Mulla on ollut pitkään fantasiana nähdä 2 miestä panemassa toisiaan. Itse katselisin sivusta ja masturboisin. Nyt on alkaneet ajatukset edetä siihen suuntaan, että josko kuitenkin pääsisin leikkeihin mukaan.. esim. niin että toista miestä pannaan perseeseen, ja tää pantavana oleva samalla nuolisi tai panisi mua (saan itsekin isot kiksit suihinottamisesta ja peppupanoista, joten kaikki kolme reikää olisi käytössä).
Mutta miten on? Onko sellaisia miehiä, joita tällainen voisi kiinnostaa edes ajatustasolla? Mistä heitä voisi löytää? Kyseessä voisi olla esim. bi-miespari, jota ei haittaisi ottaa kokeilumielessä naista mukaan lisäleluksi.
Nainen + 2 bi-miestä?
14
2010
Vastaukset
- Anonyymi
Minua ainakin kiihottaisi jo nainen katselisi ja jopa osallistuisi seksiin kun miesystäväni kanssa naimme. Olemme ystäväni kanssa usein jutelleet, etttä olisi kiimaista saada nainen kimppaan kolmanneksi.
Kyllä tällaisia on, olemme molemmat bi-miehiä.- Anonyymi
Kiitos. Tuo sun viesti antoi toivoa, että tämä voisi ehkä onnistua myös oikeasti. Juuri äsken taas kiimoissani laukesin kun kuvittelin tuota..
Nimenomaan tuollainen asetelma kiihottaa että miehet olisi se pari, ja itse leluna ja kolmantena pyöränä. Ehkä voisin olla myös vähän niiden miesten komenneltavissa ja käskytettävissä, jos toiveet osuu yksiin.
Ihanaa syksyä teille 😘
- Anonyymi
Me vaimon kanssa etsitään bi miestä meidän sänkyyn. Ilmeisesti sama toive kuin sinullakin.
- Anonyymi
Oletteko minkä ikäisiä kokoisia? Oikeissa olosuhteissa saattaisin olla kiinnostunut. Minua ei ole koskaan pantu b-rappuun enkä ole varma antaisinko nytkään mutta suihin voisin ottaa toiselta mieheltä. Sekin on uus juttu mulle. M42
- Anonyymi
Alle 40 ja normaali kokoisia. Meillä on jo ehdokkaita jonossa kunhan sais aikataulut jonkun kanssa sopimaan.
- Anonyymi
Onko joku tietty foorumi josta olette löytäneet ehdokkaita?
Ap - Anonyymi
Tai muna kädessä kommentoimaan muiden kirjoituksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku tietty foorumi josta olette löytäneet ehdokkaita?
ApOn. XU
- Anonyymi
Homoilu on miesten hommaa eikä siinä lattapillulla ole sijaa.
- Anonyymi
Moi, minua kiinnostaa juuri tuollainen! Ja on vaivannutkin jo pitkään.. haluaisin itse olla kahden muun miehen pantavana, imijänä naisen katsellessa. Kiihottaa älyttömästi ajatus siitä kun eräs isokullinen mies kertoi voivansa nussia minua niin kovaa, että laukeamaan tahdostani riippumatta.. huh ja nainen katselisi kun toinen miehistä laukeaa suuhuni, toinen nussii mulle orgasmin ja laukeaa sisääni.. jos löytyy nainen katsomaan niin ihan milloin tahansa suostun.
- Anonyymi
No huh, huh... toivottavasti saat tuon toteutettuakin ;)
M48Tre - Anonyymi
Haluaisin myös mukaan. Ois ihan kiva tavata! M - 67 tre
- Anonyymi
Eli jos tulet mukaan niin annan niin monelle miehelle kimpassa kun käsket
Kolme eri 2m n kimppaa, jossa minuakin on pantu. Ja lisää olen halukas kokemaan. Helpointahan sopivaa seuraa olisi löytää, jos pariskuntana sitä lisämiestä etsii. Siis joku kiva nainen voisi ilmoittautua vapaaehtoiseksi.
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667