Laihat kropat / luisevat

Anonyymi

Löytyykö laihoista, hoikista, hintelistä kundeista pitäviä ? Mitkä luut saisi näkyä ja millainen kroppa tarkemmin kuvattuna olisi mieleen ?

23

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ru Paul's show on edustava katsaus.
      Yksi-kaksi rasvapalloa loput lihaksettomia, itse päätransu kävelevä luurankoinen kallokasvo.
      🤢🤮🤮

    • Anonyymi

      Ei, kamalannäköistä, hyviä toki tyttöilemään ja dragina, mutta kumpikaan ei kiinnosta

      • Anonyymi

        Lyhyitä mutta täällä moni tykkäis isokaluisina 🤢🤮


      • Anonyymi

        Jos on liian laiha niin ei kiinnosta


    • Anonyymi

      Läskeistä ei tykkää edes toiset läskit.

      • Anonyymi

        Poikamaiset ja heikot vartalot oli riuku tai pallo🤪


    • Anonyymi

      Se ainakin on pois pelistä, että vartalo on pyöreä kuin olkisäkki, mutta kädet ja jalat ovat kukkakeppitavaraa.

      • Anonyymi

        Ai?
        Kelpaa 4×4" vartaloiset???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai?
        Kelpaa 4×4" vartaloiset???

        Tuota noin.
        10×6"


    • Anonyymi

      Älkää vaan pojat lihottako itseänne kateellisten takia, lihaksia voi hankkia maltillisesti, mutta hoikka nuori vartalo on kaunis aina. Läskiä tulee vanhemmiten helposti, mutta pois saaminen sitäkin vaikeampaa.

      • Anonyymi

        Mielummin sopivasti pyöreä kuin hoikka. Kunhan ei oi kisakuntoinen bodari, lihaksia saa olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin sopivasti pyöreä kuin hoikka. Kunhan ei oi kisakuntoinen bodari, lihaksia saa olla

        On niitä pyöreitä sinulle ihan tarpeeksi, hyvä tiertysti että joitakin hekin kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Valitettavasti hoikat kiinnostaa teitä läskejä aivan liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti hoikat kiinnostaa teitä läskejä aivan liikaa.

        Ne elää omahyväisyys harhassa.
        Lihaksikkaat eivät ota heikkovartaloisia lähelleen jos eivät ole sekaisin viinasta tai kiimasta!


      • Anonyymi

        Maltillisesti?
        Ei teistä suurin osa edes kykene vaikka yrittäisi tosissaan.
        😀😄😆😅🤣😂🙃


      • Anonyymi

        Myös läskit.
        Friikit kyllä pitää sellaisista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös läskit.
        Friikit kyllä pitää sellaisista!

        Kyllä sinulla on pahoja itsetunto ongelmia. Kukin pitää mistä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinulla on pahoja itsetunto ongelmia. Kukin pitää mistä haluaa.

        teillä on ku ette mylnnä et 160cm nättinaama poika o ykköne ikää 20 v sil mutue vaa sil o paljo porukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinulla on pahoja itsetunto ongelmia. Kukin pitää mistä haluaa.

        kyllä se mulle kerto et sille ehoteliteii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne elää omahyväisyys harhassa.
        Lihaksikkaat eivät ota heikkovartaloisia lähelleen jos eivät ole sekaisin viinasta tai kiimasta!

        Olen melko lihaksikas ja pidän eniten hoikista, seuraavaksi lihaksikkaista, läskeistä en. Läskit ovat kuolanneet aina ihan samalla tavalla vaikka oli vähemmän lihaksia ennen. Mukava saada huomoota myös nuorilta edelleen koska en ole läski ja on kokoa oikeassa paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen melko lihaksikas ja pidän eniten hoikista, seuraavaksi lihaksikkaista, läskeistä en. Läskit ovat kuolanneet aina ihan samalla tavalla vaikka oli vähemmän lihaksia ennen. Mukava saada huomoota myös nuorilta edelleen koska en ole läski ja on kokoa oikeassa paikassa.

        Paljonko nousee penkistä, maasta ja kyykystä.
        Kaikki on suhteellista esim. verrattuna normi homoihin!


    • Minusta on vanhempi hoikka mies ihan jees

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe