Uusimmat koronatiedot Uudellamaalla: HUSin alueen kunnista valtaosa leviämisvaiheessa, koronatesteissä käyvien määrä tuplaantui, lasten rokottaminen sujuu tehokkaasti
Päivitämme tähän artikkeliin uusimmat tiedot koronaviruksen tilanteesta Uudellamaalla.
Etelä-Suomen avi jätti lasten ja nuorten rajoitukset voimaan – kenenkään harrastamista ei silti kielletä
Rajoitusten ulkopuolelle ei voi suoraan rajata mitään ikäryhmää.
Kenenkään harrastaminen ei ole silti kiellettyä, painottaa Etelä-Suomen avin aluehallintoylilääkäri Laura Nikunen.
Turvavälit pitää huomioida sisätiloissa, kuten kaupoissa tai harrastuksissa, eikä lapsia tai nuoria voi jättää rajoitusten ulkopuolelle, vahvisti Etelä-Suomen avi keskiviikkona. Lapset harjoittelivat voimistelua Helsingin Kisahallissa viime helmikuussa.
HUS:in alueen kunnista valtaosa leviämisvaiheessa
Anonyymi
2
61
Vastaukset
- Anonyymi
KORONAVIRUS
Jo 16 kuntaa Uudellamaalla ylittänyt leviämisvaiheen rajan koronaepidemiassa
Leviämisvaihetta alemmalla tasolla eli kiihtymisvaiheessa on enää kahdeksan uusmaalaista kuntaa. Uudenmaan koronakoordinaatioryhmä oli koolla eilen tiistaina. - Anonyymi
Yritetään yhdessä saada virus jäämään ilman uutta uhria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086