Porin kävelykadun narkit

Anonyymi

Onko ideoita, miten Porin keskustan kävelykatu saataisiin siistittyä ns. narkkareista, vai onko vain hyväksyttävä nykyinen tilanne, että kävelykatu penkkeineen on laitapuolen kulkijoiden ja sekakäyttäjien olohuone? Yhden sortin viidakko, jossa tavalliset ihmiset puikkelehtivat ja yrittävät vältellä kävelykadun hallitsijoiden häiritsemistä.

Käviksellä voi juopotella ja diilata kamaa. Piikillä sentään käydään katseilta piilossa Teljän torin hiljaisen 2. kerroksen käytävillä, Hertuantorilla ja Sokoksen viereisessä parkkihallissa. Huilimassa käydään kahvikupposen ääressä Jolenen naapurissa Lissussa. Elämä on hyvää!

Jotenkin hienoa, että työssäkävijät eli veronmaksajat maksavat niin paljon veroja, että niistä riittää maksettavaksi peruspäiväraha ja asumistuki työttömille, jotta heillä on aikaa nautiskella elämästä täysin siemauksin sillä aikaa, kun normikansalainen on työn orjana tienaamassa rahaa ja maksaa veroja, jotta työttömät saadaan pidettyä kiinni leivänsyrjässä ja nauttimassa kauniista kesäpäivistä käviksen penkeillä.

74

2032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja ajattelit parantaa kouralliselta porilaisia ihmisiä sairauden nimeltä päihderiippuvuus, vittuilemalla työttömille.

      Porilaista perustasapäätä ei turhaan mainita tyhmäksi.

      Miten saat 500 000 työtöntä mahtumaan 30 000 työpaikkaan.

      Ai ei oikein onnistu, taidat olla tyhmä työtön kävisnarkkari?

      • Anonyymi

        Ei työttömät mitään tukia tarvi. Tuet pois, niin nousee motivaatio tehdä töitä rahan eteen. Tämä on ns. Amerikan malli. Jollain häiriintyneellä tavalla siinä on jotain hienoa, että yhteiskunnalta ei saa laitakaan, jos joutuu työttömäksi. Se pitää taistelumielen korkealla ja yrittäjyyden vireänä. Itse on säästettävä kaikki raha pahan päivän varalle, jos sairastuu tai joutuu työttömäksi.

        Tämän ketjun aihe on kylläkin enemmän käviksen työttömät narkkarit, eivät työttömät yleensä. Vaikka yhtä vähän minua huvittaa elättää kumpaakaan ihmisryhmää; työttömiä tai työttömiä narkkareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei työttömät mitään tukia tarvi. Tuet pois, niin nousee motivaatio tehdä töitä rahan eteen. Tämä on ns. Amerikan malli. Jollain häiriintyneellä tavalla siinä on jotain hienoa, että yhteiskunnalta ei saa laitakaan, jos joutuu työttömäksi. Se pitää taistelumielen korkealla ja yrittäjyyden vireänä. Itse on säästettävä kaikki raha pahan päivän varalle, jos sairastuu tai joutuu työttömäksi.

        Tämän ketjun aihe on kylläkin enemmän käviksen työttömät narkkarit, eivät työttömät yleensä. Vaikka yhtä vähän minua huvittaa elättää kumpaakaan ihmisryhmää; työttömiä tai työttömiä narkkareita.

        Sinut pitäisi palkita empaattisuudestasi lyijyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut pitäisi palkita empaattisuudestasi lyijyllä

        Empaattisuuteni suuntautuu oikeasti apua tarvitseviin ihmisiin, ei laiskoihin elämäntapatyöttömiin. Kumpikohan meistä on esim. tässä kuussa lahjoittanut enemmän hyväntekeväisyyteen, jos lasketaan yhteen minun kuukausilahjoituksen Plan Suomelle, Sydänliitolle ja Syöpäsäätiölle. Sen lisäksi kirjaimellisesti tyhjensin pankkitilini tällä viikolla, kun lahjoitin hätäapua UN Women Suomelle ja Unicefille Afganistanin naisten ja lapsien pelastamiseksi.

        Kannattaa sinunkin keskittyä oman tilanteesi kehittämiseen eikä ehdotella minun palkitsemista lyijyllä. Persaukisen kun on hankala auttaa apua tarvitsevia ihmisiä.

        Kun on rahaa, voi itse päättää ketä auttaa. Näin se elämä menee. Raha ei tuo valtaa, mutta se tuo vastuuta. Tätä vastuuta eivät kävelykadulla hengailevat narkit tunnu ottavan tosissaan, mitä minä olen syrjäsilmällä seurannut touhua. He eivät tee tästä maailmasta parempaa paikkaa asua ja se on sääli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empaattisuuteni suuntautuu oikeasti apua tarvitseviin ihmisiin, ei laiskoihin elämäntapatyöttömiin. Kumpikohan meistä on esim. tässä kuussa lahjoittanut enemmän hyväntekeväisyyteen, jos lasketaan yhteen minun kuukausilahjoituksen Plan Suomelle, Sydänliitolle ja Syöpäsäätiölle. Sen lisäksi kirjaimellisesti tyhjensin pankkitilini tällä viikolla, kun lahjoitin hätäapua UN Women Suomelle ja Unicefille Afganistanin naisten ja lapsien pelastamiseksi.

        Kannattaa sinunkin keskittyä oman tilanteesi kehittämiseen eikä ehdotella minun palkitsemista lyijyllä. Persaukisen kun on hankala auttaa apua tarvitsevia ihmisiä.

        Kun on rahaa, voi itse päättää ketä auttaa. Näin se elämä menee. Raha ei tuo valtaa, mutta se tuo vastuuta. Tätä vastuuta eivät kävelykadulla hengailevat narkit tunnu ottavan tosissaan, mitä minä olen syrjäsilmällä seurannut touhua. He eivät tee tästä maailmasta parempaa paikkaa asua ja se on sääli.

        Lähettelet rahaa Afganustaniin, ne ostaa aseita sillä rahalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empaattisuuteni suuntautuu oikeasti apua tarvitseviin ihmisiin, ei laiskoihin elämäntapatyöttömiin. Kumpikohan meistä on esim. tässä kuussa lahjoittanut enemmän hyväntekeväisyyteen, jos lasketaan yhteen minun kuukausilahjoituksen Plan Suomelle, Sydänliitolle ja Syöpäsäätiölle. Sen lisäksi kirjaimellisesti tyhjensin pankkitilini tällä viikolla, kun lahjoitin hätäapua UN Women Suomelle ja Unicefille Afganistanin naisten ja lapsien pelastamiseksi.

        Kannattaa sinunkin keskittyä oman tilanteesi kehittämiseen eikä ehdotella minun palkitsemista lyijyllä. Persaukisen kun on hankala auttaa apua tarvitsevia ihmisiä.

        Kun on rahaa, voi itse päättää ketä auttaa. Näin se elämä menee. Raha ei tuo valtaa, mutta se tuo vastuuta. Tätä vastuuta eivät kävelykadulla hengailevat narkit tunnu ottavan tosissaan, mitä minä olen syrjäsilmällä seurannut touhua. He eivät tee tästä maailmasta parempaa paikkaa asua ja se on sääli.

        Tällaista raittia ne Käviksen porukat kulkevat
        https://4.bp.blogspot.com/-ZjqOaVJjK0g/VGEPbgSrUrI/AAAAAAAADZk/tFcZLwB3Nwg/s1600/Pirunpelto, Runosmäki 4 © Tuomo Kesäläinen.jpg

        Ei kannata kadehtia eikä olla katkera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei työttömät mitään tukia tarvi. Tuet pois, niin nousee motivaatio tehdä töitä rahan eteen. Tämä on ns. Amerikan malli. Jollain häiriintyneellä tavalla siinä on jotain hienoa, että yhteiskunnalta ei saa laitakaan, jos joutuu työttömäksi. Se pitää taistelumielen korkealla ja yrittäjyyden vireänä. Itse on säästettävä kaikki raha pahan päivän varalle, jos sairastuu tai joutuu työttömäksi.

        Tämän ketjun aihe on kylläkin enemmän käviksen työttömät narkkarit, eivät työttömät yleensä. Vaikka yhtä vähän minua huvittaa elättää kumpaakaan ihmisryhmää; työttömiä tai työttömiä narkkareita.

        Ameritiikan malli olisi tosiaan hieno, mutta sitä voisi jalostaa niin ettei sitten tarvi maksaa verojakaan kun vastineeksi ei tule mitään turvaa sen varalle jos joutuu ongelmiin.
        Sopii mulle.Koska aloitetaan verottomuus?


      • Anonyymi

        Nykytyöttömät on niin kotiseuturakkaita etteivät lähde työn perässä mihinkään pidemmälle,joillekin on jo kilometrin työmatka maksimi ja joitakin pitää aamulla hakea työantajan koppiautolla ovelta asti duuniin samoin toimii työstä kotiin vienti,pistä semmoinen reppana sitten jollekkin isommalle työmaalle joka on vaikka toisessa kaupunkissa tai peräti toisessa maassa,olen nähnyt kuinka avuttomiksi ovat tottuneet.No työelämässä olevat joutuvat vetämään kaikennäköisiä nutturapäitä perässään,ihmetyttää miten ovat intissä pärjänneet vai onko oltu siellä lainkaan.


    • Anonyymi

      Näytät niille kaapin paikan tietysti.

      • Anonyymi

        Ja millä aivosoluilla?


    • Anonyymi

      Niin ne ajat muuttuu 60luvun alussa kirkkopuiston penkillä ja siinä lähituntumassa hakkasivat puliukot oksalakkaa ,nyt nämä puliukot on muuttuneet osapäivänarkkareiksi ja laahanneet perseensä oikein kaikkien nähtäville kävelykadulle mikä mahtaa seuraava kehityssuunta olevan .

      • Anonyymi

        Yhteiskunnalta saa liian hyvät etuudet tekemättä mitään, kun on aikaa nautiskella kesäpäivästä käviksellä. Mitä seuraavaksi? Varmaan kansalaispalkka. Aletaan maksaa kunnon kuukausipalkkaa niille, jotka ovat työttömiä.

        Käviksen kasvatit: olkaa huoletta. Minä jaksan mennä huomennakin töihin, tehdä pitkää päivää ja maksaa verot kaikista tuloistani, jotte teidän etuutenne saadaan maksuun joka kuukausia ajallaan.

        Näkisin, että käviksen kasvatit voisivat välillä tulla kiittämään meitä työn orjia, heidän "palkkansa" maksajia. Toisaalta näin korona-aikana voi olla ihan hyvä pitää turvavälit eli hengaillaan enemmän yhdessä ensi kesänä. Käviksellä nähdään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunnalta saa liian hyvät etuudet tekemättä mitään, kun on aikaa nautiskella kesäpäivästä käviksellä. Mitä seuraavaksi? Varmaan kansalaispalkka. Aletaan maksaa kunnon kuukausipalkkaa niille, jotka ovat työttömiä.

        Käviksen kasvatit: olkaa huoletta. Minä jaksan mennä huomennakin töihin, tehdä pitkää päivää ja maksaa verot kaikista tuloistani, jotte teidän etuutenne saadaan maksuun joka kuukausia ajallaan.

        Näkisin, että käviksen kasvatit voisivat välillä tulla kiittämään meitä työn orjia, heidän "palkkansa" maksajia. Toisaalta näin korona-aikana voi olla ihan hyvä pitää turvavälit eli hengaillaan enemmän yhdessä ensi kesänä. Käviksellä nähdään!

        Tässäpä sulle totuutta
        https://v.ylilauta.org/8/v/t/8vt7c.mp4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunnalta saa liian hyvät etuudet tekemättä mitään, kun on aikaa nautiskella kesäpäivästä käviksellä. Mitä seuraavaksi? Varmaan kansalaispalkka. Aletaan maksaa kunnon kuukausipalkkaa niille, jotka ovat työttömiä.

        Käviksen kasvatit: olkaa huoletta. Minä jaksan mennä huomennakin töihin, tehdä pitkää päivää ja maksaa verot kaikista tuloistani, jotte teidän etuutenne saadaan maksuun joka kuukausia ajallaan.

        Näkisin, että käviksen kasvatit voisivat välillä tulla kiittämään meitä työn orjia, heidän "palkkansa" maksajia. Toisaalta näin korona-aikana voi olla ihan hyvä pitää turvavälit eli hengaillaan enemmän yhdessä ensi kesänä. Käviksellä nähdään!

        " Yhteiskunnalta saa liian hyvät etuudet tekemättä mitään, kun on aikaa nautiskella kesäpäivästä käviksellä"
        -
        Onko noin tyhmä ihminen oikeasti olemassa vai onko tuo provo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Yhteiskunnalta saa liian hyvät etuudet tekemättä mitään, kun on aikaa nautiskella kesäpäivästä käviksellä"
        -
        Onko noin tyhmä ihminen oikeasti olemassa vai onko tuo provo?

        Etuudet tuntuvat olevan kohdillaan ja hummekaupasta tehtävistä voitoista harva kauppias maksaa veroja valtiolle. Myönnän toki, että olisi erikoista lisätä esitäytettyyn veroehdotukseen tuloiksi vaikkapa 100 000 euroa ja odottaa verottajalta 45 000 euron mätkälappua, jotta pääsee maksamaan verot vilkkaana pyörivän huumekaupan voitoista.

        Eivät kaikki huumekauppiaat tienaa 100 000 euroa vuodessa! Tiedän, moni tienaa Porissakin paljon enemmän diilaamalla.


      • Anonyymi

        Seuraava kehityksen suunta on Sampola,sinne on hiljalleen muodustumassa smanlainen ja kaiken lisäksi sinne on muodustumassa linnakundien ja leidien uusi lähiö, uusin tulokas on kuulemma se vanhusten ryövääjä joka on kuulemma päässyt koevapaaksi,paree olisi ollut kun vaihtaisi jo kaupunkia toivottavasti ei pääse mihinkään duuniin joka koskee jotenkin vanhusten hoivatyötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etuudet tuntuvat olevan kohdillaan ja hummekaupasta tehtävistä voitoista harva kauppias maksaa veroja valtiolle. Myönnän toki, että olisi erikoista lisätä esitäytettyyn veroehdotukseen tuloiksi vaikkapa 100 000 euroa ja odottaa verottajalta 45 000 euron mätkälappua, jotta pääsee maksamaan verot vilkkaana pyörivän huumekaupan voitoista.

        Eivät kaikki huumekauppiaat tienaa 100 000 euroa vuodessa! Tiedän, moni tienaa Porissakin paljon enemmän diilaamalla.

        Ja tyhmänä yleistät jokaisen työttömän 100 000€/vuosi tienaavaksi diileriksi, vituttaa että tollasillakin on äänioikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava kehityksen suunta on Sampola,sinne on hiljalleen muodustumassa smanlainen ja kaiken lisäksi sinne on muodustumassa linnakundien ja leidien uusi lähiö, uusin tulokas on kuulemma se vanhusten ryövääjä joka on kuulemma päässyt koevapaaksi,paree olisi ollut kun vaihtaisi jo kaupunkia toivottavasti ei pääse mihinkään duuniin joka koskee jotenkin vanhusten hoivatyötä.

        Kyllähän siitä karenssin uhalla koulutetaan lähihoitaja :D


    • Anonyymi

      Sen Lissun sijoitus keskustaan oli takuulla jonkun sosiaalipuolen psykonarsun piruilua porilaisille, tunnetusti sosiaalipuolella on muutama sairas yksilö.

      Apteekki vielä samaan taloon niin alkaisi palvelu pelata.

      • Anonyymi

        Joo, A-klinikka myös samaan rakennukseen, niin saa pian jo kaikki palvelut saman katon alta.

        Muutama yrittäjä Lissun lähistöllä ovat harmitelleet, kun osa asiakkaista pelkää liikkua, kun on "vaarallisen näköisiä miehiä lähistöllä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, A-klinikka myös samaan rakennukseen, niin saa pian jo kaikki palvelut saman katon alta.

        Muutama yrittäjä Lissun lähistöllä ovat harmitelleet, kun osa asiakkaista pelkää liikkua, kun on "vaarallisen näköisiä miehiä lähistöllä."

        Ei nuo kenellekään mitään tee, kannattaa mennä terapeutille jos on aiheettomia pelkoja


    • Anonyymi

      Kuulemma Lissussa kama vaihtaa omistajaansa tiuhaan tahtiin.

      • Anonyymi

        Pikkukaloja, miten on aloittajan "verosuunnittelun" laita, kestäisikö kaikiltaosin päivänvaloa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkukaloja, miten on aloittajan "verosuunnittelun" laita, kestäisikö kaikiltaosin päivänvaloa?

        Ei ole aloittajalla kovin paljon Verottajalle ilmoittamatonta tuloa, mutta jotain ehkä kuitenkin.


    • Anonyymi

      Kuulemma korvaushoito siirtymässä Lissuun ja huumeruiskujen vaihtopiste.
      No joo

      • Anonyymi

        Ihan hyvä ottaa ongelmia avoimesti esille, Lissun sijoituspaikka on fiksu veto, asia saa huomiota.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lissun tarkoitus oli rauhoittaa Käviksen nistimäärää ja levottomuutta myös.
      Toisin kävi. Meno sen kuin villiintyy ja kauppa käy.

      • Anonyymi

        Lissu pitäisi sijoittaa Jussikan viereen niin huonojalkaisimmatkin saapuisivat hoodeille, tulisi bussit ihan viereen siihen torille, tyhjää liiketilaa kyllä on.

        Siihen pitäisi rakentaa terassi jossa saisi juoda teetä ja vaihtaa kuulumisia,
        terassille pitäisi asentaa myös infrapunalämmittumet jotta siinä voisi oleskella
        talvellakin.

        Lissussa voisi jakaa ylijäänyttä kouluruokaa ja puhtaita neuloja, korvaushoitolääkkeet voisi
        jakaa aamuisin samassa paikassa. Olisi hyvä keskittää mahdollisimman paljon aputoimintoja samaan pisteeseen, säästöähän siitä syntyisi.

        Valittajien on turha avautua kun sairaita yritetään auttaa ja tukea, päihdeongelma on sairaus siinä kuin diabetes, eli apua tarvitsee.

        Yhteiskunnan kuuluu auttaa avuntarpeessa olevia ihmisiä, ketään ei saa jättää heitteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lissu pitäisi sijoittaa Jussikan viereen niin huonojalkaisimmatkin saapuisivat hoodeille, tulisi bussit ihan viereen siihen torille, tyhjää liiketilaa kyllä on.

        Siihen pitäisi rakentaa terassi jossa saisi juoda teetä ja vaihtaa kuulumisia,
        terassille pitäisi asentaa myös infrapunalämmittumet jotta siinä voisi oleskella
        talvellakin.

        Lissussa voisi jakaa ylijäänyttä kouluruokaa ja puhtaita neuloja, korvaushoitolääkkeet voisi
        jakaa aamuisin samassa paikassa. Olisi hyvä keskittää mahdollisimman paljon aputoimintoja samaan pisteeseen, säästöähän siitä syntyisi.

        Valittajien on turha avautua kun sairaita yritetään auttaa ja tukea, päihdeongelma on sairaus siinä kuin diabetes, eli apua tarvitsee.

        Yhteiskunnan kuuluu auttaa avuntarpeessa olevia ihmisiä, ketään ei saa jättää heitteille.

        Taidat olla kukkahattusossutäti, joka on ollut suunnittelemassa Lissun toimintaa.
        Kannattaa ottaa näitä Käviksen nistejä kotiin hoitoon. Antaa ruokaa ja puhtaat vaatteet ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kukkahattusossutäti, joka on ollut suunnittelemassa Lissun toimintaa.
        Kannattaa ottaa näitä Käviksen nistejä kotiin hoitoon. Antaa ruokaa ja puhtaat vaatteet ym.

        Mielestäni paikalliset yrittäjät voisivat panoksellaan osallistua kävelykadun vetovoimaisuuden ylläpitämiseen sekä sen kohentamiseen, jokainen voi kantaa kortensa kekoon antamalla hyväntekeväisyytenä jotain jotta porukalle saadaan lämpimät sisätilat yhteiskäyttöön, lahjoitus on verotuksessa vähennyskelpoinen.

        Kyse on vain asenteista kanssaihmisiä kohtaan.

        Asialla olisi vaikutusta myös siihen miten metsä vastaa kun sinne huutaa, ketjussa aiemmin joku esitti että narkomaanien pitäisi joskus muistaa kiittää rahoittajiaan.
        Kun näitä vapaaehtoisia avustajia alkaisi ilmestyä, muuttuisi sen potkitun narkomaaninkin asenne muita kohtaan kun ei kokisi enää olevansa inhottu ja halveksittu.

        Narkomaaneja on maailmalla onnistunut parantumaan yhteisön muiden ihmisten tuella, ottakaa vaikka tsuppariksi, posti ja kauppa-asiointia vaikka pikkukorvausta vastaa ja homman hoidettuaan voisi viedä vaikka roskat.

        Yhteispeliä, pois turha itsekkyys ja ylpeys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni paikalliset yrittäjät voisivat panoksellaan osallistua kävelykadun vetovoimaisuuden ylläpitämiseen sekä sen kohentamiseen, jokainen voi kantaa kortensa kekoon antamalla hyväntekeväisyytenä jotain jotta porukalle saadaan lämpimät sisätilat yhteiskäyttöön, lahjoitus on verotuksessa vähennyskelpoinen.

        Kyse on vain asenteista kanssaihmisiä kohtaan.

        Asialla olisi vaikutusta myös siihen miten metsä vastaa kun sinne huutaa, ketjussa aiemmin joku esitti että narkomaanien pitäisi joskus muistaa kiittää rahoittajiaan.
        Kun näitä vapaaehtoisia avustajia alkaisi ilmestyä, muuttuisi sen potkitun narkomaaninkin asenne muita kohtaan kun ei kokisi enää olevansa inhottu ja halveksittu.

        Narkomaaneja on maailmalla onnistunut parantumaan yhteisön muiden ihmisten tuella, ottakaa vaikka tsuppariksi, posti ja kauppa-asiointia vaikka pikkukorvausta vastaa ja homman hoidettuaan voisi viedä vaikka roskat.

        Yhteispeliä, pois turha itsekkyys ja ylpeys.

        Voi herran duudeli sun juttus !!!!!!! Ota nyt heti ihmeessä muutama narkki kotiisi hoitoon, niin näet, miten käy. Mistä näitä kukkahattuossutätejä oikein sikiää ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni paikalliset yrittäjät voisivat panoksellaan osallistua kävelykadun vetovoimaisuuden ylläpitämiseen sekä sen kohentamiseen, jokainen voi kantaa kortensa kekoon antamalla hyväntekeväisyytenä jotain jotta porukalle saadaan lämpimät sisätilat yhteiskäyttöön, lahjoitus on verotuksessa vähennyskelpoinen.

        Kyse on vain asenteista kanssaihmisiä kohtaan.

        Asialla olisi vaikutusta myös siihen miten metsä vastaa kun sinne huutaa, ketjussa aiemmin joku esitti että narkomaanien pitäisi joskus muistaa kiittää rahoittajiaan.
        Kun näitä vapaaehtoisia avustajia alkaisi ilmestyä, muuttuisi sen potkitun narkomaaninkin asenne muita kohtaan kun ei kokisi enää olevansa inhottu ja halveksittu.

        Narkomaaneja on maailmalla onnistunut parantumaan yhteisön muiden ihmisten tuella, ottakaa vaikka tsuppariksi, posti ja kauppa-asiointia vaikka pikkukorvausta vastaa ja homman hoidettuaan voisi viedä vaikka roskat.

        Yhteispeliä, pois turha itsekkyys ja ylpeys.

        Sisätilat noille olis käppärästä, muutaman metrin syvyydestä ihan ok.Loppuis päihde ja rikosongelmatkin kuin seinään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herran duudeli sun juttus !!!!!!! Ota nyt heti ihmeessä muutama narkki kotiisi hoitoon, niin näet, miten käy. Mistä näitä kukkahattuossutätejä oikein sikiää ?????

        Ei tuossa kyllä ehdotettu ottamaan koteihin ketään, käy välillä kävelyllä jotta verenpaine laskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisätilat noille olis käppärästä, muutaman metrin syvyydestä ihan ok.Loppuis päihde ja rikosongelmatkin kuin seinään.

        Nistien tekemät rikokset eivät katkaise muiden kansalaisten selkää, mutta talousrikolliset aiheuttavat vuositasolla miljardien vahingot.
        Miettikäähän sähkön hinnalla keinottelijoita, ihan pikku homma narkkien haittojen rinnalla eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisätilat noille olis käppärästä, muutaman metrin syvyydestä ihan ok.Loppuis päihde ja rikosongelmatkin kuin seinään.

        Nistien tekemät rikokset eivät katkaise muiden kansalaisten selkää, mutta talousrikolliset aiheuttavat vuositasolla miljardien vahingot.
        Miettikäähän sähkön hinnalla keinottelijoita, ihan pikku homma narkkien haittojen rinnalla eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nistien tekemät rikokset eivät katkaise muiden kansalaisten selkää, mutta talousrikolliset aiheuttavat vuositasolla miljardien vahingot.
        Miettikäähän sähkön hinnalla keinottelijoita, ihan pikku homma narkkien haittojen rinnalla eikö?

        Nistien tekemät rikokset eivät ehkä katkaise muiden kansalaisten selkää, mutta kiusaa niistä on sitäkin enemmän. Mitä sinä tuumisit, kun yrität lähteä aamulla polkupyörällä töihin ja polkupyöräsi on yön aikana kadonnut?

        Joo, kotivakutuus korvaa minulle uuden polkupyörän varastetun tilalle, mutta aika hemmetisti siitä tulee ylimääräistä vaivaa tehdä rikosilmoitus, olla yhteydessä vakutuusyhtiöön ja hankkia uusi polkupyörä.

        Talousrikolliset eivät aiheuta minun elämääni SUORAA haittaa. Minä en myöhästy töistä talousrikollisten takia tai joudu tekemään vahinkoilmoituksia vakuutusyhtiiön tai rikosilmoitusta poliisille.

        Se, mitä vaikkapa sähkö maksaa, on minulle ihan se ja sama. Talousrikollisten toimet vaikuttavat korkeintaan epäsuorasti elämääni, joten ei heidän puuhastelulla niin väliä. Eri asia on, kun kärsin suoraan henkilökohtaisia vahinkoja ja omaisuuttani varastetaan. Siltä pohjalta on vaikea ymmärtää varkaita ja silitellä heidän päätään, että "ei tässä mitään, talousrikolliset ovat pahempia kuin pikkurikoksia tehtailevat nistit".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nistien tekemät rikokset eivät katkaise muiden kansalaisten selkää, mutta talousrikolliset aiheuttavat vuositasolla miljardien vahingot.
        Miettikäähän sähkön hinnalla keinottelijoita, ihan pikku homma narkkien haittojen rinnalla eikö?

        Nistien tekemät rikokset eivät ehkä katkaise muiden kansalaisten selkää, mutta kiusaa niistä on sitäkin enemmän. Mitä sinä tuumisit, kun yrität lähteä aamulla polkupyörällä töihin ja polkupyöräsi on yön aikana kadonnut?

        Joo, kotivakutuus korvaa minulle uuden polkupyörän varastetun tilalle, mutta aika hemmetisti siitä tulee ylimääräistä vaivaa tehdä rikosilmoitus, olla yhteydessä vakutuusyhtiöön ja hankkia uusi polkupyörä.

        Talousrikolliset eivät aiheuta minun elämääni SUORAA haittaa. Minä en myöhästy töistä talousrikollisten takia tai joudu tekemään vahinkoilmoituksia vakuutusyhtiiön tai rikosilmoitusta poliisille.

        Se, mitä vaikkapa sähkö maksaa, on minulle ihan se ja sama. Talousrikollisten toimet vaikuttavat korkeintaan epäsuorasti elämääni, joten ei heidän puuhastelulla niin väliä. Eri asia on, kun kärsin suoraan henkilökohtaisia vahinkoja ja omaisuuttani varastetaan. Siltä pohjalta on vaikea ymmärtää varkaita ja silitellä heidän päätään, että "ei tässä mitään, talousrikolliset ovat pahempia kuin pikkurikoksia tehtailevat nistit".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nistien tekemät rikokset eivät ehkä katkaise muiden kansalaisten selkää, mutta kiusaa niistä on sitäkin enemmän. Mitä sinä tuumisit, kun yrität lähteä aamulla polkupyörällä töihin ja polkupyöräsi on yön aikana kadonnut?

        Joo, kotivakutuus korvaa minulle uuden polkupyörän varastetun tilalle, mutta aika hemmetisti siitä tulee ylimääräistä vaivaa tehdä rikosilmoitus, olla yhteydessä vakutuusyhtiöön ja hankkia uusi polkupyörä.

        Talousrikolliset eivät aiheuta minun elämääni SUORAA haittaa. Minä en myöhästy töistä talousrikollisten takia tai joudu tekemään vahinkoilmoituksia vakuutusyhtiiön tai rikosilmoitusta poliisille.

        Se, mitä vaikkapa sähkö maksaa, on minulle ihan se ja sama. Talousrikollisten toimet vaikuttavat korkeintaan epäsuorasti elämääni, joten ei heidän puuhastelulla niin väliä. Eri asia on, kun kärsin suoraan henkilökohtaisia vahinkoja ja omaisuuttani varastetaan. Siltä pohjalta on vaikea ymmärtää varkaita ja silitellä heidän päätään, että "ei tässä mitään, talousrikolliset ovat pahempia kuin pikkurikoksia tehtailevat nistit".

        "Talousrikolliset eivät aiheuta minun elämääni SUORAA haittaa. Minä en myöhästy töistä talousrikollisten takia tai joudu tekemään vahinkoilmoituksia vakuutusyhtiiön tai rikosilmoitusta poliisille."
        -
        Teet vuodessa noin kaksi viikkoa työtä talousrikollisten orjana hyödyn valuessa kokonaisuudessaan heille verotuksesi kautta, teet siis ilmaiseksi työtä kun talousrikollisten aiheuttamia menetyksiä paikataan Sinun selkänahallasi ja se ei mielestäsi ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisätilat noille olis käppärästä, muutaman metrin syvyydestä ihan ok.Loppuis päihde ja rikosongelmatkin kuin seinään.

        Hyppää ny vattalles


    • Anonyymi

      Huumeongelmaiset tarvitsevat rakkautta ja huolenpitoa.
      Heh.. eikun subua ja piriä roppakaupalla.

      T. Kukkahattuhoitaja Sininauhasta

      • Anonyymi

        Sinulla oli varma keino huumeongelman postamiseksi.

        Kun saa jatkuvasti subua ja piriä roppakaupalla niin ei ole huumeista huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla oli varma keino huumeongelman postamiseksi.

        Kun saa jatkuvasti subua ja piriä roppakaupalla niin ei ole huumeista huolta.

        Eipä taida itsellä olla mitään huolia kun jaksaa muiden huolia kantaa


    • Anonyymi

      Nostan tämän keskustelun koska olen havainnut että huumeiden käyttö senkun lisääntynyt Porissa ja levinnyt jo jokaiseen lähiöön.

    • Anonyymi

      Jos alko siirrettäisiin Sokokselta jonnekin periferiaan, niin saataisiin edes juopot pois katukuvasta.
      Kyllä ne "lähteelle" löytää.
      Porin keskusta näivettyy pala palalta kun annetaan asioiden jatkua tekemättä mitään.

      • Anonyymi

        Pori on näivettynyt viimeiset 40 nelkyt vuotta vaikka on koitettu vääntää yhtä sun toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pori on näivettynyt viimeiset 40 nelkyt vuotta vaikka on koitettu vääntää yhtä sun toista.

        Tehtaat loppu yks toisensa perään,sitä se näivettyminen.Vanhenee väestö,kun opiskelupaikkojen ja työn perässä mennään,jopa ulkomaille.Kohta on kuntaliitosten aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehtaat loppu yks toisensa perään,sitä se näivettyminen.Vanhenee väestö,kun opiskelupaikkojen ja työn perässä mennään,jopa ulkomaille.Kohta on kuntaliitosten aika.

        Näin on. Hitaasti kuihtuva kaupunki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Hitaasti kuihtuva kaupunki.

        Nähtäväksi jää se onko Pori hitaasti kuihtuva kaupunki.

        Nyt kun yli 70 vuotta vallassa ollut sosialistimokkuraatti (lainaus Punaisesta viivasta) -puolue on saatu heivattua "yli laidan"!
        Ja nyt kun (EsaJ. Wahlman (jota olen aina lähes vihannut, vaikka minulla ei ole puoluekantaa)) ja tämä eräällä tavalla surullisen kuuluisa omissa joukoissaankin, kaupunginjohtaja Luukkonen, jotka ainakin 20 -40 vuotta tekivät vain omaan pesään munia haalivaa "myyräntyötä", poistuvat näyttämöltä, en ole täysin varma, että Pori on kuihtuva kaupunki.

        Vaikeaa on nostaa niiden jälkeen Pori nousuun, mutta ei se mahdotonta ole.

        Kyllä Mikko Elo, Anna-Maija Luukkonen ja Esa J. Wahlman ovat Porin nykyisen kuihtumisen tilan SUURIMPIA aiheuttajia henkilötasolla.

        Jos olen väärässä, laittakaa joku nimi! Koskee politiikkaa noin 40 viime vuodelta, poislukien viimeiset noin viisi vuotta.

        Nykyinenkin Porin kaupungin toiminta on sitä samaa... politiikka täysin ennen mitään muuta.

        No jotkut asiat toki hoituu, mutta esimerkiksi tienpito, MISSÄ KÄSISSÄ ON?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtäväksi jää se onko Pori hitaasti kuihtuva kaupunki.

        Nyt kun yli 70 vuotta vallassa ollut sosialistimokkuraatti (lainaus Punaisesta viivasta) -puolue on saatu heivattua "yli laidan"!
        Ja nyt kun (EsaJ. Wahlman (jota olen aina lähes vihannut, vaikka minulla ei ole puoluekantaa)) ja tämä eräällä tavalla surullisen kuuluisa omissa joukoissaankin, kaupunginjohtaja Luukkonen, jotka ainakin 20 -40 vuotta tekivät vain omaan pesään munia haalivaa "myyräntyötä", poistuvat näyttämöltä, en ole täysin varma, että Pori on kuihtuva kaupunki.

        Vaikeaa on nostaa niiden jälkeen Pori nousuun, mutta ei se mahdotonta ole.

        Kyllä Mikko Elo, Anna-Maija Luukkonen ja Esa J. Wahlman ovat Porin nykyisen kuihtumisen tilan SUURIMPIA aiheuttajia henkilötasolla.

        Jos olen väärässä, laittakaa joku nimi! Koskee politiikkaa noin 40 viime vuodelta, poislukien viimeiset noin viisi vuotta.

        Nykyinenkin Porin kaupungin toiminta on sitä samaa... politiikka täysin ennen mitään muuta.

        No jotkut asiat toki hoituu, mutta esimerkiksi tienpito, MISSÄ KÄSISSÄ ON?

        No money no honey.


    • Anonyymi

      Pieni vinkki narkkiongelman vähentämiseen. Täyttäkää myrkyllisellä esim lasoltärpätti sekoituksella viinapulloja ja asetelkaa nurkkiin, nää rotat ei voi vastustaa kiusausta ja hörppäävät ja päästään yksitellen niistä eroon. Rotanmyrkkyä voi sekoittaa lusikalla. Ihmisiä on maailmassa liikaa ja pieni siivous ei ole epäempaattista vaan empaattista niitä kohtaan jotka haluavat elää.

      • Anonyymi

        Ei nistit ole iso ongelma, viroissa olevat nuppivikaiset ovat todella suuri ongelma.


    • Anonyymi

      Pori on rakennemuutoksen jalkoihin jäänyt kuihtuva työläiskaupunki.

      Isot tehtaat siirtäneet tuotantonsa muualle. Tilalle ei tullut mitään.

      Kynnelle kykenevät lähtevät muualle töihin. Jokaisesta ikäluokasta fiksuimmat lähtevät muualle opiskelemaan ja työllistyvät opiskelupaikkakunnalle eivätkä tule takaisin.

      Jäljelle jää sitten nämä sankarit, joista tässäkin ketjussa kirjoitetaan. Nykypäivänä kukaan täysijärkinen ei jää vapaaehtoisesti Poriin.

      • Anonyymi

        Tehtaat poissa,mutta miten työläiskaupunki työllistyä,kukaan ei halua työllistää voisi itse elantonsa hankkia,joten tehtaita rakentamaan kouluja käyty enemmän kuin aikoinaan .Silti maksettiin sotakorvauksiakin ja menestytään jopa ulkomailla.Rauhallista Joulua levätään ja nautitaan hyvästä ruasta ollaan kiltisti pukki voi tulla oven taakse punanutussa jaolisi rauha ja rakkaus kanssamme,ettei pukki sitten sininutussa.


    • Anonyymi

      Puuvillaan koko kööri. Nykyisin ei tunneta häveliäisyyttä tai häpeää omasta kohtalosta....moraali. 1960-luvulla vastaavat pysyivät poissa näkyviltä! Heillä oli jotain kovempaa kokemusta kuin ettei sossu maksa tatsoja käsivarteen...monet heistä olivat olleet SODASSA!!!

    • Anonyymi

      PORIN KÄVELYKADUT SIISTITTYÄ NARKEISTA
      IDEOITA
      STALININ AIKAAN RUOKA KRIISIIN, LIHAVAT MUMMOT KATOSIVAT ILTAISIN MOSKOVAN KADUILTA.

    • Anonyymi

      Ennemmin Käviksellä narkkeja katselee kuin politiikan narsisteja, asiallinen juoppo on lisäksi paljon luotettavampi kuin uraputkessa kiipeävä narsisti.

    • Anonyymi

      Tämä yhteiskunta on niin nössö, ettei koululaisilta voi kieltää oppitunnin aikaista kännykän käyttöä, koska siihen löytyy ihmisoikeuskysymyksiä, kansainvälisiä sopimuksia, egoismin ja sosialismin perusoikeuksia.

      Jos kännykkäkiellon toteuttaminen, susien häätäminen asuinalueilta, itärajan sulkeminen, kommunistilasten ja vähä-älyisten kapinoiden, eduskunnan työn järjestyshäiriöiden estäminen on aivan mahdotonta toteuttaa niin jatkukoon sitten sosialismin ja epäjärjestyksen lietsominen.

      Porin kävelykadun narkkarit ovat varmaan Porin rikkaus.
      Outoa ja uniikkia.

      • Anonyymi

        "Tämä yhteiskunta on niin nössö, ettei koululaisilta voi kieltää oppitunnin aikaista kännykän käyttöä"
        -
        Pitäisi ottaa mallia SPR:tä, siellä ei saa työkkärin orjalla työaikana olla puhelin taskussa ja myymälän lisäksi myös työkohteet ovat kameravalvottuja. (Paskahuussissa ei ole kameraa)


      • Anonyymi

        Olen ollut Porin kaupungin entisen johtajattaren kanssa samassa kokouksessa ja erikoista käyttäytymisessä oli se poissaoleva mentaali kun hän näpräsi aina kännykkäänsä.
        Samaa kaikissa johtajien palavereissa.

        Ei ihme jos pennut tekee samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut Porin kaupungin entisen johtajattaren kanssa samassa kokouksessa ja erikoista käyttäytymisessä oli se poissaoleva mentaali kun hän näpräsi aina kännykkäänsä.
        Samaa kaikissa johtajien palavereissa.

        Ei ihme jos pennut tekee samaa.

        Voi olla että kyseinen johtajatar vain yritti laittaa kännykkäänsä äänettömäksi, mutta demarin taidoilla hommasta ei tahtonut tulla valmista kovin nopeasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämä yhteiskunta on niin nössö, ettei koululaisilta voi kieltää oppitunnin aikaista kännykän käyttöä"
        -
        Pitäisi ottaa mallia SPR:tä, siellä ei saa työkkärin orjalla työaikana olla puhelin taskussa ja myymälän lisäksi myös työkohteet ovat kameravalvottuja. (Paskahuussissa ei ole kameraa)

        joo kuitenkin SPR leikittää paperittomia islamisteja päiväkodeissa vaimoa valkkaamassa jo vuosien kokemuksella sekä bilettää keräysrahoilla ulkomailla poissa median katseilta.Tulee pieni oksennus suuhun joka kerta kun näen näitä apinoita joulupatojensa kanssa ruikuttamassa rahaa keräykseen.


      • Anonyymi

        Roskasakkia vaan lisää!
        Se on trendi ollut jo 20 vuotta.

        Kaupungille haettiin työntekijää niin tpk:n johtaja ilmoitti, että kaikille ei koulu maistu ja valvollisuutemme on ottaa ”töihin” se kaikista surkein tyyppi.

        Ja siitä paskasta kärsii työyhteisö ja veronmaksajat vielä 15 vuotta.

        Punikki piti saada!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että kyseinen johtajatar vain yritti laittaa kännykkäänsä äänettömäksi, mutta demarin taidoilla hommasta ei tahtonut tulla valmista kovin nopeasti?

        Se salakatseli kameroista virastonsa tekemisiä samalla kun oli kokouksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo kuitenkin SPR leikittää paperittomia islamisteja päiväkodeissa vaimoa valkkaamassa jo vuosien kokemuksella sekä bilettää keräysrahoilla ulkomailla poissa median katseilta.Tulee pieni oksennus suuhun joka kerta kun näen näitä apinoita joulupatojensa kanssa ruikuttamassa rahaa keräykseen.

        Joulukeräyksiin pitäisikin aina varata taskunpohjalle muutama vanha prikka ja nappi :D


    • Anonyymi

      Porissa on rehottava huumeongelma. Jostain syystä asialle ei edes haluta tehdä mitään.

      Muihin kaupunkeihin verrattuna myös harvinaisen näkyvä. Ei edes Helsingissä huumekauppaa käydä niin avoimesti kuin Porin keskustassa. Johtuuko tämä Porin keskustan autioitumisesta liiketiloista, jolloin alueella ylipäätään muut eivät liiku?

    • Anonyymi

      "tavalliset ihmiset puikkelehtivat ja yrittävät vältellä"
      -
      Jokainen normaalijärjellä varustettu haluaakin että te "tavalliset" pysytte etäällä

    • Anonyymi

      Takaisin kotimaihinsa, ja ne loput, porilaiset, töihin.

      • Anonyymi

        Akateemisten akkojen ratkaisu työpaikkapulaan on paisuttaa julkista sektoria ja kouluttaa tyttöjä turhiin hommiin jotka on tehty vain heitä varten.


    • Anonyymi

      Lissun porukkaa

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe