Mä kysyn vaan.
No onko hyvä olo.
59
887
Vastaukset
- Anonyymi
On hyvä olla. Onko sinulla?
- Anonyymi
Siis on
Äsken juuri ihmettelin, miten minulla on niin ihmeen hyvä olla
Olen saanut tatteja
Huomenna lisää
Näin kaksi pientä vasaa juoksemassa peräkanaa
Ihana kun saa tehdä mistä oikein paljon tykkää
- Anonyymi
Ei, eipä siitä sen enempää.
- Anonyymi
Ikävä on.
- Anonyymi
Aika väsynyt on
- Anonyymi
Eiliseen verrattuna on hyvä kun sai nukuttua kymmenen tuntia.
- Anonyymi
No minun oloni vaan pahenee, mitä paremmin ymmärrän syntisyyttäni. Mutta Jumalan mielen mukainen murhe on pelastukseksi. Siksi on hyvä, että ei luule itsestään mitään, että tietää että oma sydän on petollinen, ja etsii tekosyitä olla tottelematta Jumalaa. Sitä vain kuvittelee edistyneensä pitkällekin, mutta Jumala palauttaa maan pinnalle.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Missä asiassa et tottele?
Monissa asioissa. Suurintaosaa en edes tiedä vielä.
Heprealaiskirje 12:14
"Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa ..."
Pyhitys on jatkuva muutos joka tapahtuu kaikissa uskovaisissa ja ilman tätä ei kukaan ole näkevä Herraa. Oma tarve armolle ja kasvulle ja parannukselle tulee ilmeiseksi aivan "mitättömissäkin" asioissa. Katumus on jatkuva toimi ja parannuksen tekeminen seuraa katumusta lopulta. Uskovainen ei ole kuten Jeesus, mutta aktiivisesti muuttumassa Jeesuksen kaltaisuuteen. Pois omasta pahasta luonteestaan. Anonyymi kirjoitti:
"Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa ..."
Pyhitys on jatkuva muutos joka tapahtuu kaikissa uskovaisissa ja ilman tätä ei kukaan ole näkevä Herraa. Oma tarve armolle ja kasvulle ja parannukselle tulee ilmeiseksi aivan "mitättömissäkin" asioissa. Katumus on jatkuva toimi ja parannuksen tekeminen seuraa katumusta lopulta. Uskovainen ei ole kuten Jeesus, mutta aktiivisesti muuttumassa Jeesuksen kaltaisuuteen. Pois omasta pahasta luonteestaan."Pyhitys on jatkuva muutos joka tapahtuu kaikissa uskovaisissa ja ilman tätä ei kukaan ole näkevä Herraa"
Vaikka kuinka lapsena uskoin olin yksin tunsin olevan.
Muuten annettiin lapsille arkkienkeleiden nimet toiseksi nimeksi ihan suojaksi kaikkien lapsien.
Mitä sinun teidän uskossa arkkienkelit edustaa vai edustaako mitään?
Minusta on kiva lisä suojeluun minkä itse pystyn suojella.Anonyymi kirjoitti:
Pyhitys on jatkuva muutos joka tapahtuu kaikissa uskovaisissa ja ilman tätä ei kukaan ole näkevä Herraa. Oma tarve armolle ja kasvulle ja parannukselle tulee ilmeiseksi aivan "mitättömissäkin" asioissa. Katumus on jatkuva toimi ja parannuksen tekeminen seuraa katumusta lopulta. Uskovainen ei ole kuten Jeesus, mutta aktiivisesti muuttumassa Jeesuksen kaltaisuuteen. Pois omasta pahasta luonteestaan.Voiko ihminen olla paha?
En sinäänsä ymmärrä miksi ihminen olisi paha luonnollisesti kun kaikki voi hyvin, jos jokainen onnellinen itsekin voi hyvin.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
"Pyhitys on jatkuva muutos joka tapahtuu kaikissa uskovaisissa ja ilman tätä ei kukaan ole näkevä Herraa"
Vaikka kuinka lapsena uskoin olin yksin tunsin olevan.
Muuten annettiin lapsille arkkienkeleiden nimet toiseksi nimeksi ihan suojaksi kaikkien lapsien.
Mitä sinun teidän uskossa arkkienkelit edustaa vai edustaako mitään?
Minusta on kiva lisä suojeluun minkä itse pystyn suojella.Raamattu puhuu enkeleistä melko vähän. Ihan syystäkin. Ihmisen aisteja ei ole tehty enkelien ja henkien näkemistä varten. Henkimaailma on todellisuus ja fyysinen maailma on varjoa siitä mitä siellä tapahtuu. Jeesuksen nimi on ainoa missä on turva. Mutta onhan ihmisiä nimettyä Jeesukseksi, mutta ei se ketään suojele. Uskon kautta Jeesukseen ollaan turvassa Jumalan vihalta.
"Minusta on kiva lisä suojeluun minkä itse pystyn suojella."
Tämä on mitä Jumala odottaa vanhemmilta. Mutta ilman Jumalaa lapsesi eivät ole turvassa. Eivät ainoastaan pahat ihmiset vaan myös pahat henget haluavat heitä vahingoittaa. Ja ilman Jeesuksen verta ovien pielissä, lapsikin on Jumalan vihan alainen, Jokainen on lapsuudestaan asti valehtelija ja Jumalan vihollinen. Lapset jo valehtelevat ja vihaavat. Hekin tarvitset armoa ja totuutta, jonka Jumala on kaikille lahjoittanut, ketkä uskovat Jumalan Poikaan, Hänen syntien sovitustyöhön ristillä ja ylösnousemukseensa. - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Voiko ihminen olla paha?
En sinäänsä ymmärrä miksi ihminen olisi paha luonnollisesti kun kaikki voi hyvin, jos jokainen onnellinen itsekin voi hyvin.Ihminen ei muuta olekaan kuin paha. Tästä todistaa se, että juutalaiset ja pakanat yhdessä ristiinnaulitsivat Kirkkauden Herran, kuka on Jumala. Jokainen ihminen elää mieluummin himoilleen kuin Jumalalle. Pitävät arvottomana Jeesuksen kuka on heidän pahojen tekojensa vuoksi kidutettu ja tapettu.
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu puhuu enkeleistä melko vähän. Ihan syystäkin. Ihmisen aisteja ei ole tehty enkelien ja henkien näkemistä varten. Henkimaailma on todellisuus ja fyysinen maailma on varjoa siitä mitä siellä tapahtuu. Jeesuksen nimi on ainoa missä on turva. Mutta onhan ihmisiä nimettyä Jeesukseksi, mutta ei se ketään suojele. Uskon kautta Jeesukseen ollaan turvassa Jumalan vihalta.
Tämä on mitä Jumala odottaa vanhemmilta. Mutta ilman Jumalaa lapsesi eivät ole turvassa. Eivät ainoastaan pahat ihmiset vaan myös pahat henget haluavat heitä vahingoittaa. Ja ilman Jeesuksen verta ovien pielissä, lapsikin on Jumalan vihan alainen, Jokainen on lapsuudestaan asti valehtelija ja Jumalan vihollinen. Lapset jo valehtelevat ja vihaavat. Hekin tarvitset armoa ja totuutta, jonka Jumala on kaikille lahjoittanut, ketkä uskovat Jumalan Poikaan, Hänen syntien sovitustyöhön ristillä ja ylösnousemukseensa.Eikö Jumala tehnyt ihmiset omaksi kuvajaiseksi näin ollen näen Ihmeitä jo kun pullahtaa vauva. Vitsauksen näen jos syntiä tekee esim vieraissa jokin sukupuolitaudin tai häpeyden kanto, pelko.
himot jotka satuttavat läheisiä ovat pahoja mutta himot mitkä ei satuta toisia Ihmisen kokea himoja esim kumppaniin lisääntyminen auta armias miten se voisi olla paha jos ei satuta toista.
Vanhempien lihaa ja verta lapset on näen ollen dna testejen kautta vielä tunnistettavissa vanhemmat.
Joskus- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eikö Jumala tehnyt ihmiset omaksi kuvajaiseksi näin ollen näen Ihmeitä jo kun pullahtaa vauva. Vitsauksen näen jos syntiä tekee esim vieraissa jokin sukupuolitaudin tai häpeyden kanto, pelko.
himot jotka satuttavat läheisiä ovat pahoja mutta himot mitkä ei satuta toisia Ihmisen kokea himoja esim kumppaniin lisääntyminen auta armias miten se voisi olla paha jos ei satuta toista.
Vanhempien lihaa ja verta lapset on näen ollen dna testejen kautta vielä tunnistettavissa vanhemmat.
JoskusIhme on se että kun ihminen saa uskon Jeesukseen, hän muuttuu kuin itsestään. On kuitenkin myös näkyviä ihmeitä, joiden tarkoitus on todistaa, että Jumala todella on ja pystyy mihin tahansa, joihin itse uskon. Kuolleita voidaan herättää jos se on Jumalan tahto, että kuollut herää. Sokealle voidaan antaa näkö, jos Jumala niin tahtoo. Rampa voidaan saada kävelemään. Jumala kuka hallitsee kaikkea on täysin vapaa halutessaan muuttamaan kuoleman elämäksi ja sokean silmän näkeväksi.
Kaikki himot ovat pahoja, mutta Jumala on sallinut aviopuolisoiden himoita toisiaan. Himot kun hallitsevat ihmisen elämää ja vievät häntä milloin minnekin, mutta eivät koskaan Jumalan tykö. Anonyymi kirjoitti:
Raamattu puhuu enkeleistä melko vähän. Ihan syystäkin. Ihmisen aisteja ei ole tehty enkelien ja henkien näkemistä varten. Henkimaailma on todellisuus ja fyysinen maailma on varjoa siitä mitä siellä tapahtuu. Jeesuksen nimi on ainoa missä on turva. Mutta onhan ihmisiä nimettyä Jeesukseksi, mutta ei se ketään suojele. Uskon kautta Jeesukseen ollaan turvassa Jumalan vihalta.
Tämä on mitä Jumala odottaa vanhemmilta. Mutta ilman Jumalaa lapsesi eivät ole turvassa. Eivät ainoastaan pahat ihmiset vaan myös pahat henget haluavat heitä vahingoittaa. Ja ilman Jeesuksen verta ovien pielissä, lapsikin on Jumalan vihan alainen, Jokainen on lapsuudestaan asti valehtelija ja Jumalan vihollinen. Lapset jo valehtelevat ja vihaavat. Hekin tarvitset armoa ja totuutta, jonka Jumala on kaikille lahjoittanut, ketkä uskovat Jumalan Poikaan, Hänen syntien sovitustyöhön ristillä ja ylösnousemukseensa.Lapset valehtelevat se kuuluu kehitykseen että oppivat oikean tien sen keskitien ei kukaan ole syntyessään valmis. Valehteleeko lapsi jos ei tiedä mikä on valhe.
Eipähän ihmisellä helppoa olla.
Esim olisiko ollut valhe jos uskoin Jumalan oloon rukoilin ahkeraan aikuisuus muutti.
Minun nuorimmaisen pojan on katollisen uskonnossa "jumalan prinssi" arkkienkelinsä.
https://evl.fi/sanasto/-/glossary/word/EnkeliAnonyymi kirjoitti:
Ihminen ei muuta olekaan kuin paha. Tästä todistaa se, että juutalaiset ja pakanat yhdessä ristiinnaulitsivat Kirkkauden Herran, kuka on Jumala. Jokainen ihminen elää mieluummin himoilleen kuin Jumalalle. Pitävät arvottomana Jeesuksen kuka on heidän pahojen tekojensa vuoksi kidutettu ja tapettu.
Jeesus ei ole arvoton oli oppinut mahtava mies muista se. Todella synkät ajatukset poistavat iloiset ja leikkivät ajatukset, tuskinJumala ei olisi rakastanut hauskaa kauniita maisemia, ihmisiä, kauniita auringon laskuja. miksi ne muuten tekisi mielenkin rauhoittavan.
Kävin uskovaisten palstalla sanoin "heidän on rakastettava pakko rakastaa minua" kaikki ei pystynyt sulattamaan asiaa.
Vaikka käsky on tietääkseni. "Rakasta lähimmäistäsi" me kaikki olemme jonkun lapsia, vanhempia,sisaruksia. Koen kaikki läheiseksi silloin halu piristää leikkiä ja rakastaa.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Lapset valehtelevat se kuuluu kehitykseen että oppivat oikean tien sen keskitien ei kukaan ole syntyessään valmis. Valehteleeko lapsi jos ei tiedä mikä on valhe.
Eipähän ihmisellä helppoa olla.
Esim olisiko ollut valhe jos uskoin Jumalan oloon rukoilin ahkeraan aikuisuus muutti.
Minun nuorimmaisen pojan on katollisen uskonnossa "jumalan prinssi" arkkienkelinsä.
https://evl.fi/sanasto/-/glossary/word/EnkeliLapsi ei opi oikeaa tietä itsestään. Yksin Jeesus on ollut viaton ja täydellinen ja kulkenut oikeaa tietä. Lapsi valehtelee koska ei halua kertoa totuutta, samasta syystä kuin aikuisetkin. Ja lapsi vihaa koska tahtoo toisille pahaa aivan kuten aikuisetkin. Lapset ovat vähemmän toki syylisiä oman ymmärryksensä vajavaisuuden tähden, mutta kun Jumala hävitti esimerkiksi Sodoman ja Gomorran, niin ei sieltä selvinnyt naisia tai lapsiakaan. He olivat kasvattaneet lapsensa niin kieroon.
valtakunta kirjoitti:
Jeesus ei ole arvoton oli oppinut mahtava mies muista se. Todella synkät ajatukset poistavat iloiset ja leikkivät ajatukset, tuskinJumala ei olisi rakastanut hauskaa kauniita maisemia, ihmisiä, kauniita auringon laskuja. miksi ne muuten tekisi mielenkin rauhoittavan.
Kävin uskovaisten palstalla sanoin "heidän on rakastettava pakko rakastaa minua" kaikki ei pystynyt sulattamaan asiaa.
Vaikka käsky on tietääkseni. "Rakasta lähimmäistäsi" me kaikki olemme jonkun lapsia, vanhempia,sisaruksia. Koen kaikki läheiseksi silloin halu piristää leikkiä ja rakastaa.Siis minä toivon sinulle syntitaakan vähenimistä, rakkaus on kiva ja leikkivä ja tunteet mahtavat voisihan meitäkin koetella eikö saa olla synnityn, jos koetellaan. Lämpöistä rakkautta sinulle.
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi ei opi oikeaa tietä itsestään. Yksin Jeesus on ollut viaton ja täydellinen ja kulkenut oikeaa tietä. Lapsi valehtelee koska ei halua kertoa totuutta, samasta syystä kuin aikuisetkin. Ja lapsi vihaa koska tahtoo toisille pahaa aivan kuten aikuisetkin. Lapset ovat vähemmän toki syylisiä oman ymmärryksensä vajavaisuuden tähden, mutta kun Jumala hävitti esimerkiksi Sodoman ja Gomorran, niin ei sieltä selvinnyt naisia tai lapsiakaan. He olivat kasvattaneet lapsensa niin kieroon.
Jos voisin halisin sinua tarvitset erityisen paljon rakkautta.🥰
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi ei opi oikeaa tietä itsestään. Yksin Jeesus on ollut viaton ja täydellinen ja kulkenut oikeaa tietä. Lapsi valehtelee koska ei halua kertoa totuutta, samasta syystä kuin aikuisetkin. Ja lapsi vihaa koska tahtoo toisille pahaa aivan kuten aikuisetkin. Lapset ovat vähemmän toki syylisiä oman ymmärryksensä vajavaisuuden tähden, mutta kun Jumala hävitti esimerkiksi Sodoman ja Gomorran, niin ei sieltä selvinnyt naisia tai lapsiakaan. He olivat kasvattaneet lapsensa niin kieroon.
Näet vain tuhoa synkkiä maailman kuvia joita ollut joita rangaistu.
Miksi taivas kun aurinko laskee pieni tyttöni osaa sanoa "äiti minusta se on niin kaunis". Tai kun kukkia näkee" "minä tykkään kukista"
Sinä tarvitse todella paljon haleja, lämpöä kylmä maa tekee kylmäksi, lämmin lämpiväksi.
Miksi olet ikävä palstalla?- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Siis minä toivon sinulle syntitaakan vähenimistä, rakkaus on kiva ja leikkivä ja tunteet mahtavat voisihan meitäkin koetella eikö saa olla synnityn, jos koetellaan. Lämpöistä rakkautta sinulle.
Me ihmiset kuvittelemme olevamme Jumalalle turhankin arvokkaita. Vaikka Raamattu sanoo että savenvalajalla on valta tehdä saviastioilleen mitä lystää ja että kirves ei mahda mitään heiluttajalleen. Jumalaa ei kannata ylenkatsoa. Ihminen ei määrää omaa arvoansa, vaan Jumala. Hän voi tehdä meille mitä ikinä tahtoo, eikä kenellekään ole oikeutta valittaa kohtaloaan. Jumala kuulee ihmisten rukoukset vain itsensä takia, ei sen takia, että ihmiset olisivat jotain, vaan oman kunniansia, armonsa ja rakkautensa vuoksi. Kun ei ihminen huolehdi edes jälkikasvustaan ellei Jumala anna hänelle siihen halua. Siksi ketään ei palkita siitä, että tekee sen mikä kuuluu tehdä.
Anonyymi kirjoitti:
Sinua tuli jo IKÄVÄ, jäi jotain sydämen päälle rapsuttelemaan.onko sinulla hyvin asiat? Voinko auttaa sinua ?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sinua tuli jo IKÄVÄ, jäi jotain sydämen päälle rapsuttelemaan.onko sinulla hyvin asiat? Voinko auttaa sinua ?
Jos se mihin uskon ei olisi totta, minä todella olisin säälittävä, kun laittaisin toivoni valheeseen. Mutta tuo kaikki on totta ja sinä ja muut ketkä eivät sitä tahdo uskoa ovat niitä joita minä sääliin.
Anonyymi kirjoitti:
Me ihmiset kuvittelemme olevamme Jumalalle turhankin arvokkaita. Vaikka Raamattu sanoo että savenvalajalla on valta tehdä saviastioilleen mitä lystää ja että kirves ei mahda mitään heiluttajalleen. Jumalaa ei kannata ylenkatsoa. Ihminen ei määrää omaa arvoansa, vaan Jumala. Hän voi tehdä meille mitä ikinä tahtoo, eikä kenellekään ole oikeutta valittaa kohtaloaan. Jumala kuulee ihmisten rukoukset vain itsensä takia, ei sen takia, että ihmiset olisivat jotain, vaan oman kunniansia, armonsa ja rakkautensa vuoksi. Kun ei ihminen huolehdi edes jälkikasvustaan ellei Jumala anna hänelle siihen halua. Siksi ketään ei palkita siitä, että tekee sen mikä kuuluu tehdä.
"kirves ei mahda mitään heiluttajalleen"
Ihmiset on herkkiä särkyviä jotta osaisimme varoa toisiamme, kunnioittaa ja välttää jos pahaa mieltä synny ei koe kovan tehneen pahoja eli vitsauksia.
On syy miksi särymme, on syy miksi osaamme savesta luoda.
Minusta olet ihana kuin kukka puutarhassa kun sille päälle tulet jos ei särkyisi kuin lasi, emme pysty oppimaan välttämään virheitä.valtakunta kirjoitti:
"kirves ei mahda mitään heiluttajalleen"
Ihmiset on herkkiä särkyviä jotta osaisimme varoa toisiamme, kunnioittaa ja välttää jos pahaa mieltä synny ei koe kovan tehneen pahoja eli vitsauksia.
On syy miksi särymme, on syy miksi osaamme savesta luoda.
Minusta olet ihana kuin kukka puutarhassa kun sille päälle tulet jos ei särkyisi kuin lasi, emme pysty oppimaan välttämään virheitä.Siis emme pystyisi oppimaan virheistämme jos asiat särkyisi.
Kuitenkin osaamme hoitaa ja korjata.Anonyymi kirjoitti:
Jos se mihin uskon ei olisi totta, minä todella olisin säälittävä, kun laittaisin toivoni valheeseen. Mutta tuo kaikki on totta ja sinä ja muut ketkä eivät sitä tahdo uskoa ovat niitä joita minä sääliin.
Minähän tykkäisin sinusta silti. Uskon kyllä eksyviä suojellaan.Elämässä on tärkeä olla toivoa, iloa ja rakkautta. Minä ajattelen niin, minua suojellaan jos olen eksynyt kumminkin uskon, ettei minua voida rangaista eksyneenä en minä syntiäkään tee koska se sattuu. Minulla on tunteet.
Anonyymi kirjoitti:
Saat minua sääliä ja minä voin sinua rakastaa.
Läheisyyden tunteen koen jo yhteisistä ajoistamme jokainen sekuntti on arvokas, jospa sinä olit se jota odotin.🥰
Ystäväni ovat hukassa täällä ne ovat.Anonyymi kirjoitti:
Miksi herran tiet on tutkimattomat?
Mitä silläkin lopulta syynä tähän että me kohtasimme?
Sinua on helppo rakastaa, tykkään ihmisistä jotka ei satuta.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Saat minua sääliä ja minä voin sinua rakastaa.
Läheisyyden tunteen koen jo yhteisistä ajoistamme jokainen sekuntti on arvokas, jospa sinä olit se jota odotin.🥰
Ystäväni ovat hukassa täällä ne ovat.Miten ne sinun kahdeksan lastasi, joita oli aiemmin vain seitsemän voi? Lukisin heidän kuulumisistaan mielelläni
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne sinun kahdeksan lastasi, joita oli aiemmin vain seitsemän voi? Lukisin heidän kuulumisistaan mielelläni
Eskarista on nyt myöhässä aamu tohinat ,ei kerkeä 🥰
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne sinun kahdeksan lastasi, joita oli aiemmin vain seitsemän voi? Lukisin heidän kuulumisistaan mielelläni
Tammikuussa on syntynyt kahdeksas.🥰
Anonyymi kirjoitti:
7kk jäi kotio isänsä kanssa kun lähdettiin jäätiin muutaman minuutiksi pomppimaan koulun pihan tasapainolautaverkoon. On niin sateinen päivät ollut ettei tässä ole hirveästi päässyt mihinkään.
Nyt ne syö.🥰 isot on koulussa.Anonyymi kirjoitti:
Kuulen yleensä päinvastaista ettei kukaan halua että puhun pikkuisista🥺 sen vuoksi tietoisesti välttelen.
3v ja 2 vleikkivät paljon pikku- ukoilla. Myös leikkiöleikeistä tykkää ja kylpy ja suihkuhetkissä ja kirjojen lukemisesta . Minullakin 160 lainausta kirjastosta. Lempikirjat on moneen kertaan luettu.Anonyymi kirjoitti:
Kirkon kerhollekkin hain paikkaa ne on vaan kolmisen tuntisia 2 -3 viikossa. Sykyllä tässä pitäisi taas jäähalli avautua pääsisi harjoittaa luistelutaitoja taas.
valtakunta kirjoitti:
Kuulen yleensä päinvastaista ettei kukaan halua että puhun pikkuisista🥺 sen vuoksi tietoisesti välttelen.
3v ja 2 vleikkivät paljon pikku- ukoilla. Myös leikkiöleikeistä tykkää ja kylpy ja suihkuhetkissä ja kirjojen lukemisesta . Minullakin 160 lainausta kirjastosta. Lempikirjat on moneen kertaan luettu.leikkiöleikeistä= keittiö leikeistä
Ilmapallot on kivoja niistä piirtämiset myös askartelut. Oon kerännyt talouspaperi rullia niistä voi tehdä puumetsän.
kohta pitäisi taas harjoittaa lukuvalmiuksia sille oon jo kehittänyt ja laskea vähän osaa.
Eikä noi asiat vie paljoa päivästä kunhan vaan päivittäin tekee niin kehittyy kaikki taidot eskarilainenkin osaa otta itse vaatteensa kaapista ja en edes tiennyt että on tämmöinen minun tyylinen kasvatus ihan keksittyjen listalla. Mitä enemmän itse osaavat sen paremmin pärjäävät.
https://montessori.fi/montessoripedagogiikka/valtakunta kirjoitti:
leikkiöleikeistä= keittiö leikeistä
Ilmapallot on kivoja niistä piirtämiset myös askartelut. Oon kerännyt talouspaperi rullia niistä voi tehdä puumetsän.
kohta pitäisi taas harjoittaa lukuvalmiuksia sille oon jo kehittänyt ja laskea vähän osaa.
Eikä noi asiat vie paljoa päivästä kunhan vaan päivittäin tekee niin kehittyy kaikki taidot eskarilainenkin osaa otta itse vaatteensa kaapista ja en edes tiennyt että on tämmöinen minun tyylinen kasvatus ihan keksittyjen listalla. Mitä enemmän itse osaavat sen paremmin pärjäävät.
https://montessori.fi/montessoripedagogiikka/Mutta sitä en tiennyt että lapsilla on pikkutalojakin ihan an hulluksi menneet. Pikkuiset on täydellinen yhteisö yksin ei tarvitse olla yhdessä ollaan.
Kyllä mulla on just nyt ihan hyvä olo ja ihan vaan siks koska Mika on olemassa😁💖
- Anonyymi
Mitä mä muka tein? Sinä teit selväksi, älä tuijota kääntämällä pään poispäin, siksi peruutin pois näkyvistä. Minkä mä sille voin, että mä näen vain sut kun olet lähellä!?
- Anonyymi
Tällä miehellä on aina hyvä ja loistava olo, toisin kuin eräillä.
- Anonyymi
Jaa, no mikäpäs pahan tappaisi.https://youtu.be/jeJT_el4wTA
- Anonyymi
Ainakin yksi halaus päivässä
- Anonyymi
Ei ole pitkiin aikoihin ollut hyvä olo. Vois ehkä olla parempi, jos olisin jättänyt väliin yhden jutun, lisäsi vaan pahaa oloa ja masennusta, ei ollut hyväksi se asia mulle, ei mitään hyötyä, ainoa hyvä juttu ettei tarvi käydä siellä tai yhdessä toisessakaan paikassa ikinä. Onhan noita turhia juttuja käynyt läpi aiemminkin, ei tullut näin paskaa oloa kuin nyt on ollut, mutt eiköhän tuo nk.paskareissu unohdu niinkuin muutamat muutkin jutut. Ehkä vaan vahvistaa suojia ympärillä, on yhtä helvetin pessimisti ja kyynikko kuin joskus aiemminkin ja ehkä hitusen kylmempikin asenne.
- Anonyymi
🍦🌞🌞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍦🌞🌞
Hyvä jos tuli hyvä mieli tuosta tekstistä, ollut viihdyttävää lukemista sitten, ei muuta kuin ole hyvä vaan. Jotkut tutuistakin nautti vieressä, kun olin työpaikkakiusaamisen kohteena, Ai että se oli nannaa ja hauskaa heidän mielestään😁😁. Mäkin aion jatkossa vaan seurata vierestä kun jotakuta kiusataan, en puutu kuten aiemmin tein, joku muu saa mennä avuksi, ei kuulu mulle🍦😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos tuli hyvä mieli tuosta tekstistä, ollut viihdyttävää lukemista sitten, ei muuta kuin ole hyvä vaan. Jotkut tutuistakin nautti vieressä, kun olin työpaikkakiusaamisen kohteena, Ai että se oli nannaa ja hauskaa heidän mielestään😁😁. Mäkin aion jatkossa vaan seurata vierestä kun jotakuta kiusataan, en puutu kuten aiemmin tein, joku muu saa mennä avuksi, ei kuulu mulle🍦😊
Kukaan oikeasti työpaikkakiusaamista kokenut ei toivo samaa toisille, häiritsemistä ja kiusaamista itse harrastavat rajoittamisesta uhriutuvat narsissit on asia erikseen.
Ei ole ... Stressiä töitten puolesta.
Mielialan vaihtelua kai?
Toivottavasti edes jollain on hyvä olla.- Anonyymi
On. Sain seksiä ensimmäisen kerran 12 vuoteen!
- Anonyymi
Ei ole! KOSKA NYT ÄRSYTTÄÄ kun myynnissä ei ole suoranaisia pistotulppia täyden johdon kanssa vaan ne pitää laittaa erikseen ja yhdistellä johdot KUN ei ole sitä uudenaikaista lampunjohtoyhdistelmää siinä katossa. PITÄÄ VARMAAN OSTAA ERIKSEEN joku valaisin missä se on suoraan jos vielä löytyy jostakin tai sitten pitää itse ruveta yhdistelemään johtoja ja vähäsen asentamaan! Ai että kun pitää joku olla vaikeeta, jopa lampun johdon vaihtaminen! Ihan sama vaikka tulisikin sähköisku, ainakin tietää olevansa sitten elossa.
- Anonyymi
No on. Ollut jo pitkään.
- Anonyymi
Ei valittamista, paitsi ikävä :)
- Anonyymi
No on. Lenkin ja kuuman suihkun jälkeen kääriytynyt pehmeään lämpimään vaatteeseen, sukat jalassa, kohta peiton alle... vois paskemminkin olla. :)
- Anonyymi
Varmasti tulee olemaankin.
- Anonyymi
Tietenkin. Mikäs sen mukavampaa kuin olla huijattu, haukuttu sekä nöyryytetty. Lisäksi vielä ehkä koronna. Eli hyvin menee.
- Anonyymi
Kyä näin o
- Anonyymi
3.Mooseksen kirja: 19:31, 2.Aikakirja:15:12, Snl. 28:5, Jesaja: 9:12, Jeremia: 2:24 ~ Joh. tulla'??? 8:21
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448781
- 785302
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383824Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543212Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403050
- 412246
- 331778
- 2091727