Tavoitteena Suomessa on juuri nyt saada mahdollisman pian mahdollismman monelle koronarokotuksien avulla hyvä immuunivaste, jotta laumasuojakin toteutuisi ja rajoitteet lieventyisivät. Syytetään ihmisten haluttomuutta ottaa rokotus. Miksi sitten Tampereella Ratinassa on niin pitkät jonot kuin sinne mahtuu ja jonotusaika on uutisten mukaan venynyt yli 3 tunniksi ja odottava ei odotettuauan silti tiedä saako rokotteen vai käännytetäänkö sitten jonotuksen jälkeen takaisin. Eikö tosiaan rokotuspaikkoja voisi lisätä, koska rokotteita ilmeisesti on tarpeeksi, mutta ei pistäjiä eikä rokotuspaikkoja. Tampereella muutenkin on juuri samaan aikaan pandemiatilanteen taas muuttuessa huonompaan suuntaan suuri liikennemullistus eli 9.8. 2021 suurin osa bussilinjoista vaihtoi sekä kulkureittejään että aikataulujaan. Osalle lähiöistä bussi ei edes aloittanut liikennöintiään odottamattoman täydellisen kesätauon jälkeen kuten aikatauluissa luvattiin, vaan katutöiden takia bussi ei kulje omalla sovitulla reitillään, vaan asukkaat joutuvat kävelemään 1,5 km lähimmälle bussipysäkille, tai käyttää taksia. Vosiko yhtään em. toimintaa parantaa?
Tampereella jonotetaan rokotuksiin yli 3 tuntia ja sitten käännyteään takaisin, miksi?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904