Joku täällä väittää toisten saavan tuplaeläkettä

Anonyymi

Kaikkihan me ahkeroineet nostamme useaa eläkettä, vain saamattomat jäävät yhden eläkkeen varaan. Omalla kohdallani, vaikka en ole edes Kapi, tulee päivätyöstä reipas eläke ja toinen tulee korkeakoulun iltaopettajatehtävästä yllättävän korkena lisänä. Näyttää, että valtion opettajatehtävästä saa hyvän korvauksen, tosin lähes 10 vuotta tuli illat ahkeroitua korkeakoulussakin.Sieltä sai rajan lisäksi myös ylimääräistä kokemusta paljon.

20

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kateus on joillekin voimavara, tosin huono sellainen.

    • Anonyymi

      Eli taas avaus, jossa haukutaan jollakin tavalla heikommassa asemassa olevia ihmisiä. Miksi Keskustan palsta on tällainen kaatopaikka?

      • Anonyymi

        Ei, vaan kehutaan ahkeruutta.


    • Anonyymi

      Minulla on 4 eläkettä. Ne kaikki laukesi kun jäin eläkkeelle yksi niistä niin pieni jonka otin esityksest kertamaksuna 4,5 tonnia. Kertamaksuna eliniän odote 85v.

    • Anonyymi

      Sieltä sai rajan lisäksi....

      Hohhoijjaa.
      Minulla on vain 4602,44 euroa. Perkeleen surkea, toista se on sinulla.

      • Anonyymi

        Oletko vain kapteeni. Sekin SDP ehdokkuuden mukana.


    • Anonyymi

      Ahkeroimalla pärjää. Kapihan sai vielä Valion erikseen maksaman lisätyöeläkkeen ja se on oikeastaan Kapille kolmas eläke. Moni työnantaja maksoi hyville työntekijöille extra-eläkkeen palkintona hyvästä työstä. Itse saan myös samanlaisen 1 vuoden 3,5 kuukauden päästä. Hyvä lisä työeläkkeeseen ja juoksee niin pitkään, kun on sitä nostamassa.

      • Anonyymi

        Pankkolängvitsi vielä lisäeläkkeelle..heheeh.
        Paljonko saat kansaneläkettä ?


    • Anonyymi

      Hallitus on poistanut taitetun indeksin...!!

    • Anonyymi

      Inkeroisten sotilas on ilmeisesti tyytynyt yhteen työhön aikanaan ja nyt on sitten kateellinen niille, jotka ovat olleet häntä ahkerampia. Kovasti on tällä palstalla huutanut tuota kateuttaan, vaikka sama mahdollisuus suurena Johtajana olisi hänelläkin ollut.

      • Olen erittäin tyytyväinen isänmaalleni antamaan panokseen.


      • Anonyymi
        A1lkSOTILAS kirjoitti:

        Olen erittäin tyytyväinen isänmaalleni antamaan panokseen.

        Hyvä. Ymmärrät, että eläkkeesi on sen antamasi panoksen mukainen. Kapin antama panos oli suurempi isänmaalle ja eläkkeensä sen mukainen.


      • Anonyymi

        Täytyyhän jonkun johtaakin.


      • Anonyymi

        En puhunut omasta panoksestani. Se ei ole ollut paperien pyörittelyä. Se vielä jatkuu toistakymmentä vuotta ennen kuin pääsen eläkkeelle. Ehkä pienemmälle kuin Kapi, silti taatusti isommalle kuin sinä turhimus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän jonkun johtaakin.

        Kyllä. Myös poistettujen viestien ja nikkiensäkin määrässä.


      • Anonyymi
        A1lkSOTILAS kirjoitti:

        Olen erittäin tyytyväinen isänmaalleni antamaan panokseen.

        Ihmisillä on yllättävän suuria kykyeroja. Se näkyy läpi elämän.


      • Anonyymi
        A1lkSOTILAS kirjoitti:

        Olen erittäin tyytyväinen isänmaalleni antamaan panokseen.

        Kerro nyt eläkkeesi, minkä olet panostanut itsellesi, niin silloin me muutkin sitten osaamme arvostaa ja ymmärtää harjaantuneen panoksesi mittasuhteet ja tasokkuuden.


    • Anonyymi

      Saan noin 100 prosentin eläkkeen koska työurani on laskeva
      tiedän erään naisen joka jäi pari vuotta sitten eläkkeelle
      ja saa parikymmentä prosenttia enemmän kuin palkkaa

      nämä siis johtuvat siitä että on ollut töissä jossa on ollut parempi palkaa
      kuten minä jouduin pikkupalkoille Suomen akatemiaan vuosiksi
      ja tällä rouvalla on eläke paikasta jossa on eläkesäätiö mutta lopussa oli jossain palvelufirmassa

      tietenkn eläke on vain pieni osa koska olen sijoittaja eli nyt on juhlaa

      Pekka hoitaa. Positiivinen tulosvaroitus tänään. Nokia odottaa vuoden 2021 liikevaihdon olevan arviolta 22,2 miljardia euroa aikaisempien näkymien 21,7–22,7 miljardin euron vaihteluvälin sisällä ja vertailukelpoisen liikevoittoprosentin olevan 12,4–12,6 prosenttia ylittäen aikaisemmin annetun näkymän 10–12 prosenttia.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      124
      1270
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe