Naisille kysymys

Anonyymi

Onko sulla ihan oikea digikamera vai kuvaatko puhelimella? Ja montako pixeliä kamerassasi tai puhelimessasi on?
Jos puhelimella kuvaat, montako pixeliä on etu- eli ns. selfiekamerassasi?

23

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luurilla kuvaan jos kuvia otan. 7 megapikseliä etu ja 12 taka.

      Piti luntata puhelimen tiedoista mut näin hommat etenee

      • Anonyymi

        Okei, toihan kuulostaa ihan kelpoluurilta jos noin paljon on varsinkin takakamerassa pixeleitä. :)
        t. aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, toihan kuulostaa ihan kelpoluurilta jos noin paljon on varsinkin takakamerassa pixeleitä. :)
        t. aloittaja

        Sinustako niitä kuvia pitää ruveta ottamaan? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, toihan kuulostaa ihan kelpoluurilta jos noin paljon on varsinkin takakamerassa pixeleitä. :)
        t. aloittaja

        iphone 8 on luurini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinustako niitä kuvia pitää ruveta ottamaan? 🤣

        Ehei, ei missään tapauksessa. Olen sellanen, miten se suomeks sanotaan, no sanon enkuks että camera-shy tyyppi! :D
        t. aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei, ei missään tapauksessa. Olen sellanen, miten se suomeks sanotaan, no sanon enkuks että camera-shy tyyppi! :D
        t. aloittaja

        Jahas jahas.


    • Käytän puhelinta.
      Etukamera ; 16Mp
      Pääkamera : 48mp

      Ultralaajakamera: 16mp
      Makrokamera:5mp
      Mustavalkokamera: 2mp

      😄 Kunno kamera

    • Puhelimella. Takakamerassa on 64mp ja etukamerassa 20mp.

    • Anonyymi

      Pääkamera: 108
      Etukamera: 20

    • Anonyymi

      Työnantajan luuri. En ole tarkistanut pixeleitä. Mutta en itse ostaisi noin kallista kännykkää, joten kelpaa mulle. En kuvaa itseäni vaan ihan muuta.

    • Anonyymi

      Miksi edes kysyt tälläistä?

      • Anonyymi

        Miksi ei saisi kysyä koska tässä kysymyksessä ei ole mitään pahaa, ei loukkaa ketään jne. Sitäpaitsi olen tekniikasta kiinnostunut, joku vois käyttää pilkkanimeä "nörtti".
        t. aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei saisi kysyä koska tässä kysymyksessä ei ole mitään pahaa, ei loukkaa ketään jne. Sitäpaitsi olen tekniikasta kiinnostunut, joku vois käyttää pilkkanimeä "nörtti".
        t. aloittaja

        Naisten kamerat kiinnostaa niin. Miksi ei miesten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten kamerat kiinnostaa niin. Miksi ei miesten?

        No olen myös naisista itsestään kiinnostunut. :)
        Pöh, toiset laittelee tissikyselyitä ettekä hermostu siitä mutta jos kysyn kameroista niin sitten hermostutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen myös naisista itsestään kiinnostunut. :)
        Pöh, toiset laittelee tissikyselyitä ettekä hermostu siitä mutta jos kysyn kameroista niin sitten hermostutaan.

        Mitä väliä on jollain kameran pikseleillä tai, että se olisi edes naisen? :D Huvittaa tämä kysely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä on jollain kameran pikseleillä tai, että se olisi edes naisen? :D Huvittaa tämä kysely.

        Mä en nyt ymmärrä että miksi hermostut tästä kyselystä, hermostu mielummin noista kikkeli-tissi kyselyistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en nyt ymmärrä että miksi hermostut tästä kyselystä, hermostu mielummin noista kikkeli-tissi kyselyistä!

        Huvittaa! Ei hermostuta. Hyvää viihdettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en nyt ymmärrä että miksi hermostut tästä kyselystä, hermostu mielummin noista kikkeli-tissi kyselyistä!

        Kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti. Saa sitä välillä naurattaa enkä tarkoita sitä mitenkään ilkeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti. Saa sitä välillä naurattaa enkä tarkoita sitä mitenkään ilkeästi.

        Juu, saa toki nauraa ja naurattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, saa toki nauraa ja naurattaa.

        Mutta on tämä kysely kuitenkin järkevämpi mitä täällä palstalla yleisesti kyselyt ovat. Huvitti vain tuo aihe :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on tämä kysely kuitenkin järkevämpi mitä täällä palstalla yleisesti kyselyt ovat. Huvitti vain tuo aihe :)

        Kiitoksia vaan. Nyt uni alkaa painaa joten hyvää yötä sullekin ja muillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia vaan. Nyt uni alkaa painaa joten hyvää yötä sullekin ja muillekin.

        Hyvää yötä, pikseleiden ja naisten kuvia :)


    • Anonyymi

      20 pikseliä näyttää olevan muutaman vuoden vanhassa, liianki tarkkaa kuvaa tekee jo toi, siksihän nää kaunistukset on tehty, kuvan samentamiseen sitte. Olisko sama että niitä pikseleitä vaan vähempi. Ennenmuinoin filmistaroja kuvattiin sukkahousut filtterinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe