Eilen ajeli kaupunkiin nuori poika pikku mopolla keulien vaarallisesti autojen välissä. Tilanne oli todella vaarallinen. Kyllä tälläiset sankarit pitää poistaa liikenteestä, näitä tilanteita näkee päivittäin.
Vastaukset 67
- Anonyymi
Samat santerit vauhdissa.Toisessa ei ole kilpiä .Ja viritetty .
- Anonyymi
Nämä jotka keulii osaa sentään ajaa, nuoret nais-kuljettajat jotka räpläävät puhelinta autoa ajaessa ovat moninkertaisesti vaarallisempia, kaikki on suhteellista, onko muuten aloittaja elänyt jossakin lasikaapissa kun ei ymmärrä nuoria, suurin osa nuorista haluavat testata rajojaan, se kuuluu ihmisen kehitykseen !
- Anonyymi
Julkinen tie ei ole rajojen testauspaikka!
- Anonyymi
Se mopopoika on tavallista parempi kuljettaja ja trafin palkitsema,kuulemma myös sanna marin ja maria ohisalo hänet palkitsevat kulta mitalein
- Anonyymi
Taas se nähdään. Jos kuntalaisaloitteeni viime syyskuulta (3.9.2020) toteutuisi, eli pienmoottorirata rakennettaisiin joko Palmanjärvelle, tai Perkkiöön, niin ei nuorukaisten tarvitsisi "keulia ja päristellä" yleisen liikenteen seassa. Aloitteeni sisältää jopa "piirustukset" siitä, miten rata rakennettaisiin, hah hah haaa!!!...
JK Noin puoli vuotta aloitteeni jälkeen rakennettiin mm Joensuun kaupunkiin vastaava pienrata ("moporata")... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas se nähdään. Jos kuntalaisaloitteeni viime syyskuulta (3.9.2020) toteutuisi, eli pienmoottorirata rakennettaisiin joko Palmanjärvelle, tai Perkkiöön, niin ei nuorukaisten tarvitsisi "keulia ja päristellä" yleisen liikenteen seassa. Aloitteeni sisältää jopa "piirustukset" siitä, miten rata rakennettaisiin, hah hah haaa!!!...
JK Noin puoli vuotta aloitteeni jälkeen rakennettiin mm Joensuun kaupunkiin vastaava pienrata ("moporata")...Tuo oma rata näille pojille olisi hyvä missä saisivat oikein luvan kanssa revitellä mopojaan, kannatetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oma rata näille pojille olisi hyvä missä saisivat oikein luvan kanssa revitellä mopojaan, kannatetaan.
Kiitos kannatuksesta. Perustelin aloitettani mm sillä, että nuoriso - pojat ja tytötkin käyttävät harrastukseensa PortTowerin - Outokummuntien suoraa, ja vain öisin. Moottorirumba kuuluu tänne Halkokarille liiankin hyvin. Kaksi muuta "rallisuoraa" ovat Terminaalikatu (K-rauta-Posti), ja Topparinmäentie. Voitte jokainen todeta kaahailun mustista renkaiden jättämistä jäljistä.
Ei ole paljon vaadittu, eikä maksaisi "maltaita", kun jalkapallokenttiin ym liikuntaan on käytetty satoja tuhansia euroja lyhyen ajan sisällä, ja nyt ei naurata!!!... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kannatuksesta. Perustelin aloitettani mm sillä, että nuoriso - pojat ja tytötkin käyttävät harrastukseensa PortTowerin - Outokummuntien suoraa, ja vain öisin. Moottorirumba kuuluu tänne Halkokarille liiankin hyvin. Kaksi muuta "rallisuoraa" ovat Terminaalikatu (K-rauta-Posti), ja Topparinmäentie. Voitte jokainen todeta kaahailun mustista renkaiden jättämistä jäljistä.
Ei ole paljon vaadittu, eikä maksaisi "maltaita", kun jalkapallokenttiin ym liikuntaan on käytetty satoja tuhansia euroja lyhyen ajan sisällä, ja nyt ei naurata!!!...Miksi ressu on taas oikeassa. Eikö kaupungintalolla ole ketään, joka keksisi yhtä päteviä juttuja kuin ressu. Mistä niille sadoille virkamiehille ja -naisille maksetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ressu on taas oikeassa. Eikö kaupungintalolla ole ketään, joka keksisi yhtä päteviä juttuja kuin ressu. Mistä niille sadoille virkamiehille ja -naisille maksetaan.
Ei ressu varsinaisesti ole koskaan tehnyt mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ressu varsinaisesti ole koskaan tehnyt mitään!
Ressu kirjoittaa asiaa. Mies on tehnyt kuntalaisaloitteen tästäkin jutusta, pienmoottoriradasta. Pitäisikö ressun mennä kippaamaan muutama kuorma asfalttia entisen minkki- ja kettutarhan kentälle, ja tarttua vielä asfalttihöylän kahvoihin. Eikö toteuttava porras ole erikseen. Onhan ressu tehnyt muitakin aloitteita mm Suntin, kuten hän sanoo Kokkojoen puhdistamissuunnitelman.
- Anonyymi
Trullevintiellä joku hurjasteli ojaan.Oliko kuinka?
- Anonyymi
Oliko oravanhäntä antennissa?
- Anonyymi
Pojat on poikia ja tytöt tekee uusia. Ikä tuo järkeä mitä ei kyllä huomaa täällä esiintyvien tiukkapipojen kommenteista. Sananlasku sanoo: Räkänokistakin tulee miehiä, muttei tyhjännaurajista
- Anonyymi
Niin sanotaan, vaan "tiukkapipoilla", murjottajilla ja mököttäjillä on tapana roikkua pian "narun jatkona", ja tälle ikävyydelle ei ole syytä "tyhjänauraa"!!!...
- Anonyymi00067
Miten luulet että täällä kirjoittaneilla on ikää?
- Anonyymi
Ei valoja,ei kilpiä.Ja äänet on mitä on.Ärsyttäviä ja vaarallisia liikenteessä .
- Anonyymi
Nauloja ketjun väliin niin loppuu rälläys .
- Anonyymi00068
Anonyymi kirjoitti:
Nauloja ketjun väliin niin loppuu rälläys .
Nykyään skootterit on hihnavetoisia ja ovat suojakotelossa. Hyvin pitkälti.
- Anonyymi
Älä vittuile, Ressu häiritsee liikennettä ajelemalla kitkarenkaita.
Liikennevaloissa Ressun kitkarenkaat sutivat, koska pitoa ei ole ja aiheuttavat sinistä savua, ettei kukaan näe eteensä.- Anonyymi
Kitkarenkaan pehmeä kumiseos kuluu kesäkeleillä ajettaessa huomattavan nopeasti muodostaen ympäristöön mikromuoviin rinnastettavaa kumipölyä. Auton renkaan synteettinen kumiosuus onkin käytännössä mikromuovia. Tätä renkaista tulevaa kumipölyä kulkeutuu myös vesistöihin varsin mittavissa määrin. Myös monet renkaita tutkineet asiantuntijat ovat päätyneet tulokseen että jopa vain yhden kesän ajetut talvirenkaat eivät ole talvikeleillä enää käytännössä liikennekelpoiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kitkarenkaan pehmeä kumiseos kuluu kesäkeleillä ajettaessa huomattavan nopeasti muodostaen ympäristöön mikromuoviin rinnastettavaa kumipölyä. Auton renkaan synteettinen kumiosuus onkin käytännössä mikromuovia. Tätä renkaista tulevaa kumipölyä kulkeutuu myös vesistöihin varsin mittavissa määrin. Myös monet renkaita tutkineet asiantuntijat ovat päätyneet tulokseen että jopa vain yhden kesän ajetut talvirenkaat eivät ole talvikeleillä enää käytännössä liikennekelpoiset.
Hyvin on vanhat talvirenkaat toimineen kesäkeleillä, kun niistä nastat olen poistanut.
Renkaat on jo 30 vuoden ikäiset, joten se kertoo renkaiden laadusta jotakin.
Ennenvanhaan renkaat ja kodinkoneet tehtiin kestämään.
Nykyään ne tehdään hajoamaan muutaman vuoden kuluttua ja yleensä takuuajan jälkeen.
Se kertoo kodinkoneen laadusta, jos ei takuuaikaa anneta paria vuotta enempää.
Koko ajan hoetaan, että vanhat kodinkoneet kannattaa uusia vähemmän sähköä kuluttaviin uusiin kodinkoneisiin.
Se on pelkkää markkinapuhetta, että saadaan kuluttaja luopumaan kodinkoneesta, joka ei koskaan mene rikki ja vaihtamaan se uuteen, joka hajoaa parissa vuodessa ja joutuu ostamaan uuden, joka taas hajoaa parissa vuodessa.
Meillä on pakastearkku, joka on ostettu joskus 45 vuotta sitten ja pelaa edelleen.
Kerran on korjattu joskus 35 vuotta sitten ja sen jälkeen on toiminut.
Ei nämä uudet pakastinarkut varmasti toimi edes 10 vuotta.
- Anonyymi
Puurula esitti tuota moottorirataa Palmaan reilu vuosi sitten ja siitä oli juttua Keskipohjanmaa lehdessä. Saman asian Ressu kopioi tänne sivustolle myöhemmin.
- Anonyymi
Väärin. MINÄ tein kuntalaisaloitteen viime vuoden syyskuun alussa. Moottoriradasta ei ollut kukaan muu puhunut, tai kirjoitellut sanaakaan ennen aloitettani. Puurula kertoi juttujaan keparissa vasta kevättalvella 2021, ja valitteli, kun Kokkolassa ei ole muka "tilaa" moottoriradalle. MINÄ esitin kahta vaihtoehtoa aloitteessani: Joko Palmanjärvi, tai Perkkiö, ja laadin jopa melko perusteelliset "piirustukset" millainen radan tulisi olla...
Kiihdytysradan lisäksi esitin mm maasto, trial- rataa radan ympärille monttuineen ja kumpareineen ja huoltorakennuksineen. Käykää lukemassa aloitteeni kaupungintalolla. Uskon, että infosta saatte kirjallisena kopion aloitteestani. Toki se on tallessa sähköpostissani. Lähettäkää sähköpostiosoitteenne, niin postitan sen halukkaille, ja nyt ei naureta!!!...
- Anonyymi
Puurulan esitystä on jo käsitelty kaupungin lautakunnissa ja sanomalehdessä oli myös artikkeli tästä ratahankkeesta sekä Puurulan haastattelu.
- Anonyymi
Oli, mutta noin puoli vuotta minun tekemän aloitteeni jälkeen. Eikä kaupunginvaltuustoon kuuluvan yksittäisen henkilön tekemiä aloitteita käsitellä koskaan lehtien palstoilla, ja kaiken lisäksi aloitteet ovat poikkeuksetta puolueen tekemiä, eli "hyväksymiä"...
Tällä pelleilyllä vain halutaan "kumota" (jättää huomiotta) minun tekemä kuntalaisaloite, joka tässäkin tapauksessa on ensimmäisenä tehty, uniikki ja aito. Muut ovat sitä kopioineet, ja kaikki on todistettavissa. Minua, oikeusupseeria ei "kuseteta", onko selvä, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Virkansa eli työnsä puolesta Puurula tämän ratahankkeen on kehittänyt muutama vuosi sitten ja se on ollut esillä mediassa. Kirjekurssilla oikeusopistoupseeriksi ja jalkarättien käytön seuraajaksi ei riitä näihin oikean elämän asioiden kommentoimiseen eli keskity säänennustamiseen.
- Anonyymi
Vai on "Puurula kehittänyt muutama vuosi sitten", ja missä helvetin mediassa, kun minä, eikä kukaan muukaan ole sellaiseen "mediaan törmännyt", ei missään eikä koskaan. Ja minkä saa..nan virkansa puolesta. Moottorirata ei kuulu paskankaan vertaa poliisin virkatehtäviin...
Joten haista paska. Vain MINÄ olen tehnyt toteuttamiskelpoisen suunnitelman moottoriradasta, jopa maastoon/paikkaan "sidottuna", piirustuksineen yms...
Olenhan tehnyt kymmeniä muitakin aloitteita mm saostusallas, eli Tervaholman Tervalampi, Kahakkasilta ja Kokkojärvi, jotka odottavat rakentamistaan. Ykspihlajan Potista Sahalampi. Kukkulasta kunnon ulkoilurinne - ulkoilukeskus kaikenikäisille yms jne, hah hah haaa!!!... - Anonyymi00066
Anonyymi kirjoitti:
Vai on "Puurula kehittänyt muutama vuosi sitten", ja missä helvetin mediassa, kun minä, eikä kukaan muukaan ole sellaiseen "mediaan törmännyt", ei missään eikä koskaan. Ja minkä saa..nan virkansa puolesta. Moottorirata ei kuulu paskankaan vertaa poliisin virkatehtäviin...
Joten haista paska. Vain MINÄ olen tehnyt toteuttamiskelpoisen suunnitelman moottoriradasta, jopa maastoon/paikkaan "sidottuna", piirustuksineen yms...
Olenhan tehnyt kymmeniä muitakin aloitteita mm saostusallas, eli Tervaholman Tervalampi, Kahakkasilta ja Kokkojärvi, jotka odottavat rakentamistaan. Ykspihlajan Potista Sahalampi. Kukkulasta kunnon ulkoilurinne - ulkoilukeskus kaikenikäisille yms jne, hah hah haaa!!!...Ressu on oikeassa. Jokainen Reijo Kivelän idea, aloite, esitys ja suunnitelma on todistettu ja todistettavissa. Ressu ei käytä nimimerkkejä kirjoituksissaan. Joskus aikanaan oli joku lyhyt viesti tai kommentti nimimerkillä TOSIrealisti. Nimimerkki on siitä huono, että sitä voi käyttää kuka tahansa, mm varastaa ideoita ym. Mutta syntymänimeä ym henkilötietoja ei kukaan uskalla omia itselleen, sillä sellaisesta seuraisi oikeuskäsittely, hyljeksintää, naurua, yhteiskuntakelvottomuutta, sekä syylliselle tuntuvat korvaukset.
- Anonyymi
Nuorisopoliisi Puurula kertoi moottorirata hankkeesta julkisesti vajaa pari vuotta sitten eri medioissa ja häntä haastateltiin lehdessä. Nyt on vain Ressu kopioinut taas toisten tekemiä suunnitelmia kuten tuossa ylläolevassa luettelossaan nämä Kirkkolehdonkosteikot yms vain nimeä vaihtamalla. Ryömi koloosi ja kieriskele itsesäälissä.
- Anonyymi
Näköjään dementia painaa tyyppiä. Puurula kertoi lehdessä juttujaan viime talvena, eli noin puoli vuotta sitten, ja puoli vuotta sen jälkeen, kun MINÄ olin tehnyt kuntalaisaloitteen. Virallinen aloitteeni löytyy Kokkolan kaupungin kirjaamosta, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään dementia painaa tyyppiä. Puurula kertoi lehdessä juttujaan viime talvena, eli noin puoli vuotta sitten, ja puoli vuotta sen jälkeen, kun MINÄ olin tehnyt kuntalaisaloitteen. Virallinen aloitteeni löytyy Kokkolan kaupungin kirjaamosta, hah hah haaa!!!...
Muuten, keulimisesta puheen ollen, katsokaa itse. Ensimmäiset keulijat ajavat kolmirattaisilla. Seuraava vaihe alkaa, kun lapsi saa ensimmäisen polkupyörän. Seuraavaksi sähköpotkulauta; ensimmäinen mopo, sitten kevari, motskari, ja viimeinen vaihe on, kun 1000 kuutioinen on kuusikossa...
Kuntalaisaloitteeni (esittämäni) moottorirata joko Palmanjärvelle, tai Perkkiöön vähentäisi moottorikäyttöistä liikennehäiriköintiä, sekä kolaritapauksia, ja jopa muutaman kuolonkolarin, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Voiko kuntalaisaloitteen tehdä jälkikäteen tästä Puurulan tekemästä moottorirata hankkeesta omalla nimellä?
Vastaus. Voi tehdä mutta vain tänne sivustolle.- Anonyymi
On jo tehty tutkintapyyntö, vaan ei vielä poliisille. Kun Puurulasta oli juttu keparissa tämän vuoden alussa (helmikuu?), niin viestitin välittömästi kaupunginjohtajalle, että penkoo esille minun tekemä kuntalaisaloite viime vuoden 2020 syyskuulta. Stina ei ilmeisesti ollut lainkaan tietoinen tekemästäni KIRJALLISESTA kuntalaisaloitteesta.
Kaupungin virkakoneisto lienee aiemminkin "pimittänyt" tietoja, esityksiäni, ideoitani ym, ja varastanut niitä itselleen... Joten asia etenee, kuten pitääkin, oikeudenmukaisesti. Ei liene ihmekään, että poliisipartiot ovat alkaneet minua vainota, hah hah haaa!!!... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jo tehty tutkintapyyntö, vaan ei vielä poliisille. Kun Puurulasta oli juttu keparissa tämän vuoden alussa (helmikuu?), niin viestitin välittömästi kaupunginjohtajalle, että penkoo esille minun tekemä kuntalaisaloite viime vuoden 2020 syyskuulta. Stina ei ilmeisesti ollut lainkaan tietoinen tekemästäni KIRJALLISESTA kuntalaisaloitteesta.
Kaupungin virkakoneisto lienee aiemminkin "pimittänyt" tietoja, esityksiäni, ideoitani ym, ja varastanut niitä itselleen... Joten asia etenee, kuten pitääkin, oikeudenmukaisesti. Ei liene ihmekään, että poliisipartiot ovat alkaneet minua vainota, hah hah haaa!!!...Tulee ihan harhainen vaikutelma. Ei kuitenkaan olisi ihan ensimmäinen kerta vaikka olisit peesannut tässäkin tapauksessa. Kirkkolehdon kosteikko esim. varsin räikeä esimerkki asian omimisesta nimiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee ihan harhainen vaikutelma. Ei kuitenkaan olisi ihan ensimmäinen kerta vaikka olisit peesannut tässäkin tapauksessa. Kirkkolehdon kosteikko esim. varsin räikeä esimerkki asian omimisesta nimiisi.
Yrittää jopa nimetä uudelleen omimansa toisten hankeen.
- Anonyymi
Puurula on kyllä eräs fiksuimpia jätkiä kokkolan seudulla yhtä fiksu kuin tämä koko kokkolan palstan hohottaja,Mutta pysytäämpäs raiteilla! nyt aiheena olevat mopopojat tai tytöt tai naiset/miehet tai muus sukupuoliset miten vaan niin eivät ole loppujen lopuksi aiheuttaneet häiriötä asoia on nyt loppuun käsitelty ja minä tarjoan kokkolan poliisille shell vitsarilla munkkikahvit heidär tavatessani mutta vain pieen munkin ei isoa
- Anonyymi
Kirjoita Reijo Hannu Karpolle ja kerro kaikki Kirkkolehdonkosteikon ja Lirkku myymälän nimeämisesi, Roskarukan keksiminen, Suntin muuttaminen kaupunginsalmesta joeksi ym. Hannu tuo sinulle poronpaistin ja pääset telkkariin (ehkä).
- Anonyymi
Näitä on muutama jotka toistuvasti häiriköivät kaupungin keskustassa.Alikulkuun pysäytys sulku.klo 20-22.Jäävät kiinni siellä ja kallentorilla .
- Anonyymi
Mikäli kaikkia aloitteitani ei löydy viikon aikana saa poliisit ryhtyä selvittämään mihin ne ovat kadonneet tai kuka ne varastanut. Moottorirata aloitteeni Palmajärvelle on jo esitetty poliisin toimesta kaupungin lautakunnissa eli onko tässä seuraava tapaus "Aarnio", hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Nämä kolme jonnea ajavat jatkuvasti häiriköiden kaupungin keskustassa.Kallentorilla majailevat ja pakoon alikulun kautta .
- Anonyymi
Aloitushan on iänkaikkisen wanha ja mitä tulee mopopoikien tai tyttöjen ajeluun niin heillä on tottakai kaikki oikeudet ajella yleisillä teillä ajoneuvoillaan,mutta joo ne tekee valituksen kun bensa on niin kallista tämän punaviher vassari hallituksen vika
- Anonyymi
Tämä keskustelu on asiaa, ja ressu on taas pääosassa. Mies on moporatahankkeen isä, ja ideoinut sen niin tarkkaan, ettei tarvitse muuta kuin ryhtyä hommiin kunhan paikka osoitetaan, ja niitä löytyy kaupungin alueelta kymmeniä. Tosin ressun esittämät vaihtoehdot ovat parhaimmat ajatellen asutusta, ja silti läheltä kaupunkia. Eikä ole pohjavesialuetta. Kaikki kunnia kuuluu ressulle, vaikka tiedän, ettei mies ole kunnian perään, saati vaatimassa aloitepalkkiota tästäkään ideastaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä keskustelu on asiaa, ja ressu on taas pääosassa. Mies on moporatahankkeen isä, ja ideoinut sen niin tarkkaan, ettei tarvitse muuta kuin ryhtyä hommiin kunhan paikka osoitetaan, ja niitä löytyy kaupungin alueelta kymmeniä. Tosin ressun esittämät vaihtoehdot ovat parhaimmat ajatellen asutusta, ja silti läheltä kaupunkia. Eikä ole pohjavesialuetta. Kaikki kunnia kuuluu ressulle, vaikka tiedän, ettei mies ole kunnian perään, saati vaatimassa aloitepalkkiota tästäkään ideastaan...
Totta. On se merkillinen ilmiö täällä Kokkolassa. Kun ressu tekee aloitteen, idean, suunnitelman, esityksen jne, niin kas, yhtäkkiä löytyy joku "Aataminaikainen" lehtijuttu, tehdään haastatteluja henkilöistä ym, joilla ei ole paskankaan yhteyttä ressun tekemiin aloitteisiin. Näitä ressun ideoita ovat mm saostusallas Tervalampi, tekojärvi Kokkojärvi, Kukkulan kehittäminen, Kokkojoki ja sen puhdistaminen, krematorion esittäminen, Kokkojokisuun Kahakka-silta, asuntomessualue Tervaniemi, lasten uimarannan puhdistaminen, hanhien häätämiskonstit, Potista Sahalampi, koulun nimeksi POTKURI, kevyen liikenteen väylä Potkurista Nuolipuroon Rantatie alittaen, sähkölinjan siirto tai uusiminen, ja viimeisenä pienmoottorirata joko Palmanjärvelle, tai Perkkiöön jne yms, hah hah haaa!!!...
JK Avaus ei ole "ikivanha" (vasta 23.8.2021), ja on tällä hetkellä erittäin ajankohtainen ja tärkeä keskustelunaihe... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressulle voisin tarjota vitsarin shellillä vaikkapa ruisleipä kahvit jossa täytteensä suolakurkkua ja makkaraa,pohjanmaan poliisit voi olla vieresä katsomassa johtajansa kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressulle voisin tarjota vitsarin shellillä vaikkapa ruisleipä kahvit jossa täytteensä suolakurkkua ja makkaraa,pohjanmaan poliisit voi olla vieresä katsomassa johtajansa kanssa
Kiitos, mutta saisinko valita leipäni itse täytteineen, sillä makkara ei ainakaan tule kyseeseen. Maksajana saat toki olla. Konjakkikin olisi paikallaan, mutta kun en juo koskaan alkoholia ollessani kuskina, ja mielelläni otan snapsit kotona, tai hyvien kavereitten luona, sillä missään tapauksessa en luuhaa kapakoissa, räkälöissä; ravintoloissa, saati yökerhoissa. Siksi kaikki koronarokotteet, -passit, ja muut rajoitukset voi puolestani heittää vaikka hevon vithuun, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Keulivat kaduilla.Viritetyt .Ei valoja ei kilpiä .
- Anonyymi
Minä myös narsistina olen keksinyt vaikka mitä mutta aina joku muu saa kunnian. Kokkolaan olen keksinyt mm. tekonurmen, tekojään, tekotukan, tekohengitykseen, tekokynnet, tekohampaat, tekoripset ja takatalven. Silti nimeäni ei ole mainittu kuin kerran lehdessä ja sekin oli isäni kuolinilmoituksessa muiden omaisten joukossa.
- Anonyymi
Mutta mitä olet mieltä näistä mopopojista.Vaarallista menoa heillä .Ja missä virkavalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mitä olet mieltä näistä mopopojista.Vaarallista menoa heillä .Ja missä virkavalta?
TOSIrealisti, Kokkolan Kingsi, Eläinystävä, VesiVeitikka, ja kaupungin viisain mies esitti lehtikirjoituksessaan 7.4.2021 kaksi vaihtoehtoa Ekoroskin hyötykäyttöaseman uudeksi paikaksi...
Vaihtoehdot ovat joko Rantavallinkaari, Lassila&Tikanojan haketusaseman naapuriin, tai toinen, ja todennäköinen vaihtoehto Topparinmäki. Nyt ilmeisesti mietitään jotain muuta vaihtoehtoa, ettei missään tapauksessa Kivelän Reijon esittämä kohde toteutuisi, hah hah haaa!!!... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TOSIrealisti, Kokkolan Kingsi, Eläinystävä, VesiVeitikka, ja kaupungin viisain mies esitti lehtikirjoituksessaan 7.4.2021 kaksi vaihtoehtoa Ekoroskin hyötykäyttöaseman uudeksi paikaksi...
Vaihtoehdot ovat joko Rantavallinkaari, Lassila&Tikanojan haketusaseman naapuriin, tai toinen, ja todennäköinen vaihtoehto Topparinmäki. Nyt ilmeisesti mietitään jotain muuta vaihtoehtoa, ettei missään tapauksessa Kivelän Reijon esittämä kohde toteutuisi, hah hah haaa!!!...Ressu on taas oikeassa. Kokkolan kaupunki yrittää kusettaa tosirealistia.
- Anonyymi
Hyvin sanottu ja pysyköön siellä!
- Anonyymi
Olkaa jumalauta jo hiljaa. Eikö teillä tosijaan ole muuta elämää kuin netissä puida anonyyminä nuorten ajamista liikenteessä? Kyllä sitä te ”tiukkapipotkin” olette nuoria olleet ja varmasti olette tekin tehneet tyhmiä tempauksia. Kyllä sitä järkeä päähän tulee kun ikää tulee lisää. Eiköhän tuoltakin mopopojalta olisi jo henki lähtenyt jos oikeasti olisi vaarallisesti ajanut. Aina sitä valitetaan kuinka nuoret ei tee mitään muuta kun makaa sängyssä ja on puhelimella, nyt kun mopoilu on lisääntynyt niin siitäkin pitää suomi24 ruveta ulisemaan… Järki ohoi?!
- Anonyymi
Näitä on kolme kaverusta.Viritetyt mopot.Ei valoja ,ei pakoputkea,ei rekisterikilpeä.Nämä ovat vaaraksi liikenteessä .
- Anonyymi
Mutta punaviher hallitus antaa heille erikoisluvat ajaa niillä ajoneuvoillaan,ja pohjanmaan poliisille tarjoan 1e hampurilaiset ilman mitään lisukkeita hahahaa
- Anonyymi
On olemassa ns. luonnon valinta, jonka Darwin esitti jo 1800 -luvulla. Se karsii pois ennenmmin tai myöhemmin tämmoiset tapaukset. Turha niistä on kantaa huolta, sillä ihmiskunta on juuri kehittynyt tällä tavalla. Luonto karsii pois poikkeavat yksilöt mikäli se on tarpeen ja muut jatkavat kehitystä. Ei näille mitään saa, On vain tunnustettava se, että nämä kuolevat tavalla tai toisella ennemmin kuin me normaalisti elävät. Tämän minä olen nähnyt elämässäni jo yli 60 -vuoden ajan. Ja tähän mennessä näitä tällä tavalla kuolleita on tosi paljon.
- Anonyymi
Oikein. Merkillistä on, ettei aloitettani oteta tosissaan. Pienmoottorirata joko Palmanjärvelle (ent turkistarha-alue), tai Perkkiö, Rantavallinkaaren tuntumaan. Siinä lienee vanha kaatopaikka, ja alueena sopisi radalle, ja lisäksi mm Trial- radalle kumpareineen/monttuineen pienmoottoriradan ympärille, kuten aloitteessani esitän...
Merkillistä on myös, ettei hyötykäyttöaseman uutta sijoituspaikkaa ole vahvistettu, vaikka se piti tehdä viime vuoden loppuun mennessä. Esitin paikaksi 7.4.2021 kaksi tasavahvuista sijoituspaikkaa, Rantavallinkaari, L&T haketusaseman naapuriin, tai Topparinmäki.
Edelleen höpistään siitä, että asema pitäisi säilyttää nykyisellä paikallaan. Ihmeellistä, että se oli edes vaihtoehtona kaupunkilaisille suunnatussa kyselyssä. Asemahan siirtyy joka tapauksessa... Ja miksi helvetissä kysely edes järjestettiin, kun MINÄ olin esittänyt kaksi toteuttamiskelpoista vaihtoehtoa. Jäljellä on enää Topparinmäki...
Hyvinvointialue Soiten tehtäviin kuuluu huolehtia kaikkien, ja kaikenikäisten hyvinvoinnista. Joten pidän tärkeänä, että nuorisolle suunnattu pienmoottorirata toteutetaan. Tulen sen vaatimaan monien muitten aloitteeni ohella, mikäli saan riittävän kannatuksen aluevaaleissa, ja nyt ei naureta!!!... Numero 96 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein. Merkillistä on, ettei aloitettani oteta tosissaan. Pienmoottorirata joko Palmanjärvelle (ent turkistarha-alue), tai Perkkiö, Rantavallinkaaren tuntumaan. Siinä lienee vanha kaatopaikka, ja alueena sopisi radalle, ja lisäksi mm Trial- radalle kumpareineen/monttuineen pienmoottoriradan ympärille, kuten aloitteessani esitän...
Merkillistä on myös, ettei hyötykäyttöaseman uutta sijoituspaikkaa ole vahvistettu, vaikka se piti tehdä viime vuoden loppuun mennessä. Esitin paikaksi 7.4.2021 kaksi tasavahvuista sijoituspaikkaa, Rantavallinkaari, L&T haketusaseman naapuriin, tai Topparinmäki.
Edelleen höpistään siitä, että asema pitäisi säilyttää nykyisellä paikallaan. Ihmeellistä, että se oli edes vaihtoehtona kaupunkilaisille suunnatussa kyselyssä. Asemahan siirtyy joka tapauksessa... Ja miksi helvetissä kysely edes järjestettiin, kun MINÄ olin esittänyt kaksi toteuttamiskelpoista vaihtoehtoa. Jäljellä on enää Topparinmäki...
Hyvinvointialue Soiten tehtäviin kuuluu huolehtia kaikkien, ja kaikenikäisten hyvinvoinnista. Joten pidän tärkeänä, että nuorisolle suunnattu pienmoottorirata toteutetaan. Tulen sen vaatimaan monien muitten aloitteeni ohella, mikäli saan riittävän kannatuksen aluevaaleissa, ja nyt ei naureta!!!... Numero 96Ei ole kaupungin tehtävä edesauttaa laitonta toimintaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kaupungin tehtävä edesauttaa laitonta toimintaa .
Moottoriradan rakentaminen nuorisolle ei ole laitonta. Terveisin Kingsi Kivelä, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoriradan rakentaminen nuorisolle ei ole laitonta. Terveisin Kingsi Kivelä, hah hah haaa!!!...
Saattaapa olla kun siellä temppuillaan ja keulitaan ilman valvontaa .Ei kaupunki ota vastuuta tuollaisesta .Tämä on yksi syy miksi hanke ei ole edennyt.Aivan eri asia on kun Kemoralla järjestettäisiin keulimis tapahtuma.Silloin siellä on turvatoimet,vakuutukset ym kunnossa .Ja mopopojat selvinpäin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottorirata on liian tylsä paikka päristellä. Ei pienintäkään jännitystä, ei mitään. Vähälle käytölle jäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottorirata on liian tylsä paikka päristellä. Ei pienintäkään jännitystä, ei mitään. Vähälle käytölle jäisi.
Oluen ja tupakankin hohto kärsii ellei niiden nauttimisessa ole mitään kiinni jäämisen riskiä. Valoton mopo yöaikaan ja ilman pakoputkea yleisillä teillä on kyllä elementissään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oluen ja tupakankin hohto kärsii ellei niiden nauttimisessa ole mitään kiinni jäämisen riskiä. Valoton mopo yöaikaan ja ilman pakoputkea yleisillä teillä on kyllä elementissään.
Kallentorilta löytyy nämä veijarit .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallentorilta löytyy nämä veijarit .
Ei niitä saa missään n nimessä arvostella
- Anonyymi00069
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinvointialue Soiten tehtäviin kuuluu huolehtia kaikkien, ja kaikenikäisten hyvinvoinnista. Joten pidän tärkeänä, että nuorisolle suunnattu pienmoottorirata toteutetaan. Tulen sen vaatimaan monien muitten aloitteeni ohella, mikäli saan riittävän kannatuksen aluevaaleissa, ja nyt ei naureta!!!... Numero 96Ei voi mitenkään ymmärtää motiivia, miksi tuot itseäsi täällä esille. Haluatko vain kiusata paltalle kirjoittajia vai oletko niin sekaisin että luulet jonkun kunnioittavan juttujasi? Pelkkää palstan raiskausta kaikki kirjoituksesi. Sinusta täällä ei tykkää kukaan. Itselleen vastailu ja kehuminen on täyttä psykopaattisuutta. Me näemme tämän kaikki. Olet läpinäkyvä.
- Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Ei voi mitenkään ymmärtää motiivia, miksi tuot itseäsi täällä esille. Haluatko vain kiusata paltalle kirjoittajia vai oletko niin sekaisin että luulet jonkun kunnioittavan juttujasi? Pelkkää palstan raiskausta kaikki kirjoituksesi. Sinusta täällä ei tykkää kukaan. Itselleen vastailu ja kehuminen on täyttä psykopaattisuutta. Me näemme tämän kaikki. Olet läpinäkyvä.
Ressu on Kokkolan kehittäjä, ja kaikkien kaveri. Kokkolan kansalaisista 96 % kannattaa Reijon ideoita, esityksia ja suunnitelmia, joten on turha kateellisten kakkiaisten ja paskaperseitten alkaa repiä turpaansa. Oletko se "maankuulu valtiomies, tai lintutarkkailija, tai tiplomi-ingenjööri, tai", hah hah haaa!!!... MOT
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Ressu on Kokkolan kehittäjä, ja kaikkien kaveri. Kokkolan kansalaisista 96 % kannattaa Reijon ideoita, esityksia ja suunnitelmia, joten on turha kateellisten kakkiaisten ja paskaperseitten alkaa repiä turpaansa. Oletko se "maankuulu valtiomies, tai lintutarkkailija, tai tiplomi-ingenjööri, tai", hah hah haaa!!!... MOT
Yksi puutarhajuttu ei riitä näytöksi.
- Anonyymi00070
Sen ei tarvitse olla häävi mies joka kaiken maalman esityksiä tekee kun ei tarvitse miettiä yhtään mistä rahoitus niihin tulee. Vaikka tekisi joka päivä jonkun utopistisen uuden projektin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398