Mikään ei minun mielestä ole nautinnollisempaa jos mies nuolee pitkään. Jatkaa vaan vaikka saan kuinka monta kertaa..
Ainut ongelma mistä sellasen miehen sais nyt?
Nuoleminen
28
986
Vastaukset
- Anonyymi
30v mies ja rakastan nuolemista eri asennoissa, väillä nainen ratsastaa naamalla, välillä takaapäin välillä perinteisemmin, voi äkkiä mennä tuntikin touhussa.
- Anonyymi
Ai vaan tunti?
- Anonyymi
Missäpäin oot?
Mispäin oot?
- Anonyymi
Nam, mistä löydän sinut N66, nuolisin sinulle monet orkut ;)
- Anonyymi
Asun Tuusula
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun Tuusula
Olisi kiva antaa sinulle Tuusulan N66 nautintoja nuolemalla, salaisesti.t.60ukm
- Anonyymi
Tuusulan N66, olisi kiva treffata jossain, voisin tulla autolla sovittuun paikkaan ja käytäisiin ajelulla ym.
- Anonyymi
Kerran saanut taivaallisen nuolennan tanssi illan päätteeksi, mies vanhempi 70v tyylikäs herrasmies. Keskittyi ainoastaan suulla pimsaani sain lukemattomia kertoja. N.49
- Anonyymi
Mistäs päin N.49 on? Täällä olis 52v. Mies joka rakastaa nuolla pimpsaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs päin N.49 on? Täällä olis 52v. Mies joka rakastaa nuolla pimpsaa.
Yllätys vastaukseni herätti sut. Savonlinnassa olen asunut koko ikäni. N.49
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllätys vastaukseni herätti sut. Savonlinnassa olen asunut koko ikäni. N.49
Hitsi ku tosi kaukana, itse asun porissa.
M.52 - Anonyymi
Keijokomu kirjoitti:
Ei huono ratkaisu lainkaan , saman haluaisin antaa
Suurin osa miehistä haluu päästä heti yhtymään joka rakastelun huipentuma myös naiselle. Suuseksi hyvin hoidettuna vaan valmistaa naisen kunnolla siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitsi ku tosi kaukana, itse asun porissa.
M.52Yleensä hyvät kaukana.
N.49 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä hyvät kaukana.
N.49Onneksi huonot vieläkin kauempana kuten porissa esim 🤡
- Anonyymi
Parasta hommaa "housut jalassa" on antaa naiselle kunnon suuseksiä ja nähdä kuinka se nauttii. Kerran olin semmoisen naisen kanssa jolle ei riittänyt 1 eikä 4 orgasmia peräjälkeen kielihoidossa. Vaan minä nautin niitä hänelle antaa 😋 kiinni sai vaan pittää tosissaan ettei lähe lentoon 😉
Nuoleminen on parasta maan päällä. Ei ole parempaa kun antaa naiselle nautintoa pitkään ja toivottavasti useita orgasmeja putkeen. Pitkään olen täältäkin naista etsinyt nuoltavaksi, mutta kaikki naiset ovat kaukaa. Satakunnan alueelta olevat naiset voi edelleen laittaa viestiä osoitteeseen [email protected]
- Anonyymi
Ai että mä sanon. Mä tykkään yli kaiken. Puhdas pillu on maukas. Joka puolelta lipoen. Isot ja pikku huulet. Nautintonappulaa unohtamatta. Jos vielä osittain ajeltu niin karvatkaan ei ole tiellä. 😋😋
Osa kommentoijista puolusti suuseksiä, osa yhdyntää. Näin ei tarvitse olla, sillä ihmiset ovat ERILAISIA. Seksin luonnetta eivät määrää kolmannet henkilöt, vaan ne, jotka seksiä harrastavat.
- Anonyymi
Kyllä minäkin tykkään antaa naiselle suuseksiä ja nähdä miten hän kiemurtelee nautinnoata ja mouruaa ja huohottaa että just noin, ihanaa, äl lopeta ;)
M 65- Anonyymi
Noin juuri nainen nauttii kuten kirjoitat jos mies osaa hommansa. N.49
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin juuri nainen nauttii kuten kirjoitat jos mies osaa hommansa. N.49
Kiva että pidit, N49, minusta on tärkeä antaa naiselle nautintoa, tulee itsellekin hyvä olo ;) Ja kyllä, tu oli omaa kuulemaa. Rintojen imeminenkin saa kuumaksi! M 65
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva että pidit, N49, minusta on tärkeä antaa naiselle nautintoa, tulee itsellekin hyvä olo ;) Ja kyllä, tu oli omaa kuulemaa. Rintojen imeminenkin saa kuumaksi! M 65
Mitä tarkoitat kuulemalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat kuulemalla?
Oi,, tarkoitin että noin ainkin viimeksi kuulin naiseni ääntelevän kun nuolin häntä innokkaasti ;D M65
- Anonyymi
Täältä.. Ja en lopeta ihan heti.
Takuulla orkku tulee.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131732Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942531310Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421283Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807