, että olisin Menetetty tapaus niin lue tämä---》Afganistanin viimeisin sota näyttää päättyneen 20 vuoden jälkeen ääriliike Talibanin voittoon. Sota alkoi vuonna 2001 WTC:n terrori-iskujen jälkeen, kun Yhdysvaltain presidentti George W. Bush kutsui koko maailman terrorismin vastaiseen sotaan.
– Muistan hänen puheensa televisiossa. Hän sanoi, että olette joko puolellamme tai meitä vastaan. Siinä ei ollut paljon vaihtoehtoja, Ulkopoliittisen instituutin vieraileva johtava asiantuntija Olli Ruohomäki sanoo...ja Kysymys kuuluu näin, että Oletko Sinä Kajaanilaisten Poliisien kanssa Yhteisesti Terrorismissa Sisäpiirijuttujen kanssa, kun Poliisikin Määrittelee Skitsofreniassaan, että minun Itsenäinen Elämä, josta olen nauttinut Kotiplaneettamme Ainutlaatuisimpana eli Voittamattomana Voittajana jo 50-v. ja tämä asia on myös sellainen, että te muut Maapallon ihmiset ette tähän kykene vaikka olisitte miten hyvässä kunnossa. Kaikkea te Perusmielisairaudessaan Kateus keksittekin Yksinäisistä Ihmisistä, että oltaisiin Terroristeja Sisäpiirijuttuineen, joten oletko minun puolella vai oletko minua vastaan?
Sinä, joka kirjoitit...
7
113
Vastaukset
- Anonyymi
Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus, kaikki ovat sinua vastaan. Kukaan ei ole puolellasi.
Millä perusteilla? Minä olen ollut syntymästäni alkaen Rauhan ja Rakkauden edustaja täällä Maailmassa Todellisten edellytysten kanssa yhteisesti tulevaisuuteen katsottuna nojaten Positiivisiin näkemyksiin Maailman ja Ihmisväestön puolesta siten, että Positiivisista asioista on ensin vain ja ainoastaan minulle hyötyä, kun tekee itsensä kanssa Tosi paljon töitä, jotta sittemmin on jotain hyvää annettavaa muillekin, mutta Sinun antamasi palautteesi ei vastaa Todellisuudessa esiintyviä ja olevia tosiasioita minun Itsenäisestä elämästä vaan palautteesi on kokonaisvaltaisesti katsottuna Epärealistinen, joka sykkii esille sinun omasta Huonommuuden tunteestasi sinun omaan elämääsi katsottuna, kun et saa kirveelläkään tehtyä Itsellesi siis Omatoimisesti eli Itsenäisesti Hyvää & Ravitsevaa valoa elämääsi 🙃🙃🙃🙂😅🤣😂🙃😉...olosi on järkyttävän Negatiivinen ---》😡😡😡😡😡Hanki elämä!!!
- Anonyymi
Folio on tarjouksessa Prismassa
- Anonyymi
Teräskattila toimi hyvin 😉
- Anonyymi
Jaaha.. ei muuta kuin foliorullan ostoon.
- Anonyymi
Junkjunk!
- Anonyymi
Vaikutat jotenkin samanhenkiseltä kuin minä, eli ollaankohan joskus tavattu 🤔 Voitais käydä kaljoilla ja perustaa jengi 🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856483
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905454Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 522900
- 272874
- 1202093
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151