Täällä yksi pinssien himo keräilijä. Minulla on omasta mielestäni aika iso kokoelma.. yli 1000:n pinssin mennään.
Olisi kiva vaihtaa muiden keräilijöiden kanssa mielipiteitä.
Tietty minulle saa lahjoittaa pinssejä ja pieniä summia voin maksaakin.
Pinssit
7
2033
Vastaukset
- krisse
Olen myös pinssien himokeräilijä, mutta itselläni niitä on hiukan vähemmän, 100 pinssiä löytyy. Mutta jos mailata haluat, osoite on [email protected]. Olen aika kersa iältäni, mutta toivonpa ettei se haittaa. Olisi mukava jutella!
- huhhahhei
se on pieni neliön muotonen, tausta punanen ja valkosella mtv3:n tunnus. niitä on kuulemma painettu 52 kpl. tuttu sai ku se teki töissä jotain studioautoa tms mtv3:lle
- Hansku83
Minä oon kans hurahtanut noihin pinseihin. Kokoelmaani kuulunee reilut 300 pinssiä. Välillä oon kerännyt hieman aktiivisemmin ja joskus vähemmän aktiivisemmin. Kiva että meitä vielä löytyy :)
- Irkku
Mulla on vielä pinssejä vaatimattomasti, alle 100. En niin kauhean aktiivisesti kerää, en esim. osta niitä vaan otan jos jossain ilmaiseksi tarjotaan.
- marie7
Ostan aina pinssin, kun käyn laskettelukeskuksessa laskemassa. 11 löytyy, suurin osa alpeilta, Tahko ja Ylläs puuttuu. Sitten laitan ne kiinni alppihattuuni :)
- Anonyymi
Tarpeetonta roskaa maailmaan. Kun se aika tulee nuokin rihkamat päätyy kaatopaikalle koska niitä materiaaleja ei voi kierrättää. Lapset tekee noita hikipajoissa kehitysmaissa.
- Anonyymi
Minullapa on sellainen pinssi, että sitä ei ole kellään. Ei edes minulla. Vain ajatus, miltä se voisi näyttää. Eikös periaatteesa sellainen nappikorvis, jossa lukko korvantakana ole pinssi. Vai miten, pinssi määritellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730