Miten lattialiina kuivaimeen kiinni??

Anonyymi

Millä ihmeellä sen saa kuivaimessa pysymään kun ei
ole klipsejä,tarroja tms..

Pomo vaatii käyttämään ja huomautus tulee heti jos niitä ei pyykissä ole oikeaa määrää (pomo kerää pyykit toimistolle pesuun ja tuo puhtaita)

Mutta mulla ei hermot kestä niitä 🤬

10

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sulle siis työntekijänä on siis annettu työvälineet ( kuivain,lasta) joihin liinaa ei saa lukittua kiinni. Pomosi ei ole asiaa edes ajatellut työn tekemisen kannalta. Sarjassamme tyhmä ja välinpitämätön esimies. Heitä riittää. Otan osaa. Lähetä pomollesi puhelimella kuva käytössäsi olevasta kuivaimesta josta puuttuvat liinanpidikkeet. Pidikeillä varustettu kuivain maksaa muutaman kympin. Ei ole edes rahakysymys firmalle.

• Anonyymi

Se tarranauha on parempi kuin ne klipsit. Ei niitä klipsejä kukaan jaksa näpertää paikoilleen.

• Anonyymi

Tarrat toimivat paremmin. Viledan nipsut on ainakin huonoja pidikkeitä.

Onneksi Rekolan reflex kuivain/lattiapyyhe siihen pujotetaan on helpotus. Kumi reuna reflex ei vaan pysy ns. Vanhassa kuivain mallissa, ja hankala käyttää. Pomo sanoi että siihen pitää olla tilattu uudempi kuivain, niin silloin on helpompi käyttää.

• Anonyymi

pysyykö liina kiinni pyykkipojilla tai hauenleukapurustimilla

• Anonyymi

Täh?
      Annat kuivaivarren nojata olkaasi. Laitat liinan sopivasti kuivaimen päälle. Nostat natkaan,alat pyyhkiä lattiiaa,niin että taitat vielä,alle sen liian leveän osan. Näin saat monta pintaa käyttöön liinasta. Ei se frotee pysy,jos ei laita juuri oikein. Eikä,jos se on jo liian kulunut,että keskeltä päivä läpi paistaa. Ottaa silloin kuivaimen kumi ja lattia kosketusta kuluneen läpi,ja voila: frotee tms ei kestä.

• Anonyymi

Pitääkö pyykissä olla joku tietty määrä lattialiinoja???

• Anonyymi

Pyykkipojat käy myös, mutta moni ei osaa käyttää oikein, vaan rutussa kulkee mukana, ja osa pinnoista jää käyttämättä. Itse käännän liinan, ja kosteena pysyy. Jos wct on siistejä, 4 lattiaa menee samalla.

• Anonyymi

Pyydä tarrallinen kuivain ja siihen passeli liina, hyvin toimii

• Anonyymi

Tämäpä. Ihme paikkoja riittää. Pakko käyttää ihan kuin ei olisi kätevämpiäkin välineitä. Käytän itsekin liinaa joissain tapauksissa. Heitän vaan kuivaimen päälle. Ärsyttävää se on kun ei pysy kunnolla. Tarra juttu ois kyllä hyvä. Mutta... minä käytän sappaxia. Se se on kätevä. Eikä se mikrokuituinen tai puuvillainem vaan selite. On kevyt pyyhkiä kosteanakin. Joo, kaikki ei tykkää siitäkään. Mut minä tykkään .

• Anonyymi

Hermo menis mullakin ja kun on mennyt. En todellakaan käytä enää. Meillä oli johtaja joka keräsi kaikki pois. Käytettiin perusiivouksissa vain sitten. No tämä nyky aikainen johtaja harmi lähti muille maille. Tilalle tuli taas vanhanaikainen ammatitaidoton . Mutta minä käytän vain ja ainoastaan nykyaikaisia työtä helpottavia. Tämä se on siivouksen riipakivi. Pidetään kynsin hampain kiinni niistä vanhoista kulahtaneista läpinäkyvistä vehkeistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe