huno valehtelemaan, sanoi nuutisissa, ettk yllä ne viimesetki suomalaiset Afganista saadaan kotio,niinpä ruumiina..
hakka peevisto
8
219
Vastaukset
- Anonyymi
se yöllä hivutus nyt ei onnistu,,ne..
- Anonyymi
mitä vihreet on hallinto-aikanaan saaneet , niino turpeen siinä se,,
- Anonyymi
Vahinkoa miljardien eestä!!!! Vihuria ei ikinä enää hallitukseen.....
- Anonyymi
tykkääkö hakka peevisto kuukerin nellista ?
- Anonyymi
.. tykkää se ja sankkerista,,
- Anonyymi
Nämä "Suomalaiset" jota nyt haetaan suomeen ovat suomen kansalaisuuden saaneita Afgaaneja. EI siis oikeasti suomalaisia..
- Anonyymi
Jos Halla, tai Purra olisi sanonut kirjaimellisesti ihan samoin, niin ylistäisit maasta taivaaseen, kuinka voimakas johtaja suuri mestari onkaan!
- Anonyymi
?? Halla-Aho ja Purra eivät halua täyttää suomea matuilla. Ja minä olen aivan samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522935090Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1103783Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka313270Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672445Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032445TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain941637- 411368
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281361Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761353- 691079