Nuoleminen

Anonyymi

Mikään ei minun mielestä ole nautinnollisempaa jos mies nuolee pitkään. Jatkaa vaan vaikka saan kuinka monta kertaa..
Ainut ongelma mistä sellasen miehen sais nyt?

28

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      30v mies ja rakastan nuolemista eri asennoissa, väillä nainen ratsastaa naamalla, välillä takaapäin välillä perinteisemmin, voi äkkiä mennä tuntikin touhussa.

      • Anonyymi

        Ai vaan tunti?


    • Anonyymi

      Missäpäin oot?

    • Mispäin oot?

    • Anonyymi

      Nam, mistä löydän sinut N66, nuolisin sinulle monet orkut ;)

      • Anonyymi

        Asun Tuusula


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun Tuusula

        Olisi kiva antaa sinulle Tuusulan N66 nautintoja nuolemalla, salaisesti.t.60ukm


    • Anonyymi

      Tuusulan N66, olisi kiva treffata jossain, voisin tulla autolla sovittuun paikkaan ja käytäisiin ajelulla ym.

    • Anonyymi

      Kerran saanut taivaallisen nuolennan tanssi illan päätteeksi, mies vanhempi 70v tyylikäs herrasmies. Keskittyi ainoastaan suulla pimsaani sain lukemattomia kertoja. N.49

      • Anonyymi

        Mistäs päin N.49 on? Täällä olis 52v. Mies joka rakastaa nuolla pimpsaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs päin N.49 on? Täällä olis 52v. Mies joka rakastaa nuolla pimpsaa.

        Yllätys vastaukseni herätti sut. Savonlinnassa olen asunut koko ikäni. N.49


      • Ei huono ratkaisu lainkaan , saman haluaisin antaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllätys vastaukseni herätti sut. Savonlinnassa olen asunut koko ikäni. N.49

        Hitsi ku tosi kaukana, itse asun porissa.
        M.52


      • Anonyymi
        Keijokomu kirjoitti:

        Ei huono ratkaisu lainkaan , saman haluaisin antaa

        Suurin osa miehistä haluu päästä heti yhtymään joka rakastelun huipentuma myös naiselle. Suuseksi hyvin hoidettuna vaan valmistaa naisen kunnolla siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitsi ku tosi kaukana, itse asun porissa.
        M.52

        Yleensä hyvät kaukana.
        N.49


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä hyvät kaukana.
        N.49

        Onneksi huonot vieläkin kauempana kuten porissa esim 🤡


    • Anonyymi

      Parasta hommaa "housut jalassa" on antaa naiselle kunnon suuseksiä ja nähdä kuinka se nauttii. Kerran olin semmoisen naisen kanssa jolle ei riittänyt 1 eikä 4 orgasmia peräjälkeen kielihoidossa. Vaan minä nautin niitä hänelle antaa 😋 kiinni sai vaan pittää tosissaan ettei lähe lentoon 😉

    • Nuoleminen on parasta maan päällä. Ei ole parempaa kun antaa naiselle nautintoa pitkään ja toivottavasti useita orgasmeja putkeen. Pitkään olen täältäkin naista etsinyt nuoltavaksi, mutta kaikki naiset ovat kaukaa. Satakunnan alueelta olevat naiset voi edelleen laittaa viestiä osoitteeseen [email protected]

    • Anonyymi

      Ai että mä sanon. Mä tykkään yli kaiken. Puhdas pillu on maukas. Joka puolelta lipoen. Isot ja pikku huulet. Nautintonappulaa unohtamatta. Jos vielä osittain ajeltu niin karvatkaan ei ole tiellä. 😋😋

    • Osa kommentoijista puolusti suuseksiä, osa yhdyntää. Näin ei tarvitse olla, sillä ihmiset ovat ERILAISIA. Seksin luonnetta eivät määrää kolmannet henkilöt, vaan ne, jotka seksiä harrastavat.

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin tykkään antaa naiselle suuseksiä ja nähdä miten hän kiemurtelee nautinnoata ja mouruaa ja huohottaa että just noin, ihanaa, äl lopeta ;)

      M 65

      • Anonyymi

        Noin juuri nainen nauttii kuten kirjoitat jos mies osaa hommansa. N.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin juuri nainen nauttii kuten kirjoitat jos mies osaa hommansa. N.49

        Kiva että pidit, N49, minusta on tärkeä antaa naiselle nautintoa, tulee itsellekin hyvä olo ;) Ja kyllä, tu oli omaa kuulemaa. Rintojen imeminenkin saa kuumaksi! M 65


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että pidit, N49, minusta on tärkeä antaa naiselle nautintoa, tulee itsellekin hyvä olo ;) Ja kyllä, tu oli omaa kuulemaa. Rintojen imeminenkin saa kuumaksi! M 65

        Mitä tarkoitat kuulemalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat kuulemalla?

        Oi,, tarkoitin että noin ainkin viimeksi kuulin naiseni ääntelevän kun nuolin häntä innokkaasti ;D M65


    • Anonyymi

      Täältä.. Ja en lopeta ihan heti.
      Takuulla orkku tulee.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe