Omistajan etukirjaimet V.H. Jos joku tietää kyseisen henkilön tai tunnistaa itsensä, luo joku sähköpostiosoite ja laita se tänne. Olen koittanut n. viikon poliisin löytötavaratoimistoon soitella ilman yhtään vastausta. Puhelimen saa heti , kun kuvailee puhelimen merkin ja tuntomerkit kuorissa. Alkaa jo vituttamaan soittelut joka aamu poliisille, kun ei pääse edes linjoille.
löytynyt älypyhelin!!!!
Anonyymi
4
685
Vastaukset
- Anonyymi
En tarvitse löytöpalkkiota T:Aloittaja
- Anonyymi
Poliisin asiakaspalvelun puhelinpalvelu on muuten tämän maan hankalimmin tavoitettava asia. Nettisivuillakin on väärät toimimattomat puhelinnumerot olleet jo muutaman vuoden. Ei oo kait määrärahat riittäneet.
- Anonyymi
ensi vuonna poliisien määrärahoja leikataan 40 miljoonaa.sitten ei ainakaan kukaan vastaa puhelimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ensi vuonna poliisien määrärahoja leikataan 40 miljoonaa.sitten ei ainakaan kukaan vastaa puhelimeen.
VH.tosiaan tarkoittaa vankein hoitolaitos eli soittele sinne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840