https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=105151328555787&id=100071827604171&sfnsn=mo
Kauhutarinoita veikkolasta #subaru # soukka motorspot # vituiks meni
Miten meni omasta mielestä
4
2871
Vastaukset
- Anonyymi
Laske asennusvirheet, eniten löytänyt voittaa kahvipaketin.
Voi pyhä sylvi, luulin että jokamiesluokassa raapataan mutta tuo julkaisutarina tuosta korjaamosta.
On se hienoa että motorsport saralla meillä suomessa on vielä tämän tasoisia yrityksiä jotka lähes pyynteettömästi ja pedanttisella tarkkuudella toteuttavat vaativan asiakkaan yksityiskohtaisetkin toiveer.
Toivottavasti asiakas ymmärtää pitää puolensa kauhukorjaamoja vastaan - Anonyymi
Käyppä kattoon nuo kuvat niin voi mieli niuvanniemestä muuttua.
- Anonyymi
Motorsportti kiskan omistaja niuvanniemestä vastaan tyly kuvasarja kyrpiintyneeltä ilmeisesti entiseltä asiakkaalta näemmä tämä case.
Jos tuo asiakas pelaa korttinsa oikein niin käräjille menee ja kuvasarjasta päätellen maksajakin on selvillä.
Askelmerkit näissä lienevät näytöistä vähän riippuen b to c kuluttajakaupassa
Työ->toteutus->käteismaksu tai 14vrk lasku ja 14 vrk reklamointioikeus.
Tuossa kohtaa prosessia yritys joutuu jo kestämättömään tilanteeseen ellei työtilausta voida toteennäyttää että olisi tehty tilauksen mukaan ja että työn jälki vastaisi alalla vallitsevia yleisiä normeja.
Tässä kyseisessä tapauksessa tuo toteennäyttö lielee kuvistakin päätellen mahdotonta.
Jos ja ilmeisesti tuostakin päätellen asiakas on tehnyt rekkulan, toivottavasti kirjallisena niin tuo rekkula vei yrityksrltä suoran perintämahdollisuuden sillä saatava on riitainen.
Tässä välissä yrittäjä saa tietysti vastaansa kuluttajariitalautakuntaa ja muutakin kivaa vastaantapeltavaa instanssia.
Tuon jälkeen askelmerkki kakkonen lienee käräjäoikeus.
Näitä ammatikseni ns. Seuranneena tuossa kohtaa tuon työn tehnyt yritys konttaa kengännaruihinsa sillä käräjillä on erittäinkin todennäköistä että vaakakupissa on vastassa reppana, lähes oikeustoimikelvottomana esiintyvä asiakas tukenaan kuluttajariitalautakunnan resurssit vastaan yritys millä olisi jo oletettavasto pitänyt olla myydessään palvelua olla ammatillinen osaaminen tasolla ettei tuon näköistä jälkeä synny ja oletusarvoisesti asiakkaan pitäisi pystyä luottamaan että tilattu työ mikä sitten onkaan tulee asiallisesti tehtyä.
Tuossa peitsien kalisteluissa en haluaisi olla tuon yrityksen puolella pöytää.
Olisi kiva lukea tämä tarina loppuun eli toivottavasti aloittaja päivittää tätä ja miksei myöskin tuon yrityksen edustaja - Anonyymi
Näköjään ei ole sopua syntynyt kun fasetuupiin on tullut lisää kauhukuvia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003507
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413163- 2212719
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382299- 351636
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241466Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411446- 141341
- 131279
- 221261