IS kovis 21.8.

Anonyymi

Jep, jep täältä lähtee taas. Ei niin paha tällä kertaa eli laittelen aluksi varovaisesti ja kysyttäessä tai hulluuksissani enemmän.

18

1146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poistelevat viestejä pirut. Jatketaan huomenissa.

• Anonyymi

Sinisiä unelmia taekwondoin ja suojautunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinisiä unelmia taekwondoin ja suojautunut.

Miten näitä nyt kiertäisi. Joskus yskien tulee verensyöksyt. Toisaalta jäljellä on vain irtokoko. Kotona käytän usein muovista leivinalustat. Aamuisin siemaisen shotin. Pullosta juon ollessani tuopiton ja poskisolisti on jare.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten näitä nyt kiertäisi. Joskus yskien tulee verensyöksyt. Toisaalta jäljellä on vain irtokoko. Kotona käytän usein muovista leivinalustat. Aamuisin siemaisen shotin. Pullosta juon ollessani tuopiton ja poskisolisti on jare.

Ilta pimenee ja oviinkin laitetaan verhot. Liukuhihnat syöttävät tehtaasta ulos tuotteita. Vaaka omaa erinomaisen horisontaalitason, jka on päällystetty iridiumilla. Maksa sulattelee ruokaa ja kovis on käsite, jota on jäljellä vain irtokoko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilta pimenee ja oviinkin laitetaan verhot. Liukuhihnat syöttävät tehtaasta ulos tuotteita. Vaaka omaa erinomaisen horisontaalitason, jka on päällystetty iridiumilla. Maksa sulattelee ruokaa ja kovis on käsite, jota on jäljellä vain irtokoko.

Koristaa jasmike ja nautitaan risotto. Muistan kaiken mikä ehtii iskostua mieleen. Louis Pasteur on kaima, joka nauttii lounaasta naantalittaren kanssa. Käyttämällä laihdutusvalmisteita tulos on varma, jos pitää huolen ettei käytä aiolia - siinä kun on majoneesia.

• Anonyymi

Vasen yläkulma on mulle tuomio kumittamiseen. Ei tolkun tolkkua.

• Anonyymi

Pyykin paikalla on pivo, ex-missi ilola ja uolsi äveliä on oitti.

• Anonyymi kirjoitti:

Pyykin paikalla on pivo, ex-missi ilola ja uolsi äveliä on oitti.

Selitykset:
        PYYKIN PAIKALLA? - PIVO - viitataan sanontaan "parempi oyy pivossa..."
        HYLÄTTY EX-MISSI - HYLÄTTY = i EX-MISSI = Lola.
        S(uolsi) (äveliä ) - (s)oitti.

• Anonyymi

Vihjeen ANKAN 2. -5. sain ratkaisusanan, johon sopisi "-1." viitaten Aku Ankka -lehteen. Paul Ankaan en liittymää keksi.

• Hoksasinkin itse vihjeen idean. Luin vihjeen aluksi väärällä tavalla.

• Anonyymi
    • Em. säikeessä Sanariksen foorumissa on kommentti "Hege, on liian aikaista kysellä."

Tekisi mieli laittaa seuraavan em. kommentin perään uusi kommentti.

"Tämä koskee vain tätä sivustoa. Voit saada vinkkejä muilta ristikkoja käsitteleviltä foorumeilta. Googlaa, niin löydät nämä sivustot."

• Anonyymi

Tuskin Hegekään haluaa, että syljetään kaikki vastaukset heti silmille.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin Hegekään haluaa, että syljetään kaikki vastaukset heti silmille.

Tuskin. Niin en minä tekisikään, mutta eräät henkilöt täällä kyllä sylkäisisivät vastaukset silmille vaikka kysyjä pyytäisi vain vinkkejä - omakohtaista kokemusta asiasta minulla on! Tämä foorumi olisi Hegelle erittäin huono paikka kysyä mitään apua.

Paras foorumi Hegen kysymyksille olisi oma foorumini. Siellä en minä eikä toistaiseksi kukaan muukaan ole sylkenyt vastauksia silmille, Siellä on kunnioitettu sitä, että jos halutaan vain vinkkejä, myös annetaan vain vinkkejä.

Itse asiassa Hege pitöisi Sanarijsen foorumista ohjata sivuilkeni, mutta ohjaus pitäisi laittaa tavalla, jolla Ylläpito ei pyydä moderaattoria poistamaan kommenttia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      20
      2590
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      95
      2474
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1354
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      121
      1238
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      89
      1228
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      279
      1141
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      18
      974
    8. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      959
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      12
      937
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      59
      873
    Aihe