Laihat kropat / luisevat

Anonyymi

Löytyykö laihoista, hoikista, hintelistä kundeista pitäviä ? Mitkä luut saisi näkyä ja millainen kroppa tarkemmin kuvattuna olisi mieleen ?

23

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ru Paul's show on edustava katsaus.
      Yksi-kaksi rasvapalloa loput lihaksettomia, itse päätransu kävelevä luurankoinen kallokasvo.
      🤢🤮🤮

    • Anonyymi

      Ei, kamalannäköistä, hyviä toki tyttöilemään ja dragina, mutta kumpikaan ei kiinnosta

      • Anonyymi

        Lyhyitä mutta täällä moni tykkäis isokaluisina 🤢🤮


      • Anonyymi

        Jos on liian laiha niin ei kiinnosta


    • Anonyymi

      Läskeistä ei tykkää edes toiset läskit.

      • Anonyymi

        Poikamaiset ja heikot vartalot oli riuku tai pallo🤪


    • Anonyymi

      Se ainakin on pois pelistä, että vartalo on pyöreä kuin olkisäkki, mutta kädet ja jalat ovat kukkakeppitavaraa.

      • Anonyymi

        Ai?
        Kelpaa 4×4" vartaloiset???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai?
        Kelpaa 4×4" vartaloiset???

        Tuota noin.
        10×6"


    • Anonyymi

      Älkää vaan pojat lihottako itseänne kateellisten takia, lihaksia voi hankkia maltillisesti, mutta hoikka nuori vartalo on kaunis aina. Läskiä tulee vanhemmiten helposti, mutta pois saaminen sitäkin vaikeampaa.

      • Anonyymi

        Mielummin sopivasti pyöreä kuin hoikka. Kunhan ei oi kisakuntoinen bodari, lihaksia saa olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin sopivasti pyöreä kuin hoikka. Kunhan ei oi kisakuntoinen bodari, lihaksia saa olla

        On niitä pyöreitä sinulle ihan tarpeeksi, hyvä tiertysti että joitakin hekin kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Valitettavasti hoikat kiinnostaa teitä läskejä aivan liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti hoikat kiinnostaa teitä läskejä aivan liikaa.

        Ne elää omahyväisyys harhassa.
        Lihaksikkaat eivät ota heikkovartaloisia lähelleen jos eivät ole sekaisin viinasta tai kiimasta!


      • Anonyymi

        Maltillisesti?
        Ei teistä suurin osa edes kykene vaikka yrittäisi tosissaan.
        😀😄😆😅🤣😂🙃


      • Anonyymi

        Myös läskit.
        Friikit kyllä pitää sellaisista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös läskit.
        Friikit kyllä pitää sellaisista!

        Kyllä sinulla on pahoja itsetunto ongelmia. Kukin pitää mistä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinulla on pahoja itsetunto ongelmia. Kukin pitää mistä haluaa.

        teillä on ku ette mylnnä et 160cm nättinaama poika o ykköne ikää 20 v sil mutue vaa sil o paljo porukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinulla on pahoja itsetunto ongelmia. Kukin pitää mistä haluaa.

        kyllä se mulle kerto et sille ehoteliteii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne elää omahyväisyys harhassa.
        Lihaksikkaat eivät ota heikkovartaloisia lähelleen jos eivät ole sekaisin viinasta tai kiimasta!

        Olen melko lihaksikas ja pidän eniten hoikista, seuraavaksi lihaksikkaista, läskeistä en. Läskit ovat kuolanneet aina ihan samalla tavalla vaikka oli vähemmän lihaksia ennen. Mukava saada huomoota myös nuorilta edelleen koska en ole läski ja on kokoa oikeassa paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen melko lihaksikas ja pidän eniten hoikista, seuraavaksi lihaksikkaista, läskeistä en. Läskit ovat kuolanneet aina ihan samalla tavalla vaikka oli vähemmän lihaksia ennen. Mukava saada huomoota myös nuorilta edelleen koska en ole läski ja on kokoa oikeassa paikassa.

        Paljonko nousee penkistä, maasta ja kyykystä.
        Kaikki on suhteellista esim. verrattuna normi homoihin!


    • Minusta on vanhempi hoikka mies ihan jees

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe