Käyttäkää ihmiset järkeä kun käännytte kelaan tai ammattikoululle, uudempi alpinkatu on yksisuuntainen katu ja sinne kelaan ja amikseen käännytään VASEMMALTA kaistalta eikä oikealta, meinannu tulla jo muutama kolari ku ei osata liikenne sääntöjä.
Yksi suuntainen alpinkatu
13
702
Vastaukset
- Anonyymi
Helpoin poiketa Kuninkaanlähteenkadulta Sataedun parkkiin ja parkkeerata Kelan asiakaspysäköintipaikalle, pitäis luonnata aika mukavasti-
- Anonyymi
Niinpä onkin...jos ei näe kunnolla,joku vanha ämmä harhaili autolla tässä viime viikolla, meinasi ajaa koirani päälle,vi***😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä onkin...jos ei näe kunnolla,joku vanha ämmä harhaili autolla tässä viime viikolla, meinasi ajaa koirani päälle,vi***😱
Miksi ulkoilutat koiraasi parkkipaikalla? Ihme hiippari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hiippari....olen kunnon kansalainen....ja sosiaalialan hklö olen..
Et sillai,mut mikä sinä olet???🤥👩🚒 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja koiraa saa ulkoiluttaa parkkipaikalla, kuka sen kieltää ? Sinä vai 🤓🙄🤯
- Anonyymi
Keskustelun aloittajaa myötäilen huomannu saman ilmiön yksisuuntaisella alpinkadulla, ihmiset on hölmöjä.
- Anonyymi
Ei se nyt niin tarkkaa ole!
- Anonyymi
Ei kadusta aina näe, onko se yksisuuntainen vai kaksisuuntainen. Liikennemerkeistä toki näkisi, mutta niitähän ei Kankaanpäässä ole koskaan noudatettu. Tuon huomaa erityisesti jäähallin ympäristössä, jossa ajetaan miten huvittaa, samoin Lidlin nurkilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kadusta aina näe, onko se yksisuuntainen vai kaksisuuntainen. Liikennemerkeistä toki näkisi, mutta niitähän ei Kankaanpäässä ole koskaan noudatettu. Tuon huomaa erityisesti jäähallin ympäristössä, jossa ajetaan miten huvittaa, samoin Lidlin nurkilla.
Kyllä alpinkadun yksisuuntaisella on selkeet liikennemerkit
- Anonyymi
On se tarkkaa🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä vilkkua osata käyttää Kankaanpäässä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä alpinkadun yksisuuntaisella on selkeet liikennemerkit
"Kyllä alpinkadun yksisuuntaisella on selkeet liikennemerkit"
Onhan siellä merkit, mutta ne eivät Kankoonpeessä merkitse mitään.
- Anonyymi
Yksisuuntainen Alpinkatu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241