Koranatukea kaksin käsin eri nimillä ja tarpeettomasti LKV

Anonyymi

No nyt ei ole härskeydellä rajaa , yksi välitysfirma vetänyt rahaa kahdella eri nimellä ! ja nämä muut härskit tässä kanssa: HÄVETKÄÄ JA PALAUTTAKAA
Organisaation nimi Myönnetty yhteensä €

BO Family Group Oy 100 000 - HÄRSKIT kehuvat tekevänsä huipputulosta???
Crape Oy 98 500- Härski, Crape ei tee edes liikevaihtoa tuon tuen verran???
Dwellet Oy 50 000- Härski.. vuokrauksessa ei ollut notkahdusta ja eli muutenkin tuella?? Haloo

Habita Finland Oy 100 000 ja Habita International Estates Oy Ltd 96 000. HÄRSKEYDEN HUIPPU-HABITA VETÄNYT RAHAT KAHDELLA NIMELLÄ JA SAMA OMISTAJA -SAMAN OMISTAJAN KÄSIIN MELKEIN 200 000 !!! TÄMÄKÖ OLI LINTILÄ JA SANNA MARIN TARKOITUS.. KATSOKAAS FIRMAN TAUSTAT

Kiinteistönvälitys Pekka Lahtinen Oy 99 200- VOI JESTAS. YHDEN MIEHEN FIRMA , JONKA LIIKEVAIHTO EI MUUTENKAAN ERIKOINEN, SAMA KUINN ANTAIS RAHAA OMAAN TASKUUN

Koti Helsinki Oy 99 200- VOI JESTAS, KUKAAN EI EDES TIEDÄ TÄMMÖISTÄ FIRMAA JA SEN OLEMASSAOLOA

Neliöt Liikkuu LKV Oy Ab 10 000- kUKKO KIEKUU- MITÄ TÄLLE ANNETAAN KUN ANDREI KOIVUMÄKI VAAHTOO ILMAN lkv:TÄ TEKEVÄNSÄ KAUPPOJA

Suomen AsuntoSatama Oy 30 400- JA TÄMÄKIN
Top Living Oy LKV 100 000- MISSÄS TÄMÄ TOIMII

Miten meni Lintilä niin kuin omasta mielestä ? ettekö katso taustoja kelle rahaa jaatte?

18

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tärkeitä kysymyksiä Lintilalle.

• Anonyymi

Eikä Lintila vastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä Lintila vastaa.

Saattaa ehkä olla, että Lintilä ei lue Suomi24:n keskusteluja.
        Epätodennäköistä, mutta kannattaa ehkä sitäkin vaihtoehtoa harkita syynä sille, että Lintilä ei vastaa.

• Anonyymi

Bo:n osalta suosittelisin kysymään pääomasijoittaja Saari Partnerssilta, joka osti Bo:n enemmistön käsittämättömän kovalla hinnalla 🙄😂😂

• Anonyymi

Onko tämä Saari Partner tekemässä uusia kivoja sijoituksia,,

yhtä pöppöä myytävää ja ostettavaa olisi tarjolla

• Anonyymi

Nosto

• Anonyymi

Paljollako? Ei kai välittäjästä……

• Anonyymi

Miljoonatolkulla ne makso 😬😱, kaupungilla kertovat 🤫🤫😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miljoonatolkulla ne makso 😬😱, kaupungilla kertovat 🤫🤫😂😂

No täytyyhän sijoitusta saada takaisin, vaikka veronmaksajien kustannuksella 🤑🤑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No täytyyhän sijoitusta saada takaisin, vaikka veronmaksajien kustannuksella 🤑🤑

Voihan v..ttu, pohjatonta ahneutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan v..ttu, pohjatonta ahneutta

Nosto

• Anonyymi

L K V siis EVVK

• Anonyymi

Oho, ainakin meitä alalla kiinnostaa eurot. Paljonko euroja liikku Bo kaupassa! LKV, YKV

• Anonyymi

LKV löytyy vain otsikosta. Ja vanhasta muistista nousi Välittäjä LKV.
      Euroista en tiedä. Nimimerkki Välittäjä LKV kirjoitti nettiin ahkerasti noin 10 vuotta sitten,. Kirjoittelu liittyi asuntoihin tai veneisiin.

• Anonyymi

Nosto

• Anonyymi

Todella törkeää ainakin Habitalta, koska rahaa tuntuu heillä olevan!! Erittäin härskiä, samaa mieltä!!!

• Anonyymi

Löysiä on harrastettu myös ministeritasolla.

• Anonyymi

Tarkoitan:löysiä näyttöjä on ministeritasollakin.
      Periaatteella:kaveria ei jätetä.
      Objektiivisuudesta ei näyttöä tarvita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe