takaisin. Toivottavasti tulee nopeasti - sen verran pitkään on iso summa rahaa heidän tilillään maannut. Enempää ne jaksa ja viitsi asiaa avata, mutta kyllä tässä keississä pieleen meni kaikki, mikä voi pieleen mennä. Toivottavasti oppivat tästä tulevaa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut terassia, eikä tule OSB:ltä jatkossakaan. Loppupelissä eivät pystyneet toteuttamaan sitä, mitä olivat kaupan sopimisen hetkellä luvanneet, joten kauppa purettiin. Nyt odottelen ennakkomaksua takaisin. Toivottavasti tulee nopeasti - sen verran pitkään on iso summa rahaa heidän tilillään maannut. Enempää ne jaksa ja viitsi asiaa avata, mutta kyllä tässä keississä pieleen meni kaikki, mikä voi pieleen mennä. Toivottavasti oppivat tästä tulevaa varten.

        Sen verran pitää positiivista palautetta kuitenkin antaa, että rahat palautettiin sovittuun päivään mennessä ja viestintä tuossa loppuvaiheessa oli asiallista. Osasivat pahoitella tapahtunutta ja tosiaan kaupan purku sujui riidoitta. Toivottavasti tämän syksyn katastrofeista nyt oppivat ja homma alkaa toimia uusien tekijöiden myötä.


    • Anonyymi

      Onkos joku saanut tähän yritykseen yhteyttä?
      Puhelimeen ei vastata, s. Postiin ei vastata eikä viesteihin.
      Alkaa epäilyttämään että noinko tuolta mitään enään koskaan saakaan.

      • Anonyymi

        Vaatii vähintään kolme yritystä ja sen, että viesteissäsi kuulostat niin kyrsiintyneeltä, että tajuavat sinun seuraavaksi alkavan kommunikoida asianajajan välityksellä. Kohteliaaseen viestiin on täysin turha odottaa vastausta ja puhelimensa nämä ovat varmaan jo laittaneet äänettömälle ja sormet korvissa lallatellen kuvittelevat, että vihaiset asiakkaat katoavat, jos vain tarpeeksi kauan kuvittelee, ettei niitä oikeasti ole.


    • Anonyymi

      Saitteko terassin lopulta?

      • Anonyymi

        Saatiin joo. Korjasivat myös kaikki virheet ja antoivat taloudellisessa loppuselvityksessa 3200€ alennusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatiin joo. Korjasivat myös kaikki virheet ja antoivat taloudellisessa loppuselvityksessa 3200€ alennusta

        Voisitteko tämän jälkeen suositella firmaa tai oletteko kaiken sotkun jälkeen kuitenkin tyytyväinen lopputulokseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitteko tämän jälkeen suositella firmaa tai oletteko kaiken sotkun jälkeen kuitenkin tyytyväinen lopputulokseen?

        Kysytkö ihan tosissasi? Vaikea kuvitella, että yksikään ketjussa kokemuksiaan jakanut suosittelisi teitä, vaikka miten olisitte hyvittäneet näiden sotkujen jälkeen?


    • Anonyymi

      Meillä tilaus tehty huhtikuun lopussa, osa asennuksesta tehtii syyskuussa, seuraava askel (uhkailujen jälkeen) marraskuun alussa ja viimeinen varsinainen terassin osa piti saada asennukseen marras-joulukuun vaihteessa, mutta (yllätys-yllätys!) eipä ole siitä asennuksesta taas kuulunut mitään... Lisäksi tilatut markiisit tulevat "ensi vuonna". Eli sopimuksen luvattu 6-9 viikon toimitus on venynyt 7 kuukaudeksi eikä loppua vielä edes näy.

      Kokemus aivan sama kuin kaikilla muillakin. Viiveistä ei ilmoiteta, kaikki pitää itse kysyä moneen kertaan, turhaa lupailua ja epäselvää viestintää. Meille esimerkiksi tuli aivan yllätyksenä, että terassia ei saatukaan valmiiksi syyskuussa. Meille puhuttiin ainoastaan siitä, että yhden sivun palolasi jää puuttumaan, mutta "sen toimitus vie vaan muutamia päiviä". Lopulta terassista jäi puuttumaan vaikka mitä ja tämä siis oli ollut firmalla tiedossa vaikka kuinka kauan, mutta eipä meille tätä oltu viitsitty infota. Palolasia, jonka toimitusaika oli "muutamia päiviä" ei ole näknyt vieläkään.

      Aivan katastrofaalisen huono suoritus ja suosittelen kaikkia kiertämään tämän firman kaukaa. Halusin uskoa heidän selityksiään ja antaa mahdollisuuksia, mutta mikään ei ole muuttunut ja aivan yhtä ala-arvoista hommaa ollut sopimuksen hyväksymisestä asti. Mun neuvoni kaikille: kiertäkää kaukaa.

      • Anonyymi

        Meille puolestaan tuli aivan yllätyksenä, että sen jälkeen kun kolmeen kertaan oli väitetty viivästyksen johtuvan Saksan tehtaan toimitusviiveistä, loppujen lopuksi koko terassia ei ollut edes tilattu, vaikka aikaa sopimuksen allekirjoittamisesta oli kulunut siinä vaiheessa 4 kuukautta. Lopulta, kun puhelimen päähän sai sitten jonkun, joka kertoi tilanteen rehellisesti, kävi ilmi, että olivat luvanneet jotain ihan muuta kuin mitä pystyivät toteuttamaan. Kellekään ei vain ollut ilmeisesti missään vaiheessa tullut mieleen, että olisi kannattanut olla heti yhteydessä asiakkaaseen, kun tämän tajusivat, ja selvittää asia jo siinä vaiheessa yhteistuumin, sen sijaan että kuukausitolkulla vain väittää vian olevan toimitusongelmissa. Onneksi kaupan purku sentään sujui ongelmitta ja ennakkomaksun sain takaisin vain muutaman peräänkyselyn jälkeen.


    • Anonyymi

      Meillä myös OSB-lasiterassi. Terassi saatiin siis pystyyn, mutta tämä viesteihin vastaamattajättäminen, tyhjät lupaukset ja projektin venyminen aikataulun suhteen kuulostaa todella tutulta.
      Heillä on ilmeisesti taktiikkana tehdä niin paljon myyntiä kuin mahdollista, ja toteuttaa niin monta kohdetta kuin mahdollista, mutta hyväksyvät kuitenkin sen, että osa kohteista peruuntuu, koska osa asiakkaista ei tule sietämään tätä jatkuvaa vedätystä aikataulun suhteen. Mutta kuitenkin koko ajan heillä on projekteja työn alla, joten kassavirta pysyy kunnossa, ja samaan aikaan myydään uutta peruuntuneiden tilalle.
      Sinänsä surullista, koska tuote heillä on kokonaisuutena ja ulkonäöllisesti kunnossa ja poikkeaa valtavirrasta, mutta ihan yrityksen omistajista lähtien toimintaa ohjataan ihan väärin tai sitten näin halutaan asioiden menevän. Päivän selvää on se, että esimerkiksi takuuasioiden hoito/varaosien hankinta tämän yrityksen tuotteiden osalta - no sen voi unohtaa.

      • Anonyymi

        Vaikea kuvitella, että kukaan vapaaehtoisesti valitsisi noin päätöntä taktiikkaa. Ei kai kukaan oikeasti ole niin tyhmä, ettei tajua, että jossain vaihessa puskaradio saa kiinni, ja asiakkaat kaikkkoavat lopullisesti, jos täysin päin p*rsettä hoidettuja keissejä tulee liukuhihnalta? Oman kokemuksen pohjalta, joka päättyi siihen että terassia ei tullut - rahat tilille sentään taistelun jälkeen - neuvoni jokaiselle asiaa edes harkitsevalle on pysyä kaukana tästä lafkasta. Turha ottaa sitä riskiä, että se tyhjä arpa napsahtaa omalle kohdalle, kun luotettavampiakin toimijoita maasta löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea kuvitella, että kukaan vapaaehtoisesti valitsisi noin päätöntä taktiikkaa. Ei kai kukaan oikeasti ole niin tyhmä, ettei tajua, että jossain vaihessa puskaradio saa kiinni, ja asiakkaat kaikkkoavat lopullisesti, jos täysin päin p*rsettä hoidettuja keissejä tulee liukuhihnalta? Oman kokemuksen pohjalta, joka päättyi siihen että terassia ei tullut - rahat tilille sentään taistelun jälkeen - neuvoni jokaiselle asiaa edes harkitsevalle on pysyä kaukana tästä lafkasta. Turha ottaa sitä riskiä, että se tyhjä arpa napsahtaa omalle kohdalle, kun luotettavampiakin toimijoita maasta löytyy.

        En itsekään muuten uskoisi, että tässä olisi jotain tahallisuutta, mutta pelkästään se, että järjestelmällisesti jätetään vastaamatta viesteihin ja vedätetään asiakkaan sietokykykyä niin pitkälle, että asiakas alkaa lopullisesti hiiltymään, ja vasta sitten "herätään" ja pahoitellaan, että toimitus ja kommunikaatio on ontunut, ja luvataan jatkossa parantaa ja että se ja se ottaa tästä nyt vetovastuun ja muuta bull shittiä... se kertoo, ettei tässä ole nyt tarkoituskaan tehdä yrityksestä menestystarinaa, tai sitten "herra I" todella luottaa maagisiin myyntitaitoihinsa ja ajattelee, että somen p..kamyrsky saadaan kuitattua hyvällä myyntityöllä.
        Esimerkkinä tahallisuudesta vaikkapa se, että kun ei saatu viestein, sähköpostein ja puhelimitse ketään heiltä kiinni, päätettiinkin kokeilla eri puhelinnumerosta soittoa heidän suuntaan ja heti vastattiin. Ajattelivat varmaan, että "uutta keikkaa pukkaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itsekään muuten uskoisi, että tässä olisi jotain tahallisuutta, mutta pelkästään se, että järjestelmällisesti jätetään vastaamatta viesteihin ja vedätetään asiakkaan sietokykykyä niin pitkälle, että asiakas alkaa lopullisesti hiiltymään, ja vasta sitten "herätään" ja pahoitellaan, että toimitus ja kommunikaatio on ontunut, ja luvataan jatkossa parantaa ja että se ja se ottaa tästä nyt vetovastuun ja muuta bull shittiä... se kertoo, ettei tässä ole nyt tarkoituskaan tehdä yrityksestä menestystarinaa, tai sitten "herra I" todella luottaa maagisiin myyntitaitoihinsa ja ajattelee, että somen p..kamyrsky saadaan kuitattua hyvällä myyntityöllä.
        Esimerkkinä tahallisuudesta vaikkapa se, että kun ei saatu viestein, sähköpostein ja puhelimitse ketään heiltä kiinni, päätettiinkin kokeilla eri puhelinnumerosta soittoa heidän suuntaan ja heti vastattiin. Ajattelivat varmaan, että "uutta keikkaa pukkaa."

        Niin, no, tuolta kannalta katsottuna saatatpa olla oikeassa. Ehkä nämä herrat tosiaan luottavat tämän taktiikan toimivuuteen, niin uskomattomalta kuin se normaalin ihmisen mielestä kuulostaakin. Kaveriporukalla lähdetty näyttämään entisille työnanatajille, miten me poijjaat tää homma hoidetaan, mutta ainoa todellinen taito on tuo myyntimiehen supliikkitaito. Sitten luotetaan siihen, että puhumalla selviää kaikesta, eikä haittaa, vaikkei oikeasti osaa mitään muuta. Jos näin on, niin todellakin toivon, että tämän firman taru jää lyhyeksi.


    • Anonyymi

      Samoja kokemuksia kuin muillakin. Näiden kanssa asioimalla ei saa kuin mahahaavan ja hermoromahduksen. Terassia ei saa - ainakaan alle puolen vuoden. Jos tämän firman taru ei lopu lyhyeen, niin ihmettelen suuresti.

    • Anonyymi

      Onneksi googletin. Olin jo innostumassa, kun kovasti mainostavat lämmitintä kaupan päälle, jos helmikuun aikana tilaa terassin. Jätänpä väliin, kun eipä siitä pelkästä lämmittimestä paljon iloa ole, jos ei terassia tule. Tosin tuliskohan sitä lämmitintäkään.

    • Anonyymi

      Hienoja kohteita ovat tehneet esitteen mukaan

      • Anonyymi

        Ei ne kauniit kuvat paljon lohduta siinä vaiheessa, kun olet monta tonnia käsirahaa maksannut ja puoli vuotta odotellut, tuleeko terassia vai ei. Tai itseasiassa suostuuko kukaan kyseisen firman henkilökuntaan kuuluva edes vastaamaan sinulle vai ei. Mutta joo, kauniilta näyttää kuvat esitteessä ja hienoja on myyntipuheet. Mikään muu ei sitten toimikaan.

        P.S. meille tilattiin terassilasitus siltä isolta Kouvolalaiselta lafkalta sen jälkeen, kun OSB:n terassi oli peruuntunut. Tilaus tehtiin marraskuun puolivälissä, terassi oli pystytetynä joulukuun viimeisellä viikolla - viikko ennen luvattua toimitustaikaa. Että ei taida olla vika maailman tilanteessa, vaan tekijöissä.


    • Anonyymi

      Oma kokemus aika lailla sama kuin valtaosalla tässä ketjussa. Terassi kyllä lopulta tuli - nyt odotellaan, josko virheetkin tulisi korjattua alta puolen vuoden - mutta viestintä oli heti allekirjoituksista alkaen täysin ala-arvoista, projekti viivästyi kuukausitolkulla, eikä kukaan tuntunut ottavan vastuuta yhtään mistään. Hyvällä tuurilla siis terassin kyllä saa, mutta varmasti vähemmällä stressillä saisi joltakulta muulta.

    • Anonyymi

      No niin, olisi pitänyt katsoa nämä kommentit ennen tilaamista. Nyt tilattu joulukuussa ja ensimmäinen erä jo maksettukin. Tuon jälkeen firmasta on oltu kerran yhteydessä, jonka jälkeen yhteydenpito tyrehtyi, vaikka luvattiin pitää ajan tasalla. Liekö menneet rahat kankkulan kaivoon ja jos terassi nyt sitten joskus tuohon pihalle ilmaantuu niin liekö ihan susi :-(

      • Anonyymi

        Jotenkin ei yllätä, ettei meno ole vakuutteluista huolimatta muuttunut syksystä mihinkään. Kyllä tämä oikeasti taitaa olla ihan tahallinen taktiikka, vaikka ulkopuoliselle vaikuttaakin käsittämättömältä, että joku kuvittelee firman pysyvän pystyssä tällaisella tyylillä.


    • Anonyymi

      Katos joo, kommentteja poistettu. Minunkin kommentti. No laitetaan se nyt uudestaan. Eli OSB on ollut suurissa talousvaikeuksissa ja toiminnan jatkuminen oli vuoden vaihteessa epävarmaa. Siksi eivät vuoden lopulla, omien sanojensa mukaan, voineet vastata suoraan, että milloin tulevat tekemään työnsä loppuun, koska rahoitukselta oli pohja pois. Kertoivat, että nyt toiminnalle on saatu jatkoa koska rahoitus on järjestynyt ja uskaltaa lähettää asentajia kohteisiin. Tämä on totuus ja suoraan ns. hevosen suusta vai miten se englanninkielinen sanonta meneekään.

    • Anonyymi

      Hienosti ovat ilmeisesti ottaneet opiksi ja tehneet toimintatapoihin muutoksia. Meillä aikataulu piti ja viestintäkin sujui mallikkaasti. Designline malli on aivan täydellinen uuteen kotiimme.

      • Anonyymi

        Vinkkinä jatkoon - kannattaa pyrkiä näissä firman omissa markkinointipostauksissa vähän ehkä uskottavampaan kielenkäyttöön. Ei ihan vakuuta tämäkään yritelmä, kuten ei ne aiemmat, ketjusta jo poistuneetkaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ole yllättävää. Jossain vaiheessa tässäkin ketjussa ihmettelin sitä, että netistä ei ollut löydettävissä mitään taloustietoja, vaikka yritys perustettu jo helmikuussa 2020 eli ensimmäinen tilikausi olisi pitänyt olla raportoituna jo ajat sitten. Jostain kumman syytä tuokin viesti täältä poistatettiin. No, ehkäpä tuo verovelkalinkki saa pysyä, kun on julkista tietoa. Saas nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yllättävää. Jossain vaiheessa tässäkin ketjussa ihmettelin sitä, että netistä ei ollut löydettävissä mitään taloustietoja, vaikka yritys perustettu jo helmikuussa 2020 eli ensimmäinen tilikausi olisi pitänyt olla raportoituna jo ajat sitten. Jostain kumman syytä tuokin viesti täältä poistatettiin. No, ehkäpä tuo verovelkalinkki saa pysyä, kun on julkista tietoa. Saas nähdä.

        Tilikausi tosiaan maksimissaan 18 kuukautta, jonka jälkeen neljä kuukautta aikaa hoitaa tilinpäätös kuntoon tai ostaa rahalla lisäaikaa. Voi olla, että aloittava yritys saa tähän jotain lisäaikaa automaattisesti. Silti, järkevintä olisi ollut valita ensimmäinen tilikausi vuoden 2020 loppuun ja siitä viime vuosi seuraavaksi tilikaudeksi. Aika varmasti voi sanoa, että jotain on hoidettu päin persettä.


      • Anonyymi

        Kävin katsomassa. Ei ollut.


    • Anonyymi

      Meillä ei ole pahaa sanottavaa toimituksesta! Lopputuloksesta tuli todella siisti ja info kulki tarvittavissa määrin. Meidän kohteessa oli muutamia haasteita suunnitteluvaiheessa ja saimme ongelmakohtiin erittäin hyvät vinkit myyjältä. Asennus oli viikon aikataulusta myöhässä, mutta siitä ilmoitettiin hyvissä ajoin.

      Täältä pisteet OSB:lle!

      • Anonyymi

        Mukavaa kuulla että homma toimii. Meille myös tulossa OSB lasiterassi ja tähän asti ovat hoitaneet hienosti yhteydenpidon jne. Ei mitään pahaa sanottavaa.


    • Anonyymi

      Höpöhöpö, meille viime vuoden huhtikuussa tehty tilaus edelleen kesken. Jotenkin vaikea uskoa näitä "ihmeparannusjuttuja", kun edes ikivanhoja tilauksia ei saada hoidettua valmiiksi.

      • Anonyymi

        OSB:n taktiikka näyttää olevan käyttää voimavaroja keksittyjen asiakaskokemusten kirjoitteluun nettiin, sen sijaan että hoitaisivat ne oikeat asiakaskokemukset kuntoon. Hölmöläisen hommaa, mutta ilmeisesti eivät itse tajua, miten turhaa ja läpinäkyvää tuo on.


    • Anonyymi

      Moi,
      Löysimme tämän palstan vasta sen jälkeen kun heidän toimintansa alkoi epäilyttämään viivästyksen takia. Täytyy sanoa että sydän pysähtyi kun alettiin lukemaan, oltiin maksettu etukäteen. Onneksi saimme katoksen lopulta vain 2 kk viiveellä. Olemme tyytyväisiä katokseen ja hyvitykseen minkä siitä saimme (joka oli alunperin sovittu). Toivottavasti saavat toimintaansa parannettua.

    • Anonyymi

      Todella huonolaatuinen asennus. Myyjä oli kiva eikä sinänsä lupaillut liikoja, mutta yrityksen uutuus paistoi kyllä läpi asennuksessa. Nuoria kesäpoikia eivätkä tienneet miten päin poraa pidellä. Herralle kiitos katos saatiin ja melkeen mittojen mukaan. Asennus kaipaa kehitystä!

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään oikeasti hyviä kokemuksia tästä firmasta?

    • Anonyymi

      Ja verovelka jatkuu myös 30.4.2022. Tästä voi jokainen potentiaalinen asiakas taas miettiä, kauanko joku on esim vastaamassa takuuasioihin.

      • Anonyymi

        Edelleen laittaa miettimään myös se, ettei mitään julkisia taloustietoja ole löydettävissä yli kaksi vuotta sitten perustetusta firmasta:

        Ennakkoperintärekisteri: 12.2.2020
        Kaupparekisteri: 14.2.2020
        Työnantajarekisteri: 1.4.2020
        Verohallinnon perustiedot: 14.2.2020
        Arvonlisäverovelvollisuus:
        Liiketoiminnasta: 12.2.2020
        Taloustietoja ei ole saatavilla viimeisen viiden vuoden ajalta.

        Yhdenkertaista kirjanpitoa pitävän liikkeen- ja ammatinharjoittajan tilikausi on aina kalenterivuosi. Ensimmäinen tilikausi alkaa siitä päivästä, kun perustat yrityksen. Kun toiminta aloitetaan, tilikauden pituus voi olla pitempi tai lyhyempi kuin 12 kuukautta. Tilikauden enimmäispituus on kuitenkin 18 kuukautta. Osakeyhtiön tulee raportoida tilinpäätös Kaupparekisteriin 4 kk kuluessa tilkauden päättymisestä.

        Jos yritys ei ilmoita tilinpäätöstään kaupparekisteriin, PRH voi velvoittaa yrityksen vastuuhenkilön ilmoittamaan tilinpäätöksen sakon uhalla tai määrätä yrityksen selvitystilaan tai poistaa sen kaupparekisteristä. Kun yritys on poistettu kaupparekisteristä, se ei voi harjoittaa yritystoimintaa.


      • Anonyymi

        Ihan vain yksi paskasti kohdeltu asiakas, joka ei saanut terassia, vaan tukun valheita ja melkoisen määrän stressiä, kun joutui lähettelemään teikäläisille aina kuusi viestiä ja soittamaan neljä puhelua saadakseen edes yhden epämääräisen vastauksen. Ja ei, näistä viesteistä jokainen ei ole minun tai jonkun muun yksittäisen teihin kyrsiintyneen näppäimistöltä, vaan meitä kirjoittajia lienee vähintään kymmenkunta. Ja sitten ne, joiden viestit olette jo poistattaneet. Olisitte hoitaneet asiat kunnolla, niin ei tarvitsisi vainoharhaisena syytellä ihmisiä Suomi24:llä ties mistä. Kukaan ei vainoa sinua/teitä, onpahan vain moni ex-asiakas suuttunut siitä, miten huonosti kohdelluksi joutuivat, ja siksi haluaa muita samalta kohtalolta suojella.


    • Anonyymi

      Verovelkarekisteriin merkitty velka on nyt poistunut! Wohoo!

      • Anonyymi

        Hienoa! Sitten seuraavat velvollisuudet kuntoon eli tilinpäätökset parilta vuodelta.


    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

      Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

      Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe