Täällä yksi pinssien himo keräilijä. Minulla on omasta mielestäni aika iso kokoelma.. yli 1000:n pinssin mennään.
Olisi kiva vaihtaa muiden keräilijöiden kanssa mielipiteitä.
Tietty minulle saa lahjoittaa pinssejä ja pieniä summia voin maksaakin.
Pinssit
7
2013
Vastaukset
- krisse
Olen myös pinssien himokeräilijä, mutta itselläni niitä on hiukan vähemmän, 100 pinssiä löytyy. Mutta jos mailata haluat, osoite on [email protected]. Olen aika kersa iältäni, mutta toivonpa ettei se haittaa. Olisi mukava jutella!
- huhhahhei
se on pieni neliön muotonen, tausta punanen ja valkosella mtv3:n tunnus. niitä on kuulemma painettu 52 kpl. tuttu sai ku se teki töissä jotain studioautoa tms mtv3:lle
- Hansku83
Minä oon kans hurahtanut noihin pinseihin. Kokoelmaani kuulunee reilut 300 pinssiä. Välillä oon kerännyt hieman aktiivisemmin ja joskus vähemmän aktiivisemmin. Kiva että meitä vielä löytyy :)
- Irkku
Mulla on vielä pinssejä vaatimattomasti, alle 100. En niin kauhean aktiivisesti kerää, en esim. osta niitä vaan otan jos jossain ilmaiseksi tarjotaan.
- marie7
Ostan aina pinssin, kun käyn laskettelukeskuksessa laskemassa. 11 löytyy, suurin osa alpeilta, Tahko ja Ylläs puuttuu. Sitten laitan ne kiinni alppihattuuni :)
- Anonyymi
Tarpeetonta roskaa maailmaan. Kun se aika tulee nuokin rihkamat päätyy kaatopaikalle koska niitä materiaaleja ei voi kierrättää. Lapset tekee noita hikipajoissa kehitysmaissa.
- Anonyymi
Minullapa on sellainen pinssi, että sitä ei ole kellään. Ei edes minulla. Vain ajatus, miltä se voisi näyttää. Eikös periaatteesa sellainen nappikorvis, jossa lukko korvantakana ole pinssi. Vai miten, pinssi määritellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221