Mönkijä mietteitä

Anonyymi

Elikkäs oon vasta suorittanu T kortin ja nyt oon melkeen jo suorittanu am121 kortin ja meikäl ei viel oo mönkijää enkä oo varma meinaanko hankkia edes. Alku kesästä olin viel varma et haluun mönkijän mut sit aloin miettiä asiaa ja sit en halunnukkaan koska ne on niin kalliita sit päätin vaan et suoritan ne kortit kuitenki jos mönkijä ostetaan ja kuitenki kevarin saan 16 vuotiaana mut nyt oon taas alakanu miettimään mönkijää ja oon kattonu melko halpoja mönkkäreitä 4000-6000 käyteytyä netti motosta, näitä oon kattonu sillä ajatuksella että jos ostasin jonku halvan ja ajan sillä kunnes täytän 16 mut ongelma tulee siinä et en tiiä mitä porukat tästä miettis. Koska ne varmaan on sitä mieltä et jos meillä mönkkäri tulee sit se on hyvä laite ja pysyy meillä mut sit mulki ois siin rahaa sidottuna ja kevaria ei sponssattaiskaan. Kuin paljon mönkijöil tippuu jälleen myynti arvo toirsella omistajalla? Jos on ajanut vuoden ajan ja sillle ois kertyny 1500-3000km ja laite olis hyvä kuntonen? Ja jos mietitte et miks en uskalla kysyä vanhemmilta vielä niin siksi koska musta tuntuu epäkunnioittavalta pyytää maksullisia asioita vanhemmila vaikka meidän perhe on suhtkot hyvä tulonen. Antkeesi jos teksti on vähän selaka.

1

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jos vuodessa tulee 1500-3000 km niin tollasilla ajomäärillä ei kannata ostaa mönkijää ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      3
      3966
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2032
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      846
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      764
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      728
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      728
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      712
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      705
    9. 35
      664
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe