Jep, jep täältä lähtee taas. Ei niin paha tällä kertaa eli laittelen aluksi varovaisesti ja kysyttäessä tai hulluuksissani enemmän.
IS kovis 21.8.
18
1083
Vastaukset
- Anonyymi
Poistelevat viestejä pirut. Jatketaan huomenissa.
- Anonyymi
Sinisiä unelmia taekwondoin ja suojautunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinisiä unelmia taekwondoin ja suojautunut.
Miten näitä nyt kiertäisi. Joskus yskien tulee verensyöksyt. Toisaalta jäljellä on vain irtokoko. Kotona käytän usein muovista leivinalustat. Aamuisin siemaisen shotin. Pullosta juon ollessani tuopiton ja poskisolisti on jare.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten näitä nyt kiertäisi. Joskus yskien tulee verensyöksyt. Toisaalta jäljellä on vain irtokoko. Kotona käytän usein muovista leivinalustat. Aamuisin siemaisen shotin. Pullosta juon ollessani tuopiton ja poskisolisti on jare.
Ilta pimenee ja oviinkin laitetaan verhot. Liukuhihnat syöttävät tehtaasta ulos tuotteita. Vaaka omaa erinomaisen horisontaalitason, jka on päällystetty iridiumilla. Maksa sulattelee ruokaa ja kovis on käsite, jota on jäljellä vain irtokoko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilta pimenee ja oviinkin laitetaan verhot. Liukuhihnat syöttävät tehtaasta ulos tuotteita. Vaaka omaa erinomaisen horisontaalitason, jka on päällystetty iridiumilla. Maksa sulattelee ruokaa ja kovis on käsite, jota on jäljellä vain irtokoko.
Koristaa jasmike ja nautitaan risotto. Muistan kaiken mikä ehtii iskostua mieleen. Louis Pasteur on kaima, joka nauttii lounaasta naantalittaren kanssa. Käyttämällä laihdutusvalmisteita tulos on varma, jos pitää huolen ettei käytä aiolia - siinä kun on majoneesia.
- Anonyymi
Vasen yläkulma on mulle tuomio kumittamiseen. Ei tolkun tolkkua.
- Anonyymi
Pyykin paikalla on pivo, ex-missi ilola ja uolsi äveliä on oitti.
Anonyymi kirjoitti:
Pyykin paikalla on pivo, ex-missi ilola ja uolsi äveliä on oitti.
Selitykset:
PYYKIN PAIKALLA? - PIVO - viitataan sanontaan "parempi oyy pivossa..."
HYLÄTTY EX-MISSI - HYLÄTTY = i EX-MISSI = Lola.
S(uolsi) (äveliä ) - (s)oitti.
- Anonyymi
Vihjeen ANKAN 2. -5. sain ratkaisusanan, johon sopisi "-1." viitaten Aku Ankka -lehteen. Paul Ankaan en liittymää keksi.
- Anonyymi
Nimimerkki Jaska antoi varsin osuvan kuvan vaikeustasosta (kommentti no 12).
http://sanaristikot.net/keskustelut/?id=9799 Em. säikeessä Sanariksen foorumissa on kommentti "Hege, on liian aikaista kysellä."
Tekisi mieli laittaa seuraavan em. kommentin perään uusi kommentti.
"Tämä koskee vain tätä sivustoa. Voit saada vinkkejä muilta ristikkoja käsitteleviltä foorumeilta. Googlaa, niin löydät nämä sivustot."Ks. asiaan liittyen myös: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17081600/vuokilan-saontomuutoskokeilu#comment-109788822
Kommentti tuli laitettua väärään säikeeseen.- Anonyymi
Tuskin Hegekään haluaa, että syljetään kaikki vastaukset heti silmille.
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin Hegekään haluaa, että syljetään kaikki vastaukset heti silmille.
Tuskin. Niin en minä tekisikään, mutta eräät henkilöt täällä kyllä sylkäisisivät vastaukset silmille vaikka kysyjä pyytäisi vain vinkkejä - omakohtaista kokemusta asiasta minulla on! Tämä foorumi olisi Hegelle erittäin huono paikka kysyä mitään apua.
Paras foorumi Hegen kysymyksille olisi oma foorumini. Siellä en minä eikä toistaiseksi kukaan muukaan ole sylkenyt vastauksia silmille, Siellä on kunnioitettu sitä, että jos halutaan vain vinkkejä, myös annetaan vain vinkkejä.
Itse asiassa Hege pitöisi Sanarijsen foorumista ohjata sivuilkeni, mutta ohjaus pitäisi laittaa tavalla, jolla Ylläpito ei pyydä moderaattoria poistamaan kommenttia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174