Miksi koet niin? Miten hän eroo
Muista?
Onko hän se oikee?
92
1596
Vastaukset
- Anonyymi
En saa mielestäni.
- Anonyymi
Tunteet ei häviä ja toinen vierailee unissa ja ajatuksissa jatkuvasti.
- Anonyymi
Ei häviä, ei ja ajatuksissa kokoajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei mies sieltä ajatuksista häviä. Olisinpa jutellut hänen kanssaan.
- Anonyymi
Onko hän se oikea?
https://www.hyvakysymys.fi/testi/onko-han-se-oikea/#/ - Anonyymi
Ei kukaan tiedä, ei edes Ressu Redford!
Olen etsinyt sinua liian kaukaa
etsinyt, miettinyt sun nimeä
Ja nyt varoittamatta edessäni seisot
ilma väreilee, jo laskee pimeä
Etkö tunne minua, etkö kuule kun huudan
sydän hakkaa, en löydä sanoja
Tule selittämättä, katso ja kosketa
etkö tunne tätä samaa janoa
Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria
niin moni tarjoaa vain pelkkiä kuoria
Niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea
Niin moni tulee vastaan
Tule lähemmäksi jos minua etsit
katu kapenee, matkaasi jatkat
Ja vasta tien päässä ehkä sua odotan
on sydämeni niin pitkä matka
Niin moni tulee vastaan
niin suuri kaipuu murtaa vaikka vuoria
Niin moni tulee vastaan
https://www.youtube.com/watch?v=A9WQIJWbKjw
Ihan paska kappale! :D- Anonyymi
Ja sä omit sen valtakunta ja luulee olevan hannulta 50 v 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taisit omia juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taisit omia juu.
Onko tuo nyt karmaa ja sinun se oikee sielunkumppani pks alueelta tampio? 🤣🤣🤣
Luoja miten halveeraat rakkautta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taisit omia juu.
Kalpee nettipikseli on sun tosirakkaus
Ei enää paskemmin vois tosirakkautta raiskata - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo nyt karmaa ja sinun se oikee sielunkumppani pks alueelta tampio? 🤣🤣🤣
Luoja miten halveeraat rakkauttaMiksi kiusaat täällä muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan paska koko kappale enkä edes kuunnellut vaikka linkkasin kun sama aihe kuin aloituksessa trollilla.
- Anonyymi
Voi luoja näitä jonninjoutavia aloituksia on palsta täys.
- Anonyymi
Voi luoja kun vastasit silti ja nostit aloituksen pinnalle.
- Anonyymi
Se onko joku oikea selvitetään muualla kuin täällä. Elämä on muualla. Petät itseäsi täällä kommunikoimalla.
- Anonyymi
Ja toisen myös.
- Anonyymi
Petät itseäsi täällä kommunikoimalla sanoin hän joka kommunikoi täällä.
- Anonyymi
Voisi olla oikea, mutta sitä en pääse koskaan tietämään enää.. :(
- Anonyymi
Kuinka niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin?
Hän on toisen oma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on toisen oma.
Auts. :(
- Anonyymi
ihana hyvä energia joka hänestä välittyy,samat arvot,samansuuntaiset elämänkokemukset ,kun hän on poissa olen yksin ihmisjoukossa,k h h viimeisen tietää hän itse
n - m - Anonyymi
Hän (mies) vaan herätti tunteeni eikä kukaan muu aikoihin. Miten hän sen teki, en yhtään tajua mitään. Hän oli vaan eikä tehnyt mitään sen kummempaa ja mä rakastuin täysillä.
- Anonyymi
Uskon vahvasti että ainakaan tässä elämässä ei ole ketään oikeaa. Mulla on tosi hyvä intuitio, ennen ei ole ollut mut nyt on tosi vahva sellainen ellei selvännäkemisen taito jopa.
- Anonyymi
Montako elämää sinulla on jos nyt luulet ettei koko ihmiskunnasta löydy ketään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako elämää sinulla on jos nyt luulet ettei koko ihmiskunnasta löydy ketään?
Sitä ei nyt intuitioni näe, voi olla että synnyn seuraavaan elämään vaikka papukaijana joka huutelee räikeitä rakkaudentunnustuksia jokaiselle vastaantulijalle, ehkä niistä voisi sitten löytyä se oikea, emt sen näkee sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei nyt intuitioni näe, voi olla että synnyn seuraavaan elämään vaikka papukaijana joka huutelee räikeitä rakkaudentunnustuksia jokaiselle vastaantulijalle, ehkä niistä voisi sitten löytyä se oikea, emt sen näkee sitten.
Ei ole seuraavaa elämää, kaikki on nyt tässä. Suosittelen elämistä juuri tässä elämässä, toista mahdollisuutta ei tule. :)
Kissoilla tosin ON 9 elämää! ;D Tässä tapauksessa kissalla on neljä jalkaa, huom!
- Anonyymi
Ei ole. Hän ei olisi pettänyt minua jos olisi mulle sw oikee. Toisten pillut kun vetää puoleensa ei ole kyse aidoista tunteista mua kohtaan. Hän ei ole se oikea
- Anonyymi
En usko siihen oikeaan. Mutta häntä rakastan <3
- Anonyymi
Meillä on yhteys, jota en pysty selittämään ja joka ei katkea, vaikka kuinka rimpuilen.
- Anonyymi
Sama.
-n - Anonyymi
Lopeta kulta rimpuilu. Oot mun mies.
- Anonyymi
Minä en tiedä. Taivaan Isä vain tietää. Sen tiedän että miehen on oltava joko aina yksin tai sitten on mentävä naimisiin yhden naisen kanssa, jos haluaa olla Jumalalle mieluinen. Tietenkin kaiken saa anteeksi Jeesuksen veren kautta, mutta jos on uskovainen, niin sitten pitää noudattaa tuota, että yksi tai ei ketään. Kun Jumalan lapsien on tultava Jeesuksen kaltaisiksi, muuten Jeesus ei voi kutsua meitä veljikseen ja sisarikseen.
- Anonyymi
Järkeni sanoo, että hän on väärä, täysin väärä, move on.
Mutta niin vetovoimainen... Lukuisat pienet yllättävät yksityiskohdat ovat saaneet epäilemään järkeni paikkansapitävyyttä. Intuitio myös on sekaisin kuin seinäkello, se viestii yhtenä hetkenä yhtä, toisena toista. Tunteista ei kannata puhua, koska ne vasta epäluotettavat onkin!- Anonyymi
Ei se ole intuitio, joka heiluu edestakaisin, ne on sinun tunteesi ja/tai epävarmuuteesi.
Intuitio on selkeä, jos sit kuuntele. Usein järkeä luulee intuitioksi tai ihastumista itseään tai omaa tarvetta tulla rakastetuksi, ja sen oikean intuition jättää kuulematta, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole intuitio, joka heiluu edestakaisin, ne on sinun tunteesi ja/tai epävarmuuteesi.
Intuitio on selkeä, jos sit kuuntele. Usein järkeä luulee intuitioksi tai ihastumista itseään tai omaa tarvetta tulla rakastetuksi, ja sen oikean intuition jättää kuulematta,Luotan vain järkeeni.
- Anonyymi
Mut eräällä naisella on ihana perse.
- Anonyymi
Olen tuntenut hänet hyvin kauan, en osaa selittää miksi juuri hän.
- Anonyymi
Sen kun vaan tietäisi, en edes tiiä, tänää just sitä mietin! Mä tiesin sen jo heti kun hänen viereen istuin, hei en mä oikeasti ymmärrä! Hän on kuin minä itse.
- Anonyymi
Joskus juuri se viehättää ihmisissä. Että on niin turvallinen ja tuttu olo, kun toisessa on samanlaisia piirteitä.
- Anonyymi
En voi sanoa, että hän on se oikea, koska meitä ei tullut. Mutta Hän olisi ehdottomasti ollut omalta puoleltani hyvin oikean tuntuinen.
Se kenet tuntee oikeaksi, on samaa aaltopituutta, tuttuuden tunnetta, kuin perheen jäsen, kemiaa ja riittävää erilaisuutta jännitteen syntymiseksi. Se oikea ei voi olla, ellei tuoksu oikealle (=geneettisesti se oikea). Oikea haju tuo myös intohimon ja vahvan halun. Sen oikean kanssa läsnäolo kihelmoi. Häntä arnvostaa, kunnioittaa ja hänelle haluaa pyyteettömästi hyvää vähän samalla tavalla kuin lapsilleen. Mistä tuo tunne tulee? En tiedä. Se vaan syttyy.- Anonyymi
Oletko nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen?
Juu
- Anonyymi
Ihanasti kirjoitettu. Tajuan täysin mitä tarkoitat. =)
- Anonyymi
On hän, jos haluaa olla. Jos ei halua niin sitten on niin väärä kuin olla ja voi. Oikean kanssa tunteet on molemminpuoliset.
- Anonyymi
Varmaankin ensimmäisen mies joka ei halunnut pahaa minulle.
- Anonyymi
Oh, ihana sinä kun olet kestänyt vahvana. :)
- Anonyymi
Se varmaan tuntuu siltä https://youtu.be/zO6D_BAuYCI
Hmm, mä ajattelen niin että oikea on ihminen, jonka kanssa on hyvä olla yhdessä. Ajatukset ja aikeet käy yhteen, löytyy yhteistä arvomaailmaa ja vilpitöntä halua yhteisymmärrykseen ja yhdessä elämän eteenpäin viemiseen. Myös aito halu olla läsnä ja elää toista tukien ymmärtäen, kasvaa yhdessä ihmisinä toinen toistaan arvostaen.
- Anonyymi
Ihastuneiden ongelma on se että ne tulkitsee oman leijailevan tunteensa merkiksi siitä että joku on se oikee.
Valitettavasti niin moni joka sanonut "sille oikealle" tahdon, eronnut vuosien päästä ja ajatellut et se olikin "se väärä". Useat myös eron jälkeen ovat "sen oikeansa " kanssa niin riidoissa ettei puhuminen onnistu edes yhteisten lasten asioista mitenkään päin. Se oikea kun ei tajua mitään, ei kuuntele, eikä ymmärrä, eikä kommunikointi toimi.
Minusta "sen oikean" kanssa tunteet on molemminpuoliset, elämänarvot ja tulevaisuudensuunnitelmat sekä arjen rutiinit on saman suuntaisia. Yhteisymmärrystä löytyy ja keskustelu sujuu myös silloin kun kohdataan tilanteita joissa ollaan erimieltä. Sen oikean kanssa ei synny päivittäin hirveitä riitoja kaikesta mahdollisesta. Sitä oikeaa ei tarvitse hallita ja vahtia tai omistaa. Siihen voi luottaa että vaikka se kulkee tuolla missä kulkee ja elää elämäänsä, silloinkin kun itse ei on toisaalla niin se palaa omasta vapaasta tahdostaan kotiin/mun luokse, koska siellä hän haluaa olla.
esim. omassa entisessä avoliitossa oli jos ei nyt ihan päivittäin niin ainakin viikottain tilanteita ettemme olleet kaikesta samaa mieltä. Naisen ja miehen näkemykset ei välttämättä kohtaa ajankäytössä, sisustusmaussa, aamun vessan varauksissa, ulos lähtöön tarvittavissa ajoissa, rahan käytössä jne.
meille tuli usein sisustus ja huonekaluostoksilla mielipide-eroja sillä mä halusin tyttömäistä ja blingblingiä eli kristallin kimallusta ja mun ex-avomieheni oli et joo ei.. ei tasan tule meille tota. No, se oli sitten neuvottelua ja kompromissia. Kummankin koti joten ei voinut mennä kummankaan maulla pelkästään, piti löytää sellaisia joista kummatkin tykkäs.
aamun vessan varausjono oli joka aamuinen juttu. Toinen halusi aamukakalle ja minä vetelin ripsaria ripsiini ja laitoin hiuksiani vessan peilin avulla.. piti sovitella että kun yksi vessa että miten heräilemme että kummatkin saa itselleen haltuunsa sen huoneen kun tarvii ilman kinaa asiasta.
Sitten oli se raha. Mun entinen avomies monet kerrat mulle puolivitsillä kauhisteli 100 euron kampaajalla käynti kuluja, 15 euron ripsivärejä ja 50-100 euron vaateostoksiani, sekä 100 euron puhelinlaskuja
Piilolinssit ja silmälasit oli alue josta se ei "jäkättänyt" sillä sen se katsoi mulle välttämättömiin kuluihin, mutta meikit, kampaajat, vaatteet ja puhelimessä hölötys oli hänestä kuluja joita voisin karsia. Mä taas olin että ENKÄ VOI!
Joten mä naljailin sille takas kun se osteli ainakin kuukausittain uusia pleikkari tai tietokonepelejä ja tietokoneeseen uutta muistia tai tuulettimia tai muuta pelitehokkuutta parantavia lisäosia asennettavaksi siihen sen pelitietokoneeseensa. Pelit oli usein yli 100 euroa kappale. Joten naureskelin sille että..niin mites tätä sun 100 euron pelis on välttämätön ostos?
Sen oikeen kanssa tällaiset pienet arjen erimielisyydet ylitetään sopuisasti ilman että kumpikaan joutuu alistuun toisen vallan alle ns. tossun alle ja toinen nauttii vaan ylellisyydestä toisen uhrautuvaisuuden kustannuksella.
Sen väärän kanssa olis jatkuvaa raivoriitaa tai alistuvaa tossun alle painamista suhde- Anonyymi
Lisään vielä omaani että "se oikea" on ihminen, jota ei tarvi pitää talutushihnassa, jäkättää ja vahtia että pysyy suhteessa ja uskollisena. Se on sitä luonnostaan eikä muualle halua ja siihen voi luottaa. Ei ole sijaa mustasukkaisuudelle sillä suhdetta kantaa vahva side ja usko toisen sitoutuneisuuteen ja haluun olla just mun kans. Ja sen vapauden anto et jos näin ei ole niin en estele.. ovi on auki ja siitä voi tahtoessaan kävellä pysyvästi myös pois. Et ole vanki. Saat itse päättää mitä haluat. Haluatko tulla aina ovesta kotiin vai lähteä ovesta ja sulkee sen pysyvästi ja vaihtaa kumppania. Se vapaus valita itse oman elämänkumppanin ja vaihtaa valintaa luo luottamusta. Se vahvistaa kun toinen tietää että voi myös lähtee, muttei halua sitä korttia käyttää
sen väärän kanssa se suhde ois sitomista ja pakottamista oleen suhteessa eikä mahdolliuutta saisi edes olla että saisi itse päättää elämänkummanistaan vaan nykyinen määrää sen.
Mitä nyt muutamien kanssa jutellut niin hän tavallaan eroaa edukseen.
Eli puhuu yllättävän paljon monetkaan miehet ei joko jännitykseltään puhu tai ei vain saa sanaa suustaan.
Mulle vain pitää jatkaa puhumista nii saa sen luottamuksen ja kiinnostuksen heräämään.
Olen kovin hissukka tyyppi mutta jos ootkin hyvä tyyppi en ole kauaa :D.
Mutta muuten ihan se kaivattu on massa tyyppiä ulkonäöltään yleensä sellainen ihminen johon en koskisi tai juttelisi ollenkaan.
Aluksikin katson ihmisiä monesti että
"hei oletko hullu kun mulle puhut?"
Eipä hänessä muuta eroa olekkaan
Tai ehkä on mutta en tunne tarpeeksi.MCMLXXVI kirjoitti:
Kunhan ei tule megafonin kanssa haastelemaan? :P
En ole kuuro vielä :dd
Jos käyttäis voisin varastaa sen megafonin eipä käytä enää😂Löffi kirjoitti:
En ole kuuro vielä :dd
Jos käyttäis voisin varastaa sen megafonin eipä käytä enää😂Sitten pian olisit, kun tyyppi kailottaa.
😮📢🎶 LÖFFI MORJESTA, MITÄ TYTSI? 😅MCMLXXVI kirjoitti:
Sitten pian olisit, kun tyyppi kailottaa.
😮📢🎶 LÖFFI MORJESTA, MITÄ TYTSI? 😅🙉 Hyvin ahdistavaa olis 😂
MCMLXXVI kirjoitti:
Heh, takuulla olisi. Sen uskon. :'D
Mulla löytyy megafoni kotona se pitää laittaa piiloon jos sopiva mies ehdokas tulee olemaan joskus😂
Löffi kirjoitti:
Mulla löytyy megafoni kotona se pitää laittaa piiloon jos sopiva mies ehdokas tulee olemaan joskus😂
Juuuu ja lukkojen taakse! x'D
Löffi kirjoitti:
Mieluusti 😂
Psst. Iso raskas kaappi vielä lukollisen oven eteen. Turvassa pidon maksimointia. ;`]
MCMLXXVI kirjoitti:
Psst. Iso raskas kaappi vielä lukollisen oven eteen. Turvassa pidon maksimointia. ;`]
Kassakaappi. Tosin sekin mahdollista murtaa :D
Löffi kirjoitti:
Kassakaappi. Tosin sekin mahdollista murtaa :D
Ja mikä pahinta, tyyppi voi käydä ostamassa oman 📢 ja kailottaa korvaan. :'D
MCMLXXVI kirjoitti:
Ja mikä pahinta, tyyppi voi käydä ostamassa oman 📢 ja kailottaa korvaan. :'D
Kyllä :D voisin sanoa että se tyyppi olis jo vähän vajakki
Löffi kirjoitti:
Kyllä :D voisin sanoa että se tyyppi olis jo vähän vajakki
Ööö, vajakki?! Määäpä taidanki tästä näin... näin näin hilpasta tuota noin. 🙄
😉😇MCMLXXVI kirjoitti:
Ööö, vajakki?! Määäpä taidanki tästä näin... näin näin hilpasta tuota noin. 🙄
😉😇😂 vitsi vitsi.
MCMLXXVI kirjoitti:
Mää arvasin et sulla on loistava huumorintaju, vainu toimi. 😄
Ootsä ruvennu haistelemaan Kun vainuat asioita?:dd
Löffi kirjoitti:
Ootsä ruvennu haistelemaan Kun vainuat asioita?:dd
Iso nenä ja koiran hajuaisti. 😅
Löffi kirjoitti:
Näytät olevan tyytyväinen lopputulokseen 😂😂
Juu. Kyllä se iloiseksi tekee, kun nenä pelaa. 😆
- Anonyymi
Ihana H nainen. K
- Anonyymi
En tiedä onko mies minulle "se oikea" ,
Ajoitus on kuitenkin täysin väärä.
Ei meistä mitään tule ja olen huomannut ettei mies enää taida olla kiinnostunutkaan.
Tästä kaikesta huolimatta mietin ja ikävöin tätä miestä lähes taukoamatta.
Olemme tunteneet toisemme jo vuosia ja sitten vaan jotenkin naksahti , ihastuin ehkä jopa rakastuin ... varattuun.
On hyvin vaikeaa yrittää pitää etäisyyttä kun oikeasti haluaisi toisen lähelle,
Ja samalla huomaa että toinen tästä loukkaantuu.
Ehkäpä aika auttaa, toivottavasti.- Anonyymi
Pitäskö sääliö varattua Satu kermistä joka haluu jakaa tuheroaan varatulle ukolle
Osaatko edes panna?
Tuskin. Oot joku paska ja tylsä sängyssä oleva urautunut varattu vonkumas parempaa panoo kun kotoo saa ja kotoo saa huonoo kun et osaa itse - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö sääliö varattua Satu kermistä joka haluu jakaa tuheroaan varatulle ukolle
Osaatko edes panna?
Tuskin. Oot joku paska ja tylsä sängyssä oleva urautunut varattu vonkumas parempaa panoo kun kotoo saa ja kotoo saa huonoo kun et osaa itseSinä se olet sairas ja tunnevammainen lehmä. En ole tuo kenelle kommentoit (en edes lukenut hänen kommenttiaan) mutta alkaa oikeasti vituttaa tuollainen harppu. Kun jollain on tunteet, niin tämä palstalehmä käy kimppuun. Minäpä käyn jatkossa sinun kimppuun samalla tavalla. Olet säälittävä luuseri.
- Anonyymi
No ei varmaan ole, kun emme ole yhdessä :(
- Anonyymi
Tällä hetkellä sellainen fiilis, että en ole sitä oikeaa ihmistä vielä tavannutkaan. Tai ainakin näin haluan uskoa 🤣
- Anonyymi
Mitä väliä? Hän ei ole mun. Asia loppuun käsitelty. Nyt vaan haaveillaan hetki nettipalstalla kun niitä tunteita vielä on.
- Anonyymi
En ole enää ollenkaan niin ahdistunut kuin 5 v sitten
Annat ymmärtää varmuutta välillämme
Kiitos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KiitosSinä et muuten muistuta ketään toista
Oot ihan uniikki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KiitosEn edes tiennyt hänestä 5 vuotta sitten. Pitäisikö sun välillä tehdä jotain muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KiitosÄlä tule minun viestiä omimaan koskaan, jos olet tuo naisten kimppuun käyvä tyttönen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et muuten muistuta ketään toista
Oot ihan uniikkimillä tavalla? Mikä tekee hänestä uniikin?
- Anonyymi
Ei ole. Se oikea olisi irl elämässä mukana. Mikäli nettipalstalla tarvitsee kirjoitella niin hän ei ole se oikea. Valitettavaa mutta totta.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Väärät pelkää yhteydenottoja tai ei kiinnostuneita
- Anonyymi
Hän on mun sielun toinen puolisko ja olen löytänyt melkein kotiin hänen luo. kaipaan häntä suuresti, kohat oitäisi tavat fyysisesti ja me mennää suoraan sänkyyn ilman mitään kahvitteluja. ne juodaa sitte jälkikätee
- Anonyymi
Unta toki älä näe. 👍
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?863619- 252056
- 1951971
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871444PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431414Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131034- 841001
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.29935Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha69867