Nainen + 2 bi-miestä?

Anonyymi

Mulla on ollut pitkään fantasiana nähdä 2 miestä panemassa toisiaan. Itse katselisin sivusta ja masturboisin. Nyt on alkaneet ajatukset edetä siihen suuntaan, että josko kuitenkin pääsisin leikkeihin mukaan.. esim. niin että toista miestä pannaan perseeseen, ja tää pantavana oleva samalla nuolisi tai panisi mua (saan itsekin isot kiksit suihinottamisesta ja peppupanoista, joten kaikki kolme reikää olisi käytössä).

Mutta miten on? Onko sellaisia miehiä, joita tällainen voisi kiinnostaa edes ajatustasolla? Mistä heitä voisi löytää? Kyseessä voisi olla esim. bi-miespari, jota ei haittaisi ottaa kokeilumielessä naista mukaan lisäleluksi.

14

1805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua ainakin kiihottaisi jo nainen katselisi ja jopa osallistuisi seksiin kun miesystäväni kanssa naimme. Olemme ystäväni kanssa usein jutelleet, etttä olisi kiimaista saada nainen kimppaan kolmanneksi.
      Kyllä tällaisia on, olemme molemmat bi-miehiä.

      • Anonyymi

        Kiitos. Tuo sun viesti antoi toivoa, että tämä voisi ehkä onnistua myös oikeasti. Juuri äsken taas kiimoissani laukesin kun kuvittelin tuota..

        Nimenomaan tuollainen asetelma kiihottaa että miehet olisi se pari, ja itse leluna ja kolmantena pyöränä. Ehkä voisin olla myös vähän niiden miesten komenneltavissa ja käskytettävissä, jos toiveet osuu yksiin.

        Ihanaa syksyä teille 😘


    • Anonyymi

      Me vaimon kanssa etsitään bi miestä meidän sänkyyn. Ilmeisesti sama toive kuin sinullakin.

      • Anonyymi

        Oletteko minkä ikäisiä kokoisia? Oikeissa olosuhteissa saattaisin olla kiinnostunut. Minua ei ole koskaan pantu b-rappuun enkä ole varma antaisinko nytkään mutta suihin voisin ottaa toiselta mieheltä. Sekin on uus juttu mulle. M42


    • Anonyymi

      Alle 40 ja normaali kokoisia. Meillä on jo ehdokkaita jonossa kunhan sais aikataulut jonkun kanssa sopimaan.

      • Anonyymi

        Onko joku tietty foorumi josta olette löytäneet ehdokkaita?

        Ap


      • Anonyymi

        Tai muna kädessä kommentoimaan muiden kirjoituksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku tietty foorumi josta olette löytäneet ehdokkaita?

        Ap

        On. XU


    • Anonyymi

      Homoilu on miesten hommaa eikä siinä lattapillulla ole sijaa.

    • Anonyymi

      Moi, minua kiinnostaa juuri tuollainen! Ja on vaivannutkin jo pitkään.. haluaisin itse olla kahden muun miehen pantavana, imijänä naisen katsellessa. Kiihottaa älyttömästi ajatus siitä kun eräs isokullinen mies kertoi voivansa nussia minua niin kovaa, että laukeamaan tahdostani riippumatta.. huh ja nainen katselisi kun toinen miehistä laukeaa suuhuni, toinen nussii mulle orgasmin ja laukeaa sisääni.. jos löytyy nainen katsomaan niin ihan milloin tahansa suostun.

      • Anonyymi

        No huh, huh... toivottavasti saat tuon toteutettuakin ;)
        M48Tre


      • Anonyymi

        Haluaisin myös mukaan. Ois ihan kiva tavata! M - 67 tre


    • Anonyymi

      Eli jos tulet mukaan niin annan niin monelle miehelle kimpassa kun käsket

    • Kolme eri 2m n kimppaa, jossa minuakin on pantu. Ja lisää olen halukas kokemaan. Helpointahan sopivaa seuraa olisi löytää, jos pariskuntana sitä lisämiestä etsii. Siis joku kiva nainen voisi ilmoittautua vapaaehtoiseksi.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe