Tervehdys, todella tärkeää asia Ksalol 1mg nimisistä bentsoista mitä liikkuu Treellä.

Anonyymi

Kaveri tuli vietämään iltaa oli ilmeisesti ottanut näitä kyseisiä lääkkeitä 2mg ( tiedän koska löysin taskusta 8/10 osaa listasta ) Elikkä yhtä äkkiä kaatui maahan ei mitään vastausta ja rupesi kouristelemaan, hikoilemaan, syke todella huono ja epätaisainen. Elikkä nämä ovat siis bentsoja missä on fentanyyliä seassa!

Entiedä onko tämä oikea paikka puhua asiasta, mutta kuhan saataisiin tämä asia julkiseksi, että ketju saa enemmän valoa.

44

24929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaarallisia ovat. Näitä on tullut vastaan myös Oulussa. Saitko kaverisi hereille vai tuliko sairaalareissu? Fentanyyli lamaa herkästi hengityksen ja sydämen.

• Anonyymi

En saanut hereille elikkä sairaalareissu tuli ja niin senhän se tekee jos ei pääse äkkiä hoitoon.

• Anonyymi

Ei niistä ikinä ole löytynyt yhdestäkään fentanyyliia!!! Ja siinä levyssä on15kpl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niistä ikinä ole löytynyt yhdestäkään fentanyyliia!!! Ja siinä levyssä on15kpl

Kyllä niistä on löydetty pari vuotta sitten takaperin niin löyty useista lasteista mitkä sisälsi fentanyyliä tosin osa niistä oli terästetty fentalla. Ja ensinnäkin niistä on löydetty lasipölyä mikä tarttuu suoliston seinämiin ja ajan kuluessa lasipöly repii suoliston rikki mikä saattaa johtaa ajanmyötä syöpään ym. oireyhtymiin. Ja myös betonia on löydetty niistä ksaloleista ja jopa hevosenkarvoja joten niitä ei todellakaan kannata mennä syömään missään nimessä. Itse olen saattanut joskus syödä viikon tai kaks niitä ksaloleita mutta olen sittemmin aina saanut lopetettua niiden syömisen. Suomesta saa vaikka yksityiseltä lääkäriltä bentsoja niin jos haluaa syödä bentsoja niin kannattaa hommata apteekista bentsot eikä ostaa kadulta jotain mistä ei voi olla varma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ei ole löydetty fentanyyliä, no onhan esim Symppiksen lähettämät pillerit labraan, ja kyllä ne vaan sisälsi fentanyyliä, ja myös Tukikohta on testauttanut kyseisiä pillereitä. Piraatti pillereitä. Eräs henkilö putos tyystin 2kpl jälkeen, ja toinen sairaalaan 4kpl jälkeen meinasi kuolla sydän oli pysähtynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niistä on löydetty pari vuotta sitten takaperin niin löyty useista lasteista mitkä sisälsi fentanyyliä tosin osa niistä oli terästetty fentalla. Ja ensinnäkin niistä on löydetty lasipölyä mikä tarttuu suoliston seinämiin ja ajan kuluessa lasipöly repii suoliston rikki mikä saattaa johtaa ajanmyötä syöpään ym. oireyhtymiin. Ja myös betonia on löydetty niistä ksaloleista ja jopa hevosenkarvoja joten niitä ei todellakaan kannata mennä syömään missään nimessä. Itse olen saattanut joskus syödä viikon tai kaks niitä ksaloleita mutta olen sittemmin aina saanut lopetettua niiden syömisen. Suomesta saa vaikka yksityiseltä lääkäriltä bentsoja niin jos haluaa syödä bentsoja niin kannattaa hommata apteekista bentsot eikä ostaa kadulta jotain mistä ei voi olla varma.

Tääl kyl sellast spedee liikentees taas et ei kannata kuunnella ketään. Suomesta on ERITTÄIN vaikea saada miltään yksityiseltä bentsoja, riippuen taustasta. Siks jengi syö noit lolei koska bentsot kirosana lekureille. Niit ei vittuakaan kiinnosta toi loli ongelma. Kaikille vaan ketipinoreit ja turvat tukkoon. Loleilsta nyt löydetty varmaan vaik mitä ku niitä ny painetaan jossain UG labroissa. Mut et sä kyllä yksityiseltä mitään kovin helpolla saa... Ja alottajalle, siinä lätkässä on 15kpl. Varmaan frendis vetäny jotain muutakin ku kahest lolist ei tuu tollasii oloi. Sen voin lupaa. Selvittäkää ite vähä asioita älkääkä huudelko täyttä skeidaa muille.

• Anonyymi

ite repäsin 2mg noin 45min sitte ei mitää muutaku ku vitu hyvät kuosit

• Anonyymi

Näin on...sama homma.

• Anonyymi

Itellä lippa pv

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on...sama homma.

Heitin 3 kpl 50min välein ja oli vitun lysti ajelut
        Mut sit toisaalta frendi joutu yhdestä lanssii
        On niitä legit ksallui ja on niitä feikkei

• Anonyymi

Ite popsin 3mg /6mg joka pvä eikä mitään muuta ku sosiaalinen olo. Mukava kaupungilla jututtaa tuntemattomien kanssa, ihan oikeista asioista. Eikä mitään sekoilu puheita. Nyt 7mg rupee nuokuttaa

• Anonyymi

5mg kohdalla alkaa itsellä vasta tuntumaan nämä tai meinaan et pieni pöhnä tulee vasta sit mut 3 tuo sen sosiaalisen olon, 2 vie ahdistuksen ja 1 ei oikeen sano mitään. 10 lähempänä semi jees kuosit mut en nyt oo tippumassa kunhan en sänkyyn mee :D viimeks kun otin 15 kerralla mistä aikaa niin tule energinen olo ja siivosin koko kämpän mut jossain kohtaa muisti sit petti ja heräsin sohvalta muutaman tunnin päästä. Painan n. 60kg et epäilen vähän näitä tarinoita että 2 vedetty ja jouduttu sairaalaan, siinä ollut sit muutakin alla kun pelkät lolit. En silti suosittele ketään ottamaan yli 5mg kerralla koska menee hukkaan vaan ja itsellä on monen vuoden tolet ja tietämys taustalla. Turvallisia ja letkeitä hetkiä kaikille ✌️

• Anonyymi

Mulla saattaa joskus mennä levyllinenki noita päiväs

• Anonyymi

Levyssä on 15 klo, ei 10... eli tarkoittanen 2/15?

• Anonyymi

Bentsoissa tole nousee todella nopeasti. Sit kun niitä syö kuin karkkeja, kannattaa suosiolla ottaa tauko., vitulliset viekkarit saa vaan itselleen hoidettua.

Jos on epäilys että on fentanyyliä seassa, kandee heittää tabu massaspektrometrillä tutkittavaksi, eli suoraan vaan esmes AKlinkialle. Terveysviranomaisia kiinnostaa jos tuolla liikkuu jtn paskaa seosta liikkeellä. Ne voi sit itse varoittaa jos on syytö. Mut kuulostaa vähän tornilegendalta..

• Anonyymi

justiinsa metadonin päälle vetäsin 8mg ja ihan ok olo

• Anonyymi

Älä ota alkoholin kanssa. Mun isä just kuoli viime viikolla näiden yhteisvaikutukset vuoksi nukkuessaan. Hengityslama varmastikki.

• Anonyymi

Aidossa levyssä 15kpl.ite joskus syöny noita ja vitun hyviä

• Anonyymi

Ensinnäkin: kukaan ei laittaisi bentsoihin fentanyyliä, sillä se on vähän kuin jatkaisi Sorbusta vuosikertaviinillä, eli fentanyyli kannattaa myydä tietenkin sellaisenaan, sillä siitä maksetaan paljon enemmän. Toiseksi; fentanyyliä myydään laastari-formaatissa ja näinollen annoskoko on joitakin mikrogrammoja per tunti ja syötynä vatsahapot tuhoaisivat niin suuren osan fentanyylistä, että sitä pitäisi prässätä aivan tolkuton määrä niihin Xaloleihin.
      Kolmanneksi: se, että kaverisi (joka tekstisi perusteella vaikuttaa saanen epileptisen tms. kohtauksen) mahtoi rouskia jotain muutakin ja satoit vain löytämään ihmeellisen listan Xaloleita, jossa on 10 raksua, vaikka ne ovat 15 kpl listoissa kaikki.
      Neljänneksi; tekstissäsi et mainitse mitään indiisiota sille, mistä repäisit juuri fentanyylin syyksi em. tapahtumaketjulle?
      Viidenneksi: itse olen koeajanut kyseisiä valmisteita vuosien ajan, se on kyllä pakko sanoa, että niissä erissä, sekä saman lääkelistan tableteissa on suuria laatueroja; joku nappi kolahtaa niin, että nukut sohvalla kolme tuntia ja joskus iltaisin, jos haluat saada unta syöt 9kpl - eikä mitään vaikutusta tunnu, paitsi seuraavana päivänä lähtee muisti. Osa nappuloista ovat kiinteitä, jotkut taas sulavat ja murenevat heti suussa, osa maistuu kalkille ja osa todella toksiselle. Reflat ovatkin sitten infernaalisimmasta päästä.
      Jos syöt Suomiapon 1mg Alproxin/nopeavaikutt. Xanorin ero Xaloliin on, kuin yöllä ja päivällä.
      Jotakin bentsoa ne niihin laittavat, jotta asiakkaat hakevat jatkossakin, mutta ei se alpratsolaamia ole, olen tarkoituksella käynyt TK:ssa antamassa seulat tämän fentanyyli episodin jälkeen. Lienee jotain tutkari tms. krääsää, jotta juridinen sanktio olisi pienemmästä päästä. Esim. Fentanyyliä ei tarvitse olla kolmea 50mcg/h laastaria enempää, niin se on törky H ja minimi 1v - ja tämäkin sotii tätä Iltalehden luotettavilta toimittajilta peräisin olevaa huhua vastaan. Se, jos henkilö X vetää OD:t ja verestä löytyy kuutta eri H-ainetta, joista lolit ovat vain yksi - onko se a) lolien vika? B) kuuden aineen kombinaation vika, c) yhteiskunnan vika, vai d) huumeidenkäyttäjän ihan ikioma vika?

• Anonyymi

Kyllä niissä vaan on alpratsolaamia.. Ite en oo moneen kuukauteen käyttäny mitään muita päihteitä kun ksaloleja ja tänään seuloilla näky alpratsolaami ainoastaan.

• Anonyymi

Käyttäjän oma vika jos ei osaa annostella itselleen sopivaa määrää

• Anonyymi

22kiloo menee

• Anonyymi

Niissää on todella suuria laatueroja niinku anonyymi sanoi. Niitä duunataan jossain itä-euroopassa tyyliin autotalleissa tai jotain, en muista ihan tarkalleen et mikä juttu siinä oli mut joku oli penkonu sen ylös et galenika (firma joka ¨tekee¨ noi pillerit) olis lopetettu vuosia takaperin. En voi 100% varmaks sanoa mut pitää tutkia.

• Anonyymi

Höpöhöpö, Galenika on edelleen pystyssä ja porskuttaa vahvasti NC Groupin omistuksessa.

• Anonyymi

Noniin , konstaapeli rauhottu nyt. Otat normaalit ilta lääkkeesi . Menet nukkumaan. Aamulla "virkeänä" töihin sakottamaan holtittomasti ajavia miespuolisia kansalaisia. Holtittomat naiskuljettajat selvinnevät pienellä nuhtelulla. Huono itsetuntosi kohenee
      ja naiset kehuvat kahvipöytäkeskustelussa asiallista ja ja ahh niin seksikästä uniformukonstaapelia. Kaikki voittaa ja Maailma paranee, ellei peräti pelastu.

• Anonyymi

THL ja pooliisi on tutkinut kuolinsyy raportin ja yhdenkään verestä ei löytynyt fentanyyliä eli kuolivat monen aineen yhteis vaikutukseen. esim bubre, alkoholi ja bentsot.

• Anonyymi

Just veräsin 6kpl niitä muutaman kaljan ja on tosi jees olo. Jatkoon!

• Anonyymi

Suosittelen syömään suomi bentsoja jos on pakko vetää. Alpratsolaamina olen noita ksalol 1 mg syönyt. Oli ihan aitoja ja sit sellaisia jotka oli kyllä feikkejä. Tai no suositella on väärää ehdottelua koska en halua ketään kokemaan 13 vuoden päihdehelvttiä jonka oon kokenut! Pysykää erossa jos voitte mulla se lähti perinteisesti alkoholista. T. Jouni 27 vee.

• Itse otin eilen 3×1mg xaloleita eikä mitään vikaa. Hyvät olot vaan tuli

• Anonyymi

Jos on aitoja voitko myydä? T. Jouni 27 vee

• Anonyymi kirjoitti:

Jos on aitoja voitko myydä? T. Jouni 27 vee

Myy

• Anonyymi

Älkää hyvät ihmiset vetäkö näitä. Laiton lääke Suomessa. Sukulainen kuoli tähän. Pahempi kun morfiini. Kovaan kivun hoitoon oleva lääke.

• Anonyymi

Juu sä et taida tietää mitään. Ensinnäkin xalol ei ole kipulääke, vaan ahdistukseen tarkoitettu lääke. Mutta hyvä yritys :D

• Anonyymi

Listassa on 15 kpl

• Anonyymi

Niitä on nykyää ympäri suomea,etenki kymenlaakso) ja hinta laskee. Itse maksoin eilen levyst (15kpl/1mg) 20€...

• Anonyymi

Ei oo. Tavallisii xanoreita, huonompia ku suomalaiset.

• Anonyymi

Kyllä näistä edelleenkin alproa eli alpratsolaamia löytyy. Nimimerkillä huumeseulat laitettiin THL laajoihin tutkimuksiin niin alproa vain oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näistä edelleenkin alproa eli alpratsolaamia löytyy. Nimimerkillä huumeseulat laitettiin THL laajoihin tutkimuksiin niin alproa vain oli.

Niiin.... riippuen erästä... hohhoijjaa näitä kommentteja taas kun luki....

• Anonyymi

Ei niistä ole koskaan fentanyylia löytynyt, ihan alpratsolaamia tai flualpratsolaamia. Sellaisia myrkkytabuja kuitenkin että kannattaa pysyä kaukana, koska pitoisuudet voi olla moninkertaisia.

• Anonyymi

Tästä on niin paljon eri puheita ja mielipiteitä.
      Jotkut suojelee omaa myyntiä ja jotkut ei vaan erota makuja ja vaikutuksia ja sit on niitä jotka suojelee omaa käyttöä ja niitä jotka vetelee kaikkea sekaisin eikä huomaa.... "minä syön aitoja ainakin" :D.

Nämä Galenkan Ksalolit on vaihellu toimivuutta ja sisältöä ja ulkonäköä useamman vuoden verran. On ollu etizolaamia ja kaikenmoista.

Kuullu myös että joku oli kosahtanu ja jokaisessa oli joku 4flue fentaa tms ja tästä on useampi vuosi aikaa ja tuntuu että nämä kehittyy pikkuhiljaa ja valmistetaan varmaan jossain pirijarppan kellarissa. Siitäkin on ollut huhua.

Itse maistanu varmaan jokaista lätkää mitä ollu ja niissä on sen verran alprotsolamia että näkyy testissä ja loput on sit mitä on. Tällähetkellä nämä uudet 2023 erät 04/26 05/26 06/26 sisältää vahvasti Fualproa ja mikä se toinen olikaan Flubrolazolam tms sori en nimiä muista tarkkaan ja näitä 4-7 kertaa vahvempia tutkareita pienissä määrissä. Sen maistaa vahvasta myrkyn, alpron ja saippuan mausta.

En tiedä minkälaiset reflat ja olot tulee näistä Flu tuotteista mutta kaikista Ksaloleista on tullut minulle tosi pahat opiaattimaiset reflat ja nämä myös vie opioidi reflat pois joka jo todistaa jotain.
      Näitä tyypit myös heittää hihaan ja kuulemma toimii. Itse en harrasta moisia enkä suosittele.
      Koitin kerran pellittää eli polttaa folion päältä ja sehän palaa ja toimii joka oli aika outoa mutta sit aukes huulet ja tuli suuhun jotai. Ärtyneisyyttä ja just henhitykseen ja mahaan ottaa...

Xanorista tulee jälkikäteen ahdistus eikä semmonen opparimainen olo että ihan pakko saada fiilis aamulla kun näistä loleissa.

Uudet erät toimii hyvin ja toi flualpro on hyvä pentso mutta vahva ja arvaamaton.

Nämä niinkun kehittyy kokoajan ja me ollaan koekaneja koska Suomessa ne jotka tarvii lääkkeet ei niitä saa.

Yllätyin ku nämä uudet toimii hyvin ja maistuu depot xanorin sidosaine ja sit myrkky jossa pieni alpro vivahde ja toi levykin näyttää aidolta toisin kun aijemmin, ne näytti itsepainetuilta.
      Mutta silti näitä ei voi verrata aitoihin xanoreihin ja sama pätee muihin Galenikan tuotteisin vaikka kuinka paljon se minttu siellä maistuis.

Yks erä oli sellainen että taju lahti eikä päässy sängystä vaan tipahteli ja hengityskanaviin ja mahalaukkuun tms sattui. Se oli se erä mistä tyypeille tuli sairalareissuja just nuista samoista asioista. Se oli sitä aikaa ku katkoviivat hävisi.

Vaikka ois samaa erää niin levyn napit eri vahvuisia ja makuisia.

Säilytys vaikuttaa toki ja varmaan on semmonen tehdas kun Galenika mutta Suomessa niitä ei ole tai sit se galenika tekee feikkejä koska onhan muissakin maissa aptekeissa myynnissä feikkejä Xanaxeja sun muita.

Opioidiviekkarit näistä ainakin tulee ja se on varma! (Jotain jäämiä niissä on jotka ei näy testeissä, itseasiassa joillakin näkyny mutta siitä on aikaa)

Jos nämä ois lähellekään aitoja niin näitä ei myytäis 20e/lista hintaan.

Lääkärit sun muut "auttajat" herätys nyt!
      Aidoista Xanoreista pyydetään jopa 10-15e kpl niin he jotka tarvitsee oikeasti lääkkeet että pystyy elää normaalia elämää joutuu myrkyttää ittiään.

Todella Surullista.

Kenen vika tämä on että homma on karannu ihan käsistä? Lääkäreitten jotka ei saa kirjottaa, päättäjien ja Suomen hyvinvointipalveluiden vai?.
      Lääkefirmoilta jää nyt paljon rahaa saamatta.

Nämä paskat liikkuu nykyään Subutexin rinnalla ja maksaa samanverran ja tyypit jotka tarvii subua saattaa ostaakin Ksaloleja niin aika outoa.

Itse tarvitsen pentsot lapsuustraumojen takia. Minua hoidettiin ssri lääkkeillä jotka meinas pilata minun eläämän ja ne viekkarit vasta olikin jotain kauheeta!!!
      Sit kirjotti 15mg opamoxit 1kpl tarvittaessa ilman uusinta ja kaikki tietää että ne ei sano mitään ellei syö 10kpl eikä sekään auta mitään.

En suosittele sis. Ja lopettakaa niitten suojelu vaikka nyt onkin hyviä liikkeellä niin se ei tarkoita sitä että tiedät mitä niissä on.

Varoitan vaikka itse näitä joudun välillä syödä kun ei ole varaa ostaa 10-15kpl euron hintaan aitoa Xanoria yhdeksi päiväksi.

Lääkärit ja päättäjät sun muut herätkää! Tyypit on tuolla keskustassa ihan sekasin. Alaikäisistö puhumattakaan.

• Anonyymi

Hei ihan kyssärri! Onko nuo 06/26 erän lolit (mustilla printeillä) mistään kotoisin? Onko alproa niissä tai toimiiko samalla tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei ihan kyssärri! Onko nuo 06/26 erän lolit (mustilla printeillä) mistään kotoisin? Onko alproa niissä tai toimiiko samalla tavalla?

No stadissa ainakin selkeesti flualpro pitoisia, koska ku heittää 3-5kpl lolei subuvetojen sekaan ni vittu vamos sano! Erät 04,06 ja 11 ainakin paperilla todistetusti itellä sisältänyt flualpratsolaamia. Oiku etizolamia tulis vastaan.

• Anonyymi

Kuulostaa enemmän Rivatrilleiltä jos levyssä on 10kpl Ksaloleissa on 15

• Anonyymi

tähän lisäys että Rivatrillit ovat myös vahvempia 2mg ja ksaloleissa 1mg

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seuraan sinua.

Muistathan tämän.
      Ikävä
      124
      1395
    2. Mikä sai ihastumaan?

Mikä teillä muilla on hänessä (kaivatussasi) saanut ihastumaan itseensä? Muhun vetosi miehessä rehellisyys ja se että o
      Ikävä
      55
      1205
    3. Lempinimi kaivatulle

Minkä lempinimen olet antanut ikäväsi kohteelle mielessäsi häntä ikövöidessä? Hän kulkee aatteissa mukana lempinimellä
      Ikävä
      45
      1201
    4. Nainen, minne olet piiloutunut

Jäätyykö nenä pakkasella ja et uskalla pistäytyä ulkopuolella, vai pelkäätkö törmääväsi minuun? Voi olla tosiaan kiusall
      Ikävä
      59
      997
    5. Torikahvila R.I.P

"Torikahvilan ylläpito ei vastannut MunFoorumin yhteydenottoon parin viikon kuluessa. Foorumi on suljettu, koska sillä e
      Yhteiskunta
      112
      907
    6. Mikä fiilis tänään

Ystävälläni. Ei minua meidän ikäero edelleenkään haittaa ja olet ollut positiivinenkin. Kaikilla on hyviä ja huonoja päi
      Ystävyys
      124
      864
    7. Kiitos päättäjät Kytölehdon päätöksestä

Nyt saimme positiivisen uutisen Hyrynsalmelle. Edistykselliset ja kokonaisuutta laajasti katsovat päättäjät ymmärsivät t
      Hyrynsalmi
      67
      849
    8. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      34
      670
    9. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      82
      667
    10. Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti

💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o
      Ikävä
      113
      664
    Aihe