Hei,
Aamukortisoliarvoni on laskenut ja nyt 245. Millä arvolla hypokortisolismi diagnosoidaan ja kortisoli voidaan aloittaa. Pitääkö arvojen olla alle 100? Oireita on.
Hypokortisolismiko
4
494
Vastaukset
- Anonyymi
Alle 220 hypokortisolismi todennäköinen.
- Anonyymi
Minulla todettiin määrittämättömän alhaalla alle 14 hypokortisolismi. Noin hyvät arvot jos on ei kannata liian aikaisin alkaa syömään kortisolia muistakaa sillä myös haittoja. Sitä kannattaa seurata jos tippuu 150 pintaan sit voi tarvita jotkut kortisolia tablettina. Mut nämäkin yksilöllisiä olkaa tarkkana mihin aikaan ko.koe otettu jo vaik klo 10 aamul voinut jo luonnollisesti olla matalampi minulla otettiin määrittämättömän alhainen arvo klo 7.32 aamulla ja aldosteronit,reniini yms
- Anonyymi
Ei ole vielä paha minulla alle 14 määrittämättömän alhaalla kortisoli heti aloitettiin kortisoli hoito. Aamulla aikaisin pitää labra-arvot ottaa paljon tutkimuksia endokrinologian polilla. Terveyskeskuslääkäri kuunteli otti kortisolin verestä vyyhti alkoi avautua. Mut jäätävät oireet
- Anonyymi
En tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649