Sinä, joka kirjoitit...

, että olisin Menetetty tapaus niin lue tämä---》Afganistanin viimeisin sota näyttää päättyneen 20 vuoden jälkeen ääriliike Talibanin voittoon. Sota alkoi vuonna 2001 WTC:n terrori-iskujen jälkeen, kun Yhdysvaltain presidentti George W. Bush kutsui koko maailman terrorismin vastaiseen sotaan.

– Muistan hänen puheensa televisiossa. Hän sanoi, että olette joko puolellamme tai meitä vastaan. Siinä ei ollut paljon vaihtoehtoja, Ulkopoliittisen instituutin vieraileva johtava asiantuntija Olli Ruohomäki sanoo...ja Kysymys kuuluu näin, että Oletko Sinä Kajaanilaisten Poliisien kanssa Yhteisesti Terrorismissa Sisäpiirijuttujen kanssa, kun Poliisikin Määrittelee Skitsofreniassaan, että minun Itsenäinen Elämä, josta olen nauttinut Kotiplaneettamme Ainutlaatuisimpana eli Voittamattomana Voittajana jo 50-v. ja tämä asia on myös sellainen, että te muut Maapallon ihmiset ette tähän kykene vaikka olisitte miten hyvässä kunnossa. Kaikkea te Perusmielisairaudessaan Kateus keksittekin Yksinäisistä Ihmisistä, että oltaisiin Terroristeja Sisäpiirijuttuineen, joten oletko minun puolella vai oletko minua vastaan?

7

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus, kaikki ovat sinua vastaan. Kukaan ei ole puolellasi.

• Millä perusteilla? Minä olen ollut syntymästäni alkaen Rauhan ja Rakkauden edustaja täällä Maailmassa Todellisten edellytysten kanssa yhteisesti tulevaisuuteen katsottuna nojaten Positiivisiin näkemyksiin Maailman ja Ihmisväestön puolesta siten, että Positiivisista asioista on ensin vain ja ainoastaan minulle hyötyä, kun tekee itsensä kanssa Tosi paljon töitä, jotta sittemmin on jotain hyvää annettavaa muillekin, mutta Sinun antamasi palautteesi ei vastaa Todellisuudessa esiintyviä ja olevia tosiasioita minun Itsenäisestä elämästä vaan palautteesi on kokonaisvaltaisesti katsottuna Epärealistinen, joka sykkii esille sinun omasta Huonommuuden tunteestasi sinun omaan elämääsi katsottuna, kun et saa kirveelläkään tehtyä Itsellesi siis Omatoimisesti eli Itsenäisesti Hyvää & Ravitsevaa valoa elämääsi 🙃🙃🙃🙂😅🤣😂🙃😉...olosi on järkyttävän Negatiivinen ---》😡😡😡😡😡Hanki elämä!!!

• Anonyymi

Folio on tarjouksessa Prismassa

• Anonyymi

Teräskattila toimi hyvin 😉

• Anonyymi

Jaaha.. ei muuta kuin foliorullan ostoon.

• Anonyymi

Junkjunk!

• Anonyymi

Vaikutat jotenkin samanhenkiseltä kuin minä, eli ollaankohan joskus tavattu 🤔 Voitais käydä kaljoilla ja perustaa jengi 🤗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      85
      6483
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      290
      5454
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4151
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2900
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      27
      2874
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      120
      2093
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2030
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1767
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1301
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1151
    Aihe