Joku täällä väittää toisten saavan tuplaeläkettä

Anonyymi

Kaikkihan me ahkeroineet nostamme useaa eläkettä, vain saamattomat jäävät yhden eläkkeen varaan. Omalla kohdallani, vaikka en ole edes Kapi, tulee päivätyöstä reipas eläke ja toinen tulee korkeakoulun iltaopettajatehtävästä yllättävän korkena lisänä. Näyttää, että valtion opettajatehtävästä saa hyvän korvauksen, tosin lähes 10 vuotta tuli illat ahkeroitua korkeakoulussakin.Sieltä sai rajan lisäksi myös ylimääräistä kokemusta paljon.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kateus on joillekin voimavara, tosin huono sellainen.

    • Anonyymi

      Eli taas avaus, jossa haukutaan jollakin tavalla heikommassa asemassa olevia ihmisiä. Miksi Keskustan palsta on tällainen kaatopaikka?

      • Anonyymi

        Ei, vaan kehutaan ahkeruutta.


    • Anonyymi

      Minulla on 4 eläkettä. Ne kaikki laukesi kun jäin eläkkeelle yksi niistä niin pieni jonka otin esityksest kertamaksuna 4,5 tonnia. Kertamaksuna eliniän odote 85v.

    • Anonyymi

      Sieltä sai rajan lisäksi....

      Hohhoijjaa.
      Minulla on vain 4602,44 euroa. Perkeleen surkea, toista se on sinulla.

      • Anonyymi

        Oletko vain kapteeni. Sekin SDP ehdokkuuden mukana.


    • Anonyymi

      Ahkeroimalla pärjää. Kapihan sai vielä Valion erikseen maksaman lisätyöeläkkeen ja se on oikeastaan Kapille kolmas eläke. Moni työnantaja maksoi hyville työntekijöille extra-eläkkeen palkintona hyvästä työstä. Itse saan myös samanlaisen 1 vuoden 3,5 kuukauden päästä. Hyvä lisä työeläkkeeseen ja juoksee niin pitkään, kun on sitä nostamassa.

      • Anonyymi

        Pankkolängvitsi vielä lisäeläkkeelle..heheeh.
        Paljonko saat kansaneläkettä ?


    • Anonyymi

      Hallitus on poistanut taitetun indeksin...!!

    • Anonyymi

      Inkeroisten sotilas on ilmeisesti tyytynyt yhteen työhön aikanaan ja nyt on sitten kateellinen niille, jotka ovat olleet häntä ahkerampia. Kovasti on tällä palstalla huutanut tuota kateuttaan, vaikka sama mahdollisuus suurena Johtajana olisi hänelläkin ollut.

      • Olen erittäin tyytyväinen isänmaalleni antamaan panokseen.


      • Anonyymi
        A1lkSOTILAS kirjoitti:

        Olen erittäin tyytyväinen isänmaalleni antamaan panokseen.

        Hyvä. Ymmärrät, että eläkkeesi on sen antamasi panoksen mukainen. Kapin antama panos oli suurempi isänmaalle ja eläkkeensä sen mukainen.


      • Anonyymi

        Täytyyhän jonkun johtaakin.


      • Anonyymi

        En puhunut omasta panoksestani. Se ei ole ollut paperien pyörittelyä. Se vielä jatkuu toistakymmentä vuotta ennen kuin pääsen eläkkeelle. Ehkä pienemmälle kuin Kapi, silti taatusti isommalle kuin sinä turhimus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän jonkun johtaakin.

        Kyllä. Myös poistettujen viestien ja nikkiensäkin määrässä.


      • Anonyymi
        A1lkSOTILAS kirjoitti:

        Olen erittäin tyytyväinen isänmaalleni antamaan panokseen.

        Ihmisillä on yllättävän suuria kykyeroja. Se näkyy läpi elämän.


      • Anonyymi
        A1lkSOTILAS kirjoitti:

        Olen erittäin tyytyväinen isänmaalleni antamaan panokseen.

        Kerro nyt eläkkeesi, minkä olet panostanut itsellesi, niin silloin me muutkin sitten osaamme arvostaa ja ymmärtää harjaantuneen panoksesi mittasuhteet ja tasokkuuden.


    • Anonyymi

      Saan noin 100 prosentin eläkkeen koska työurani on laskeva
      tiedän erään naisen joka jäi pari vuotta sitten eläkkeelle
      ja saa parikymmentä prosenttia enemmän kuin palkkaa

      nämä siis johtuvat siitä että on ollut töissä jossa on ollut parempi palkaa
      kuten minä jouduin pikkupalkoille Suomen akatemiaan vuosiksi
      ja tällä rouvalla on eläke paikasta jossa on eläkesäätiö mutta lopussa oli jossain palvelufirmassa

      tietenkn eläke on vain pieni osa koska olen sijoittaja eli nyt on juhlaa

      Pekka hoitaa. Positiivinen tulosvaroitus tänään. Nokia odottaa vuoden 2021 liikevaihdon olevan arviolta 22,2 miljardia euroa aikaisempien näkymien 21,7–22,7 miljardin euron vaihteluvälin sisällä ja vertailukelpoisen liikevoittoprosentin olevan 12,4–12,6 prosenttia ylittäen aikaisemmin annetun näkymän 10–12 prosenttia.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe