Panisitko jos sitoisin vaimoni sänkyyn jalat levällään

Anonyymi

Vaimollani oli silmät sidottu kun työkaverini otti "ohjat". Hänellä ei siis ollut mitään tietoa siinä vaiheessa kun häntä sidoin. (oltiin kyllä puhuttu) katsoin itse vierestä kun vaimo pyysi saada jalat vapaaksi jotta pääsee itsekkin nauttimaan ja osallistumaan enemmän.

36

2937

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Panisin varmasti. Mistä päin ootte

    • Anonyymi

      Ai että... kyllä panisin. Olisi houkuttelevaa kun nainen olisi pylly pystyssä valmiina pantavaksi. Nam.
      Mistä olette?
      [email protected]

    • Anonyymi

      Naisena sanon, että olisi ihana, jos tulisin sidotuksi jalat levällään hyvään asentoon ja joku tulisi ja panisi minua. Mieheltäni tätä pyytänyt, mutta ei. Hänestä tuntuu pahalta jos en voisi liikkua ja joutuisin vain ottamaan vastaa naintia. Itse ajattelen että saisin vain nauttimaan tunteesta kun minua naidaan pilluun enkä pääse pois alta halutessani. Toki haluaisin tämän turvallisesti ja ilman kipuja.

      • Anonyymi

        Ootko mistä päin? Ehkä voitas keksiä jotain ilman et sun miehesi sais tietää tästä ja sää saisit nauttia niin paljon kuin haluat


      • Anonyymi

        Voisin toteuttaa tuon fantasiasi turvallisesti sinulle jos 54 v mies kelpaisi salaisesti tai miehesi katsellessa miten ois seksikeinu ootko kokeillut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mistä päin? Ehkä voitas keksiä jotain ilman et sun miehesi sais tietää tästä ja sää saisit nauttia niin paljon kuin haluat

        Olen tuo naisen kommentoin. Uudeltamaalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin toteuttaa tuon fantasiasi turvallisesti sinulle jos 54 v mies kelpaisi salaisesti tai miehesi katsellessa miten ois seksikeinu ootko kokeillut ?

        Kelpaisi hyvinkin mies 54vuotias itse hieman alle 50. En ole keinua kokeillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaisi hyvinkin mies 54vuotias itse hieman alle 50. En ole keinua kokeillut.

        Haluaisitko kokeilla muutenkin sitomis leikkejä ? Keinussa uskoisin sinun saavan elämäsi kyydit t 54 v mies haluaisitlo salaisesti kahdestaan vai miehesi katselemaan ?😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko kokeilla muutenkin sitomis leikkejä ? Keinussa uskoisin sinun saavan elämäsi kyydit t 54 v mies haluaisitlo salaisesti kahdestaan vai miehesi katselemaan ?😘

        Muutkin sitomiset kiinnostaa. Keinu olisi hyvinkin kiinnostava. Mies ei halua varmaan katsella, kun ei innostu ehdotuksista lisä seurasta tai näistäkään ajatuksista.


      • Se on kiihottavaa ja ihana, ihan lopuppun saakka
        Tuntuu hyvälle antaa siittiöt tulla emättimeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mistä päin? Ehkä voitas keksiä jotain ilman et sun miehesi sais tietää tästä ja sää saisit nauttia niin paljon kuin haluat

        Vaimoni halusi myös kokeilla tuota joten kolmen kaverini kanssa toteutettiin hänen toive.
        Sidoin vaimoni jalat haaraasentoon samoin kädet ja peitin silmät ja meitä oli 3 minun kaveria ja minä.
        Vaimo oli ja on tyythväinen lopputulokseen ja on antanut kavereille pillua jälkeenpäin useasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni halusi myös kokeilla tuota joten kolmen kaverini kanssa toteutettiin hänen toive.
        Sidoin vaimoni jalat haaraasentoon samoin kädet ja peitin silmät ja meitä oli 3 minun kaveria ja minä.
        Vaimo oli ja on tyythväinen lopputulokseen ja on antanut kavereille pillua jälkeenpäin useasti.

        Samoin meillä , kolmen kaverin kanssa istuttiin iltaa minä ja vaimoni ehdotin vaimolle pojilta salaa jos sitoisin sen alasti jalat levällään sänkyyn silmät peitettynä , no vaimo suostui siinä oli pojille yllätys kun pyysin makkariin , no eipä aikaakaan kun panot oli käynnissä . Jälkeenpäin vaimo sanoi että , olipaha ilta , varmasti kun sai useamman pelin.


    • Anonyymi

      Täällä olisi halukas panemaan jonkun vaimoa.

    • Anonyymi

      Olen 45v siisti, terve, ja hoikka ulkomaalainen mies (ei musta), olen pitkään halunnut olla parin naisen kanssa niin että mies katsele tai osallistu myös. Itsel asun Raumalla silliöin tällöin. Onko tällää paria kuka etsi misestä kolmanneksi? Itse olen varattu, mutta nyt työn takia tällää yksin ja olisi mahddollisuus toteutta fantasiat.

    • En, en missään tapauksessa. Minulle seksin tulee olla herttailua. Sitominen vie herttailun mahdollisuuden sellaisena, kuin minä sen käsitän.

      Jos molemmat osapuolet sen sijaan pitävät sitomisesta, minulla ei ole siihen mitään sanomista. 🌹👀

    • Anonyymi

      Löytyisikö espoolaiselle 40 miehelle myöskin seuraa?
      Sellainen pidempiaikainen salaseksisuhde kiinnostaisi.

      • Anonyymi

        Tyttöystävälle olis hakusessa osaava mies. Minkä kokoinen sulla on on? Ja olisitko valmis hoitelemaan mun katsoessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöystävälle olis hakusessa osaava mies. Minkä kokoinen sulla on on? Ja olisitko valmis hoitelemaan mun katsoessa?

        Missä päin olisi tarvis? Keski suomesta löytys yks Keski kokonen


    • Anonyymi

      Panisin tietysti. Luvan kanssa.. 😴

    • Anonyymi

      Mä rakastan vaimoani ja kohtelen sitä kauniisti koska rakastan oikeasti. En ikinä antaisi muiden koskea häntä. Rakastelu hänen kanssa on ihanaa, sitä ei voi sanoin kuvata ja vuosien jälkeenkin hurmaannun siitä.

      • Anonyymi

        Olen kateellinen. Tiedän yhden tyypin joka on ollut kauan naimisissa ja sillä on huippu kaunis vaimo ja ukko puhuu kauniisti vaimostansa ja selvästi on tosi onnellinen. Harvoilla käy näin flaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kateellinen. Tiedän yhden tyypin joka on ollut kauan naimisissa ja sillä on huippu kaunis vaimo ja ukko puhuu kauniisti vaimostansa ja selvästi on tosi onnellinen. Harvoilla käy näin flaksi.

        Jos tuommonen tyyli molemmille käy niin mikäs siinä.
        Meilläpäin ei harrasteta kimppoja eikä vieraita.
        Muistakaa sitten myös ne vihamiekisekin ihmiset,kaikki ei mene aina kaikkien kanssa kuten oli sovitu!
        Joskus se "kaveri" tahtoo sitten vaimoasi myös kun se vaimo ei tahdokkaan tai sinä itse et tahdo antaa käyttöön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuommonen tyyli molemmille käy niin mikäs siinä.
        Meilläpäin ei harrasteta kimppoja eikä vieraita.
        Muistakaa sitten myös ne vihamiekisekin ihmiset,kaikki ei mene aina kaikkien kanssa kuten oli sovitu!
        Joskus se "kaveri" tahtoo sitten vaimoasi myös kun se vaimo ei tahdokkaan tai sinä itse et tahdo antaa käyttöön!

        Toi tunne itselläni oli ekalla kerralla kun vieras mies otettiin kotiamme. Mies oli komea ja lihaksikas itse vähän ylipainoinen normi avio mies. Vaimoni taas hoikka himo kuntoilija, aluksi kiihotuin näkemästä kun vieras suutelee ja hyväili vaimoa sohvalla. Mies nappas vaimon syliinsä ja siirtyvät makkkariin, katselin miten mie riisui vaimoni alastomaksi. Sitten mies heitti vaatteensa pois, näin reenatun vartalon ja todella ison kalun jalkojen välissä. Siinä vaiheessa iski itselleni mustasukkaisuus jospa vaimo ihastuu häneen. Käsittämätön tunne vaikka itse olin ehdottanut vaimolle kolmatta pyörää. Alkoivat suutelee pedissä, kaksi alastonta vartaloa miten sopivatkin toisilleen.
        Vaimoni huohotti kiimassa olin sokissa en pystynyt enää keskeyttää, muistan ikäni kun mies levittti reidet, näin jäykän paksun pitkän kalun joka nyki kiimassa. Vaimoni nosti lantiota sanoi tule kulta sisääni, näky oli henkeä salpaava kun kulli painautui vaimon uumeniin. Vaimon äänähdys kertoi miten tykkäs ja oli valmis nussittavaksi. Tunne muuttui myös itselläni positiiviseksi, tätä olin oikeesti halunnut. Pari 40v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi tunne itselläni oli ekalla kerralla kun vieras mies otettiin kotiamme. Mies oli komea ja lihaksikas itse vähän ylipainoinen normi avio mies. Vaimoni taas hoikka himo kuntoilija, aluksi kiihotuin näkemästä kun vieras suutelee ja hyväili vaimoa sohvalla. Mies nappas vaimon syliinsä ja siirtyvät makkkariin, katselin miten mie riisui vaimoni alastomaksi. Sitten mies heitti vaatteensa pois, näin reenatun vartalon ja todella ison kalun jalkojen välissä. Siinä vaiheessa iski itselleni mustasukkaisuus jospa vaimo ihastuu häneen. Käsittämätön tunne vaikka itse olin ehdottanut vaimolle kolmatta pyörää. Alkoivat suutelee pedissä, kaksi alastonta vartaloa miten sopivatkin toisilleen.
        Vaimoni huohotti kiimassa olin sokissa en pystynyt enää keskeyttää, muistan ikäni kun mies levittti reidet, näin jäykän paksun pitkän kalun joka nyki kiimassa. Vaimoni nosti lantiota sanoi tule kulta sisääni, näky oli henkeä salpaava kun kulli painautui vaimon uumeniin. Vaimon äänähdys kertoi miten tykkäs ja oli valmis nussittavaksi. Tunne muuttui myös itselläni positiiviseksi, tätä olin oikeesti halunnut. Pari 40v

        Niinhän se jakorasia huora tekee levittää lättynsä kaikille yöks


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuorena minulla oli poikaystävä joka sai minut ylipuhutuksi sänkyyn sidotuksi silmäni sidottuina niin että joku tulisi ja saisi ottaa minut. Tällaista seksiä jatkettiin niin pitkään kunnes käsitin, että poikaystävälläni ei ollut alunperinkään muita kriteereitä seurusteluun kanssani kuin saada joku tyttö tällaiseen käyttöön!!
      Että sitä häpeää kun tajusin tulleeni typeryyttäni huijatuksi!!
      Tänä päivänäkään en tiedä kuin yhden minua ottaneiden henkilöllisyyttä paitsi yhden, joka pari viikkoa sitten ravintolassa kerskui saaneensa minulta mutta muista minulla on vain pelkkä aavistus.
      Nyt minulla olisi mielihaluja kokea sidottuna olon nautinto vielä edes kerran mutta mieheni ei takuulla tällaisesta innostuisi enkä sitä kehtaa edes ehdottaa.
      RR.32

      • Anonyymi

        Hyppää hirteen hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppää hirteen hönö

        En osaa teeppä ihan ite tee video lähetä tänne.En kyl välttämättä ite tee sitä.


      • Anonyymi

        Täällä olisi kiinnostunut mies tuohon!!


    • Anonyymi

      Vaimoni haluaisi että "raiskaisimme" hänet usean miehen kanssa ilman kipua.
      Ajattelin että olis kolme vierasta miestä kaksi pitäisi jaloista kiinni ja yksi käsistä ja neljäs panisi ja vaihtaisimme paikkoja.
      Loppu ajasta voisimme panna vaimoani aina kun tekee mieli 26-vuotiasta hoikkaa isorintaista naista.

      • Anonyymi

        Tee palvelus painu niuvanniemeen pipipää


      • Anonyymi

        Ryhmäpanoissa usein toteutettu vaimon kaa.
        Ehkä " raiskaus tuntemus" vaimolla kun laukee normisti vetää kullin pois pimpistä ja riuhtoo pedillä edes takaisin orgasmissa. Ryhmässä kiini pidettynä ei pääse karkuun vaan naidaan rajusti koko orgasmin ajan. Pari 34v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee palvelus painu niuvanniemeen pipipää

        Tee sä palvelus lopeta jo tuo pirin vetäminen aina vaan sekavammaksi.käyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee sä palvelus lopeta jo tuo pirin vetäminen aina vaan sekavammaksi.käyt.

        Voi lapsi parka kun yrität leikii vanhoillista.
        Meitä pareja Suomessa jopa tuhansia joilla talous kunnossa sekä parisuhde, voimme piristää myös seksi suhdetta ja nauttia itse osallistujat. Pari 34v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi lapsi parka kun yrität leikii vanhoillista.
        Meitä pareja Suomessa jopa tuhansia joilla talous kunnossa sekä parisuhde, voimme piristää myös seksi suhdetta ja nauttia itse osallistujat. Pari 34v

        No voi voi.Rouva tais vastata väärään kommenttiin.Mun juttu oli tolle se jaksaa toistaa tuota samaa kaiken aikaa.Tee palvelus painu niuvanniemeen pipipää


    • Anonyymi

      Panosin jos on pantava nainen

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe