Nysse shit tapahtui

Anonyymi

Herätys.
Nysse se sit shit sammui.
Olen varjellut sitä ja huolehtinut siitä, mutta ei värähdä edes.
Taisi sanoa sopimuksensa irti. Vielä en ole pillittänyt, mutta melkein.
Samsung Simpukkani mallia 2002 tai 2004 ei puhu ei pukahda.
Kehottanut latamaan akkua, vaan ka ku ei ota virtaa.
Onko todella tullut tiensä päähän?
Missä sen akku on? Tuolla sisällä?
Laturi ei anna virtaa pihaustakaan.
Eilen vielä puhelin sillä.
Voivoi.
En ole tekniikan ihmelapsi.
Voivoi.
Beng
Sympatiaa. Empatiaa ny.
Ajattelin niin ottaa sen viimeiseen muuttokuormaan, vaan ka ku ei.

23

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi sentään, millä Sinua nyt lohduttaisi.
      Muistan, kun vanhasta nokialaisestani luovuin, kun nuo nuoremmat mulle väen väkisin tyrkyttivät (vähän liioittelua) tuon ns. älypuhelimen.
      En minä täysin sinut sen kanssa ole, enkä tule olemaankaan. Kunhan pärjäilen.
      Kyllä ne akut ja laturit tiensä päähän tulee, vaikka kone vielä toimisi.
      Ei muuta, kun uutta kännykkää kohti vaan.

• Anonyymi

Kiitos yrityksestä.
        Beng

• Anonyymi

""Missä se akku on?"" 🙄
      Se on ullakolla,,, mee ettimään 😆

• Anonyymi

Ei ole ullakkoa, vain matala tila ja tikkaille en mene ja yritä ängetä luukusta.
        Mietis, jos aliarvioin itseni ja jään peffasta kiinni.
        Myönnän, että 'vintissä' on kiihkeä prosessi meneillä.
        Beng

• Halpaliittymä älypuhelimeen ei paljon kalliimpi mitä peruspuhelimen, hyvin on kestänyt sun puhelin. edellinen samsugin akku kesti 5 vuottaa, ostin uuden puhelimen enkä uutta akkua vanhaan.

• Anonyymi

Sepä se. Tässä hiljan vähän kehuin sitä, mitä ei tietenkään fatalistina pitäisi tehdä.
        Se on niiiin somakin.
        Beng

• Jassoo.
      Kännykkä-kopio.
      Taas kerran.
      Tää ei taida olla Rulla-tuolia.
      -
      Kun aikaisemmin jankutuksessa kerroin.
      Minulla on Nokia 9 Pure View.
      Ostin viikko sitten huvikseni Nokia X20.
      Eräs yhtiö alkoi vainota verkko-tarjouksellaan.
      Ans kattoo ny.

H.

• Anonyymi

Ei noin herkkähipiäinen saa olla. -> H

BENG

• Puhalla siihen, mihin se piuha työnnetään puhelimessa.
      Tai jos siellä on enemmän töhnää, niin yritä kaivaa jollakin pois.

Sen minulle neuvoi yksi, joka on sillä tavalla korjannut monien puhelimia, jotka eivät suostu latautumaan. Siellä tarvitsee monesti olla vain vähän pölynnöyhtää, niin se ei ota kontaktia.

• Anonyymi

Sillä oli jo oireita pari päivää sitten. Latausvalo ei palanut enää punaisena eikä muuntunut vihreäksi.
        Eilen pälätin vielä pariin otteeseen.
        Tuli näyttöön Good-bye, että huumorlaite viimeiseen vetoon.
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä oli jo oireita pari päivää sitten. Latausvalo ei palanut enää punaisena eikä muuntunut vihreäksi.
        Eilen pälätin vielä pariin otteeseen.
        Tuli näyttöön Good-bye, että huumorlaite viimeiseen vetoon.
        Beng

Huomenta.
        Olisin kiitollinen, jos laittaisitte vinkkejä hyvistä tai huonoista kännykkäostoksista tai ominaisuuksista.
        Poistetusta tekstissä määrittelin, mihin tarvitsen laitetta (eli puhelut ja tekstiviestit).
        Tutkin kuvien perusteella Nokiaa ja Samsungin puhelimia.
        S:lla on ihana 'puuterirasia, kultainen'. Arveluttaa tuollainen taittomalli, mistä näyttö muodostuu. Miten kauan sellainen kestää vääntelyä?
        Beng

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta.
        Olisin kiitollinen, jos laittaisitte vinkkejä hyvistä tai huonoista kännykkäostoksista tai ominaisuuksista.
        Poistetusta tekstissä määrittelin, mihin tarvitsen laitetta (eli puhelut ja tekstiviestit).
        S:lla on ihana 'puuterirasia, kultainen'. Arveluttaa tuollainen taittomalli, mistä näyttö muodostuu. Miten kauan sellainen kestää vääntelyä?
        Beng

"Anonyymi"

Muista aina ostoksilla
        aina parasta on koti-maisilla.
        -
        Täällä on myös katkaistavia malleja.

https://www.nokia.com/phones/fi_fi/

H.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta.
        Beng

Minulla ei ole huonoja puhelimia ollutkaan, paitsi kolme Nokiaa, sitä merkkiä en enää osta.
        Samsungit on parhaita, päätät minkä hintaluokan phelimen haluat, kaikki toimivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole huonoja puhelimia ollutkaan, paitsi kolme Nokiaa, sitä merkkiä en enää osta.
        Samsungit on parhaita, päätät minkä hintaluokan phelimen haluat, kaikki toimivat.

Minulla on muistikuva, että joskus minullakin on ollut joku Nokia malli.
        Beng

• Anonyymi

On Samsunng A5, ei varmaan sitä mallia enää saa. Hyvin toiminut viitisen vuotta. Sain kuolinpesästä kun kenellekään ei kelvannut ja oli silloin vielä mummu-puhelin. Sekin on laatikossa toimivana, herätän joskus kun olen tallentanut sen puhelimen muistiin joitakin puhelinnumeroita jotka eivät siirtyneet Sim-kortin mukana A5:een.

• Anonyymi

Sehän tässä on, kun tabletti on Samsung ja simpukka samoin, tulee merkkiuskolliseksi.
        Huomaat, etten ole rynnännyt kauppaan.
        On lapsillekin tarkoitettuja kännyköitä. Riittäisikö semmoinen vai rajoittaisinko liikaa.
        Kuvaus on kivaa, mutten ole siitä innostunut.
        Saan kyllä hienoja kuvia muilta.
        Beng

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän tässä on, kun tabletti on Samsung ja simpukka samoin, tulee merkkiuskolliseksi.
        On lapsillekin tarkoitettuja kännyköitä. Riittäisikö semmoinen vai rajoittaisinko liikaa.
        Beng

Onhan noita jotain ns. mummomallejakin, vai mitä ne nyt on.
        Miniäni tykkää Motorolasta ja poika osti nyt saman merkkisen, kun Huawei ei kauan kestänyt, renkkasi pitkään.
        Sanovat, että Samsungit ovat monimutkaisempia käyttää.
        En itse tiedä, tuollaisia nuo nuoremmat kertovat.
        Jos lähimaillasi on ihan fyysinen myymälä, missä voisit ihan kasvokkain eri malleja myyjän kanssa tarkastella, voisit päästä mieleiseesi valintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Beng

Minäkin merkkiuskollinen. Tietsikassa ja puhelimessa on "haukattu omena". :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin merkkiuskollinen. Tietsikassa ja puhelimessa on "haukattu omena". :)

Lapselleni 'omenoita' ostanut.
        Beng

• Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

Onhan noita jotain ns. mummomallejakin, vai mitä ne nyt on.
        Miniäni tykkää Motorolasta ja poika osti nyt saman merkkisen, kun Huawei ei kauan kestänyt, renkkasi pitkään.
        Sanovat, että Samsungit ovat monimutkaisempia käyttää.
        En itse tiedä, tuollaisia nuo nuoremmat kertovat.
        Jos lähimaillasi on ihan fyysinen myymälä, missä voisit ihan kasvokkain eri malleja myyjän kanssa tarkastella, voisit päästä mieleiseesi valintaan.

On myymälä. Itselleni kun en ole 17 - 19 vuoteen puhelinta ostanut (tuonkin sain lahjaksi), niin ajattelin, että saan Teiltä kokemuksia ja vinkkejä, koska tabula on rasa.
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On myymälä. Itselleni kun en ole 17 - 19 vuoteen puhelinta ostanut (tuonkin sain lahjaksi), niin ajattelin, että saan Teiltä kokemuksia ja vinkkejä, koska tabula on rasa.
        Beng

SE on hankittu. Elkääpä pyrskähdelkö: Nokia 2720, punamusta. Se on niin söpö.
        Beng

• Mulla vajaan 7" kiinalainen puhelin halpa sekin, liittymä noin 10 euroo kuussa, puhelut WhatsApp ilmaisia, sen verran iso näyttö kattelee vaikkaTVä, radiota kuuntelen langattomien kuulokkeitten kautta, samat ominaisuudet kuin pöytäkoneessa...melkein Windows puuttuu, kamera melkein kuin järjestelmä kamerassani ja kaikki nämä ominaisuudet alle 200 euroa,

Älypuhelimet melkein toistensa kopioita, välillä tuntuu kun mainostavat merkkiään että kamera olisi tärkeintä kapulassa, hyvä että ilmoittavat " tällä pystyy jopa soittamaan puheluja "

• Anonyymi

Katselin älypuhelimia. Ne ovat aika isoja. Naisen käsilaukkuun täytyy mahtua muutakin...
        Mutta Samsungin puuterirasia näytti niin namilta. Haluan lukea ensin kuluttajien kokemuksia: kestääkö ruudun taitto?
        Beng

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      407
      5933
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      32
      2262
    3. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      103
      2078
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1859
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      61
      985
    6. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      108
      983
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      59
      974
    8. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      133
      939
    9. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      881
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      40
      855
    Aihe