Voiko ihminen olla epäonnistunut rakkauden saamisessa? Kun on kiinnostunut ihmisestä niin hyvin usein ihminen paljastuu jotain kautta joko varatuksi tai sitten ei vaan toisella ole kiinnostusta. Ehkä ihmisiä ei naamani tai persoona kiinnosta tai molemmat, näitä asioita olen miettinyt monesti.
Hyvin epäonninen
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Monestihan se edellyttää keskustelun aloitusta ja tutustumista. Jossain luki, että 70% Suomalaispareista on ensin kavereita ja sitten vasta ajankanssa ihastuu ja rakastuu.
- Anonyymi
Eiköhän tuo viittaa siihen, että sitä rakkautta ei löydy mutta yksinkään ei haluta olla.
Ihan eri asia kuin sellainen rakastuminen, jonka jokainen ainakin jossain vaiheessa elämää haluaisi kokea. Mutta tietysti pitää jutella ennenkuin rakastuu, pitää olla jonkinlaista kontaktia keskenään, että voi rakastua.
- Anonyymi
Mun kohdalla on tuo ettei naama kiinnosta, en ole nätti, enkä kaunis ja persoonakin on väritön, tylsä monella tavalla, joten ei ihme etten ole ketään kiinnostanut ja eikä mun näköisen muutenkaan kannata ketään katsella, ei vastakaikua tule.
- Anonyymi
Varattu ei ole este vaa hidaste.. Edelleen pitäkää huoli parisuhteesta, tiedän monta jotka valmiita lähteen muiden mukaan!! Monesti käy niin, että toinen on kiinnostunut, mutta toinen ei. Se, että tunteet on molemminpuolisia on harvinaista tai en mä tiiä harvinaista, mutta harvemmin kuitennii.
- Anonyymi
Monesti voi epäonnistua omassa parisuhteessa. Maailman helpointa saada tukea ulkopuolelta. Siitä ne avioerolapset tehty.
- Anonyymi
Jos ei kolahda niin ei kolahda ja sille ei voi mitään. Itse en halua tutustua uusiin ihmisiin. Pidän sellaisesta jonka jo tunnen.
- Anonyymi
Niin se taitaa olla että en vain ole sellainen "kolahtava ihminen" Miehet etsii jotain paljon sopivampaa ja erilaisempaa, sellaista joka miellyttää silmää ja sisintä tai no ylipäätänsä ihmiset yleensäkin. Mutta nyt nukkumaan ja huomenna päivä uusi
t: aloittaja
Voi...
Kiinnostus hiipuu herkästi.- Anonyymi
On valittava.
- Anonyymi
No entä toisinpäin, eikö sinusta kiinnostu ikinä kukaan, josta voisit sitten kiinnostua itsekkin, huomattuasi tuon kiinnostuksen. Ja jos ei, sinun pitää varmaan tehdä itsestäsi sellainen että saat sinua kiinnostavat ihmiset kiinnostumaan sinusta.
- Anonyymi
Mä olen vaan yksinkertaisesti liian ruma naamaltani, siihen ei auta muu kuin ett pitäis käydä leikkauttamassa koko naama uusiksi ett kelpaisin. Ei ole niin paljon fyrkkaa kuin naama vaatisi ja eipä tuolla ole enää mitään merkitystä, kun olen jo liian vanhakin. Ja minusta ei kyllä ikinä ole kukaan kiinnostunut, joten se siitä. Rumuus ja kun olen niin boring, ei ole edes ystäväksi kelvannut kellekään. Oikeasti mua ei ole olemassa kellekään😂😂🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446262Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933914PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4812771- 312751
- 2012365
- 1852053
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1381499- 581324
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891074