Tajusittehan miksi rokotettiin vanhukset ja muut iäkkäämmät ensin

Anonyymi

....koska saatiin ilmaista testiaineistoa.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ...sekä ovat sopivasti sellaista väestöä joka muutenkin kuormittaa yhteiskuntaa.

    • Anonyymi

      Juuri näin, siksmaista meidän ja koko maailman vanhuksia kohtaan...

    • Anonyymi

      Ennen sairastumista:
      – Käytän vain tervettä maalaisjärkeä. Kuinka todennäköistä on, että saan koronavirustartunnan? Ei kovinkaan todennäköistä. Kuinka todennäköisesti kuolen koronaviruksen aiheuttamaan tautiin, jos saan sen? Todennäköisesti alle yhden prosentin mahdollisuus.

      Sairastumisen jälkeen:
      – Hän katuu sitä, ettei ollut enemmän rokotteiden kannalla ja odottaa sitä, että voi voimakkaasti puhua sen kannan puolesta, kun hän on takaisin radiossa.

      Lopulta:
      – Surullisina kerromme, että juontajamme ja ystävämme Phil Valentine on menehtynyt.

      Senhän piti olla vain tavallinen flunssa...
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008210209.html

      • Anonyymi

        Niin...miksi jonkun RADIOJUONTAJAN tarvitsee sen kummemin ottaa kantaa asiaan puolesta tai vastaan....muka esiintyen niinkuin olisi jotenkin osaavampi ihminen. Vai oliko hän kemiantohtori tai lääkäri tms?

        Minua pelottaa sekä itse virus että myös tuo rokote. Rokote sen takia koska se miten sen käyttöönotto on tapahtunut ja miten sen toiminnasta ei tiedoteta avoimesti. Nythän on selvää ettei noista kahdesta ensimmäisestä ole edes loppujen lopuksi hyötyä koska variantteja tulee lisää.

        Sen lisäksi minua hieman ihmetyttää se ettei missään puhuta tutkimuksesta että mistä virus on lähtöisin. Ajatus siitä että se vaan olisi niin kätevää lääkeyhtiölle laitella aina välillä liikkeelle sopivaa....miljardit taattu ja osakurssi nousuun sopivin välein. Sattuisi niin sopivasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...miksi jonkun RADIOJUONTAJAN tarvitsee sen kummemin ottaa kantaa asiaan puolesta tai vastaan....muka esiintyen niinkuin olisi jotenkin osaavampi ihminen. Vai oliko hän kemiantohtori tai lääkäri tms?

        Minua pelottaa sekä itse virus että myös tuo rokote. Rokote sen takia koska se miten sen käyttöönotto on tapahtunut ja miten sen toiminnasta ei tiedoteta avoimesti. Nythän on selvää ettei noista kahdesta ensimmäisestä ole edes loppujen lopuksi hyötyä koska variantteja tulee lisää.

        Sen lisäksi minua hieman ihmetyttää se ettei missään puhuta tutkimuksesta että mistä virus on lähtöisin. Ajatus siitä että se vaan olisi niin kätevää lääkeyhtiölle laitella aina välillä liikkeelle sopivaa....miljardit taattu ja osakurssi nousuun sopivin välein. Sattuisi niin sopivasti.

        "miten sen toiminnasta ei tiedoteta avoimesti. "
        Tästä on netissä tietoa pilvin pimein. Etsi.

        "Nythän on selvää ettei noista kahdesta ensimmäisestä ole edes loppujen lopuksi hyötyä koska variantteja tulee lisää."
        Täyttä tuubaa.

        " ettei missään puhuta tutkimuksesta että mistä virus on lähtöisin"
        Puhutaanhan. Etsi.

        "Ajatus siitä että se vaan olisi niin kätevää lääkeyhtiölle laitella aina välillä liikkeelle sopivaa"
        Olet pesunkestävä salkkari.


    • Anonyymi

      Vanhukset ovat olleet aina lääkäreille extra tulonlähde lääketehtaiden ihmiskoekaniineina. Harvalle vanhukselle syötetään vain paria lääkettä sivuvaikutuksineen. Niitä on useampia uusia "ihme lääkkeitä"!
      Asun vanhustentalon vieressä. Vanhukset istuvat joskus ulkona pitkin seinänviertä rivissä kuin kanat orrella torkkuen. Zombeina, droogattuina, etteivät lähde hortoilemaan. Ruokaakin menee sellaisille vähemmän, joten kaikin puolin tuottoisaa.

    • Anonyymi

      Selvä hommahan sen on. Kuluja yhteiskunnalle. Tänään näin jossain artikkelissa jonkun huolestuneisuuden kuinka pankkipalveluja viedään vanhuksilta, taisi olla Nordean jonoihin liittyen. En nyt nopeasti löydä enää juttua mutta jos joku löytää, katso artikkelin kirjoittaja ja tsekkaa mitä muuta hän on kirjoittanut. En ole tähän päivään mennessä nähnyt yhtään artikkelia missä vanhusten tilanne mitenkään kiinnostaisi. Ja rokotteistä sen verran, että kun niitä riittävästi tuuupataan, saadaan riskiryhmää pienennettyä mukavasti. Samoin kun terveydenhuollossa halutaan esim. hoitajien olevan rokotettuja, ei ihme että on hoitajapula, palkan lisäksi. Opettajapula lienee myös, kohta ei ole rakennusmiehiä eikä paljoa mitään muutakaan. Mutta TIETENKÄÄN rokotevaatimuksilla ei ole mitään tekemistä näiden kanssa. Heh!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe