Tihentynyt virtsaamistarve Pfizer rokote

Olen saanut ensimmäisen koronarokotteen (Pfizer) alkukesästä. Noin viikko rokotteen saamisesta alkoi äkillinen kova tiheä virtsaamistarve. Saman tien oli uudestaan hätä ja tuntui, että rakko räjähtää. Tätä kesti noin vuorokauden kun mukaan tuli myös kivut ja valtava paineentunne alavatsassa. Virtsanäytteet puhtaat ja käskettiin syömään vaan Buranaa ja juomaan karpalomehua. Kävin uudestaan lääkärissä ja jälleen ei tulehdusta, särkylääkettä käskettiin vaan syömään. Kaksi viikkoa sitä tuskaa kesti, kunnes hävisi yhtä nopeasti kuin tulikin.

Tällä välillä olin yrittänyt etsiä tietoa ja ainut "uusi" asia oli tuo ottamani rokote ja löysikin useita artikkeleita ja kommentteja, että ihmiset ovat saaneet kummallisia virtsavaivoja rokotteesta. Onko täällä kenelläkään kokemusta?

Nyt viikko sitten sain muun rokotteen ja kaksi päivää siitä alkoi taas sama vaiva, nyt ei tosin kipuja mutta valtava vessahätä koko ajan. Kohta olisi toisen koronapiikin vuoro ja kieltämättä jännittää mitä siitä nyt tulee ja ehtiikö tämäkään mennä ennen sitä ohi.

Rokotehan aiheuttaa aina reaktion immuunipuolustuksessa, voiko tämä olla nyt sellaisista ja jostain syystä rakko on herkkä ja reagoi näin vai mitä ihmettä tämä voisi olla? Toki ei välttämättä mitään yhteyttä rokotteeseen, mutta näiden jälkeen reaktiot nyt tulleet ja tosiaan vastaavia oireita ulkomaisilta sivustoilta löytynyt useita.
4246
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

THL kusettaa taas, ekakoronarokotteen jälkeen joutuu kuseen vähintään kerran tunnissa, toisen rokotteen jälkeen ei ehtisi muuta kuin kuseskeleen, en ota toista kusetusta

Äänestä

Ehkä sinulla oli jokin virtsatietulehdus. Haittaraporteissa urologisia tapahtumia on niin vähän, että on todennäköisempää yhteyden olevan vain sattumaa kuin todellista. En myöskään ole kuullut kenenkään rokotetun maininnneen vastaavaa.

Äänestä

Joissakin lääkkeissä on mahdollisina sivuvaikutuksina virtsarakon ongelmat

Äänestä

Hep! No nyt selvisi omat oireeni! Ihan selvästi nuo rakkovaivani johtuu koronarokotuksesta, vaikka vaivat alkoivat lähes kaksi vuotta ennen ensimmäistä rokotusta.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Olen saanut ensimmäisen koronarokotteen (Pfizer) alkukesästä. Noin viikko rokotteen saamisesta alkoi äkillinen kova tiheä virtsaamistarve. Saman tien oli uudestaan hätä ja tuntui, että rakko räjähtää. Tätä kesti noin vuorokauden kun mukaan tuli myös kivut ja valtava paineentunne alavatsassa. Virtsanäytteet puhtaat ja käskettiin syömään vaan Buranaa ja juomaan karpalomehua. Kävin uudestaan lääkärissä ja jälleen ei tulehdusta, särkylääkettä käskettiin vaan syömään. Kaksi viikkoa sitä tuskaa kesti, kunnes hävisi yhtä nopeasti kuin tulikin.

Tällä välillä olin yrittänyt etsiä tietoa ja ainut "uusi" asia oli tuo ottamani rokote ja löysikin useita artikkeleita ja kommentteja, että ihmiset ovat saaneet kummallisia virtsavaivoja rokotteesta. Onko täällä kenelläkään kokemusta?

Nyt viikko sitten sain muun rokotteen ja kaksi päivää siitä alkoi taas sama vaiva, nyt ei tosin kipuja mutta valtava vessahätä koko ajan. Kohta olisi toisen koronapiikin vuoro ja kieltämättä jännittää mitä siitä nyt tulee ja ehtiikö tämäkään mennä ennen sitä ohi.

Rokotehan aiheuttaa aina reaktion immuunipuolustuksessa, voiko tämä olla nyt sellaisista ja jostain syystä rakko on herkkä ja reagoi näin vai mitä ihmettä tämä voisi olla? Toki ei välttämättä mitään yhteyttä rokotteeseen, mutta näiden jälkeen reaktiot nyt tulleet ja tosiaan vastaavia oireita ulkomaisilta sivustoilta löytynyt useita.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu