Onko nainen tosiaankin jokin alempi olento, joka ei saa itse päättää raskaudestaan? Tarvitaanko siihen jokin Suomen taleban päättämään asiasta hänen puolestaan? Se taleban päättää sitten asiasta, vaikka nainen kokee raskauden?
Mr X
Mitä ajattelette?
8
61
Vastaukset
- Anonyymi
On. Siksi me työttömät merkonoomit päätämme asiasta!
- Anonyymi
Mitä sinä oikein itket vuositolkulla? Etkö ole tullut kuulluksi, trolleistasi huolimatta. Täällähän ON JO viher-äärifeministinen talebanijoukko määräämässä, miten kansa saa ajatella.
- Anonyymi
Eduskuntako on sinusta täynnä talebaneja? Ihan joka puolue?
Mitä puoluetta sinä edustat, kun eduskunnassa on vain väärää joukkoa?
Mr X - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eduskuntako on sinusta täynnä talebaneja? Ihan joka puolue?
Mitä puoluetta sinä edustat, kun eduskunnassa on vain väärää joukkoa?
Mr XHölmö trolli, eihän eduskunta toimi täällä abortti-palstalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmö trolli, eihän eduskunta toimi täällä abortti-palstalla!
Olet trolliksi aika heikkolahjainen. Oletko harkinnut muihin puuhiin ryhtymistä? Jokin yksinkertaisempi puuha voisi sopia paremmin.
Mr X - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet trolliksi aika heikkolahjainen. Oletko harkinnut muihin puuhiin ryhtymistä? Jokin yksinkertaisempi puuha voisi sopia paremmin.
Mr XMinä yritän parhaani alittaakseni jopa sinun trollaustasosi, mutta ei se onnistu. Käy aina kuin entiselle timpurile, joka yritti hyvää tehdä, mutta aina tuli priimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä yritän parhaani alittaakseni jopa sinun trollaustasosi, mutta ei se onnistu. Käy aina kuin entiselle timpurile, joka yritti hyvää tehdä, mutta aina tuli priimaa.
On hyvä, että myönnät trollaavasi. Tosiasioiden myöntäminen on kasvun edellytys.
Mr X
- Anonyymi
Nii mite o teiänki mielestä?!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014