viha on tunne
sitä voi kasvattaa
viha tekee miehestä miehen
14
731
Vastaukset
- Anonyymi
En ole varma kannattaako kasvattaa. Nuorena voi kehoaan kiihdyttää vihaan, mutta kyllä sen sitten aikanaan huomaa. Jotkut jo kolmenkympin jälkeen huomaa, miten viha ottaa vallan, ja tuntee ettei pumppu tykkää. Riippuu myös verenkierron ominaisuuksista esim minkälaiset verisuonet on. Toiset on pitempään joustavampia.
- Anonyymi
Viisas kommentti. Viha on kuin Pavlovin koira. Jossain vaiheessa käy raskaaksi elämä.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Rakkaus ja isyys tekee miehen. Vastuunotto naisen ja lapsensa hyvinvoinnista. Suojelun halu.
- Anonyymi
Näinhän se on. Mies sivusta
- Anonyymi
Miehen vihan taustalla on yleendä pelko. Ja se ei kyllä miestä tee, raukan tekee jos jotain.
- Anonyymi
Naista saa vihata
- Anonyymi
Ketään ei kannata vihata. Viha sairastuttaa sydämen ja kuolet ennen aikojaan.
Maailmaa ei rakenneta vihalla. - Anonyymi
Varmaan näin mut näkisin tähän, syynä olevan jonkun mielenterveyden sairauden.
Jos vihaat toista ihmistä ja itse tiedostat tämän.
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa, jos haluat pelastaa itsesi!
Jätä ihminen rauhaan, unohda hänet.
Tai ota häneen yhteyttä puhelimella / kirjeellä ja yritä, sopia hänen kanssaan, jos sinulla on jotain hampaankolossa.
Sinun ei tarvitse pitää päässäsi ihmistä, jota koet vihaavasi.
Sillä se ei ratkaise, ongelmaasi millään tavalla. - Anonyymi
kommentit pitää kirjoittaa uusiksi, voisitteko kirjoittaa uudestaan
- Anonyymi
viha istuu hyvin kiharapäiseen mustatukkaiseen matalaotsaiseen mies henkilöön
viha istuu hyvin myös alakynteen joutuneessa miehessä, jolla isot silmäpussit ja inho kasvoilla- Anonyymi
Oliko sun exmiehellä isot pussit silmien alla? Tuliko nyt hyvä olo?
- Anonyymi
- Anonyymi
Tunteellisia.. noi Miehet🤭
- Anonyymi
Monella tulee tällaisia tunteita kun on kohdeltu väärin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807