Scientologia-kirkon jäsenmäärä mennyt pahasti alaspäin Australiassa

Anonyymi

Vuonna 2012 Australiassa oli (Australian väestönlaskennan mukaan) noin 2163 Skientologia-kirkon jäsentä ja se määrä oli 13.7 prosenttia vähemmän kuin vuonna 2006.

Samana vuonna (siis 2012) yli 65000 Australialaista merkitsi sanoi uskontonsa olevan "jedi-ritari". Heillä on etu Skientologeihin verrattuna siinä että varmaankin tietävät uskontonsa olevan vitsi. Skientologit kun kai ajattelevat omaa vitsiänsä jonkinlaiseksi totuudeksi.

12

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Thank God

• Anonyymi

Kaksi vuotta sitten oli Australiassa uutisia siitä kuinka niillä oli vaikeuksia saada uusia jäseniä New South Walesissa. Artikkelissa sanottiin että kirkko toi jäseniä Taiwanista tekemään väliaikaistöitä Australiassa.

"...the Church's solution to its dwindling standing in Australia is to bring in believers from Taiwan, where the religion has flourished in the last twenty years."

'Australian recruits have dwindled to virtually zero': Scientology struggles in NSW
      https://www.smh.com.au/national/nsw/australian-recruits-have-dwindled-to-virtually-zero-scientology-struggles-in-nsw-20190112-p50qzy.html

• Anonyymi

Wikipedia:)

• Anonyymi

Ja mitä Wikipedialla nyt on tämän kanssa tekemistä? Ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt suutu siellä spede:):):)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja mitä Wikipedialla nyt on tämän kanssa tekemistä?"

No Skientologia kirkko ei erityisemmin rakasta Wikipediaa koska se on ilmainen lähde josta voidaan saada selville faktoja kirkon taustasta...

• Anonyymi
      • Anonyymi

Toivottavasti kuolee pois tämäkin roska. Skientologiaa ei kukaan jää kaipaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kuolee pois tämäkin roska. Skientologiaa ei kukaan jää kaipaamaan.

Eipä toteudu sinun toiveesi scientologian kuolemisesta, sorry. Ei vaikka kuinka rukoilet sitä. Tutustuppa scientolofy.tv sivustolla siihen, miten scientologian käytäntöön sovelletteva aineisto on tallennettu maanjäristyksetkin kestävällä tavalla. Mainitsemasi "roska" on tallennettu käyttäen apuna huipputeknologiaa. Että miksikö, pohdihan sitä tästä eteenpäin.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      2677
    2. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      145
      2464
    3. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
      Ikävä
      92
      1956
    4. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      355
      1612
    5. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
      Ikävä
      62
      1409
    6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
      Haapavesi
      78
      1255
    7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
      Ikävä
      61
      1146
    8. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
      Ikävä
      47
      1087
    9. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
      Ikävä
      96
      1067
    10. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
      Ikävä
      68
      1016
    Aihe