Täällä yksi pinssien himo keräilijä. Minulla on omasta mielestäni aika iso kokoelma.. yli 1000:n pinssin mennään.
Olisi kiva vaihtaa muiden keräilijöiden kanssa mielipiteitä.
Tietty minulle saa lahjoittaa pinssejä ja pieniä summia voin maksaakin.
Pinssit
7
2107
Vastaukset
- krisse
Olen myös pinssien himokeräilijä, mutta itselläni niitä on hiukan vähemmän, 100 pinssiä löytyy. Mutta jos mailata haluat, osoite on [email protected]. Olen aika kersa iältäni, mutta toivonpa ettei se haittaa. Olisi mukava jutella!
- huhhahhei
se on pieni neliön muotonen, tausta punanen ja valkosella mtv3:n tunnus. niitä on kuulemma painettu 52 kpl. tuttu sai ku se teki töissä jotain studioautoa tms mtv3:lle
- Hansku83
Minä oon kans hurahtanut noihin pinseihin. Kokoelmaani kuulunee reilut 300 pinssiä. Välillä oon kerännyt hieman aktiivisemmin ja joskus vähemmän aktiivisemmin. Kiva että meitä vielä löytyy :)
- Irkku
Mulla on vielä pinssejä vaatimattomasti, alle 100. En niin kauhean aktiivisesti kerää, en esim. osta niitä vaan otan jos jossain ilmaiseksi tarjotaan.
- marie7
Ostan aina pinssin, kun käyn laskettelukeskuksessa laskemassa. 11 löytyy, suurin osa alpeilta, Tahko ja Ylläs puuttuu. Sitten laitan ne kiinni alppihattuuni :)
- Anonyymi
Tarpeetonta roskaa maailmaan. Kun se aika tulee nuokin rihkamat päätyy kaatopaikalle koska niitä materiaaleja ei voi kierrättää. Lapset tekee noita hikipajoissa kehitysmaissa.
- Anonyymi
Minullapa on sellainen pinssi, että sitä ei ole kellään. Ei edes minulla. Vain ajatus, miltä se voisi näyttää. Eikös periaatteesa sellainen nappikorvis, jossa lukko korvantakana ole pinssi. Vai miten, pinssi määritellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1284615BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2023856- 2103122
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1062978Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main652791- 1181585
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok51545- 601296
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2431128MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1281060