cherry, crystal!!!

nainen20

hei!

Haluaisin kysäistä yhtä asiaa. Rakastan aivan hirveästi Kala miestä (faktaa), enkä ole voinut ikävä kyllä unohtaa häntä. Joskus puoli vuotta sitten kerroin hänelle tunteistani (väärällä tavalla kylläkin) ja tästä johtui se, että emme enää uskalla puhua toisillemme. Tiedän kalojen olevan ujoja, mutta olen huomannut, että aivan kuin hän katsoisi minua. Ennen kuin kerroin pitäväni hänestä, hän ei pitänyt minusta lainkaan, mutta nyt tuntuu aivan siltä kuin hän katsoisi. En kyllä koskaan uskalla katsoa itse häntä silmiin, sillä en halua ahdistella (?) ihmistä. Te osaatte toivottavasti ennustaa ja kertoa, mitä tämä tarkoittaa? Onko tunnustuksesta ollut hyötyä eli pitääkö hän nykyään minusta? Vai olenko ajautunut oman mielikuvituksen aalloille? Ovatko siis ponnisteluni ja kaikki kärsityt kipuni palkitut?
Kerron vielä, että n. vuosi sitten näin unen, jossa satoi ja hän (en minä) lähestyi minua ja suuteli. Itse hämmennyin hieman, koska en ollut odottanut sitä. Se oli kuitenkin ihanaa ja hetkessä minua ei enää hämmästyttänyt ja tunsin paineiden ja stressin lentävän pois.
En siis voi 100% varmuudella sanoa, että hän katsoisi minua. Joskus vain oikeasti tuntuu siltä. Tuntuu, että hän tahallaan kävelisi juuri tuosta minun ohitseni. Eli ujosteleeko hän vai kuvittelenko minä vain? Kaipaisin pikaisesti apua!
Kiitoksia paljon!

2

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crystall

Se mies tuntee ihmetystä ja uteliaisuutta ja pelkääkin sinua vähän. Tuoko nainen on ihastunut häneen, eipä uskoisi. Hän ei ole ihastunut eikä rakastunut.

• Hei ja anteeksi etten ole vastannut viestiisi :(. Huomasin Crystallin vastanneen enkä yleensä halua 'hyppiä toisten varpaille..'

Tuo on totta mitä Crystall sanoi, mutta on totta myös että hän hieman vilkuilee sinua eikä tiedä mitä ajatella. Hän on tällä hetkellä hyvin hämmentynyt, energiat ovat kiikun-kaakun enkä juuri nyt osaa lupailla suuntaan enkä toiseen mihin ne liikahtavat. Kiinnostusta on tietyllä tavalla ilmassa, eli ei pidä ajatella että tunnustuksesi olisi mennyt 'hukkaan', mutta siitä ei ole takuita, konkretisoituuko kiinnostus koskaan toteutumisen tasolle.

Mikset katsoisi rohkeasti takaisin kun kuvittelet hänen katsovan - et menetä siinä mitään! Painostamaan ei kannata ryhtyä, anna asioiden edetä omalla painollaan, ja jos ne sitten eivät etenekään, silläkin on tarkoituksensa - edessä on jotain parempaa.. Poissuljettu vaihtoehto hän ei kuitenkaan tässä vaiheessa ole, joskaan ei mikään takuuvarmakaan.

En tiedä, selvensikö tämä tunteitasi yhtään enempää, mutta eivätpä ne tällä kertaa taida olla tarkoitetutkaan hetkessä selviämään - tämäkin on sitä ihmisenä kasvamista, rohkeuden ja kärsivällisyyden opettelua.. Kauniita kevätpäiviä Sinulle toivottelen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      14
      2033
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      186
      1569
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      154
      1414
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      99
      1327
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1198
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      948
    7. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      49
      912
    8. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      135
      849
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      823
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      817
    Aihe