Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tervehdys, todella tärkeää asia Ksalol 1mg nimisistä bentsoista mitä liikkuu Treellä.

Anonyymi

Kaveri tuli vietämään iltaa oli ilmeisesti ottanut näitä kyseisiä lääkkeitä 2mg ( tiedän koska löysin taskusta 8/10 osaa listasta ) Elikkä yhtä äkkiä kaatui maahan ei mitään vastausta ja rupesi kouristelemaan, hikoilemaan, syke todella huono ja epätaisainen. Elikkä nämä ovat siis bentsoja missä on fentanyyliä seassa!

Entiedä onko tämä oikea paikka puhua asiasta, mutta kuhan saataisiin tämä asia julkiseksi, että ketju saa enemmän valoa.

87

32625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaarallisia ovat. Näitä on tullut vastaan myös Oulussa. Saitko kaverisi hereille vai tuliko sairaalareissu? Fentanyyli lamaa herkästi hengityksen ja sydämen.

      • Anonyymi

        En saanut hereille elikkä sairaalareissu tuli ja niin senhän se tekee jos ei pääse äkkiä hoitoon.


      • Anonyymi

        Ei niistä ikinä ole löytynyt yhdestäkään fentanyyliia!!! Ja siinä levyssä on15kpl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niistä ikinä ole löytynyt yhdestäkään fentanyyliia!!! Ja siinä levyssä on15kpl

        Kyllä niistä on löydetty pari vuotta sitten takaperin niin löyty useista lasteista mitkä sisälsi fentanyyliä tosin osa niistä oli terästetty fentalla. Ja ensinnäkin niistä on löydetty lasipölyä mikä tarttuu suoliston seinämiin ja ajan kuluessa lasipöly repii suoliston rikki mikä saattaa johtaa ajanmyötä syöpään ym. oireyhtymiin. Ja myös betonia on löydetty niistä ksaloleista ja jopa hevosenkarvoja joten niitä ei todellakaan kannata mennä syömään missään nimessä. Itse olen saattanut joskus syödä viikon tai kaks niitä ksaloleita mutta olen sittemmin aina saanut lopetettua niiden syömisen. Suomesta saa vaikka yksityiseltä lääkäriltä bentsoja niin jos haluaa syödä bentsoja niin kannattaa hommata apteekista bentsot eikä ostaa kadulta jotain mistä ei voi olla varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niistä ikinä ole löytynyt yhdestäkään fentanyyliia!!! Ja siinä levyssä on15kpl

        Ai ei ole löydetty fentanyyliä, no onhan esim Symppiksen lähettämät pillerit labraan, ja kyllä ne vaan sisälsi fentanyyliä, ja myös Tukikohta on testauttanut kyseisiä pillereitä. Piraatti pillereitä. Eräs henkilö putos tyystin 2kpl jälkeen, ja toinen sairaalaan 4kpl jälkeen meinasi kuolla sydän oli pysähtynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niistä on löydetty pari vuotta sitten takaperin niin löyty useista lasteista mitkä sisälsi fentanyyliä tosin osa niistä oli terästetty fentalla. Ja ensinnäkin niistä on löydetty lasipölyä mikä tarttuu suoliston seinämiin ja ajan kuluessa lasipöly repii suoliston rikki mikä saattaa johtaa ajanmyötä syöpään ym. oireyhtymiin. Ja myös betonia on löydetty niistä ksaloleista ja jopa hevosenkarvoja joten niitä ei todellakaan kannata mennä syömään missään nimessä. Itse olen saattanut joskus syödä viikon tai kaks niitä ksaloleita mutta olen sittemmin aina saanut lopetettua niiden syömisen. Suomesta saa vaikka yksityiseltä lääkäriltä bentsoja niin jos haluaa syödä bentsoja niin kannattaa hommata apteekista bentsot eikä ostaa kadulta jotain mistä ei voi olla varma.

        Tääl kyl sellast spedee liikentees taas et ei kannata kuunnella ketään. Suomesta on ERITTÄIN vaikea saada miltään yksityiseltä bentsoja, riippuen taustasta. Siks jengi syö noit lolei koska bentsot kirosana lekureille. Niit ei vittuakaan kiinnosta toi loli ongelma. Kaikille vaan ketipinoreit ja turvat tukkoon. Loleilsta nyt löydetty varmaan vaik mitä ku niitä ny painetaan jossain UG labroissa. Mut et sä kyllä yksityiseltä mitään kovin helpolla saa... Ja alottajalle, siinä lätkässä on 15kpl. Varmaan frendis vetäny jotain muutakin ku kahest lolist ei tuu tollasii oloi. Sen voin lupaa. Selvittäkää ite vähä asioita älkääkä huudelko täyttä skeidaa muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niistä on löydetty pari vuotta sitten takaperin niin löyty useista lasteista mitkä sisälsi fentanyyliä tosin osa niistä oli terästetty fentalla. Ja ensinnäkin niistä on löydetty lasipölyä mikä tarttuu suoliston seinämiin ja ajan kuluessa lasipöly repii suoliston rikki mikä saattaa johtaa ajanmyötä syöpään ym. oireyhtymiin. Ja myös betonia on löydetty niistä ksaloleista ja jopa hevosenkarvoja joten niitä ei todellakaan kannata mennä syömään missään nimessä. Itse olen saattanut joskus syödä viikon tai kaks niitä ksaloleita mutta olen sittemmin aina saanut lopetettua niiden syömisen. Suomesta saa vaikka yksityiseltä lääkäriltä bentsoja niin jos haluaa syödä bentsoja niin kannattaa hommata apteekista bentsot eikä ostaa kadulta jotain mistä ei voi olla varma.

        niin suomestasaa korkeintaan sen 30kpl purkin 15mg opamoxeja, joilla ei kauhean pitkälle pötki. Et sä suomesta saa edes diapamia ellet mene yksityispsykiatrille. Teveyskeskukset määrväät ainoastaan tenoxia tai opamoxia, jos käy hyvä tuuri. Ja niiitäkin tulee ainostaanheikointa vahvuutta ja pienin mahdollinen pakkauskoko, siis olettaen että ylipäätään saat niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niistä ikinä ole löytynyt yhdestäkään fentanyyliia!!! Ja siinä levyssä on15kpl

        Mistä sinä tiedät mistä hän on niitä tilaillut nekin kulkee eri nimillä , ei välttämättä juuri sillä mitä sinä tarkoitat. Kun mustasta tilaa niin saa olla varma että voi olla jotain mitä ei sais olla . Joten eikö tuokin kohtaus jo osoittanut että elämä on joskus hyvin lähellä kuolemaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niistä ikinä ole löytynyt yhdestäkään fentanyyliia!!! Ja siinä levyssä on15kpl

        Todellakin on ollu fentanyyliä. Olin vielä itse duuniss ent.D-Asema/Drop In(nykyinen Kurvin Symppis) kun siellä kävi yliopiston tyyppejä keräämässä näytteitä, ja sitten toi niitä tuloksia, niin oli fentanyyliä, metyylifenidaattia, ja jotain alprazolamin kaltaista tutkaria täysin faktana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niistä on löydetty pari vuotta sitten takaperin niin löyty useista lasteista mitkä sisälsi fentanyyliä tosin osa niistä oli terästetty fentalla. Ja ensinnäkin niistä on löydetty lasipölyä mikä tarttuu suoliston seinämiin ja ajan kuluessa lasipöly repii suoliston rikki mikä saattaa johtaa ajanmyötä syöpään ym. oireyhtymiin. Ja myös betonia on löydetty niistä ksaloleista ja jopa hevosenkarvoja joten niitä ei todellakaan kannata mennä syömään missään nimessä. Itse olen saattanut joskus syödä viikon tai kaks niitä ksaloleita mutta olen sittemmin aina saanut lopetettua niiden syömisen. Suomesta saa vaikka yksityiseltä lääkäriltä bentsoja niin jos haluaa syödä bentsoja niin kannattaa hommata apteekista bentsot eikä ostaa kadulta jotain mistä ei voi olla varma.

        Tai ei saa jos sattuu olemaan korvaushoidossa. Ei saa hoidon piiristä, ei terkkarilta, eikä edes yksityiseltä, tai voi kirjottaa mutta ei saa apteekista ulos. Koska on lääkäri/apteekki sopimus. Mikä ei edes oikeasti ole pakkolinen. Itse olin reilu 10v ilman kyseistä sopimusta, mutta sitten tein sen kun lupasivat käsi sydämellä hoitaja&lääkäri että jos saat lääkityksen muualta, niin sitten tämä sopimus voidaan purkaa, et ei mitää hätää. Sitten kun otin asian puheeksi niin tokastaan vasn että sekin on nytten muuttunut. Noin vaan jonkun pleksin takaa. Ottivat lääkityksemitä olin saannut yli puoli elämää, useiden diagnoosien ja vuosi kymmenten kestäneen lääkityksen jälkeen. Selitetään vaan jostain potilas turvallisuudesta. Tuollaisilla kollektiivisilla liikkeillä saadaan aikaan mitä on ollut jo yli 10v et ihmiset(nuoret) myös vanhemmat kun ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ne piraatti myrkky pillerit. Viim 15v ajalla on kuollut joka vuosi enemmän vuosi vuodelta, siinä sitä potilas turvallisuutta, kun joka vuosi vedellään uudet kuolema ennätykset. HLOO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niistä on löydetty pari vuotta sitten takaperin niin löyty useista lasteista mitkä sisälsi fentanyyliä tosin osa niistä oli terästetty fentalla. Ja ensinnäkin niistä on löydetty lasipölyä mikä tarttuu suoliston seinämiin ja ajan kuluessa lasipöly repii suoliston rikki mikä saattaa johtaa ajanmyötä syöpään ym. oireyhtymiin. Ja myös betonia on löydetty niistä ksaloleista ja jopa hevosenkarvoja joten niitä ei todellakaan kannata mennä syömään missään nimessä. Itse olen saattanut joskus syödä viikon tai kaks niitä ksaloleita mutta olen sittemmin aina saanut lopetettua niiden syömisen. Suomesta saa vaikka yksityiseltä lääkäriltä bentsoja niin jos haluaa syödä bentsoja niin kannattaa hommata apteekista bentsot eikä ostaa kadulta jotain mistä ei voi olla varma.

        Ei saa nykyään bentsoa mistään, ei edes yksityisiltä lääkäreiltä. Olen kokeillut vaikka mistä joten loleja tässä vaan on nappailtava että jotenkin pysyy järjissään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niistä on löydetty pari vuotta sitten takaperin niin löyty useista lasteista mitkä sisälsi fentanyyliä tosin osa niistä oli terästetty fentalla. Ja ensinnäkin niistä on löydetty lasipölyä mikä tarttuu suoliston seinämiin ja ajan kuluessa lasipöly repii suoliston rikki mikä saattaa johtaa ajanmyötä syöpään ym. oireyhtymiin. Ja myös betonia on löydetty niistä ksaloleista ja jopa hevosenkarvoja joten niitä ei todellakaan kannata mennä syömään missään nimessä. Itse olen saattanut joskus syödä viikon tai kaks niitä ksaloleita mutta olen sittemmin aina saanut lopetettua niiden syömisen. Suomesta saa vaikka yksityiseltä lääkäriltä bentsoja niin jos haluaa syödä bentsoja niin kannattaa hommata apteekista bentsot eikä ostaa kadulta jotain mistä ei voi olla varma.

        Kyllä on fentanyyliä ainakin pari vuotta sit ku oli. Katkolla ja otettiin viel seuloja nii löyty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niistä on löydetty pari vuotta sitten takaperin niin löyty useista lasteista mitkä sisälsi fentanyyliä tosin osa niistä oli terästetty fentalla. Ja ensinnäkin niistä on löydetty lasipölyä mikä tarttuu suoliston seinämiin ja ajan kuluessa lasipöly repii suoliston rikki mikä saattaa johtaa ajanmyötä syöpään ym. oireyhtymiin. Ja myös betonia on löydetty niistä ksaloleista ja jopa hevosenkarvoja joten niitä ei todellakaan kannata mennä syömään missään nimessä. Itse olen saattanut joskus syödä viikon tai kaks niitä ksaloleita mutta olen sittemmin aina saanut lopetettua niiden syömisen. Suomesta saa vaikka yksityiseltä lääkäriltä bentsoja niin jos haluaa syödä bentsoja niin kannattaa hommata apteekista bentsot eikä ostaa kadulta jotain mistä ei voi olla varma.

        Paskapuhetta. Yhdestäkään lasista ei löydy labratuloksia missä olisi fentanyyliä seassa.


    • Anonyymi

      ite repäsin 2mg noin 45min sitte ei mitää muutaku ku vitu hyvät kuosit

      • Anonyymi

        Näin on...sama homma.


      • Anonyymi

        Itellä lippa pv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on...sama homma.

        Heitin 3 kpl 50min välein ja oli vitun lysti ajelut
        Mut sit toisaalta frendi joutu yhdestä lanssii
        On niitä legit ksallui ja on niitä feikkei


      • Anonyymi

        Vaikea ymmärtää meikäläisen että jonkun on syötävä lääkkeitä että saa hetkeksi hyvän olon.senhän pitäisi olla omasta takaa ihmisen aivoissa missä kehittyy dopamiinia .
        Mutta konstinsa kullakin .
        Aina kun joku sanoo että elää lääkkeiden varassa niin tietää että se vara saattaa pettää joskus pahasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitin 3 kpl 50min välein ja oli vitun lysti ajelut
        Mut sit toisaalta frendi joutu yhdestä lanssii
        On niitä legit ksallui ja on niitä feikkei

        Ne on kaikki alusta loppuun pelkkiä feikjejä, entistä, metyylifenidaattia, ja Alpon kaltaista tutkaria. Niitähän on painettu Suomessa jo useita vuosia. Ei vasn tuo niit tänne enää. Kaikki jotka selittää et nää on aitoja alpoja niin on pelkkää serious bullshit, ja thats it!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on kaikki alusta loppuun pelkkiä feikjejä, entistä, metyylifenidaattia, ja Alpon kaltaista tutkaria. Niitähän on painettu Suomessa jo useita vuosia. Ei vasn tuo niit tänne enää. Kaikki jotka selittää et nää on aitoja alpoja niin on pelkkää serious bullshit, ja thats it!!

        Niin ja fentistä faktana labran tuloksissa, ja yliopiston tutkijoiden tuloksissa. Se itsestään selvää et ne on pelkkii feikkei&piraatti nappeja. Ihan samal taval ku ympäri maailmaa jo vuosikymmeniä,kuten jenkeissä M30 jenkki konttei, ja telareit pelkkää fentistä. Niit on myös täälläkin Mexico kartellin tuotteita. Myös cristalli metaa, ja blacktar heroinia. Mitä ei oo koskaan tuotettu missään muualla kuin Sinaloan osavaltiossa Mexicossa. Ne hommaillu Albaanien kanssa jo vuosikymmenten ajan ympäri Eurooppaa. Siksipä täälläkin aineiden kirjo on ihan älytön mitä vaan saa, taxipizza tyyliin jos haluu tuodaan vaik hima ovelle. Ulkolaiset ryhmät/organisaatiot kaappas Suomen yläportaat, ja on myrkyttänyt koko maan esim. niillä piraatti pillereillä, mutta myös muilla ihan hulluilla millä lienee kamoilla.


    • Anonyymi

      Ite popsin 3mg /6mg joka pvä eikä mitään muuta ku sosiaalinen olo. Mukava kaupungilla jututtaa tuntemattomien kanssa, ihan oikeista asioista. Eikä mitään sekoilu puheita. Nyt 7mg rupee nuokuttaa

      • Anonyymi

        5mg kohdalla alkaa itsellä vasta tuntumaan nämä tai meinaan et pieni pöhnä tulee vasta sit mut 3 tuo sen sosiaalisen olon, 2 vie ahdistuksen ja 1 ei oikeen sano mitään. 10 lähempänä semi jees kuosit mut en nyt oo tippumassa kunhan en sänkyyn mee :D viimeks kun otin 15 kerralla mistä aikaa niin tule energinen olo ja siivosin koko kämpän mut jossain kohtaa muisti sit petti ja heräsin sohvalta muutaman tunnin päästä. Painan n. 60kg et epäilen vähän näitä tarinoita että 2 vedetty ja jouduttu sairaalaan, siinä ollut sit muutakin alla kun pelkät lolit. En silti suosittele ketään ottamaan yli 5mg kerralla koska menee hukkaan vaan ja itsellä on monen vuoden tolet ja tietämys taustalla. Turvallisia ja letkeitä hetkiä kaikille ✌️


      • Anonyymi kirjoitti:

        5mg kohdalla alkaa itsellä vasta tuntumaan nämä tai meinaan et pieni pöhnä tulee vasta sit mut 3 tuo sen sosiaalisen olon, 2 vie ahdistuksen ja 1 ei oikeen sano mitään. 10 lähempänä semi jees kuosit mut en nyt oo tippumassa kunhan en sänkyyn mee :D viimeks kun otin 15 kerralla mistä aikaa niin tule energinen olo ja siivosin koko kämpän mut jossain kohtaa muisti sit petti ja heräsin sohvalta muutaman tunnin päästä. Painan n. 60kg et epäilen vähän näitä tarinoita että 2 vedetty ja jouduttu sairaalaan, siinä ollut sit muutakin alla kun pelkät lolit. En silti suosittele ketään ottamaan yli 5mg kerralla koska menee hukkaan vaan ja itsellä on monen vuoden tolet ja tietämys taustalla. Turvallisia ja letkeitä hetkiä kaikille ✌️

        sama, 2 tulee vähän töhö fiilis. 3 (sama kun ois hörppiny muutaman bissen) sit siit ylöspäin alkaa muisti heittelee) sit jos ottaa vaik puol lippaa nii se on suoraa untenmaille. mut jos ei oo tolet iha tapissa nii yks riittää ihan hyvään ja rentoo fiiliksee ✌️


    • Anonyymi

      Mulla saattaa joskus mennä levyllinenki noita päiväs

    • Anonyymi

      Levyssä on 15 klo, ei 10... eli tarkoittanen 2/15?

    • Anonyymi

      Bentsoissa tole nousee todella nopeasti. Sit kun niitä syö kuin karkkeja, kannattaa suosiolla ottaa tauko., vitulliset viekkarit saa vaan itselleen hoidettua.

      Jos on epäilys että on fentanyyliä seassa, kandee heittää tabu massaspektrometrillä tutkittavaksi, eli suoraan vaan esmes AKlinkialle. Terveysviranomaisia kiinnostaa jos tuolla liikkuu jtn paskaa seosta liikkeellä. Ne voi sit itse varoittaa jos on syytö. Mut kuulostaa vähän tornilegendalta..

      • Anonyymi

        Sepä se noi toimii heti ja ei vaikuta tosin kauaa siks jengi popsii aloittaa yhdestä mut ite en oo koskaa jaksanut olla nii tyhmä et himassa vedän lipan kerralla ja hehehe enemmin otan pirii siivon vaikka saa jtn aikaa,, ja tota yks paskaa homma en tiedä muista mut itellä tulee jäätävät BENTSOREFLAT samat kuin ois syöny mitä bentsoja vaa pitkää ja vaikka just aamul herätessä ottaa sen 2-3lolia niin nii kolme pvcmekee viel mut ei helppoon neljäs hikoilen ku hullu sydän hakkaa kuuma kylmä pyörin sängyssä ei maistu ruoka ja siks pelottaa ku menny nyt tähä piti vaa pari lippa tos talvella no tässä syöty vähä enemmän nii ne olot ku tulee vaikka bentsoja syöny koko elämän mut helvettiö ne olot, subureflat. Myös vielä hirveämpää en toivo pahimmalle viha miehelle ees.. No onneks oon siin korvaus buvidal kk injektio reilu puoltost vuot ollut se kyl pelasti mut huhu


    • Anonyymi

      justiinsa metadonin päälle vetäsin 8mg ja ihan ok olo

      • Anonyymi

        Älä ota alkoholin kanssa. Mun isä just kuoli viime viikolla näiden yhteisvaikutukset vuoksi nukkuessaan. Hengityslama varmastikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ota alkoholin kanssa. Mun isä just kuoli viime viikolla näiden yhteisvaikutukset vuoksi nukkuessaan. Hengityslama varmastikki.

        Usein. On juuri tuo hengitysilma monella kuolin syy. Kun aivot ei anna signaalia että pitäis hengittää. Mini menee illalla maate ja sanoo voivansa hyvin ja ei herää aamulla . Silloin on hengitysilma tullut lääkkeiden vaikutuksesta


    • Anonyymi

      Aidossa levyssä 15kpl.ite joskus syöny noita ja vitun hyviä

    • Anonyymi

      Ensinnäkin: kukaan ei laittaisi bentsoihin fentanyyliä, sillä se on vähän kuin jatkaisi Sorbusta vuosikertaviinillä, eli fentanyyli kannattaa myydä tietenkin sellaisenaan, sillä siitä maksetaan paljon enemmän. Toiseksi; fentanyyliä myydään laastari-formaatissa ja näinollen annoskoko on joitakin mikrogrammoja per tunti ja syötynä vatsahapot tuhoaisivat niin suuren osan fentanyylistä, että sitä pitäisi prässätä aivan tolkuton määrä niihin Xaloleihin.
      Kolmanneksi: se, että kaverisi (joka tekstisi perusteella vaikuttaa saanen epileptisen tms. kohtauksen) mahtoi rouskia jotain muutakin ja satoit vain löytämään ihmeellisen listan Xaloleita, jossa on 10 raksua, vaikka ne ovat 15 kpl listoissa kaikki.
      Neljänneksi; tekstissäsi et mainitse mitään indiisiota sille, mistä repäisit juuri fentanyylin syyksi em. tapahtumaketjulle?
      Viidenneksi: itse olen koeajanut kyseisiä valmisteita vuosien ajan, se on kyllä pakko sanoa, että niissä erissä, sekä saman lääkelistan tableteissa on suuria laatueroja; joku nappi kolahtaa niin, että nukut sohvalla kolme tuntia ja joskus iltaisin, jos haluat saada unta syöt 9kpl - eikä mitään vaikutusta tunnu, paitsi seuraavana päivänä lähtee muisti. Osa nappuloista ovat kiinteitä, jotkut taas sulavat ja murenevat heti suussa, osa maistuu kalkille ja osa todella toksiselle. Reflat ovatkin sitten infernaalisimmasta päästä.
      Jos syöt Suomiapon 1mg Alproxin/nopeavaikutt. Xanorin ero Xaloliin on, kuin yöllä ja päivällä.
      Jotakin bentsoa ne niihin laittavat, jotta asiakkaat hakevat jatkossakin, mutta ei se alpratsolaamia ole, olen tarkoituksella käynyt TK:ssa antamassa seulat tämän fentanyyli episodin jälkeen. Lienee jotain tutkari tms. krääsää, jotta juridinen sanktio olisi pienemmästä päästä. Esim. Fentanyyliä ei tarvitse olla kolmea 50mcg/h laastaria enempää, niin se on törky H ja minimi 1v - ja tämäkin sotii tätä Iltalehden luotettavilta toimittajilta peräisin olevaa huhua vastaan. Se, jos henkilö X vetää OD:t ja verestä löytyy kuutta eri H-ainetta, joista lolit ovat vain yksi - onko se a) lolien vika? B) kuuden aineen kombinaation vika, c) yhteiskunnan vika, vai d) huumeidenkäyttäjän ihan ikioma vika?

      • Anonyymi

        Kyllä niissä vaan on alpratsolaamia.. Ite en oo moneen kuukauteen käyttäny mitään muita päihteitä kun ksaloleja ja tänään seuloilla näky alpratsolaami ainoastaan.


      • Anonyymi

        Käyttäjän oma vika jos ei osaa annostella itselleen sopivaa määrää


      • Anonyymi

        22kiloo menee


      • Anonyymi

        Ensinnäkin niiden lääkkeiden nimi kirjoitetaan Ksalol ja toiseksi kun niissä lukee lääke aineen nimi lukeeko niissä se oikein? Ei... kerran törmäsin sellaiseen jossa luki jopa oikein. Ja niistä on nyt viimeisen tiedon mukaan löydetty Triptyl lääkettä seasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäjän oma vika jos ei osaa annostella itselleen sopivaa määrää

        Käyttäjälle voisi rehellisesti sanoa mitä sisältää, jos ne jotka lääkkeitä myy tietää edes itsekään mitä myy...


      • Anonyymi

        Anteeks nyt vaan mutta testattu nähty ihan labroissa laajoissa varmenteissa oliks ny 2018 ja 2020 2021 fenntaa oli ite kans sairaalassa heti lääkäri sano olit onnekas sun ei pitäs olla elossa susssa oli tappava määrä fenntaa tms paskss kiitä kavereita nopeasta toiminnasta.. Ja niihin laitetaan ties mitä ei niitä saa lääkäriltä Suomessa kadulla vaan xalol 1mg A klinikka sanoo aina nyt kuulemma liikkuu täällä mitä xanorin väärennyksiä tai olevinaan niitä mut voi olla paljon paljon vahvempi kun ei tiiä mitä kaikkee niist on ennekuin tutkii joka erän yks kuolee yhteen yks levyyn yks milli lakkaa 2lolia varoitan lakka lamannuttaa sut niin helposti sen kanssa menee joko överit tai ei olenkaan pelkkä se siihen kuollut siis 2015 tähän hetkeen itellä joku 40 kaveria yli. Lamannuttaa överit tipahdat taju menee voi kouristaa kuten yleensä ite 2 krt lakast ja niistähän menee muisti kokonaan jos oot saanu epilepsia koht ei musta ite muut kertoo vaa ja kysyy ite miks herään täältä lakka lamaannus tolet kasvaa jos putsii lakkaa99% riittää milli puoltiists päälle 2 2lolia oot pihalla ku seinäkello piiriä vähä että selvenis pää mut ei oot jo siin vaihees myöhässä keho menee jo tilaa ja överit kaveri elvytettiin kämpässä 6lanssi tyyppiä neljä elvytti vuoron perää 48mim se otti vahingossa huikan siis tää elvytettävä isosta kokisi pullosta joka oliki raakaa lakkaa sylki samantien lavuaariin mut myöhästä se imeytyy nii vitun nopee ettet kissa sano vaikka sylki ni kunnon kulaus polttaa sisuskalut meni 10 min oltii jo valmiina 112 se sit sönkötti et ottaa pirii et selvenis perus se jeesa ja pelastaa joskus, eipä kerenny laitettu kyljelleen Alko kouristaa vaahtoa näytti ihan hirveelt ja se elvytys miten kauan kesti kaikki ympärillä, se selvisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin niiden lääkkeiden nimi kirjoitetaan Ksalol ja toiseksi kun niissä lukee lääke aineen nimi lukeeko niissä se oikein? Ei... kerran törmäsin sellaiseen jossa luki jopa oikein. Ja niistä on nyt viimeisen tiedon mukaan löydetty Triptyl lääkettä seasta.

        Triptyl, alprotdsaami, fenta ja jotain heleveti outoja kuulukkaa, osassa myös nukutus ainetta joskus ollu,, ja juu laaja varmenne ja kun menee tutki näkyy iha tsekkaa xalol 1mg nehän on Xalol 1mg lukeekin mut jengi nyt sanoo Lolit lollot xalot xalol xale sama se, toivottavasti ei tulis enempää TURHIA kuolemia ja ensikertalainen älä ota ja jos otat älä yksin ja suosittelen ettet vaan ota,, tai ennemmin apteekin tavaraa kun kadulta sillon pieni turvallisuus tsänssi vaikkei se sitä kato mut get the point


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäjän oma vika jos ei osaa annostella itselleen sopivaa määrää

        Miki yleensä on annostelta mitään, eikö osata elää ilman lääkkeitä nykyaikana . Lapsellista touhua sinänsä . Ollaan muka kovia jätkiä ja siihen tarvitaan lääkkeet oikein .
        Meikki on että oma keho valmistaa dopamiinia tarpeeksi ettei tartte muualta hakea keinotekoista olotilaa.


      • Anonyymi

        Todellaki laittaa sitä on tehty ympäri maailmaan. Etkö tiedä että fentistä saa ihan sika paljon halvemmalla etenkin kun sitä ei tarvitse laittaa nimeksikään niin tulee paljo halvemmaksi ku oikea Alprazolam jauhe mistä voi painaa nappeja. Mitä vaan aineita&aineksia saa kuka vasn tilata Kiinasta&Intiasta yms. Jope itse Heroiinä ns.jatketaan fentiksel ku niin saa paljo tujumpaa ku laittaa vähä fentistä ni sekin tulee paljon halvemmaksi kuin itse ehta herska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niissä vaan on alpratsolaamia.. Ite en oo moneen kuukauteen käyttäny mitään muita päihteitä kun ksaloleja ja tänään seuloilla näky alpratsolaami ainoastaan.

        Koska se Alpon kaltainen tutkari näkyy seulassa alpona!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miki yleensä on annostelta mitään, eikö osata elää ilman lääkkeitä nykyaikana . Lapsellista touhua sinänsä . Ollaan muka kovia jätkiä ja siihen tarvitaan lääkkeet oikein .
        Meikki on että oma keho valmistaa dopamiinia tarpeeksi ettei tartte muualta hakea keinotekoista olotilaa.

        Siinä varsinaisen puusilmäinen näkemys. Jos oma keho tuottaa tarpeeksi välitttäjäaineita niin sekö tarkoittaa että kaikilla tuottaa!! Varmaan ymmärrät että päihdediagnoosit on paljon sinua viisaampien ihmisten tutkimusten tuloksia ja se että sanot sairautta lapsellisuudeksi kertoo vain sen että et ymmärrä mistä puhut ja haluat kokea ylemmyyttä puhumalla alentavaan sävyyn. Toivottavasti sinun rakkaistasi kukaan ei sairastu ikinä riipuuvuuteen ja näe omakohtaisesti ettei sillä ole mitään tekemistä kypsyyden kanssa jos sairastuu. Vittu että menee tunteisiin kun n.20 kaveria joista 5 läheistä ystävää on kuollut vuosien mittaan addioktion seurauksiin. Opiskele aihetta ennen kuin alat väittää että kun sinulla on asiat hyvin niin silleen sen muillakin on oltava ja lapsellisuuttaan toimivat noin. Olet todella tietämätön ja epäkypsä ihminen tuon kommentin perusteella


    • Anonyymi

      Niissää on todella suuria laatueroja niinku anonyymi sanoi. Niitä duunataan jossain itä-euroopassa tyyliin autotalleissa tai jotain, en muista ihan tarkalleen et mikä juttu siinä oli mut joku oli penkonu sen ylös et galenika (firma joka ¨tekee¨ noi pillerit) olis lopetettu vuosia takaperin. En voi 100% varmaks sanoa mut pitää tutkia.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö, Galenika on edelleen pystyssä ja porskuttaa vahvasti NC Groupin omistuksessa.


      • Anonyymi

        Mieti nyt jos/kun triptyl mitälie seassa ja kadulla maksaa 3e per 1 kpl. Eli jos haluaa fiilistellä viidellä päiväs niin 15e päivässä paljonko kuukausi se esim. 3x30 90e kuukaudessa feikkiin jossa ei ole välttämättä sitä mitä piti.


      • Anonyymi

        Ksaloja on tehty tääl Suomessa jo hyvät tovit, et ei enää vaan tuo niit tänne. Siel pyörii semennti mylly täynnä mitä lie aineksiin, kuten fentistä, metyylifenidaattia, ja Alpon kaltaista tutkaria sit ne skitsot kiinneaineet kuten laasti, sementti, lasipöly yms kivaa settii et nappi pysyy kasassa.


    • Anonyymi

      Noniin , konstaapeli rauhottu nyt. Otat normaalit ilta lääkkeesi . Menet nukkumaan. Aamulla "virkeänä" töihin sakottamaan holtittomasti ajavia miespuolisia kansalaisia. Holtittomat naiskuljettajat selvinnevät pienellä nuhtelulla. Huono itsetuntosi kohenee
      ja naiset kehuvat kahvipöytäkeskustelussa asiallista ja ja ahh niin seksikästä uniformukonstaapelia. Kaikki voittaa ja Maailma paranee, ellei peräti pelastu.

    • Anonyymi

      THL ja pooliisi on tutkinut kuolinsyy raportin ja yhdenkään verestä ei löytynyt fentanyyliä eli kuolivat monen aineen yhteis vaikutukseen. esim bubre, alkoholi ja bentsot.

    • Anonyymi

      Just veräsin 6kpl niitä muutaman kaljan ja on tosi jees olo. Jatkoon!

    • Anonyymi

      Suosittelen syömään suomi bentsoja jos on pakko vetää. Alpratsolaamina olen noita ksalol 1 mg syönyt. Oli ihan aitoja ja sit sellaisia jotka oli kyllä feikkejä. Tai no suositella on väärää ehdottelua koska en halua ketään kokemaan 13 vuoden päihdehelvttiä jonka oon kokenut! Pysykää erossa jos voitte mulla se lähti perinteisesti alkoholista. T. Jouni 27 vee.

    • Itse otin eilen 3×1mg xaloleita eikä mitään vikaa. Hyvät olot vaan tuli

      • Anonyymi

        Jos on aitoja voitko myydä? T. Jouni 27 vee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos on aitoja voitko myydä? T. Jouni 27 vee

        Myy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on aitoja voitko myydä? T. Jouni 27 vee

        joo tottakai myyn. Niin tyhmä kysymys koska toihan on itsestään selvää ettöä myyn tuntemattomalle suomi24:ssä

        T: Keijo 13v


    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset vetäkö näitä. Laiton lääke Suomessa. Sukulainen kuoli tähän. Pahempi kun morfiini. Kovaan kivun hoitoon oleva lääke.

      • Anonyymi

        Juu sä et taida tietää mitään. Ensinnäkin xalol ei ole kipulääke, vaan ahdistukseen tarkoitettu lääke. Mutta hyvä yritys :D


      • Anonyymi

        bentsodiatsepiinit on rauhoittavia. ja opioidit on vahvoja kpulääkkeitä. Opettele ensin faktat ennenkun yrität pelotella ihmisiä paskapuheilla


    • Anonyymi

      Listassa on 15 kpl

    • Anonyymi

      Niitä on nykyää ympäri suomea,etenki kymenlaakso) ja hinta laskee. Itse maksoin eilen levyst (15kpl/1mg) 20€...

      • Anonyymi

        Tääl kans laskenut hinnat siihe mitä oliki tuli Suomeen tossa joskus korona aikana kun subut oli hirvee hintasi ja kaikki mitä Pohjosee menee xalol levy 50e tai femmam pami levy suomalaisia siis ei toimii kun kaks levyä itellä kerralla naamaa nii siitäkin perus nyt 20e 25e sekin vieläkin musta kallis ois ees kympin nii nekin korona alkaa 45e 50e onneks ei enää tarvii narkata, se matka ja metrit takanapäin hoidossa omat pari lääkettä vitun mieto ei mitä bentso pohjasi ei ees unilääkkeet eivät anna kun bentso koukku tausta ollu pahimmat öö 2017 vrm ni bitti nyt ei ole eivät vaan tajua ja lopetin yhtäkkiä alkoholi seinää yks pc ku join olin vaa et hyi bitti nyt riitti huhtikuussa 4v dokaamat, kerran käyn kuukausi injektio hakee pelasti elämään ja testejä odotellaan jossakin jonossa "1-2 vuoden jonot" antanut 3kk seuloa kaikkee mitä pitää pikkasen kärsivällisyys pettää aika hyvin sekin mulla oppinut pysyy aisoissa, no kohta 4v klinikalla käyty ja testejä odotellaan niiden on helppo sanoa kyllä sun päivä tulee viel odotetaan nyt nii samoin et jos olisitte päivän mun kengissä tajuaisitttte että se päivä menee välillä niin hitaasti tunti minuutti ei auta noi kyllä se kohta kun yrität tän selvisi ilma adhd lääkettä ja ties mitä mulla tulee olee ainaki se ni arki ollu ja on vitun vaikeeta ja kysyny miksen sais täksi odottelu ajaksi kokeiluun elvanse kun todettu toimivaksi niii EIIIII vaikka pari saanu vit6ttaa,, ja jos annan likasrt pika seulat alkaa jono alusta mut aion ylihuomenna tästä puhua et nyt ihan 4real vuosi vaihtuu en saa perus kaupassa käynti aikaa jne sosiaaliset taidot ahdistaa jne masennus myös... Mut mä en anna niiden testaa mulla koe kanina masennus lääkkeitä koska kaverille teki jätti ikuiset jäljet. . Kumpaa se päivä ois pian, menee siis nii tonne vuodelle 2024 jos sinä vuonna en oo päässy ni bitti luovutan, ja nyt uus ettei kela korvaa ykksyitsen Jtn ainakaa fysioterapia ei ssa sitä kela korvausta ja mt puolella ja klinikalla en tiiä jengillä kovasti kiristävät ja leikkaavat saapi nähä kui tää maailman onnellisin hyvin vointi valtio velkaantunut paskalle käy


    • Anonyymi

      Ei oo. Tavallisii xanoreita, huonompia ku suomalaiset.

      • Anonyymi

        Kyllä näistä edelleenkin alproa eli alpratsolaamia löytyy. Nimimerkillä huumeseulat laitettiin THL laajoihin tutkimuksiin niin alproa vain oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näistä edelleenkin alproa eli alpratsolaamia löytyy. Nimimerkillä huumeseulat laitettiin THL laajoihin tutkimuksiin niin alproa vain oli.

        Niiin.... riippuen erästä... hohhoijjaa näitä kommentteja taas kun luki....


    • Anonyymi

      Ei niistä ole koskaan fentanyylia löytynyt, ihan alpratsolaamia tai flualpratsolaamia. Sellaisia myrkkytabuja kuitenkin että kannattaa pysyä kaukana, koska pitoisuudet voi olla moninkertaisia.

    • Anonyymi

      Tästä on niin paljon eri puheita ja mielipiteitä.
      Jotkut suojelee omaa myyntiä ja jotkut ei vaan erota makuja ja vaikutuksia ja sit on niitä jotka suojelee omaa käyttöä ja niitä jotka vetelee kaikkea sekaisin eikä huomaa.... "minä syön aitoja ainakin" :D.

      Nämä Galenkan Ksalolit on vaihellu toimivuutta ja sisältöä ja ulkonäköä useamman vuoden verran. On ollu etizolaamia ja kaikenmoista.

      Kuullu myös että joku oli kosahtanu ja jokaisessa oli joku 4flue fentaa tms ja tästä on useampi vuosi aikaa ja tuntuu että nämä kehittyy pikkuhiljaa ja valmistetaan varmaan jossain pirijarppan kellarissa. Siitäkin on ollut huhua.

      Itse maistanu varmaan jokaista lätkää mitä ollu ja niissä on sen verran alprotsolamia että näkyy testissä ja loput on sit mitä on. Tällähetkellä nämä uudet 2023 erät 04/26 05/26 06/26 sisältää vahvasti Fualproa ja mikä se toinen olikaan Flubrolazolam tms sori en nimiä muista tarkkaan ja näitä 4-7 kertaa vahvempia tutkareita pienissä määrissä. Sen maistaa vahvasta myrkyn, alpron ja saippuan mausta.

      En tiedä minkälaiset reflat ja olot tulee näistä Flu tuotteista mutta kaikista Ksaloleista on tullut minulle tosi pahat opiaattimaiset reflat ja nämä myös vie opioidi reflat pois joka jo todistaa jotain.
      Näitä tyypit myös heittää hihaan ja kuulemma toimii. Itse en harrasta moisia enkä suosittele.
      Koitin kerran pellittää eli polttaa folion päältä ja sehän palaa ja toimii joka oli aika outoa mutta sit aukes huulet ja tuli suuhun jotai. Ärtyneisyyttä ja just henhitykseen ja mahaan ottaa...

      Xanorista tulee jälkikäteen ahdistus eikä semmonen opparimainen olo että ihan pakko saada fiilis aamulla kun näistä loleissa.

      Uudet erät toimii hyvin ja toi flualpro on hyvä pentso mutta vahva ja arvaamaton.

      Nämä niinkun kehittyy kokoajan ja me ollaan koekaneja koska Suomessa ne jotka tarvii lääkkeet ei niitä saa.

      Yllätyin ku nämä uudet toimii hyvin ja maistuu depot xanorin sidosaine ja sit myrkky jossa pieni alpro vivahde ja toi levykin näyttää aidolta toisin kun aijemmin, ne näytti itsepainetuilta.
      Mutta silti näitä ei voi verrata aitoihin xanoreihin ja sama pätee muihin Galenikan tuotteisin vaikka kuinka paljon se minttu siellä maistuis.

      Yks erä oli sellainen että taju lahti eikä päässy sängystä vaan tipahteli ja hengityskanaviin ja mahalaukkuun tms sattui. Se oli se erä mistä tyypeille tuli sairalareissuja just nuista samoista asioista. Se oli sitä aikaa ku katkoviivat hävisi.

      Vaikka ois samaa erää niin levyn napit eri vahvuisia ja makuisia.

      Säilytys vaikuttaa toki ja varmaan on semmonen tehdas kun Galenika mutta Suomessa niitä ei ole tai sit se galenika tekee feikkejä koska onhan muissakin maissa aptekeissa myynnissä feikkejä Xanaxeja sun muita.

      Opioidiviekkarit näistä ainakin tulee ja se on varma! (Jotain jäämiä niissä on jotka ei näy testeissä, itseasiassa joillakin näkyny mutta siitä on aikaa)

      Jos nämä ois lähellekään aitoja niin näitä ei myytäis 20e/lista hintaan.

      Lääkärit sun muut "auttajat" herätys nyt!
      Aidoista Xanoreista pyydetään jopa 10-15e kpl niin he jotka tarvitsee oikeasti lääkkeet että pystyy elää normaalia elämää joutuu myrkyttää ittiään.

      Todella Surullista.

      Kenen vika tämä on että homma on karannu ihan käsistä? Lääkäreitten jotka ei saa kirjottaa, päättäjien ja Suomen hyvinvointipalveluiden vai?.
      Lääkefirmoilta jää nyt paljon rahaa saamatta.

      Nämä paskat liikkuu nykyään Subutexin rinnalla ja maksaa samanverran ja tyypit jotka tarvii subua saattaa ostaakin Ksaloleja niin aika outoa.

      Itse tarvitsen pentsot lapsuustraumojen takia. Minua hoidettiin ssri lääkkeillä jotka meinas pilata minun eläämän ja ne viekkarit vasta olikin jotain kauheeta!!!
      Sit kirjotti 15mg opamoxit 1kpl tarvittaessa ilman uusinta ja kaikki tietää että ne ei sano mitään ellei syö 10kpl eikä sekään auta mitään.

      En suosittele sis. Ja lopettakaa niitten suojelu vaikka nyt onkin hyviä liikkeellä niin se ei tarkoita sitä että tiedät mitä niissä on.

      Varoitan vaikka itse näitä joudun välillä syödä kun ei ole varaa ostaa 10-15kpl euron hintaan aitoa Xanoria yhdeksi päiväksi.

      Lääkärit ja päättäjät sun muut herätkää! Tyypit on tuolla keskustassa ihan sekasin. Alaikäisistö puhumattakaan.

      • Anonyymi

        Hei ihan kyssärri! Onko nuo 06/26 erän lolit (mustilla printeillä) mistään kotoisin? Onko alproa niissä tai toimiiko samalla tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ihan kyssärri! Onko nuo 06/26 erän lolit (mustilla printeillä) mistään kotoisin? Onko alproa niissä tai toimiiko samalla tavalla?

        No stadissa ainakin selkeesti flualpro pitoisia, koska ku heittää 3-5kpl lolei subuvetojen sekaan ni vittu vamos sano! Erät 04,06 ja 11 ainakin paperilla todistetusti itellä sisältänyt flualpratsolaamia. Oiku etizolamia tulis vastaan.


      • Anonyymi

        Näitä myydään Kymenlaaksossa 20€/lista, koska kilpailu on aika kovaa myyjien kesken. Bulkkina, kun noita poistaa, niin lista maksaa sen 5-10€. Eli toisin sanoen, ne, jotka myy tuohon 20€/lipalta hintaan tyytyvät pienempään voittoon ja varmaan haluavat listoista eroon mahd. nopeasti. Tällä hetkellä saattaa saada 10 levyä 150€:lla.


    • Anonyymi

      Kuulostaa enemmän Rivatrilleiltä jos levyssä on 10kpl Ksaloleissa on 15

      • Anonyymi

        tähän lisäys että Rivatrillit ovat myös vahvempia 2mg ja ksaloleissa 1mg


    • Anonyymi

      On tosi huolestuttavaa kun näitä pillereitä saa niin helposti. Minun 16 v poikani on myös käyttänyt.
      Juuri sain kuulla, että hän toisinaan myös piikittää itseään.
      Onneksi hän saattaa päästä nyt tosi nopeesti katkolle, jono on pitkä, mutta laittavat jonon ohi.

      Tiedättekö, että teidän läheisenne ovat hyvin huolissaan ja jatkuvasti pelkäävät että teille käy huonosti, kun käytätte päihteitä.

      Meidän perhettä kantaa Jeesus, vaikka tilanne näyttäisi nyt toivottomalta, niin tartun kiinni Hänen lupaukseensa, ettå poikani vielä pelastuu.
      Ilman Jeesusta mulla ei olisi sisäistää rauhaa ja uskoa tulevaan, paremmasta.

      Myös sinulla on mahdollisuus päästä vapaaksi tuosta hirveästä orjuudesta. Huumeet vievät ihmisen helvettiin. Mutta Jeesus haluaa pelastaa ja vapauttaa. Sinä olet Hänelle mittaamattoman arvokas, tärkeä ja rakas. Rukoile Jeesusta tulemaan sun sydämeesi ja saat kokea suurimman ihmeen, mitä maailmassa voi ikinä kokea. Uskoontulon. Vapauden. Sisäisen yliluonnollisen rauhan. Ilon. Rakkauden.

      Se kokemus on suurempi kuin mitä huumeet voi antaa. Ja se on pysyvää.

      Huumeitten vaikutus lakkaa ja aiheuttaa hirveän olon kun viekkarit iskee.
      Jeesuksen antama olo kestää ja se ei häviä.

      Olen nuorempana itsekkin ollut sekakäyttäjä. Lopetin ennen ensimmäisen lapsen tuloa. Enkä ikävöi päivääkään sitä elämää. Olen jopa alkanut unohtamaan sitä aikaa, koska elän ihan uutta elämää. Tämä uusi elämä vie minut Taivaaseen Jeesuksen luo, jossa on ikuinen onnellisuus ja rauha, ikuinen elämä.

      Ilman Jeesusta ihminen menee kohti tuhoa, kadotusta, jossa on vain kauhua ja itkua. Et halua joutua sinne.

      Olen ihan henkilökohtaisesti saanut kohdata niin Jeesuksen mutta myös pahan olemassaolon. Se oli pelkkää kauhua. Valitsen mieluummin Jeesuksen.

      Suren jokaista lasta, nuorta, aikuista, jotka ovat päihteiden käyttäjiä, koska tiedän millaista se elämä on. Ja nyt käyn tätä läpi oman rakkaan lapseni kanssa. Mutta en ole silti yksin, koska meidän kanssamme kulkee Vapahtaja.

      Valitse sinäkin Jeesus. Hän rakastaa sua.

      • Anonyymi

        Jeesus ei ikävä kyllä pelasta ahdistukselta, mutta bentsot auttaa. Ei tää mitään herkkua tämä elämä ole.
        En ole edes ateisti ja Toivon Hyvää Joulua sinnekin!


      • Anonyymi

        ei se jeesus sunpoikaaspelasta . Ainoa tiwe pelastukseen on päihdeongelmaisen todellinen halu lopettaa käyttäminen.

        Tosta jeesustelusta saat pelkkää turhaa toivoa, joka epäonnistuessaan johtaavaan mt-ongelmiin ja suruun kun tajuat että tosiaan laitoit uskos jesseen, sen sijaan että olist voinut tehdä jotain konkreettista lapsesi avuksi.
        hoitais likaisen työn. Ole vastuullinen aikuinen ja kanna huolta lapsestasi ja tue häntä itsekusetuksen sijaan


    • Anonyymi

      Kouristus kohtauksen voi saada jos lopettaa seinään vähäm niiku mulla kävi palveluksessa

    • Anonyymi

      Tääl kylällä xalol 2026 erää menny virustutka jengillä iteki syöny putkeen vrk vuoden alle koht ja muutenkin kamaa takana 15v mut siis korvaushoidossa siviilissä en ota mitää jos on bentsoja kuten xalol otan se on mun vitun paha pahe mistä pitäs päästä kokonaan eroon ja en osaa olla ostamatta kun tulee että on, kertaakaan en oo noista saanu kohtauksia eikä muutkaan mut tosiasia on se et operseestä kun levyssä 15kpl lolei ni joka toine voi olla se 1mg tai 2mg jossai 4mg jossai ei mtn huomasin kun oli 10 levyt testasin jokaisesta pari aina nii nuokuin tavallaan nukahdin esim sarja kattoes mut heräsin eli iha ku subuis nuokkuu, totta se on et noissa on pistetty nii paskaa elimistölle että huhu sekakäyttö lakka ja nuo yhtä kun kuolema en suosittele keleköö menny vrk 26 kaveria vaa niihin, plus xalole ei sais hihaa heittää jengi tekee nii sekin vaarallista toimii tai ei ja pienestäkin voi tulla ööverit tai ei mtn itse en iv käyttäjä onneks koskaa mut kyllähän nuo pitäs tappaa koko maasta niitä tulee lisää eri eriä oli joskus jotai erää joka vaa nukuttaa ja toinen et oot ku pirii ottanut että joo seulat ku annoin näky tietty pika seula bentsoja omat benttsoi dosetist mut sitte kun laittoivat laajaa varmennuksen ja välil verikoe jumaliste sieltä tuli ihan hepreaa varmaa 9eri ainetta hävetti ihan et nii sit se tokas tämmöstä kadulta otetaan ja mieti mitä yhessä voi olla se yks voi olla sun loppu

    • Anonyymi

      Oon syönyt näitä ksaloleita nyt 7 vuotta (itsellä myös resepti suomi apteekin xanoreihin) enkä ole huomannut niissä mitään eroja. Myöskään yhdelläkään pill reports sivulla ei ole ollut mainintaa että noista olisi löytynyt muuta kuin sitä itseään (alpratsolaamia)

      Typerää mustamaalaamista, hyviä pillereitä ovat ja galenika on yk:n standardien hyväksymä legitti lääkefirma.

      • Anonyymi

        Ja haluan vielä tehdä sen asian selväksi että en suinkaan väärinkäytä tai viihdekäytä ko. lääkkeitä, vaan syön niitä siksi että pystyn käymään töissä ja hillitsemään ahdistushäiriötäni kun se menee oikein pahaksi, eli minulla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä miten nuo vaikuttaa nk. narkkarien annoksilla. Itsellä menee kuitenkin vain 2-5mg/vrk.


      • Anonyymi

        Mulla sama juttu. Tosin en ole noin pitkään syönyt. Mutta kuitenkin, ei tarvitse ottaa xanoreita, jos syö noita loleja...ei ole ainakaan kertaakaan käynyt niin, että tulisi viekkareita. Toki se voi olla jokin muukin bentso, joka siellä potkii, mutta kovin ovat olleet santtujen makusia ja olosia.


    • Anonyymi

      Ei noi oireet vaikuta mitenkään tyypillesltä opioidiyliannostukselta. Se voi olla ihan mitä tahansa muutakin. Nykyään on vaan tapana väittää että kaikissa ääkkeistä löytyy fentanyyliämahdollisesesti piraattil

    • Anonyymi

      Ei noi oireet vaikuta mitenkään tyypillesltä opioidiyliannostukselta. Se voi olla ihan mitä tahansa muutakin. Nykyään on vaan tapana väittää että kaikissa piraattilääkkeistä löytyy fentanyyliä. Eihän fentanyyliä edes liiku suomessa metonitatseeni ois paljon todennäköisempi vaihtoehto. Se on yhtä vahvaa kuin fentanyyli ja sitä löytyy tällä hetkellä pyörivisssäfeikki subutexeissa.

    • Anonyymi

      Joo fentalolei. Kannattaa kuulemma nokittaa.

    • Anonyymi

      6kpl tempastu 5h sisää ja elossa ollaan. Helvetin letkeenä, mutta ei ees tunnu vahvimmalta erältä. Kaippa se on arpapeliä, niinku katupaskois yleensä et mitkä levyt ny vetää nirrin pois, vaikka oliski samaa erää. Rip niille, jotka joutunu paskan kohteeks. Aina iha helvetin varovaisesti näiden kans on oltava.

      Tämäkin riivaus saataaisiin JONKIN VERRAN kuriin, ellei suomen terveydenhuollos oltais kuupat niskaa myötään perseessä, ja rauhottavia tarvitsevia kohdeltaisi kansalaisina.
      Nimim. "Etköhän sä tarvitsemas lääkkees muualta saa, mutta lopeta se narkkaus." Olinhan tosiaan 5v sit jääny kiinni möyhyn hallussapidosta omaan käyttöön.

      Hienoa Suomi, hienoa suhtautumista ihmisten ahdistuneisuushäiriöön, masennukseen, kun ei vaan voida tajuta masennuksen ja päihteiden synnyttämää sykliä." huumeet ovat syy mt-ongelmiisi, eikä toisinpäin.

      Anteeksi ränttäys. Meni tunteisiin. Pitäkäähän toisistanne huolta, ja toivotaan että vielä joskus järki kasvaa hallintoelimiin.

    • Anonyymi

      Totuus ksaloleista on että (nimi poistettu) valmistuttaa niitä Galenikan lääketehtaalla Serbiassa laittomasti työajan ulkopuolella. Siitä ei ole tietoa onko niissä oikeat määrät vaikuttavaa ainetta tai onko mahdollisesti käytetty jotain muita bentsoja kun alpratsolaamia, mutta näin on huhuttu joskus. Fentanyylistä ei tietääkseni mitään oikeita todisteita ole Ksalolien kohdalla, mutta Xanax yms. feikkitableteissa se on maailmalla yleistä. Nyrkkisääntönä voi pitää että jos tabletit tulevat läpipainopakkauksessa (kuten lolit) niin kyseessä ei ole mikään katulabran tuote.

      Todennäköisempää tosin että erot vahvuudessa johtuu huonosti säilytetyistä pillereistä. Ne kuitenkin matkaa pitkän matkan Balkanilta tänne.

    • Anonyymi

      Heippa! En tänne usein kirjoittele mut....En loleja käytä joten niistä en osaa sanoa. Olin kuitenkin viimevuoden lopulla ottanut erästä toista ainetta ja veressäni oli ollut fentanyyliä. Epäilen myös saaneeni sitä kesän alussa eri henkilöltä. Kesällä oli kuntokin sen mukainen ja edellisellä kerralla ei edes tuntunut että olisin saanut. (huomas kyllä kamassa eron) Eli kyllä sitä taas liikkuu.

    • Anonyymi

      Kummia skaloleita koska ovat 15kpl levyissä olen nähnyt monia koska joutunut niihin turvautumaan koska päihdemerkintä tekee sen että tarvitsemieni betsojen saanti tehty lähes mahdottomaksi samasta syystä on vaikea irtautua rikollisporukoista. Ne ei ole missään lääketehtaassa tehtyjä koska kuka vaan kellä tarpeeksi rahaa voi hankkia pillereiden tekolaitteet ja myös lätkityskoneet ja textiksi saat takapuolelle painatettua ihan mitä vain haluat. Näillä rikastuu vain isot huumeorganisaatiot samalla kun menetetään nuoria ihmishenkiä kymmeniä vuodessa Suomessa. Missä valtion ja lääkärien vastuu ja ettei valtio olisi pelotellut viemällä niiden lääkärien lääkekirjoituslupia jotka vain haluavat varmistaa että potilas ei joudu turvautumaan lääkkeille näyttäviin huumeisiin. Jo vuosikymmeniä jopa heroiiniin laitettu fentanyyli että joku kuolee niin kama menee paremmin

    • Anonyymi

      ne on feikki benzoja jos tulee kouristeluja!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe