Mikä ihmisiä vaivaa?

Anonyymi

Olen lukenut tätä palstaa hetken. Ihmeellistä porukkaa kun anonyymeinä kirjoitetaan täyttä shaibaa. Ihme asenne. Kuka haluaa kohta asua koko kylässä. Eikö kirjoittajia edes hävetä? Vai onko lääkitys pielessä.

24

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pidetään Orimattila oikeilla raiteilla.

    • Anonyymi

      Aloittaja on kerrankin asian ytimessä. Tulee silloin tällöin käytyä ja ,hohhoijaa ei mitään uutta auringon alla.

    • Anonyymi

      Suurin osa tänne kirjoittaneista on työttömiä tuella eläviä Tokmannin tarjouskaljan pöhöttämiä ääliöitä.

      • Anonyymi

        Nii on. Tai sitten ne hakee hakee kaljansa Litdlistä. Rupu sakkia kaikki.


    • Anonyymi

      Nämä vakiovalittajat ja ruikuttajat eivät edusta orimattilalaisia, vain omia itsejään. Eli elämäänsä vittuuntunutta rupusakkia. Asioista voisi ottaa joskus selvää ja pyrkiä muuttamaan niitä asiallista tietä. Tosin, persujen suuresta kannatuksesta päätellen näitä leuanlouskuttajia riittää.

      • Anonyymi

        "Asioista voisi ottaa joskus selvää ja pyrkiä muuttamaan niitä asiallista tietä."

        Jaa, en tiedä? Minä ainakin aina oletin jo alunperin että asiat tehtäisiin oikein. Sitten on tullut selviteltyä hommia ja lähetettyä kyselyitä kaikkia virallisia ja "asiallisia" kanavia myöten. Mihinkään ei ole reagoitu ja SIINÄ vaiheessa olen sitten tänne Suomi24:ään tullut.

        Huomaan ettei kukaan anonymiteetistä valittaja ikinä itse laita nimeään. Minä jopa olen kysellyt heiltä heidän identiteettiään, mutta eivät ole vastanneet. Outoa sakkia todellakin!!

        Hienoja elämän ohjeita siis jaellaan, mutta käytännössä homma menee niin että kun tekee valituksen, niin saa vain huonompaa kohtelua. Sitten saa vartijat tönimään sinua sun muuta SELKEÄSTI asiaan liittyvää? :D Se on jännä, kun nämä haluavat tietää KUKA valittaa. Musta se on hulvatonta!!! Sitten kun ne saa tietää, ne yrittää järjestää kaikkea jännää mulle, mutta MIKSI??? Onko nyt olo että on saavutettu jotain? :D Juu ja aina vaan mä valitan, mä olen AINA valittanut, koska mulla on syy ja ongelma (valituksen aihe) on yhä siinä. Jännä ettei nää opi. Jo lapsesta asti minua on toruttu siitä että "Taas sä puhuit liikaa!".

        On kauniisti ja rumemminkin ilmaistu ettei minun pitäisi enää yrittää selvittää tätäkään asiaa. Asiat menisi todellakin paljon sujuvammin jos 1. ette tekisi väärin alunperinkään 2. ette vainoaisi vain potentiaalisia valittajia 3. vainoaisi jo valittanutta 4. yhä vaan jatkaisi. Minä kun en alunperinkään tehnyt mitään väärää, niin kaikki se vainoa ja uhkailu mitä sain, on erikoista. Miksi te täysin HARMITONTA kaveria uhittelette ja röykytätte? Siitähän niitä ongelmia vasta saakin! Jestas!


    • Anonyymi

      Täällä kritisoidaan kaupungin holtitonta rahankäyttöä esim. Hennaan liittyen. Se ei ole ruikuttamista. Täällä kirjoittaa moni hyvin älykäs ja elämää monelta kantilta katsellut persoona. On ammattirakentajia, poliitikkoja, duunareita, eläkeläisiä, ja akateemisia.

    • Anonyymi

      Aloittaja ihmettelee itse loukkaavin sanoin. Ei hänellä ole fiksuutta lainkaan.

      "Eikö kirjoittajia edes hävetä? Vai onko lääkitys pielessä."

      • Anonyymi

        "Kuka haluaa kohta asua koko kylässä."

        En tiedä mikä on ollut keskustelujen kuumin aihe tuolloin elokuussa 2021, kun tämä ketju on aloitettu. Erikoinen näkemys silti toi että Suomi24-juttujen takia, joku muuttaisi pois. Onko kyseessä trollaus eli kiusaaminen (minä saan sitä) vai sitten paikallispolitiikka, jota kaikki tietenkin saavat kommentoida.

        Joku moraaliton trolli aina kiusaa minua täällä eli sinänsä ymmärrän tuollaisen kiukustumisen, mutten minä ole ainakaan pois muuttamassa nettitrollin takia. Ehkä tuossa aloittajalla oli vain monenmontaa asiaa samaan aikaan ja ne meni sekaisin keskenään. Minulla ainakin käy sellaista varsinkin tuohtuneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuka haluaa kohta asua koko kylässä."

        En tiedä mikä on ollut keskustelujen kuumin aihe tuolloin elokuussa 2021, kun tämä ketju on aloitettu. Erikoinen näkemys silti toi että Suomi24-juttujen takia, joku muuttaisi pois. Onko kyseessä trollaus eli kiusaaminen (minä saan sitä) vai sitten paikallispolitiikka, jota kaikki tietenkin saavat kommentoida.

        Joku moraaliton trolli aina kiusaa minua täällä eli sinänsä ymmärrän tuollaisen kiukustumisen, mutten minä ole ainakaan pois muuttamassa nettitrollin takia. Ehkä tuossa aloittajalla oli vain monenmontaa asiaa samaan aikaan ja ne meni sekaisin keskenään. Minulla ainakin käy sellaista varsinkin tuohtuneena.

        "minä ole ainakaan pois muuttamassa nettitrollin takia."

        ...Lähinnä koska on jäänyt mielikuva ettei toi trolli ole edes Orimattilasta eikä se tiedä minusta mitään. Se on myös hyvin konemainen, joten saattaapa olla vaikka joku robotti. Sähköpostiini tuli myös vastaavia omituisuuksia kuin ajastettuna. Sieltä tulee trollivastaus siis ihan vain siitä fyysisestä syystä että itse laitoin viestin tai kirjauduin jonnekin. Täällä on sama.

        Suomi24-aiheeni onkin silti olleet ne "oikeat" asiat Orimattilassa, mitä minulle on tapahtunut. En tiedä miksi minua on vainottu ja kysyessäni minulle ei ole koskaan vastattu, joten saavat syyttää itseään. Paljon olen eri tilanteista miettinyt ja kyllähän syy on aina ollut selkeästi siellä kiusaajassa.

        Jos on onnettomuus, johon en liity mitenkään, niin ei minun kiusaamiseen ole syytä. Kun en kerran ole tehnyt mitään, mikään siitä pilkasta ja halventamisesta ei ole oikeutettua. Kun kysyn että "Mitä mä muka olen tehnyt?!" eikä siihen osata vastata, niin eikö se jo viimeistään olisi herätyksen hetki miettiä että KENESSÄ se vika on.

        Kauppa voi kuten kuka vaan KUVITELLA mitä haluaa, mutta kun muuttaa omat harhansa vainoksi tai edes asiakkaan huonoksi kohteluksi, niin vika on vain työntekijässä. Ei omien vainoharhojensa ja rasismin takia saa sadistisesti rankaista asiakkaita. Ei siellä kauppatyössä muutoinkaan saa olla mitään ismejä.

        Viestieni kohteena ovat nämä tekijät, joilla ei ole mitään oikeuttaa enää valittaa. Ei tee väärin, jos ei halua loppuelämäänsä siitä kuulla. Minä en ikinä pyytänyt huonoa kohtelua enkä mitään siitä ansainnut. Jos minä olin hiljaa yhtäjaksoisesti yli kuusi vuotta, niin kyllä nämä kiusaajatkin sen kestävät että joku Suomi24:ssä kirjoittelee. He voivat vain olla lukematta, mutta minä en voinut välttää kaupassa/Postissa käymistä. Tässäkin suhteessa tilanne on hyvin epäreilu eli nämä h*rot ja r*nkut eivät ole oikeutettuja enää mitenkään valittaa.

        Jos jotain täysin random tyyppiä ärsyttää täällä kirjoittelu, niin se näistä on kaikista omituisin tilanne; puhumattakaan että SEN takia muuttaisi pois!! Ihan omituinen ongelma.


    • Anonyymi

      Pakolaiset vie naiset, työt ja asunnot. Noin ajattelee monikin Orimattilan miesoletettu. Henna vie orimattilan perikatoon ajattelee moni joka ei tajua kunnanrahavirroista yhtikäs mitään.

      Orimattilan budjetti on noin 100 miljoonaa euroa vuodessa ja Hennaan on sijoitettu noin 15 miljoonaa euroa.
      Jokainen voi laskea omista tuloistaan paljonko tuo 15% tekisi ja kaatuisiko talous?
      Jos keskiverto duunari tienaa bruttona 36 000 ja verojen jälkeen jää noin 29 000 ja siitä 15% on 4300 euroa niin ei se tee isoa lovea talouteen kun vielä muistaa että tuo Hennaan satsaus jakautuu usealle vuodelle. Nioin minulle selitti joku Mercedesmies joka päivysti S-Marketin kuylmalla

    • Anonyymi

      Mutta johonkin on vedettävä stoppi, aivan älytöntä syytää rahaa hankkeeseen joka oli tuhoon tuomittu jo aloituspäivänä. Nyt sentään ovat tajunneet keskuittyä vähän tärkeämpiin hankkeisiin ja kiva huomata, että uimahallia tehdään, paloasemaa tehdään ja kohta alkaa yhteiskoulun rakentaminen.

    • Anonyymi

      Kyllä on elämässä asiat tosi hyvin, kun hakee vuodesta toiseen kiksejä vastustamalla ja räksyttämällä Hennasta. Kivasti tunteita löytyy, ainakin vihaa. Kannattaiskohan päästää jo irti ja etsiä elämyksiä vaikka maratonilta.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Vuodesta toiseen.
        Riittää että joku aloittaisi ketjun miten kovaa oli 80 luku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Vuodesta toiseen.
        Riittää että joku aloittaisi ketjun miten kovaa oli 80 luku.

        Sinä et pärjäisi 80-luvulla ja se on fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et pärjäisi 80-luvulla ja se on fakta.

        Eri aikakausilla on tarvittu eri taitoja.

        On hyvää ja on pahaa. Siellä missä ollaan kovia jossain, niin oli heikkouksia muualla. Sitten on nuorta, jotka on tottuneet someen, mutta normielämä ei onnistu. Mitä tosin on "normaali". Minulla ei ole älypuhelinta eikä näillänäkymin ole tulossakaan. Minut on sitten jätetty täysin kaikkien PERUSpalveluiden ulkopuolelle sen takia. Huh huh, tätä maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri aikakausilla on tarvittu eri taitoja.

        On hyvää ja on pahaa. Siellä missä ollaan kovia jossain, niin oli heikkouksia muualla. Sitten on nuorta, jotka on tottuneet someen, mutta normielämä ei onnistu. Mitä tosin on "normaali". Minulla ei ole älypuhelinta eikä näillänäkymin ole tulossakaan. Minut on sitten jätetty täysin kaikkien PERUSpalveluiden ulkopuolelle sen takia. Huh huh, tätä maailmaa.

        Kannattaa liittyä PERUSsuomalaisiin Orimattilassa. Siitä on monia etuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri aikakausilla on tarvittu eri taitoja.

        On hyvää ja on pahaa. Siellä missä ollaan kovia jossain, niin oli heikkouksia muualla. Sitten on nuorta, jotka on tottuneet someen, mutta normielämä ei onnistu. Mitä tosin on "normaali". Minulla ei ole älypuhelinta eikä näillänäkymin ole tulossakaan. Minut on sitten jätetty täysin kaikkien PERUSpalveluiden ulkopuolelle sen takia. Huh huh, tätä maailmaa.

        ...Tiesitkö ettei nykynuoriso osaa soittaa hätänumeroon? Minäkään en tiennyt, mutta oli uutisissa. Ne ei siis OSAA PUHUA siihen puhelimeen. Hätäpuhelua ei siis voi laittaa tekstiviestinä tai chat:ssä ja siksi nuoret ei pysty tehdä sitä ollenkaan. Käsittämätön ongelma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa liittyä PERUSsuomalaisiin Orimattilassa. Siitä on monia etuja.

        Mie liityn persuihin. Saa kuulemma makkaraa aina kaksi palaa vaaliteltalla. Myös persupomot ajavat asioitani jos en itte pärjää kaupunkin talon virkamiesten kanssa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa liittyä PERUSsuomalaisiin Orimattilassa. Siitä on monia etuja.

        Ei käy hetkeäkään moinen mielessä!! Herra mun repaleet!

        Olen aatteellinen ihan omastakin takaa, niin en tarvitse muidenkin mielipiteitä lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Tiesitkö ettei nykynuoriso osaa soittaa hätänumeroon? Minäkään en tiennyt, mutta oli uutisissa. Ne ei siis OSAA PUHUA siihen puhelimeen. Hätäpuhelua ei siis voi laittaa tekstiviestinä tai chat:ssä ja siksi nuoret ei pysty tehdä sitä ollenkaan. Käsittämätön ongelma!

        ...Kun minut nyt liitettiin tohon persukeskusteluun, niin tuli mieleen että Orimattilassa ylipäätänsä kukaan ei osaa puhua. Outo vaiva. Onko tämä nyt sitten persulainen piirre? Makkaran takia vain omista mielipiteistä vaiettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käy hetkeäkään moinen mielessä!! Herra mun repaleet!

        Olen aatteellinen ihan omastakin takaa, niin en tarvitse muidenkin mielipiteitä lisäksi.

        ...Jos olen tehnyt vaalitestejä tms., niin olen saanut hämmentävän laajan kirjon eri puolueita. Noloja jopa noi testit, koska kuinka minulla ei koskaan muka olisi omaa puoluekantaa? Ikinä? Jossain top 10kpl ei ole ollut kuin 2kpl jotain yhtä puoluetta. Onko koskaan ollut 3kpl? Tuskin.

        Persuja siellä en muista olleen, mutta sateenkaaren kirjavaa siellä on ollut ihan kaikkea eli ehkä sinne on top-sakkiin sellainenkin eksynyt :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käy hetkeäkään moinen mielessä!! Herra mun repaleet!

        Olen aatteellinen ihan omastakin takaa, niin en tarvitse muidenkin mielipiteitä lisäksi.

        Oletko jotenkin muita ihmisiä parempi?


    • Anonyymi

      Minua ei vaivaa mikään. Olen terve kuin pukki. Kaikki on niin vaivatonta. Ei tarvitse inistä mistään. Se on hyttysten tehtävä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      613
      4533
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3499
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      150
      3183
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2449
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2299
    6. 249
      1839
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe