Sharialakia pitää muuttaa

Anonyymi

Että naisten ja tyttöjen oikeudet olisivat tasavertaiset miesten ja poikien kanssa.

14

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyl noiten tavat pitää kaikki hauvata kuin sariatkin mailman helvetöintien
      - kaikki on hävitettävä maan päältä elikkä poltettava ja moninkertaisesti

    • Anonyymi

      Ei tarvitse. Islam on tuota pikaa maailman hallitseva uskonto ja palaamme vanhaan hyvään aikaan. Sopii myös meille perussuomalaisille.

      • Anonyymi

        Teille vihreille.


    • Anonyymi

      Velkakelosta näkee suunnan, miten tahallaan suomi pyritään upottamaan ja kuorma mikä tämän tekee kaikki me tiedämme

    • Anonyymi

      ITSEYS ON VAPAA KIVESTÄ mitä kiertävät

      Kun aloin rakastaa itseäni, lakkasin kaipaamasta toisenlaista elämää ja huomasin, että kaikki ympärilläni rohkaisi minua henkiseen kasvuun. Tänä päivänä kutsun tätä KYPSYYDEKSI.

      Kun aloin rakastaa itseäni, ymmärsin, että olen aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja kaikki tapahtuu juuri oikealla hetkellä, joten voin olla rauhassa. Tänä päivänä kutsun tätä ITSEVARMUUDEKSI.

      Kun aloin rakastaa itseäni, lakkasin pihistämästä omaa aikaani ja suunnittelemasta valtavia projekteja tulevaisuuteen. Nyt teen vain asioita, jotka tuovat minulle iloa ja onnea. Asioita, joita rakastan tehdä ja jotka saavat sydämeni soimaan. Teen ne omalla tavallani ja omaan rytmiini ja kutsun tätä YKSINKERTAISUUDEKSI.

      • Anonyymi

        Itsekasvatusta, oiskohan noilla edes pohjaa tätä tajuta, kun elävät kivensä orjuudessa
        - vähän epäilen et näiten mielestä humanitaarisuus puuttuu
        - eikä sille tilaa tule löytymään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekasvatusta, oiskohan noilla edes pohjaa tätä tajuta, kun elävät kivensä orjuudessa
        - vähän epäilen et näiten mielestä humanitaarisuus puuttuu
        - eikä sille tilaa tule löytymään

        Almuistaan veisaavat, elikkä sekin on käännetyä totuutta
        - suomalaisen pitää noi almuttaa


    • Anonyymi

      Näille veri maku on ainoota elämisen makua, tätä huutavat ja janoavat
      - kaikilla alueillaan tätä vuodatavat ja kivi on sen aikaansaapa mitä kiertävät

    • Anonyymi

      Sharia-lakia pitää tosiaan soveltaa sivistyneesti Suomessa.

      • Anonyymi

        Ei noihin voi sivistyneisyyttä soveltaa, noista on se partikeli kokonaan poistettu


      • Anonyymi

        On vain yksi I S LAM ja näitä näiten tekosia on metissä nähtävillä elikkä koneellas
        - pikaistettuja tuomioita ja mitä tekotapoja käyttävät nytkin tänä päivänä, se o n yhtä nylkemistäh


      • Anonyymi

        Miljoonia ehkä kymmeniä miljoonia on nytkin noita juoksussa levitäytymässä hemmo kultuureihin, missä vielä salataan näitten pyrkimykset laittaa paikat ISLAMISTI-SIKSI


    • Anonyymi

      Koneeltas kahtelemalla löyvät kaiken noista selvitykset ja pyrkimykset ja harhautukset, siinä se on eessäs- käys pyörittämään ruutua, harotus tekee siinä mestarin ja kasvattaa sinua yksilönä suomalaisuuteen ja suomalaisia arvoja tukemaan arvostamaan

      • Anonyymi

        Pyrkivät nyt konetavasten käymään, mut se on aivan turhaa näiltä, kyl tietokoneen muisti näyttää kaiken näitten tavoista ja tarkoitusperistä nän on hommat nyt naulatuna ja pysyvästi nähtäviksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe