IS kovis 21.8.

Anonyymi

Jep, jep täältä lähtee taas. Ei niin paha tällä kertaa eli laittelen aluksi varovaisesti ja kysyttäessä tai hulluuksissani enemmän.

18

1182

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poistelevat viestejä pirut. Jatketaan huomenissa.

• Anonyymi

Sinisiä unelmia taekwondoin ja suojautunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinisiä unelmia taekwondoin ja suojautunut.

Miten näitä nyt kiertäisi. Joskus yskien tulee verensyöksyt. Toisaalta jäljellä on vain irtokoko. Kotona käytän usein muovista leivinalustat. Aamuisin siemaisen shotin. Pullosta juon ollessani tuopiton ja poskisolisti on jare.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten näitä nyt kiertäisi. Joskus yskien tulee verensyöksyt. Toisaalta jäljellä on vain irtokoko. Kotona käytän usein muovista leivinalustat. Aamuisin siemaisen shotin. Pullosta juon ollessani tuopiton ja poskisolisti on jare.

Ilta pimenee ja oviinkin laitetaan verhot. Liukuhihnat syöttävät tehtaasta ulos tuotteita. Vaaka omaa erinomaisen horisontaalitason, jka on päällystetty iridiumilla. Maksa sulattelee ruokaa ja kovis on käsite, jota on jäljellä vain irtokoko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilta pimenee ja oviinkin laitetaan verhot. Liukuhihnat syöttävät tehtaasta ulos tuotteita. Vaaka omaa erinomaisen horisontaalitason, jka on päällystetty iridiumilla. Maksa sulattelee ruokaa ja kovis on käsite, jota on jäljellä vain irtokoko.

Koristaa jasmike ja nautitaan risotto. Muistan kaiken mikä ehtii iskostua mieleen. Louis Pasteur on kaima, joka nauttii lounaasta naantalittaren kanssa. Käyttämällä laihdutusvalmisteita tulos on varma, jos pitää huolen ettei käytä aiolia - siinä kun on majoneesia.

• Anonyymi

Vasen yläkulma on mulle tuomio kumittamiseen. Ei tolkun tolkkua.

• Anonyymi

Pyykin paikalla on pivo, ex-missi ilola ja uolsi äveliä on oitti.

• Anonyymi kirjoitti:

Pyykin paikalla on pivo, ex-missi ilola ja uolsi äveliä on oitti.

Selitykset:
        PYYKIN PAIKALLA? - PIVO - viitataan sanontaan "parempi oyy pivossa..."
        HYLÄTTY EX-MISSI - HYLÄTTY = i EX-MISSI = Lola.
        S(uolsi) (äveliä ) - (s)oitti.

• Anonyymi

Vihjeen ANKAN 2. -5. sain ratkaisusanan, johon sopisi "-1." viitaten Aku Ankka -lehteen. Paul Ankaan en liittymää keksi.

• Hoksasinkin itse vihjeen idean. Luin vihjeen aluksi väärällä tavalla.

• Anonyymi
    • Em. säikeessä Sanariksen foorumissa on kommentti "Hege, on liian aikaista kysellä."

Tekisi mieli laittaa seuraavan em. kommentin perään uusi kommentti.

"Tämä koskee vain tätä sivustoa. Voit saada vinkkejä muilta ristikkoja käsitteleviltä foorumeilta. Googlaa, niin löydät nämä sivustot."

• Anonyymi

Tuskin Hegekään haluaa, että syljetään kaikki vastaukset heti silmille.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin Hegekään haluaa, että syljetään kaikki vastaukset heti silmille.

Tuskin. Niin en minä tekisikään, mutta eräät henkilöt täällä kyllä sylkäisisivät vastaukset silmille vaikka kysyjä pyytäisi vain vinkkejä - omakohtaista kokemusta asiasta minulla on! Tämä foorumi olisi Hegelle erittäin huono paikka kysyä mitään apua.

Paras foorumi Hegen kysymyksille olisi oma foorumini. Siellä en minä eikä toistaiseksi kukaan muukaan ole sylkenyt vastauksia silmille, Siellä on kunnioitettu sitä, että jos halutaan vain vinkkejä, myös annetaan vain vinkkejä.

Itse asiassa Hege pitöisi Sanarijsen foorumista ohjata sivuilkeni, mutta ohjaus pitäisi laittaa tavalla, jolla Ylläpito ei pyydä moderaattoria poistamaan kommenttia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      68
      1130
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      76
      879
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      76
      855
    4. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      372
      775
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      62
      770
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      763
    7. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      727
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      703
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      662
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      550
    Aihe