Mutta harvemmin ne toteutuu. Joskus se toiseksi paras onkin parempi ja turvallisempi vaihtoehto.
Unelmia on hyvä olla
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saahan sitä haaveilla. Menestynyt mies kiikareissa.
- Anonyymi
Itse tyydyn siihen toiseksi parhaaseen. Silloin on elämä tasaisempaa ja turvallista. Rakkautta on monenlaista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tyydyn siihen toiseksi parhaaseen. Silloin on elämä tasaisempaa ja turvallista. Rakkautta on monenlaista..
Niin se yleensä on. Joskus turvallisempi vaihtoehto parempi.
- Anonyymi
Miltä luulet siitä toiseksi parhaasta tuntuvan, jos tietäisi tuon? Luulet olevasi niin ihana, että teet sille kakkoselle palveluksen kun saa sinut. Oikeasti hänenkin pitäisi olla jollekin se ykkönen ja tärkein. Menee hänenkin elämänsä hukkaan sun elämän lisäksi. Mieluummin yksin kuin kakkosvaihtoehto. Silloin voi arvostaa itseäänkin.
- Anonyymi
Juuri noin
- Anonyymi
Mikä sinä olet moralisoimaan toiselle yhtään mitään tietämättä asioista tarkemmin. Mieluummin otan sellaisen joka välittää musta oikeasti ja jonka kanssa on turvallinen olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinä olet moralisoimaan toiselle yhtään mitään tietämättä asioista tarkemmin. Mieluummin otan sellaisen joka välittää musta oikeasti ja jonka kanssa on turvallinen olla.
Vastasin aloitukseen ja kerroin oman mielipiteeni. Kerro toki enemmän, että muut ei ymmärrä väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se dilloin ole se ykkös vaihtoehto?
- Anonyymi
Mutta jos toi joka valittee sut kakkosvaihtoehtonaan, on sun ittes ykkösvaihtoehto. Niin eikö se ole sulle ihan hyvä diili silloin, saat sen jota eniten haluat. Mitä väliä halutaanko sua eniten. Se oma halus kai se on joka sut pistää hyrräämään, ei sun objektina olos?
- Anonyymi
Järjen ääni paras. Tunteet tulee jos tulee.
- Anonyymi
Itelle kelpaa melkeinpä kuka vain seksiin, ajattelen sitten niitä kaunokaisia jos sen hetkinen partneri ei ole haluttava. Eli joskus tyytyy huonompaankin…………….
- Anonyymi
Kannattaa arvostaa itseään. Ihminen joka huolehtii itsestään, osaa pitää huolen myös muista.
En osaa ajatella noin. Toiseksi paras, paras. Lähinnä olosuhteet vaikuttaa kenen kanssa parhaista yhdessä on.
Kuka tuli ensin elämääsi, ehkä jättäen sen toisen ihan yhtä hyvän tietoisuuteen, muttei elämääsi.- Anonyymi
Varavaihtoehtoja on hyvä aina olla, saa edes jotakin aina välillä
Anonyymi kirjoitti:
Varavaihtoehtoja on hyvä aina olla, saa edes jotakin aina välillä
En pidä varapyöriä.
- Anonyymi
Pitää varoa mitä haluu,kun se yleensä toteutuu, siis jos tarpeeks haluu
- Anonyymi
Totta. Läheisriippuvaisen on varmistettava, että aina on joku varma ja vakaa. Yksinjäänti on niin pelottavaa.
- Anonyymi
Onneksi en ole läheisriippuvainen. Yksin viihtynyt monia vuosia.
- Anonyymi
Miten niin harvemmin ne toteutuu? Kyllä unelmat usein toteutuu, jos niihin jaksaa uskoa. Ap ei haluakaan niiden toteutuvan.
- Anonyymi
En haluakaan kun olen aikoja sitten luovuttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluakaan kun olen aikoja sitten luovuttanut.
Miksi sitten tuo aloitus? Tykkäätkö omista teksteistäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten tuo aloitus? Tykkäätkö omista teksteistäsi?
Kyseessä on provo
- Anonyymi
Unelmani olisi olla jonkun kakkosvaihtoehto. 🙄
- Anonyymi
Turvallisempi? Miten rakkaus? Mitäpä jos unohtaisit molemmat ja odottaisit kun rakastut oikeasti.
- Anonyymi
Kyllä olen ollut rakastunut ja tunne nyt vain ei ollut molemminpuolinen. Turvallinen kumppani tuntuu hyvältä vaihtoehdolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen ollut rakastunut ja tunne nyt vain ei ollut molemminpuolinen. Turvallinen kumppani tuntuu hyvältä vaihtoehdolta.
Tuttu ja turvallinen on paras vaihtoehto. En enää ihastu enkä rakastu tuntemattomiin ihmisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu ja turvallinen on paras vaihtoehto. En enää ihastu enkä rakastu tuntemattomiin ihmisiin.
Näin päätin jossain vaiheessa. Yksi parhaimmista asioista minkä olen tehnyt. Enää ei kukaan satuta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla toinen vaihtoehto on turvaton?
- Anonyymi
Jos tuntee jotakin kohtaan poikkeuksellisen voimakkaita tunteita, niin paras hankkiutua eroon vaan.
- Anonyymi
Siksi ei kannata unelmoida mistään mitä on epätodennäköistä saada. Kannattaa keskittyä realistisiin tavotteisiin.
- Anonyymi
Mäkin ottaisin mielummin turvallisena kakkosvaihtoehtona neljä oikein lotossa kuin täyden unelman 7 oikein. Siinähän voi olla vielä bonuksena lisänumerojakin oikein, mitä seiskassa ei ole. Sitä paitsi kun voittaa neljä oikein, ainakin tietää mitä sillä saa!
- Anonyymi
En enää ikinä halua olla kenenkään jämä vaihtoehto. Pahemmin ei voisi toista satuttaa…
En halunnut olla toiseksi paras exälle :)
Lähdin lätkimään enkä sen jälkeen ole koko äijää nähnyt.😂- Anonyymi
Satunnainen seksin harrastaminen on parasta mitä voi olla. Ei tunteita eikä minkäänlaisia velvoitteita. Vapaus 👌
- Anonyymi
Trollin sepustuksia. Älkää ihmiset uskoko!
- Anonyymi
Turvallisuus hakuiset nössöt ei kiinnosta.
- Anonyymi
Riippuu pitkälti myös siitä mitä ne unelmat ovat. Itse olen kyllä saanut aika pitkälti kaiken mitä olen unelmoinut. Tietysti voi olla vaikeaa, jos ne unelmat ovat tasoa kuu taivaalta. Toiseksi paras vaihtoehto taas on usein se kaikista huonoin mahdollinen. Jos yksi unelma tuntuu saavuttamattomalta niin parempi luoda uusia unelmia kuin huolia kakkosvaihtoehto. Kakkosvaihtoehdon kanssa ihminen on aina katkera, kun ei saanut sitä mitä oikeasti halusi.
- Anonyymi
Se voi olla unelma ja siksi jäädäkkin juuri epärealistisuutensa takia. Ja se toteuttamiskelpoisempi sitten sujuu taas vähän niinku itsestään. Ehkä se laskeminen aloitetaan vasta niistä realistista, ja ne unelmat on ihan oma lukunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?863599- 252056
- 1951971
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871434PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431404Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131024- 841001
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.29923Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha69867