Tässä taas makoisan maukkaan aamukahvin äärellä ja sinä ajatuksissa, olkoon päiväsi täydellinen... 😚
No hyvää huomenta naiselle :)
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
miksi kirjoitat tänne? etkä hänelle itselleen,kuvitteletko itse että nyt oikea henkilö on huomannut viestitsi.Ajattelin vaan etä hukkaan menee
- Anonyymi
Hyvä etä ajattelet puolestani, hienoa 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä etä ajattelet puolestani, hienoa 👍
hienoa ETÄ korjasit virheeni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hienoa ETÄ korjasit virheeni
Minä korjannut mitn 👍
- Anonyymi
KiiTos🐈
- Anonyymi
Njau 🐅
Voiko päivä olla täydellinen, jos hän ei ole vierellä..
Aamukahvi kyllä maistui..☕ 💛- Anonyymi
Sinä vähän piereksit aamuisin.
- Anonyymi
Mikset kertonut silloin kun nähtiin niin sukunimeäsi. 😔 Et sanonut etunimeäkään mun piti se siellä kysyä.
- Anonyymi
Justiins juuh 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiins juuh 😂
Huomenta Helena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta Helena
Helluko se siellä.. Mmmm pus 😘
- Anonyymi
Hyvää huomenta
- Anonyymi
Huomenta huomenta hyvää sellaista.
- Anonyymi
Pystyyköhän tytöt kovin helposti irrottamaan sukkahousuja jaloista nukkuessaan?
Itse olin ilmeisesti katsonut jotain jännityselokuvaa ja näin jännän unen, olin irroittanut unisukan villasukan jalasta jotenkin seikkaillessani unessa, jota asiaa ihmettelin aamulla aikaisin herätessäni.- Anonyymi
En käytä sukkahousuja. Talvella tietenkin välihousuja.
- Anonyymi
Ai ihana tuo porekylpy... Kumpa oisit... Hiljaisuus luonnon äärellä ja kas tikkakin tuolla puussa 😎
- Anonyymi
Mene nukkumaan legginsit jalassa, sitten aamulla sängyssä seikkailu-unta nähdessäsi olet itse irroittanut ne jaloista ja sänky näyttää muutenkin aika myllerretylle, lakanat, jos on ollut jännittävä yö.
- Anonyymi
Nukun yön ilman myllerryksiä yö vaatteissa. Olen viluinen.
Legginssejä pidetään kesällä.
- Anonyymi
Miksi mies esität minulle muuta kuin olet? Yksi ja sama henkilö onkin viisi eri henkilöä.
- Anonyymi
Lahjat 😂
Sinänsä asia ei minulle kuulu mutta...
Iha spete mieheksi 😎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahjat 😂
Sinänsä asia ei minulle kuulu mutta...
Iha spete mieheksi 😎Esittämisen ja valehtelun lahjat vai?
- Anonyymi
AlumiiniBeibi on alumiiniteippiä rulla sellainenkin tipahti joskus nukkemaisesti nukkuessani hyllyn päältä kun liian jännittäviä seikkailuja unessa.
Pamaus kuulee ja silloin herää on potkaissut jonkun alumiinibeibi-rullan hyllystä alas. - Anonyymi
*siristää silmiään* *suipistaa suutaan* *pohtiva ilme*
- Anonyymi
Moi Raksu! Sulla on ollut taas astetta villimpi päivä? Taisit syödä
aamutuimaan säkillisen irtokarkkeja, ja oot ollu sokerihumalassa🤔, vai?
Mulla oli hieman turnajaisväsymystä tuossa äsken työviikon päätteeksi, mutta otin päiväunet "tessu" jalkotaipeessa lepäillen, niin jospa tässä virkustuu🥱😊.- Anonyymi
Ai nii, unohtu 😘
- Anonyymi
Ramboll hoitaa👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709847Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513219Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja482991- 622728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1142073
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641546Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316- 281271