Helvetti että on rytmit sekasin taas😞no hyvää päivää Mikalle, sustahan mä uneksin yötä päivää, itse asiassa näin susta aamulla unta😌
Huomentapäivää
46
796
Vastaukset
Ja näköjäs heittänyt pihalle, voi voi. Tänään ei ole mun päivä..
- Anonyymi
Ei oo sun päiväs, mutta Mika on onnenpoika , kun hänestä noin kovin uneksit.
- Anonyymi
Sitä kun on aikuinen ihminen ei ole rytmit sekaisten.
Ennen seitsemää/7.30 tulee viikolla noustua. Anonyymi kirjoitti:
Sitä kun on aikuinen ihminen ei ole rytmit sekaisten.
Ennen seitsemää/7.30 tulee viikolla noustua.Kyllä seihmisellä ikään katsomatta voi olla rytmit päin helvettiä, kenellä ikänsä, kenellä joskus, syystä että, mikä kelläkin. Niin et äläpä siellä viisastele. Nouse sinä vaikka klo 3 joka yö, ei ole minulta pois.
- Anonyymi
TARJA1976 kirjoitti:
Kyllä seihmisellä ikään katsomatta voi olla rytmit päin helvettiä, kenellä ikänsä, kenellä joskus, syystä että, mikä kelläkin. Niin et äläpä siellä viisastele. Nouse sinä vaikka klo 3 joka yö, ei ole minulta pois.
Aikuiset nousevat ihmisten aikoihin.🤗
T:T - Anonyymi
TARJA1976 kirjoitti:
Kyllä seihmisellä ikään katsomatta voi olla rytmit päin helvettiä, kenellä ikänsä, kenellä joskus, syystä että, mikä kelläkin. Niin et äläpä siellä viisastele. Nouse sinä vaikka klo 3 joka yö, ei ole minulta pois.
Niille sekaisin olevien rytmien suhteen löytyy myötätuntoa niin sinulle provomiehelle kuin muille erikoisihmisille, mutta ilkeydelle ei.
Anonyymi kirjoitti:
Niille sekaisin olevien rytmien suhteen löytyy myötätuntoa niin sinulle provomiehelle kuin muille erikoisihmisille, mutta ilkeydelle ei.
Multa taas ei löydy myötätuntoa sekaisin oleville, lähes kaikkia provomiehiksi väittäville otuksille joten möngerrä sinäkin koloos takasin, hyvää viikonloppua.
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset nousevat ihmisten aikoihin.🤗
T:TMikä on ihmisten aika? Sulle klo 6, mulle klo 12. Tai 15. 🤗🤗🤗🤗🤗🤗
- Anonyymi
TARJA1976 kirjoitti:
Mikä on ihmisten aika? Sulle klo 6, mulle klo 12. Tai 15. 🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Aikaisten aamulla 5-7.30.
Viikonloppuna hieman myöhempään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuna hieman myöhempään.Se tietenkin asia erikseen jos on vuoro työ silloin päivä rytmit menee varmaan sekaisten.
- Anonyymi
Yks mika on vähän pelottava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks mika on vähän pelottava.
Mikat voi olla joskus pelottavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se johtuu siitä , että nimi alkaa M:llä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se johtuu siitä , että nimi alkaa M:llä.
Ei johdu vaan ihan jostain muusta. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei johdu vaan ihan jostain muusta. 😉
Oho, kerro kun tiedät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, kerro kun tiedät
No se yks mika on aika kookas. 🤭
- Anonyymi
TARJA1976 kirjoitti:
Multa taas ei löydy myötätuntoa sekaisin oleville, lähes kaikkia provomiehiksi väittäville otuksille joten möngerrä sinäkin koloos takasin, hyvää viikonloppua.
Ei tuon isompaa sadattelua tällä kertaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi silti olla ihan kiltti, ei voi tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi silti olla ihan kiltti, ei voi tietää.
En minä pelottavalla sitä tarkoittanut ettei olisi kiltti. 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuon isompaa sadattelua tällä kertaa?
Juuei maksa vaivaa eikä energiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sä tarkoitit, että on kookas-kookas. Juu-u, tokkopa vaan. Oisko leuhkinu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sä tarkoitit, että on kookas-kookas. Juu-u, tokkopa vaan. Oisko leuhkinu?
Tarkoitin ihan miehen kokoa en muuta.
- Anonyymi
TARJA1976 kirjoitti:
Hah😅on niitä kookkaita ennenkin nähty.
Jussi Lampi on 201cm.
🙂 - Anonyymi
TARJA1976 kirjoitti:
Kyl, iso mies on, ihan noin isoon en oo törmänny.
Näin hänet viimeksi 10.7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuna hieman myöhempään.Ihana luterilainen ajatusmaailma. Tarja 40 v ja lapsesta asti opittu, että kunnon ihmiset herää aikaisin. Voi tätä junttiuden perikuvaa. Heräämisestähän se on ihmisen kunnollisuus kiinni. Oikeasti tervetuloa 2020-luvulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana luterilainen ajatusmaailma. Tarja 40 v ja lapsesta asti opittu, että kunnon ihmiset herää aikaisin. Voi tätä junttiuden perikuvaa. Heräämisestähän se on ihmisen kunnollisuus kiinni. Oikeasti tervetuloa 2020-luvulle.
Kuka on määrittämään muiden ihmisten elämänrytmiä luutuneilla harhakäsityksillään elämästä? Sinä et ainakaan, uskistoope!
Juntit herää kukonlaulun aikoihin kun lukuisat ihmiset vasta lopettevat töitään saman aikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on määrittämään muiden ihmisten elämänrytmiä luutuneilla harhakäsityksillään elämästä? Sinä et ainakaan, uskistoope!
Juntit herää kukonlaulun aikoihin kun lukuisat ihmiset vasta lopettevat töitään saman aikaan.Empä tiedä ketä tarkoitat toopella kenties itseäsi kun ensin kirjoitat itse valhe tekstin että voit sitten haukkua ihmistä.
On töitä tullut tehtyä ja tulee tehtyä vielä yli 20 vuotta.
T:yksi toinen T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai formula ykkösten maailmanmestareita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empä tiedä ketä tarkoitat toopella kenties itseäsi kun ensin kirjoitat itse valhe tekstin että voit sitten haukkua ihmistä.
On töitä tullut tehtyä ja tulee tehtyä vielä yli 20 vuotta.
T:yksi toinen TTuolle lutkulle se oli jolla on kivettynyt aikakäsitys.
- Anonyymi
Hyvää viime vuosituhatta sinullekin myös.
Tämäkin trendaavissa, koittakaa ny hyvänen aika ihmiset ryhdistäytyä.
- Anonyymi
Onkohan sama Mika, joka pyörittää naisia enemmänkin. Varattu mies.
No tottakai on just se sama, ei mitenkään voi olla kukaan muu, harmi kun mä en oo päässyt tämän varatun, siippaansa pettävän Mikan pyöriteltäväks😢
- Anonyymi
TARJA1976 kirjoitti:
No tottakai on just se sama, ei mitenkään voi olla kukaan muu, harmi kun mä en oo päässyt tämän varatun, siippaansa pettävän Mikan pyöriteltäväks😢
Yksinäinen Mika. Mitään et oo menettänyt. Kannattaa pysyä erossa. Sääliksi käy siippaa, joka hänet huolinut. Maailma on täynnä mukavampia miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäinen Mika. Mitään et oo menettänyt. Kannattaa pysyä erossa. Sääliksi käy siippaa, joka hänet huolinut. Maailma on täynnä mukavampia miehiä.
Kukas Tarjan muroihin on kussut? Vai mustasukkaisuusko mieltä koettelee? Kovin sapekas mieli tuntuu olevan alati rakasta Mikaa kohtaan.
P.S Ilkeys ei ole trendikästä,, sillä se ei tuota mitään hyvää. Se vain jyrää ja tuhoaa. Just saying. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas Tarjan muroihin on kussut? Vai mustasukkaisuusko mieltä koettelee? Kovin sapekas mieli tuntuu olevan alati rakasta Mikaa kohtaan.
P.S Ilkeys ei ole trendikästä,, sillä se ei tuota mitään hyvää. Se vain jyrää ja tuhoaa. Just saying.Älä kuvittele että minä tuo tarja1976 nimimerkki olisin.
En tiedä kuka se on tuntuu että tahallaan haluaa sekoittaa mutta älä minua häneksi luule.
Kun minä täällä mikaa kaipailin niin tuli tuo nimi hirviö.
Se on ollut täällä jonkun aikaa. Anonyymi kirjoitti:
P.S Ilkeys ei ole trendikästä,, sillä se ei tuota mitään hyvää. Se vain jyrää ja tuhoaa. Just saying.Voi itku.. mahdaks tietää miten tämä keskustelu toimii..? Vai mitä ihmettä?😅koska ei mun muroihini ole kukaan kussut enkä mä ole kirjoittanut tekstiä jonka lainasit..😂jos jollain sapet kiehuu niin se on jutuista päätellen ihan joku muu. Mika on ihana ja sitä asiaa ei mikään muuta, ei varsinkaan nää häiriintyneiden tapausten jutut täällä😌🥰
Anonyymi kirjoitti:
Älä kuvittele että minä tuo tarja1976 nimimerkki olisin.
En tiedä kuka se on tuntuu että tahallaan haluaa sekoittaa mutta älä minua häneksi luule.
Kun minä täällä mikaa kaipailin niin tuli tuo nimi hirviö.
Se on ollut täällä jonkun aikaa.Ja sitten sinä..😂voi ETTIEN ETTÄ🤦🏻♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S Ilkeys ei ole trendikästä,, sillä se ei tuota mitään hyvää. Se vain jyrää ja tuhoaa. Just saying.Minä olen kaipaillut mikaa ja olen joskus kirjoittanut hänelle mutta tuo aloitus ei ole minun tekemä.
Tässä ketjussa on muutamia minun vastauksia esim tuo ihmisten aikoihin nouseminen.
En käytä nimimerkkiä.
T:yksi toinen T Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kaipaillut mikaa ja olen joskus kirjoittanut hänelle mutta tuo aloitus ei ole minun tekemä.
Tässä ketjussa on muutamia minun vastauksia esim tuo ihmisten aikoihin nouseminen.
En käytä nimimerkkiä.
T:yksi toinen TEi koska aloitus on MUN tekemä, aivot jumissa päänsärkysenä en heti hokannut että kirjoitan uloskirjautuneena jota siis en ole profiilin teon jälkeen tehnyt enkä tällä palstalla tee, joten mä en sekoita ketään mihinkään ja mua on kenenkään ihan turha koittaa sekotella yhtään kehenkään Ja kaipaile ihan rauhassa, maailmaan Mikoja ja niiden kaipaajia mahtuu, eri asia sit että ketä Mika kaipaa😌
- Anonyymi
TARJA1976 kirjoitti:
Ei koska aloitus on MUN tekemä, aivot jumissa päänsärkysenä en heti hokannut että kirjoitan uloskirjautuneena jota siis en ole profiilin teon jälkeen tehnyt enkä tällä palstalla tee, joten mä en sekoita ketään mihinkään ja mua on kenenkään ihan turha koittaa sekotella yhtään kehenkään Ja kaipaile ihan rauhassa, maailmaan Mikoja ja niiden kaipaajia mahtuu, eri asia sit että ketä Mika kaipaa😌
En usko että on sama mika kyseessä koska tuo miten omasta mikastasi kirjoitit. Vaikken häntä hyvin tunnekkaan en usko hänen olevan sellainen että pyörittelisi ihmisiä.
T:yksi toinen T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että on sama mika kyseessä koska tuo miten omasta mikastasi kirjoitit. Vaikken häntä hyvin tunnekkaan en usko hänen olevan sellainen että pyörittelisi ihmisiä.
T:yksi toinen TEi kukaa meistä ketään voi täydellisesti tuntea. Kaikilla meillä on omat pienet salaisuudet, heilläkin, joista ”ei uskoisi”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaa meistä ketään voi täydellisesti tuntea. Kaikilla meillä on omat pienet salaisuudet, heilläkin, joista ”ei uskoisi”.
Tuskin hän sellainen kuitenkaan on. En usko hänestä sellaista olet anonyymi kirjoittaja.
T:yksi toinen T
- Anonyymi
Jaa sekaisin? Itse heräsin vielä keskiviikkona kello 22. :D änään jo kello 14, hyvä minä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801926- 591778
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3621672Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681334Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701263- 641208
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141093KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087